Dit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet nu echt niet hoe ik normaal paprika zeg
Hier is het MóónóóPÓÓLyquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:54 schreef Strani het volgende:
Nou heb ik sowieso een hekel aan monopoly dus op zich geen ramp als mensen dat verkeerd uitspreken.
Ik zit sowieso dichter bij pap-rika dan paaaprika, maar ik denk nog het meest ergens tusseninquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Het zou officieel pap-rika moeten zijn, naar de Duitse oorsprong.
Of het sigarettenmerk dat op de rally-Subaru's stondquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Iets met giro (giero, niet dzjiero) in de titel.
Niets voor jou dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Of moonoplie achtige constructies.
Ik houd het op z’n Nederlands aan, moo-noo-poo-lie, maar vind het een vagina-spel.
Ik zit PC en was vorig topic ook al Spuit-11. Ik heb geen excuusquote:
Regelmatig, jazeker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:59 schreef Dave het volgende:
Ik gok dat pap-rika zeggers het dan ook over pap-rika tsjips hebben?
*ril*quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:59 schreef Dave het volgende:
Ik gok dat pap-rika zeggers het dan ook over pap-rika tsjips hebben?
Ik moet even nadenken of ik weet hoe dit dan zou klinken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit sowieso dichter bij pap-rika dan paaaprika, maar ik denk nog het meest ergens tussenin
In a moment like thiiiiiissssquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:46 schreef Em31 het volgende:
Welk woord spreekt Matthijs van Nieuwkerk ook altijd alweer zo raar uit?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit PC en was vorig topic ook al Spuit-11. Ik heb geen excuus
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik moet even nadenken of ik weet hoe dit dan zou klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |