Maar goed dacht kan wat anoniemer door fok zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daar moet ik dan nog achter komen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:25 schreef bitterbal het volgende:
Waar komt toch dat huts a niffo vandaan?
Huts is dus een persoon?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Een dikke producer uit de inrichting van Michael P.!
Nee het is straat'taal'/gebrabbel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Huts is dus een persoon?
Ik dacht het komt van stamppot ofzo..Word oud.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
uit de inrichting van Michael P.!
Nee laat maar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee het is straat'taal'/gebrabbel.
[..]
Nee dankje. Lees liever het topic over barbie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Lekker nummertje van Bizzey om in de mood te geraken dan?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dankje. Lees liever het topic over barbie.
Jeetje echt van alles.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]![]()
Wat voor muziek luister jij dan eigenlijk?
Begint al goed, begeerte en shitquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeetje echt van alles.
Dit is de laatste save
All You Got, a song by Koelle, Elli on Spotify
Maar die gare nl hiphop met van die te dikke jongens in die te strakke jasjes trek ik niet hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeetje echt van alles.
Dit is de laatste save
All You Got, a song by Koelle, Elli on Spotify
Waarom niet? Het zijn de wielrenners van de muziekscene!quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar die gare nl hiphop met van die te dikke jongens in die te strakke jasjes trek ik niet hoor.
Is dit nou sars in 'muziek' vorm?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Een dikke producer uit de inrichting van Michael P.!
Zo te lezen heb je het al te pakken, leuk je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dit is wel een typisch geval van ebola.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je het al te pakken, leuk je gekend te hebben
Niet weten dat ebola een complot/hoax van de witte duivels is die de congo willen herkoloniseren.quote:
Ze kunnen ook gewoon stoppen met bushmeat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet weten dat ebola een complot/hoax van de witte duivels is die de congo willen herkoloniseren.
Dunne nl hiphoppers uit vervlogen tijden dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar die gare nl hiphop met van die te dikke jongens in die te strakke jasjes trek ik niet hoor.
Al wat beter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dunne nl hiphoppers uit vervlogen tijden dan?
Liever gewoon in gebrekkig Nederlandsquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dunne nl hiphoppers uit vervlogen tijden dan?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon in gebrekkig Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |