Uurooooo*quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:01 schreef Peter het volgende:
Mensen die Euro uitspreken als uuro.. (Oost Nederland)
@Kreatorquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:02 schreef Strani het volgende:
Blijkbaar komt paprika uit het Hongaars. Kent iemand hier iemand uit Hongarije?
Er zijn geruchten dat de teckel van de moeder van mijn buurvrouw uit Hongarije komt. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:02 schreef Strani het volgende:
Kre-jaaaaa-tor. Of zeg je soms ook Kree-jat-or?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:02 schreef Strani het volgende:
Mijn overgrootmoeder. Mijn oma is er dan ook erg streng in dat het uitgesproken dient te worden als 'papriką', met de tweede a als in 'kat'. Dat gaat mij ook wat ver, maar paaaaprika is in onze familie in ieder geval uit den bozequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:02 schreef Strani het volgende:
Volgens mij zeg ik het wel ongeveer zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
https://upload.wikimedia.(...)7/7c/Nl-paprika1.ogg
Pa pri ka
Is die getrouwd met Rik Hoogendoorn?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:03 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat de teckel van de moeder van mijn buurvrouw uit Hongarije komt. Telt dat ook?
Poahhh wat een mooie paprikaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik het wel ongeveer zoIn het Zweeds is het poahprika
Poah heequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik het wel ongeveer zoIn het Zweeds is het poahprika
Er zijn hier net weer dia/trialogen langs gekomen (paps is erbij komen zitten, en die is nóg erger) die ik hier niet eens ga typenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, wat een rare familie zijn jullie
Ah, nou, kijk! Dat lijkt me voldoende bewijsquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder. Mijn oma is er dan ook erg streng in dat het uitgesproken dient te worden als 'papriką', met de tweede a als in 'kat'. Dat gaat mij ook wat ver, maar paaaaprika is in onze familie in ieder geval uit den boze
(nu heb ik toch in dit topic moeten posten)
Paps, of Paaps?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn hier net weer dia/trialogen langs gekomen (paps is erbij komen zitten, en die is nóg erger) die ik hier niet eens ga typen
Ik wel, al eet ik dat spul nooit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:59 schreef Dave het volgende:
Ik gok dat pap-rika zeggers het dan ook over pap-rika tsjips hebben?
Zo raak je de predni-kilo's nooit kwijt!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:02 schreef I. het volgende:
[..]Ik kan eigenlijk ook heel makkelijk even naar m'n pc lopen, maar ben te lui, en blijf gewoon op de bank liggen
Zo te horen spreken ze het allemaal verkeerd uit, behalve die Nederlandse man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor wie het wil weten: hier kan je horen hoe paprika in verschillende talen klinkt
Misschien als ik even wat kreatief denkquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:02 schreef Strani het volgende:
In het deel Nederlands: Zijn jullie dan voor de uitspraak van Gonneke of bsondaar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor wie het wil weten: hier kan je horen hoe paprika in verschillende talen klinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |