IND?quote:
quote:
Vertel...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:54 schreef I. het volgende:
Goh, daar was ooit een site voor, om dat te checken.
Ik vond het modereren heel erg leuk maar toen was er iets met ID regeltjes en dat ik me moest verifiëren als mod zijnde en toen was ik het zat. Dwars!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:00 schreef Harlekien het volgende:
Wanneer weet ik niet meer maar van GC daarna meerdere malen het aanbod afgwezen. Eén keer en nooit weer.
Ja veel gelurkt daar.. je was een beste mod!quote:
Volgens mij was ik ook nog even in SEX maar weet dat niet zeker meer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begon op SEX maar ging al snel naar het nieuwe FHF, daarna nog UTO (nee dat was niet leuk.) en toen TRV.
UTO sc was wel leukquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begon op SEX maar ging al snel naar het nieuwe FHF, daarna nog UTO (nee dat was niet leuk.) en toen TRV.
Jij grapt maar Conflict was oprecht jarenlang mod van MEDquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:16 schreef Hallojo het volgende:
Ik mod al sinds jaar en dag MED. En met succes, het is het schoonste forum van allemaal
Heeft ook uitstekend werk geleverdquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jij grapt maar Conflict was oprecht jarenlang mod van MED
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:21 schreef Strani het volgende:
Oh hier mag ik posten
KON (voor de inhuldiging van Willem Alexander, was ik de enige mod in)
GC
Gestopt wegens gebrek aan discipline en wilde ook niet echt meer een voorbeeldfunctie hebben
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 03:57 schreef kanovinnie het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Historisch_crewoverzicht
Ik was GC mod en TDF mod.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:14 schreef SuperwormJim het volgende:
Vroegâh, toen ONZ nog ONZ was. *zucht* nostalgie
Helaas heb ik de teloorgang niet tegen kunnen houden
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:50 schreef Berkery het volgende:
Tegelijk met belsen op Muz begonnen als mod, belsen hield het iets langer vol dan ik.
KLBquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:52 schreef ondeugend het volgende:
Was je ergens in die 20 jaar moderator?
zo ja.. welke subfora?
Ik begin
FEE
KPD
KLB
weet niet meer wanneer!
En ja het was leuk! Maar nooit weer
MED / Nibb-it gaat ons verlaten.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:20 schreef zarGon het volgende:
Data is oud/niet up-to-date/incompleet.
[..]
Jij was een van de eersten die een topic van me slootquote:
MUZ mods met een Bquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:50 schreef Berkery het volgende:
Tegelijk met belsen op Muz begonnen als mod, belsen hield het iets langer vol dan ik.
Ik voel me vereerd! Ik ga de geschiedenis in!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij was een van de eersten die een topic van me sloot
en van 03-01-2007 tot 25-11-2010 op GAMquote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:20 schreef zarGon het volgende:
Data is oud/niet up-to-date/incompleet.
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En iedereen is natuurlijk mod geweest in IED voor die kleine week die het duurde.
INDquote:
Nikkyquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:14 schreef nikky het volgende:
General Chat. Lang geleden. Met HWen ik geloof ook een aantal maanden met Sweex (oid).
Jij was onderdeel van die teloorgangquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:14 schreef SuperwormJim het volgende:
Vroegâh, toen ONZ nog ONZ was. *zucht* nostalgie
Helaas heb ik de teloorgang niet tegen kunnen houden
Ik heb nu al met al 4 jaar VBL en 1 jaar GAM bijeengesprokkeld. De tijd vliegtquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben 5 jaar mod geweest.
Jezus wat lang.
MED / Kanovinnie neemt afscheid als moderator
alleen mijn GC eind moet goed ingevuld worden I
Hequote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:17 schreef Ferdo het volgende:
VKZ, rond 2010, met en ook door toedoen van Lavenderr.
quote:
Dirkh! Dat is verdomme lang geleden! Hoe is het nu? Las iets over een herseninfarct.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:05 schreef Dirkh het volgende:
KLB - > ONZ -> ONZ/KLB en iets op de weblog. Lang geleden, maar wat een leuke tijd. Daar hebben wel wat uurtjes in gezeten.
Hey!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:05 schreef Dirkh het volgende:
KLB - > ONZ -> ONZ/KLB en iets op de weblog. Lang geleden, maar wat een leuke tijd. Daar hebben wel wat uurtjes in gezeten.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dirkh! Dat is verdomme lang geleden! Hoe is het nu? Las iets over een herseninfarct.
Ik ben al blij dat ik niet in het Memoriam topic sta. Maar het gaat best goed, ik leef en kan eigenlijk gewoon bijna alles weer. Dus ik jubel al een tijdje, daar had ik de 20 jaar FOK! niet voor nodig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:50 schreef BE het volgende:
[..]
Hey!
Jij was hier onderwerp van gesprek gisteren!Good times!
Benieuw hoe het met je is idd!
Lekker blijven jubelen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Ik ben al blij dat ik niet in het Memoriam topic sta. Maar het gaat best goed, ik leef en kan eigenlijk gewoon bijna alles weer. Dus ik jubel al een tijdje, daar had ik de 20 jaar FOK! niet voor nodig.
Graag, want ik weet nu niet meer waar ik moet kijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:52 schreef SQ het volgende:
Deze was eerder
Ik zal eens vragen of ze gemerged kunnen worden.
Dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:18 schreef BE het volgende:
Wat zij hierboven zegt!![]()
Leuk je iig weer eens hier te zien! Al dan niet jubelend om het een of ander.
Ik kan nog steeds geen Multipla zien zonder aan jou te denken.![]()
Deze is om lekker te kleppen en die andere is om je data voor fokcrew.nl door te geven. Anders zien zarGon en I straks door de bomen het bos niet meer denk ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:52 schreef golfer het volgende:
Beetje dubbel?
JUB / [fokcrew.nl] Yo (ex-)crew, meld je hier!
Klopt überhaupt al helemaal niets meer vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze is om lekker te kleppen en die andere is om je data voor fokcrew.nl door te geven. Anders zien zarGon en I straks door de bomen het bos niet meer denk ik.
Daarom doen we er alles aan om het wél weer kloppend te krijgen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:50 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Klopt überhaupt al helemaal niets meer van
Ha, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:10 schreef Farenji het volgende:
Als mijn vorige nick Schorpioen heb ik anderhalf jaartje WFT gemod dat ergens halverwege WFL werd.
Er ging een FA op de knoppen zitten of zo?quote:
Ja, zoiets. En toen werd ik wakker en was ik opeens volgens de index mod van SES.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er ging een FA op de knoppen zitten of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |