We kunnen niet allemaal zo avant garde zijn als jij, ik ben gewoon een pleb. Hecht aan de muziek van jongens (en meiden) die mijn struggles in het leven beschrijven!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:04 schreef bitterbal het volgende:
Ah het slechte muziekuurtje is weer aangebroken.
Ja jullie zijn plebs ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo avant garde zijn als jij, ik ben gewoon een pleb. Hecht aan de muziek van jongens (en meiden) die mijn struggles in het leven beschrijven!
Ja zo probeer ik er in te blendenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
't Is dat je supervolkse username je weer een beetje down to earth brengt.
Olifanten zijn lief!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo probeer ik er in te blenden![]()
Ondertussen kijk ik op jullie neer vanuit mijn ivoren zolderkamer.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat? Ze hebben een grote slurf dus kan ik me goed met ze identificeren.
Gebruik je die ook om voedsel in je eigen mond te stoppen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat? Ze hebben een grote slurf dus kan ik me goed met ze identificeren.
Of te snorkelen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebruik je die ook om voedsel in je eigen mond te stoppen?
Ik zou best het basisinkomen van Willem-Alexander of Amalia willen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:11 schreef bitterbal het volgende:
wanneer denken jullie dat we hier het basisinkomen gaan krijgen?
Ik vind 1000 per maand al genoeg hoor. Je bent gelijk weer zo hebberig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zou best het basisinkomen van Willem-Alexander of Amalia willen.
Ik spuit er soms wel vloeistof/vloeistof achtige substanties uit...quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebruik je die ook om voedsel in je eigen mond te stoppen?
Jij verwacht serieus dat mensen hier op grote schaal geld zullen krijgen voor niets? Mijn gok is eerder dat behoeftigen die nu nog op sociale vangnetten kunnen rekenen in de niet heel verre toekomst in de kou zullen komen te staan.quote:
Ze zeggen toch dat het goedkoper is dan al die toeslagen en uitkeringe die ze nu hebben?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jij verwacht serieus dat mensen hier op grote schaal geld zullen krijgen voor niets? Mijn gok is eerder dat behoeftigen die nu nog op sociale vangnetten kunnen rekenen in de niet heel verre toekomst in de kou zullen komen te staan.
Dat zeggen ze juist om te komen tot het punt dat ik hierboven omschrijf. Behoeftigen zullen (veel) minder krijgen in plaats van iedereen veel meer. (Wat sowieso enkel tot enorme inflatie/prijsstijgingen zou leiden.)quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat het goedkoper is dan al die toeslagen en uitkeringe die ze nu hebben?
Ga es ergens anders tegen lopen stribbelen joh.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat zeggen ze juist om te komen tot het punt dat ik hierboven omschrijf. Behoeftigen zullen (veel) minder krijgen in plaats van iedereen veel meer. (Wat sowieso enkel tot enorme inflatie/prijsstijgingen zou leiden.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |