Inderdaad hij doet het langer, al voor z'n presidentschap. Toch heeft ie de laatste tijd wel degelijk een meltdown te pakken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Trumps Twitter tirades zijn niet bepaald nieuw.
Het verbaast mij allerminstquote:Het verbaast mij dat mensen zoals jij nog steeds verbaast zijn dat Trump de grenzen op zoekt op Twitter.
Gast, niemand interesseert dat, het is een compleet non-item. Lekker geforceerd naar 'schandaaltjes' zoeken van de tegenstander, kijk eerst eens naar je grote leider man.quote:Maar jij vind het normaal dat Warren een complete meltdown heeft gehad door die DNA test online te zetten?
Ze kan gewoon niet tegen de druk waar Trump op een dagelijkse basis keer tien mee te maken heeft.
Door zichzelf compleet ongeschikt, en achterlijk te gedragen. En dan is die ander het probleem zeker?quote:Ik vertelde een paar keer dat de grootste kracht van Trump het vermogen is om het slechtste in zijn tegenstander naar boven te halen.
Dit. Er wordt niet geaccepteerd dat er teruggevochten wordt. Er is lang genoeg gewezeld, maar nu ligt de nek bloot en kan de wezel toeslaan. Deal with it.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
De ander met een baksteen tegen de bek aan slaan, maar dan huilen als je ze niet met fluwelen handschoenen aanpakken.
Je begrijpt toch zeker wel dat als je gedrag vertoont buiten je eigen norm dat het behoorlijk opvalt?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Inderdaad hij doet het langer, al voor z'n presidentschap. Toch heeft ie de laatste tijd wel degelijk een meltdown te pakken.
[..]
Het verbaast mij allerminstIk weet precies hoe die man inmiddels werkt.
Maar als Trump iets 10.000 x doet is het dus ok, als een politieke rivaal het 1x (zou) doen, dan is het wel een probleem. Ok juist..
[..]
Gast, niemand interesseert dat, het is een compleet non-item. Lekker geforceerd naar 'schandaaltjes' zoeken van de tegenstander, kijk eerst eens naar je grote leider man.
[..]
Door zichzelf compleet ongeschikt, en achterlijk te gedragen. En dan is die ander het probleem zeker?
De ander met een baksteen tegen de bek aan slaan, maar dan huilen als je ze niet met fluwelen handschoenen aanpakken.
Je bedoelt, Trump is een reactie op dat de vorige president zwart was.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:41 schreef Chivaz het volgende:
Trump is een reactie op het vorige beleid.
Dat is overduidelijk gerrymandering en voter surpression waardoor een schreeuwende minderheid het voor het zeggen heeft in de Amerikaanse politiek.quote:Het is zaak dat de democraten erachter komen waarom Trump is gekozen
Maar valt het je dan ook op dat Warren wel capabel en niet corrupt is?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je begrijpt toch zeker wel dat als je gedrag vertoont buiten je eigen norm dat het behoorlijk opvalt?
Dus nee ik vind het niet vreemd als Trump tekeer gaat op Twitter maar ik kijk er wel van op als Warren in full caps begint te twitteren dat ze de weddenschap heeft gewonnen want ze is 1/1024 indiaan.
Ah Trump is verkozen omdat Obama zwart was.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bedoelt, Trump is een reactie op dat de vorige president zwart was.
[..]
Dat is overduidelijk gerrymandering en voter surpression waardoor een schreeuwende minderheid het voor het zeggen heeft in de Amerikaanse politiek.
Ik weet niet of ze capabel is, ze is wel heel intelligent maar ze komt erg geforceerd op mij over.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar valt het je dan ook op dat Warren wel capabel en niet corrupt is?
Nee, je krijgt commentaar omdat je constant met complete non-items over mensen die er nu amper toe doen komt en die moeten dan een 'schandaal' zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:56 schreef Chivaz het volgende:
Het grappige is dat het zelfs bij jullie werkt.
Post maar eens wat negatiefs over de democraten.
De standaard reactie hier is altijd ja maar Trump meestal 3 of 4 reacties om vervolgens elkaar een veer in de kont te steken.
Daarna komt er weer iets naar buiten waar alle hoop op gevestigd word. Is het onethisch of zelfs ongehoord de aanvallen op Trump? Maakt niet uit volgens de lui hier, alles is geoorloofd, orange man bad.
Ook een mooie ik poste eens een op-ed van een NYT contributer die ook nog eens een anti-Trump republican is.
Hij gaf advies aan de democraten dat ze hun toon moesten matigen en de zaken moesten bespreken die de gematigde kiezer aanspreken.
Na eerst een halve pagina te klagen dat het een mening was en hij was een republikein en dus per definitie fout werd het dus weggewuifd want het ondersteunde niet genoeg orange man bad.
De deksel zal komende verkiezingen waarschijnlijk weer heel hard op de neus landen van de meest fanatieken hier. En de te verwachten conclusie van de mensen hier zal zijn, Amerikanen zijn dom.
Persoonlijk denk ik dat er rellen zullen uitbreken in de blauwe staten en dat er weer voor miljarden aan schade zal zijn.
Uiteraard zal de media die mensen in bescherming nemen net zoals bij de vorige verkiezingen. Alleen om die reden alleen al wil ik dat Trump wint.
Zoiets als Trump die zegt dat hij een very stable genius is en dan vervolgens als een klein kind gaat lopen janken op Twitter?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze capabel is, ze is wel heel intelligent maar ze komt erg geforceerd op mij over.
Ze doet heel erg haar best om iemand te zijn wie zij niet is, althans zo komt ze op mij over.
geforceerdquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze capabel is, ze is wel heel intelligent maar ze komt erg geforceerd op mij over.
Ze doet heel erg haar best om iemand te zijn wie zij niet is, althans zo komt ze op mij over.
Je hebt nooit gelijk, Chivas, werkelijk waar nooit.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Trumps Twitter tirades zijn niet bepaald nieuw. Het verbaast mij dat mensen zoals jij nog steeds verbaast zijn dat Trump de grenzen op zoekt op Twitter.
Maar jij vind het normaal dat Warren een complete meltdown heeft gehad door die DNA test online te zetten?
Ze kan gewoon niet tegen de druk waar Trump op een dagelijkse basis keer tien mee te maken heeft.
Ik vertelde een paar keer dat de grootste kracht van Trump het vermogen is om het slechtste in zijn tegenstander naar boven te halen.
Elk democratisch debat bewijst mijn gelijk, en wanneer de democratische kandidaat bekend is en de debatten beginnen dan zul je zien dat ik wederom gelijk ga krijgen.
Om maar een pijnlijk voorbeeld te noemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:06 schreef Puddington het volgende:
[..]
Zoiets als Trump die zegt dat hij een very stable genius is en dan vervolgens als een klein kind gaat lopen janken op Twitter?
“I also believe in cigarettes, cholesterol, alcohol, carbon monoxide, masturbation, the Arts Council, nuclear weapons, the Daily Telegraph, and not properly labeling fatal poisons, but above all else, most of all, I believe in the one thing that can come out of people's mouths: vomit.”quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:06 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Je hebt nooit gelijk, Chivas, werkelijk waar nooit.
Niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:06 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Je hebt nooit gelijk, Chivas, werkelijk waar nooit.
Ze heeft 1 keer iets getwitterd wat je niet aanstaat, en daar maak je je nu, een jaar na dato nog steeds zo druk over?? wtf manquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je begrijpt toch zeker wel dat als je gedrag vertoont buiten je eigen norm dat het behoorlijk opvalt?
Dus nee ik vind het niet vreemd als Trump tekeer gaat op Twitter maar ik kijk er wel van op als Warren in full caps begint te twitteren dat ze de weddenschap heeft gewonnen want ze is 1/1024 indiaan.
dat gaat op een eigen tempo voortvarend doorquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:10 schreef Geytenbeekje het volgende:
Is er nog iets te melden over de impeachment?
Zal dan wel nooit echt van de grond komen dan...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:11 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dat gaat op een eigen tempo voortvarend door
hoeft niet. de feiten staan vast. Het is nu de taak om dit allemaal te kunnen koppelen aan het Mueller onderzoek, zodat die data in het proces meegenomen kan worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:12 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Zal dan wel nooit echt van de grond komen dan...
Jawelquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:12 schreef Puddington het volgende:
Je hebt Trump adepten eigenlijk altijd maar in drie vormen:
- Mensen die zo vuistdiep in de cult zitten dat er geen enkele mogelijkheid tot zelfreflectie is en iedereen en alles het probleem is behalve de oranje proleet zelf, zoals Chivaz
- Mensen die claimen dat ze meer "geen fan van Clinton zijn" maar vervolgens geen enkele moeite doen om complottheorieën van de Republikeinen te ontkrachten en liever geloven dat alle Democraten een pedofielennetwerk runnen dan dat ze een neutrale kijk hebben op de president, zoals Refragmental
- Mensen die Trump alleen supporten to "own the libs" en fuck enige vorm van rendabel beleid en het land en alles eromheen zodat ze een kinderachtige vete kunnen uitvechten, zoals Vader-aardbei
Meer smaken heb je niet.
Had nog niet gedacht aan de christelijke shariafans, maar die zie je niet veel op fok.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:14 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Jawel
Evangelische christenen die enkel juichen omdat de president tegen abortus is.
Je miste het gedeelte waar heel de media in rep en roer was en opriepen tot impeachment etc op basis van het vermoeden dat de president dementerend was.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:08 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Om maar een pijnlijk voorbeeld te noemen.
Ze hadden Trump moeten aborteren. Dan zouden er een boel Koerden nu nog in leven zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:14 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Jawel
Evangelische christenen die enkel juichen omdat de president tegen abortus is.
Het is inderdaad jammer dat 'trumperts' nou nooit eens verder komen dan 'Democraten stom!!1!!'. Het zou ook wel verfrissend zijn als er trumperts zouden zijn, al was het er maar eentje, die zijn beleid eens zou kunnen verdedigen en daarover in discussie zou kunnen gaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:12 schreef Puddington het volgende:
- Mensen die zo vuistdiep in de cult zitten dat er geen enkele mogelijkheid tot zelfreflectie is en iedereen en alles het probleem is behalve de oranje proleet zelf, zoals Chivaz
- Mensen die claimen dat ze meer "geen fan van Clinton zijn" maar vervolgens geen enkele moeite doen om complottheorieën van de Republikeinen te ontkrachten en liever geloven dat alle Democraten een pedofielennetwerk runnen dan dat ze een neutrale kijk hebben op de president, zoals Refragmental
- Mensen die Trump alleen supporten to "own the libs" en fuck enige vorm van rendabel beleid en het land en alles eromheen zodat ze een kinderachtige vete kunnen uitvechten, zoals Vader-aardbei
Meer smaken heb je niet.
https://www.ad.nl/buitenl(...)verklaring~a5903f33/quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je miste het gedeelte waar heel de media in rep en roer was en opriepen tot impeachment etc op basis van het vermoeden dat de president dementerend was.
Waar de media psychologen uitnodigden om te vertellen dat Trump niet spoort.
Nee, ik wel maar goed ik snap dat er weinig christenen hier zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:15 schreef Puddington het volgende:
[..]
Had nog niet gedacht aan de christelijke shariafans, maar die zie je niet veel op fok.
Je eigen beperkte visie zorgt ervoor dat je mensen in hokjes moet zetten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:12 schreef Puddington het volgende:
Meer smaken heb je niet.
Trump's norm is alles aan elkaar liegen, dus dan is het niet erg volgens Chivaz.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:16 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)verklaring~a5903f33/
Die verstoppen zich blijkbaar in Drentse kelders, wachtend op het einde der tijden omdat er een zwarte president in de VS zat.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:17 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nee, ik wel maar goed ik snap dat er weinig christenen hier zijn
Case in point van "totaal geen mogelijkheid tot zelfreflectie."quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je eigen beperkte visie zorgt ervoor dat je mensen in hokjes moet zetten.
Ik pas in geen van de bovenstaande beschrijvingen, en nu?
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:20 schreef Puddington het volgende:
[..]
Case in point van "totaal geen mogelijkheid tot zelfreflectie."
quote:
quote:Cinematographer: Alright, I want the protogonist standing up, everyone else sitting down. And I want everyone on the opposite side of the table slouched backwards. I want a four-star general hanging his head in shame. And put everyone on the hero's side of the table leaning forward. Elbows on table. And make the shot symmetrical, and exactly across to the hero's head, I want a bust of one of the founding fathers in the background and looking at her, but subtle, white-on-white, so it takes a minute for you to notice it. And then hang another founding fathers picture right in the dead center of the frame, one where they're standing and pointing, just like the protagonist, in the same direction.
Volgens mij wisten zij daar ook niets vanquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:19 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Die verstoppen zich blijkbaar in Drentse kelders, wachtend op het einde der tijden omdat er een zwarte president in de VS zat.
quote:
Nonsensequote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:18 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Trump's norm is alles aan elkaar liegen, dus dan is het niet erg volgens Chivaz.
Meehuilen met de wolven in het bos voegt weinig toe.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat 'trumperts' nou nooit eens verder komen dan 'Democraten stom!!1!!'. Het zou ook wel verfrissend zijn als er trumperts zouden zijn, al was het er maar eentje, die zijn beleid eens zou kunnen verdedigen en daarover in discussie zou kunnen gaan.
Maar als ik je vraag of je het een probleem vind dat Trump ruim 13.000 keer liegt geef je geen antwoord. Waarom is dat?quote:
You're not helping your case, buckaroo.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Meehuilen met de wolven in het bos voegt weinig toe.
Uiteraard geld dit natuurlijk ook voor jou en je vriendjes maar dat wist je natuurlijk zelf wel.
Wanneer is de laatste keer dat je kritiek heb geleverd op de democraten?
Ik heb daar al zo vaak antwoord op gegeven, voor eens en altijd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar als ik je vraag of je het een probleem vind dat Trump ruim 13.000 keer liegt geef je geen antwoord. Waarom is dat?
Dat zijn er inmiddels 2, voor de 3e is een verkiezing geweest. OP zou dus bijgewerkt moeten worden. In tegenstelling tot wat klappernootopreis zei zijn deze zetels wel degelijk vacant.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 10:50 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik zie dat er in het huis 3 vacante plekken zijn
Worden die niet opgevuld ?
13000 leugens. Maar goed, dat neem jij met een korreltje zout, prima. Waarom pas je dat dan niet toe op alle acteurs en vergroot je irrelevant zaken over Democraten ridicuul uit dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb daar al zo vaak antwoord op gegeven, voor eens en altijd.
Ja het is een probleem, ik vind het alleen jammer dat de media de kleinste overdrijvingen tot leugens verheffen.
Men fact checkte of Trump gelijk had dat hij een stapel hamburgers had besteld die even hoog waren als het Vrijheidsbeeld.
Dat hoort dus bij die 13.000 leugens, daarom neem ik het met een korrel zout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |