Nee.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:19 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Is ie niet op komen dagen op jullie date?
Leuk weer dat je gelijk aan alcoholisten denkt als je mij ziet posten.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:22 schreef bitterbal het volgende:
Trouwens. k had paar dagen terug een date met wat geloof ik een alcoholist was![]()
Elke keer 2 drankjes tegelijk. Bv wijn en dan een dubbele vodka en fucking snel op.
Nee je had het over een date.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:26 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Leuk weer dat je gelijk aan alcoholisten denkt als je mij ziet posten.
Ik zou het fijn vinden als je onze dates prive houdtquote:Op zondag 20 oktober 2019 20:22 schreef bitterbal het volgende:
Trouwens. k had paar dagen terug een date met wat geloof ik een alcoholist was![]()
Elke keer 2 drankjes tegelijk. Bv wijn en dan een dubbele vodka en fucking snel op.
Als je dit niet had gezegd had niemand geweten dat jij het was helder licht.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als je onze dates prive houdt
Vertel ons meer.quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je dit niet had gezegd had niemand geweten dat jij het was helder licht.
Nou zoveel drinken. En nadat we gedag hadden gezegd nog even contact met de cokedealer..quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:01 schreef RuigeRambo het volgende:
[..]
Tim is altijd boos, daarom is het een goeien vent. Ik zou hem niet dumpen hoor.
Niets mis met coke en veel drinken.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zoveel drinken. En nadat we gedag hadden gezegd nog even contact met de cokedealer..
Oh die flesjesquote:Op zondag 20 oktober 2019 21:08 schreef RuigeRambo het volgende:
[..]
Niets mis met coke en veel drinken.
[ afbeelding ]
Tim is ook wel een beetje een bitterbal. Ik zou er gewoon nog een keer voor gaan en dan Domino's bestellen, hoe kan dat in godsnaam misgaan?quote:
Waarom nou weer?quote:
Ja breng dan wat leven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |