Dirkh! Dat is verdomme lang geleden! Hoe is het nu? Las iets over een herseninfarct.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:05 schreef Dirkh het volgende:
KLB - > ONZ -> ONZ/KLB en iets op de weblog. Lang geleden, maar wat een leuke tijd. Daar hebben wel wat uurtjes in gezeten.
Hey!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:05 schreef Dirkh het volgende:
KLB - > ONZ -> ONZ/KLB en iets op de weblog. Lang geleden, maar wat een leuke tijd. Daar hebben wel wat uurtjes in gezeten.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dirkh! Dat is verdomme lang geleden! Hoe is het nu? Las iets over een herseninfarct.
Ik ben al blij dat ik niet in het Memoriam topic sta. Maar het gaat best goed, ik leef en kan eigenlijk gewoon bijna alles weer. Dus ik jubel al een tijdje, daar had ik de 20 jaar FOK! niet voor nodig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:50 schreef BE het volgende:
[..]
Hey!
Jij was hier onderwerp van gesprek gisteren!Good times!
Benieuw hoe het met je is idd!
Lekker blijven jubelen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Ik ben al blij dat ik niet in het Memoriam topic sta. Maar het gaat best goed, ik leef en kan eigenlijk gewoon bijna alles weer. Dus ik jubel al een tijdje, daar had ik de 20 jaar FOK! niet voor nodig.
Graag, want ik weet nu niet meer waar ik moet kijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:52 schreef SQ het volgende:
Deze was eerder
Ik zal eens vragen of ze gemerged kunnen worden.
Dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 09:18 schreef BE het volgende:
Wat zij hierboven zegt!![]()
Leuk je iig weer eens hier te zien! Al dan niet jubelend om het een of ander.
Ik kan nog steeds geen Multipla zien zonder aan jou te denken.![]()
Deze is om lekker te kleppen en die andere is om je data voor fokcrew.nl door te geven. Anders zien zarGon en I straks door de bomen het bos niet meer denk ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:52 schreef golfer het volgende:
Beetje dubbel?
JUB / [fokcrew.nl] Yo (ex-)crew, meld je hier!
Klopt überhaupt al helemaal niets meer vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze is om lekker te kleppen en die andere is om je data voor fokcrew.nl door te geven. Anders zien zarGon en I straks door de bomen het bos niet meer denk ik.
Daarom doen we er alles aan om het wél weer kloppend te krijgen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:50 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Klopt überhaupt al helemaal niets meer van
Ha, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:10 schreef Farenji het volgende:
Als mijn vorige nick Schorpioen heb ik anderhalf jaartje WFT gemod dat ergens halverwege WFL werd.
Er ging een FA op de knoppen zitten of zo?quote:
Ja, zoiets. En toen werd ik wakker en was ik opeens volgens de index mod van SES.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er ging een FA op de knoppen zitten of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |