Krater!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Kre-jaaaaa-tor. Of zeg je soms ook Kree-jat-or?
Nu al een hekel aan Gonneke.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor wie het wil weten: hier kan je horen hoe paprika in verschillende talen klinkt
nee, dit kan niet.quote:
Die wandel ik er morgen wel weer af.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo raak je de predni-kilo's nooit kwijt!
Paps natuurlijk. Hij komt niet uit Vaticaanstad.quote:
Die chips vind ik niet lekker, maar hij spreekt het wel goed uit.quote:
Oh, VINEGAR! Auto-correct... verdommequote:
Nachooo'squote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wel, al eet ik dat spul nooit.
Liever salt & vinger. Of Nacho's
Even een quote uit het vorige deel gepakt hoor, net iets makkelijker.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:08 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat geleidelijk aan íéts beter. Ben een weekje geleden voor het laatst voor controle langsgeweest, en moet over twee weken weer. Ik zit nu qua zicht op 20% met m'n linkeroog, dus nog verre van wat gewenst is, maar het is iets. De vertroebeling lijkt wel langzaamaan weg te trekken door de prednisolon, dus die moet ik blijven slikken, ik mag wel een iets lagere dosis gebruiken omdat het blijkbaar goed aanslaat. En verder blijf ik druk oogdruppels gebruiken.Langzaamaan boekt m'n oog dus vooruitgang, dus dat is een goed teken!
Onderaan raadt die site wel rare woorden aan.. zoalsquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor wie het wil weten: hier kan je horen hoe paprika in verschillende talen klinkt
Spannendquote:
De uitspraak van JadMockquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Onderaan raadt die site wel rare woorden aan.. zoals
https://forvo.com/word/cunt/
Dat eten ijsberen niet!quote:
Fijn dat het vooruit gaat, heeft de arts ook een verwachting uitgesproken van de termijn en hoe goed het wordt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:12 schreef I. het volgende:
[..]
Even een quote uit het vorige deel gepakt hoor, net iets makkelijker.![]()
[..]
Oh ja jij had food-cravings. Sollyquote:
Uit de ovenquote:
Zeker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Fijn dat het vooruit gaat, heeft de arts ook een verwachting uitgesproken van de termijn en hoe goed het wordt?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja jij had food-cravings. Solly
Blijft een lang proces dus, maar fijn dat er verbetering in zit, succes&beterschap nogmaalsquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:16 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker.Echt een verwachting is er nog niet, gezien er nog net niet voldoende in m'n oog gekeken kan worden om te zien wat de schade is, en hoe het zich herstelt. Met de huidige medicatie hopen ze over een aantal weken wel een duidelijker beeld te krijgen en op basis daarvan conclusies te trekken over het herstel. 29 oktober heb ik weer een controle, ik ben hoopvol dat er dan meer duidelijk wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |