IND?quote:
quote:
Vertel...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:54 schreef I. het volgende:
Goh, daar was ooit een site voor, om dat te checken.
Ik vond het modereren heel erg leuk maar toen was er iets met ID regeltjes en dat ik me moest verifiëren als mod zijnde en toen was ik het zat. Dwars!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:00 schreef Harlekien het volgende:
Wanneer weet ik niet meer maar van GC daarna meerdere malen het aanbod afgwezen. Eén keer en nooit weer.
Ja veel gelurkt daar.. je was een beste mod!quote:
Volgens mij was ik ook nog even in SEX maar weet dat niet zeker meer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begon op SEX maar ging al snel naar het nieuwe FHF, daarna nog UTO (nee dat was niet leuk.) en toen TRV.
UTO sc was wel leukquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begon op SEX maar ging al snel naar het nieuwe FHF, daarna nog UTO (nee dat was niet leuk.) en toen TRV.
Jij grapt maar Conflict was oprecht jarenlang mod van MEDquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:16 schreef Hallojo het volgende:
Ik mod al sinds jaar en dag MED. En met succes, het is het schoonste forum van allemaal
Heeft ook uitstekend werk geleverdquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jij grapt maar Conflict was oprecht jarenlang mod van MED
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:21 schreef Strani het volgende:
Oh hier mag ik posten
KON (voor de inhuldiging van Willem Alexander, was ik de enige mod in)
GC
Gestopt wegens gebrek aan discipline en wilde ook niet echt meer een voorbeeldfunctie hebben
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 03:57 schreef kanovinnie het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Historisch_crewoverzicht
Ik was GC mod en TDF mod.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:14 schreef SuperwormJim het volgende:
Vroegâh, toen ONZ nog ONZ was. *zucht* nostalgie
Helaas heb ik de teloorgang niet tegen kunnen houden
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:50 schreef Berkery het volgende:
Tegelijk met belsen op Muz begonnen als mod, belsen hield het iets langer vol dan ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |