Speklapquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Doe veel te moeilijk. Bitterbal of speklap?
Gewoon @Ghahahahaquote:
Past dan toch goed?quote:
Je kan je afkomst niet verloochenen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:55 schreef Yasmin23 het volgende: [..] Nee moet van dat moslimimago af.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:37 schreef Specularium het volgende:
Ik ga bloemetjes kweken, ik heb alles gehaald.
Turkse lente.
"moslim" is geen afkomst brehquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:07 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
Je kan je afkomst niet verloochenen.
Domino'squote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen kon ik nog Domino's bestellen
Maar dan kon je er geen grammetje sos bij krijgen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen kon ik nog Domino's bestellen
Is een goede God in smite. Leuk spel.quote:
Wat was je functie? Stond je in de lopende pizzabelegband, bemande je de balie, had je telefoondienst, bezorgde je? Vertel ons allesquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Nee ik heb voor die stichting gewerkt en dat was veruit de meest kansloze job die ik ooit gehad heb.
Bezorger, pizzabakker, shift leader. Niks bijzonders, ik was nog maar een jong kereltje, maar mensen laten opdraven voor een half uur (en dat ook uitbetalen terwijl je dan minimaal een x factor moet betalen) cheap ass ingrediënten, onbeschoft management, crappy ass scooters. Die toko was "franchise" maar dat ging zo slecht dat het uiteindelijk overgenomen is door de moeder firma en dus "corporate" werd (ik verzin die termen niet, waren ze vet trots op) en toen werd in ineens niet meer ingeroosterd omdat ik te oud en dus te duur was. Corporate beleid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat was je functie? Stond je in de lopende pizzabelegband, bemande je de balie, had je telefoondienst, bezorgde je? Vertel ons alles
Die is aan het werkquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:00 schreef timmmmm het volgende:
@:yasmin23
Kom nu. Dit moet besproken worden
Je had dus een kutvestiging, duidelijk. Hier hebben we een kut new york pizza en een topdomino'squote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bezorger, pizzabakker, shift leader. Niks bijzonders, ik was nog maar een jong kereltje, maar mensen laten opdraven voor een half uur (en dat ook uitbetalen terwijl je dan minimaal een x factor moet betalen) cheap ass ingrediënten, onbeschoft management, crappy ass scooters. Die toko was "franchise" maar dat ging zo slecht dat het uiteindelijk overgenomen is door de moeder firma en dus "corporate" werd (ik verzin die termen niet, waren ze vet trots op) en toen werd in ineens niet meer ingeroosterd omdat ik te oud en dus te duur was. Corporate beleid.
Dat klopt maar mijn beeld van Domino's is voor altijd taintedquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je had dus een kutvestiging, duidelijk. Hier hebben we een kut new york pizza en een topdomino's
Ik accepteer dit. Ik weet wel dat ik morgen Domino's ga etenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klopt maar mijn beeld van Domino's is voor altijd tainted
Dat zal jij dan wel hebben met new York Pizza. Vertel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik accepteer dit. Ik weet wel dat ik morgen Domino's ga eten
Maar die bezorgen hier toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik accepteer dit. Ik weet wel dat ik morgen Domino's ga eten
Ik heb daar één keer besteld en dat was gewoon een smerig vod. Letterlijk de hele bodem zeiknat en klef van het vet. Bel ik naar de winkel toe, zeggen ze dat dat normaal is met pepperoni dus dat ze daar niks aan kunnen doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zal jij dan wel hebben met new York Pizza. Vertel.
In tegenstelling tot sommige mensen hier kom ik ook wel eens buiten het dorpquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die bezorgen hier toch helemaal niet?
Nee tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige mensen hier kom ik ook wel eens buiten het dorp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
OMG beignets.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
is er een andere reden te bedenken waarom ik je 12x mention?
Omdat ik op je deur sta te slaan en je bang bent en zij de enige is die mij kan wegpraten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
is er een andere reden te bedenken waarom ik je 12x mention?
Tijd om te verhuizen danquote:
Wie weet hoe leuk je de rust van een dorp vind, zeker zonder bovenburen.quote:
Hier heb je alleen van die hippe bakfietsmoeders die met 800 km/u op een elektrische bakfiets voorbij vliegen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:48 schreef Specularium het volgende:
Kan ik niet tegen hoor, ik moet minstens 3x per dag bijna aangereden worden door een bakfiets of bezorger.
DJ11 gewoon weer Elfletterig maken, klaar met die onzin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:50 schreef Specularium het volgende:
JUB / [actie] Koop een nickchange
Voor wie zullen wij een nickchange kopen?
Ik hoorde dat DJ ANONIEM een ligfiets heeft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier heb je alleen van die hippe bakfietsmoeders die met 800 km/u op een elektrische bakfiets voorbij vliegen.
Geen keyboard meerquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat DJ ANONIEM een ligfiets heeft.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:50 schreef Specularium het volgende:
JUB / [actie] Koop een nickchange
Voor wie zullen wij een nickchange kopen?
Je bent toch ook een beetje harig met zand in de greppel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neeeeeee. Ben ik nog steeds moslim
Wat weet je dat toch altijd sensueel te omschrijven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent toch ook een beetje harig met zand in de greppel?
Ja maar dat maakt mij t och niet perse een moslim?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent toch ook een beetje harig met zand in de greppel?
Schiedam is beterquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie weet hoe leuk je de rust van een dorp vind, zeker zonder bovenburen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:48 schreef Specularium het volgende:
Kan ik niet tegen hoor, ik moet minstens 3x per dag bijna aangereden worden door een bakfiets of bezorger.
Waarom nou weer met kleine letterquote:
Jezus wat triest Yasmin.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JAaaaaaaaEn ben nu geloof ik pimp. dus kan jou o pmijn foe lijst zetten
Ben nu nog aan het werk hoor, komt later wel.quote:
Oke. Iets met een slang ? :pquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben nu nog aan het werk hoor, komt later wel.
Niet met een bitterbal?quote:
Als jij daar gelukkig van wordtquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ook. Een bitterbal met een slang?
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik identificeer mij ook met een bitterbal. Krokant van buiten, zacht en smeuïg van binnen
Met je tengeltjes van mijn TT afblijven aub, wil je zo vriendelijk zijn hem weer terug te zettenquote:
Vindt bitterbal dat ook goedquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met je tengeltjes van mijn TT afblijven aub, wil je zo vriendelijk zijn hem weer terug te zetten
Die heeft niks te vinden over mijn TT en jij ook niet tenzij je tegenwoordig NWS-mod benquote:
Does niet zo zuur joh.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die heeft niks te vinden over mijn TT en jij ook niet tenzij je tegenwoordig NWS-mod ben
quote:
#trotsquote:
Jonge was onderweg naar huis van werk. Kom net binnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet dat je het gelezen hebt @:superhartje
Ik zei alsjeblieft potverdikkemequote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:51 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Jonge was onderweg naar huis van werk. Kom net binnen.
Zet gewoon terug. Mijn TT, niks tegen de policy in dus er is geen reden hem te wijzigen.quote:
Jonge Yasmin vroeg het toch gewoonquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zet gewoon terug. Mijn TT, niks tegen de policy in dus er is geen reden hem te wijzigen.
Ga in je eigen forum met je knopjes spelen ten koste van de user
En ik vraag of je mijn tt gewoon terug zetquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:00 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Jonge Yasmin vroeg het toch gewoon![]()
Wat heb jij?
Dat is nu JUIquote:Op woensdag 16 oktober 2019 18:11 schreef Bocaj het volgende:
Waar is KLB?! gebleven? Kan nu geen klacht kwijt!
Is dat nu JUB?
@Specularium?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:54 schreef LTVDK het volgende:
Airbus89
Wat heeft die nu weer uitgespookt
Alweer?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:54 schreef LTVDK het volgende:
Airbus89
Zal wel weer iets onhandigs op de verkeerde toon op het verkeerde moment hebben gezegd zoals meestal.quote:
Jouw nieuwe UIquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij heeft het weer te druk hoor.
Die is zich vast ergens belangrijk aan het voelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij heeft het weer te druk hoor.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is zich vast ergens belangrijk aan het voelen.
Kwispel je dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben precies zo bij het zien van bitterballen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik een staart had gehad wel ja
Was denk ik een systeemfout.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:54 schreef LTVDK het volgende:
Airbus89
Niet op het forum, daar heb ik geen rechten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:17 schreef Airbus89 het volgende:
Trouwens je bent crew, je kunt mijn notes gewoon lezen.
Jawel, je kunt de userid kopieren, maar dat zou ik natuurlijk niet gaan zeggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet op het forum, daar heb ik geen rechten.
Ohja, maar dan snap ik nog steeds niet waarom die een ban had.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, je kunt de userid kopieren, maar dat zou ik natuurlijk niet gaan zeggen.
Dat mag toch ook helemaal niet besproken worden joh gekkie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, maar dan snap ik nog steeds niet waarom die een ban had.
Bans worden niet besproken op het forum, Gr. Gr.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, maar dan snap ik nog steeds niet waarom die een ban had.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer iets onhandigs op de verkeerde toon op het verkeerde moment hebben gezegd zoals meestal.
Dat was ik zonder dit te weten ook wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:18 schreef RuigeRambo het volgende:
[..]
Ben je nu een gelukkige jongen?
Wat ontzettend fijn om te horen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was ik zonder dit te weten ook wel.
Nee.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:19 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Is ie niet op komen dagen op jullie date?
Leuk weer dat je gelijk aan alcoholisten denkt als je mij ziet posten.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:22 schreef bitterbal het volgende:
Trouwens. k had paar dagen terug een date met wat geloof ik een alcoholist was![]()
Elke keer 2 drankjes tegelijk. Bv wijn en dan een dubbele vodka en fucking snel op.
Nee je had het over een date.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:26 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Leuk weer dat je gelijk aan alcoholisten denkt als je mij ziet posten.
Ik zou het fijn vinden als je onze dates prive houdtquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:22 schreef bitterbal het volgende:
Trouwens. k had paar dagen terug een date met wat geloof ik een alcoholist was![]()
Elke keer 2 drankjes tegelijk. Bv wijn en dan een dubbele vodka en fucking snel op.
Als je dit niet had gezegd had niemand geweten dat jij het was helder licht.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als je onze dates prive houdt
Vertel ons meer.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je dit niet had gezegd had niemand geweten dat jij het was helder licht.
Nou zoveel drinken. En nadat we gedag hadden gezegd nog even contact met de cokedealer..quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:01 schreef RuigeRambo het volgende:
[..]
Tim is altijd boos, daarom is het een goeien vent. Ik zou hem niet dumpen hoor.
Niets mis met coke en veel drinken.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zoveel drinken. En nadat we gedag hadden gezegd nog even contact met de cokedealer..
Oh die flesjesquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:08 schreef RuigeRambo het volgende:
[..]
Niets mis met coke en veel drinken.
[ afbeelding ]
Tim is ook wel een beetje een bitterbal. Ik zou er gewoon nog een keer voor gaan en dan Domino's bestellen, hoe kan dat in godsnaam misgaan?quote:
Waarom nou weer?quote:
Ja breng dan wat leven.quote:
SP333333CCCquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 05:45 schreef sp3c het volgende:
vind het een overdreven stelling hoir
NWS drijft op feiten jongons
HAAAAAAAAAGSCHquote:
Jazeker, beheerders waren het inhoudelijk oneens met me en konden weerspraak in een fb topic niet handlen. (Daarvoor ook al een keer omdat mensen aanspreken op het jarenlang in groepsverband kapotschrijven en minitieus uitmeten van het priveleven van een psychiatrisch patient met meerdere zelfmoordpogingen op haar naam hier ook niet gewenst is.quote:
Echt? Het was zo stil zonder jou.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jazeker, beheerders waren het inhoudelijk oneens met me en konden weerspraak in een fb topic niet handlen.
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt? Het was zo stil zonder jou.
Oh barbie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jazeker, beheerders waren het inhoudelijk oneens met me en konden weerspraak in een fb topic niet handlen. (Daarvoor ook al een keer omdat mensen aanspreken op het jarenlang in groepsverband kapotschrijven en minitieus uitmeten van het priveleven van een psychiatrisch patient met meerdere zelfmoordpogingen op haar naam hier ook niet gewenst is.)
Jazeker, neem vooral eens een kijkje in SHO als je een groepje heel naargeestige mensen zonder empathie wil zien.quote:
Oh ja dat ken ik al. Durf er ook nooit te postenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jazeker, neem vooral eens een kijkje in SHO als je een groepje heel naargeestige mensen zonder empathie wil zien.
Wacht eens even, ik ken jou! Nickchange?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja dat ken ik al. Durf er ook nooit te posten
Wie ben ik dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wacht eens even, ik ken jou! Nickchange?
Hmm dacht juist meer krokant van buiten smeuig van binnen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel een beetje vettig en rond, minder sensueel dan voorheen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel een beetje vettig en rond, minder sensueel dan voorheen.
Maar goed dacht kan wat anoniemer door fok zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daar moet ik dan nog achter komen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:25 schreef bitterbal het volgende:
Waar komt toch dat huts a niffo vandaan?
Huts is dus een persoon?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Een dikke producer uit de inrichting van Michael P.!
Nee het is straat'taal'/gebrabbel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Huts is dus een persoon?
Ik dacht het komt van stamppot ofzo..Word oud.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
uit de inrichting van Michael P.!
Nee laat maar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee het is straat'taal'/gebrabbel.
[..]
Nee dankje. Lees liever het topic over barbie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Lekker nummertje van Bizzey om in de mood te geraken dan?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dankje. Lees liever het topic over barbie.
Jeetje echt van alles.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]![]()
Wat voor muziek luister jij dan eigenlijk?
Begint al goed, begeerte en shitquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeetje echt van alles.
Dit is de laatste save
All You Got, a song by Koelle, Elli on Spotify
Maar die gare nl hiphop met van die te dikke jongens in die te strakke jasjes trek ik niet hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeetje echt van alles.
Dit is de laatste save
All You Got, a song by Koelle, Elli on Spotify
Waarom niet? Het zijn de wielrenners van de muziekscene!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar die gare nl hiphop met van die te dikke jongens in die te strakke jasjes trek ik niet hoor.
Is dit nou sars in 'muziek' vorm?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Een dikke producer uit de inrichting van Michael P.!
Zo te lezen heb je het al te pakken, leuk je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dit is wel een typisch geval van ebola.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je het al te pakken, leuk je gekend te hebben
Niet weten dat ebola een complot/hoax van de witte duivels is die de congo willen herkoloniseren.quote:
Ze kunnen ook gewoon stoppen met bushmeat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet weten dat ebola een complot/hoax van de witte duivels is die de congo willen herkoloniseren.
Dunne nl hiphoppers uit vervlogen tijden dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar die gare nl hiphop met van die te dikke jongens in die te strakke jasjes trek ik niet hoor.
Al wat beter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dunne nl hiphoppers uit vervlogen tijden dan?
Liever gewoon in gebrekkig Nederlandsquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dunne nl hiphoppers uit vervlogen tijden dan?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon in gebrekkig Nederlands
We kunnen niet allemaal zo avant garde zijn als jij, ik ben gewoon een pleb. Hecht aan de muziek van jongens (en meiden) die mijn struggles in het leven beschrijven!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:04 schreef bitterbal het volgende:
Ah het slechte muziekuurtje is weer aangebroken.
Ja jullie zijn plebs ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo avant garde zijn als jij, ik ben gewoon een pleb. Hecht aan de muziek van jongens (en meiden) die mijn struggles in het leven beschrijven!
Ja zo probeer ik er in te blendenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
't Is dat je supervolkse username je weer een beetje down to earth brengt.
Olifanten zijn lief!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo probeer ik er in te blenden![]()
Ondertussen kijk ik op jullie neer vanuit mijn ivoren zolderkamer.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat? Ze hebben een grote slurf dus kan ik me goed met ze identificeren.
Gebruik je die ook om voedsel in je eigen mond te stoppen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat? Ze hebben een grote slurf dus kan ik me goed met ze identificeren.
Of te snorkelen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebruik je die ook om voedsel in je eigen mond te stoppen?
Ik zou best het basisinkomen van Willem-Alexander of Amalia willen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:11 schreef bitterbal het volgende:
wanneer denken jullie dat we hier het basisinkomen gaan krijgen?
Ik vind 1000 per maand al genoeg hoor. Je bent gelijk weer zo hebberig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zou best het basisinkomen van Willem-Alexander of Amalia willen.
Ik spuit er soms wel vloeistof/vloeistof achtige substanties uit...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebruik je die ook om voedsel in je eigen mond te stoppen?
Jij verwacht serieus dat mensen hier op grote schaal geld zullen krijgen voor niets? Mijn gok is eerder dat behoeftigen die nu nog op sociale vangnetten kunnen rekenen in de niet heel verre toekomst in de kou zullen komen te staan.quote:
Ze zeggen toch dat het goedkoper is dan al die toeslagen en uitkeringe die ze nu hebben?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jij verwacht serieus dat mensen hier op grote schaal geld zullen krijgen voor niets? Mijn gok is eerder dat behoeftigen die nu nog op sociale vangnetten kunnen rekenen in de niet heel verre toekomst in de kou zullen komen te staan.
Dat zeggen ze juist om te komen tot het punt dat ik hierboven omschrijf. Behoeftigen zullen (veel) minder krijgen in plaats van iedereen veel meer. (Wat sowieso enkel tot enorme inflatie/prijsstijgingen zou leiden.)quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat het goedkoper is dan al die toeslagen en uitkeringe die ze nu hebben?
Ga es ergens anders tegen lopen stribbelen joh.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat zeggen ze juist om te komen tot het punt dat ik hierboven omschrijf. Behoeftigen zullen (veel) minder krijgen in plaats van iedereen veel meer. (Wat sowieso enkel tot enorme inflatie/prijsstijgingen zou leiden.)
Woon nu al een in shantytown. Hang regelmatig snachts scheldend uit mijn raam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Op het moment dat het merendeel van de bevolking redundant is gaan we niet allemaal leven als goden in frankrijk maar wordt het oorlog of mondiale genocide. Kunnen voortbestaan in een favela/shanty town wordt dan een droomscenario.
Ik geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Woon nu al een in shantytown. Hang regelmatig snachts scheldend uit mijn raam.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van.
nou dit is wel een shantytown hoor. Vaag volk wat hier woont.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Omdat stedelijke vernieuwing en welstand best wel een dingetje is in het huidige Nederland.
Jezelf incluis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dit is wel een shantytown hoor. Vaag volk wat hier woont.
Jij moet toch zeker wel voor syrische doorkunnen? Niet dat ik iets wil suggereren...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:25 schreef bitterbal het volgende:
En ook al die fucking asielzoekers die alles krijgen weet je. Zon 6000 per maand gewoon zo krijgen en werken hoeven ze niet he
Hmm heeft nog niemand gezegd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jij moet toch zeker wel voor syrische doorkunnen? Niet dat ik iets wil suggereren...
Mooi.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:56 schreef Airbus89 het volgende:
Ik erger me echt dood aan bitterbal zonder hoofdletter.
Eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:56 schreef Airbus89 het volgende:
Ik erger me echt dood aan bitterbal zonder hoofdletter.
quote:
quote:Je kan klikken, ergo,... je leeft nog!
Hoera voor jou! Wat goed dat je er bent!
En nu hup,... maak er wat van!
Het ziet er naar uit dat je dood bent. Sorry.quote:
Dan moet je niet als een of andere kreupele bejaarden te beperkt zijn om op een knop te kunnen klikken hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat je dood bent. Sorry.
Uit het onderzoek blijkt namelijk dat dode mensen niet in staat zijn om fysiek op een knop te kunnen klikken.
Je klikt niet, ergo,... je bent dood.
Gelukkig wel ja.quote:
Vanwaar dit timmmmm gedrag opeens?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat is niet zo best voor een bitterbal. Impliceert de TT trouwens een gangbang?
joequote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Oh jammer, dan ga ik maar weer.
Overladen met pepperoniquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook in een Domino doos?
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Welkom terug!![]()
@:bitterbal Kijk! Eindelijk iemand op Fok! die me niet uitgesproken niet mag!![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 18:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Welkom terug!![]()
@:bitterbal Kijk! Eindelijk iemand op Fok! die me niet uitgesproken niet mag!![]()
Oke.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:05 schreef Airbus89 het volgende:
Let op, dit topic wordt over 7 posts automatisch gesloten.
Ja ben ik ook maar ook verdrietig.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:10 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon blij zijn dat ik je waarschuw.
oke....quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben ik ook maar ook verdrietig.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:17 schreef RuigeRambo het volgende:
Goed verhaal, lekker kort, doen we helemaal niets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |