Oh en die ook, hoewel ik die niet echt lang mee heb mogen maken hier...quote:
Moet ik weer een nickchange doen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:59 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Moet ik weer een nickchange doen?
Geen grap. Was enorm slim en ik studeerde toen hij SES-mod was. Of nouja, toen ik begon met studeren.quote:
Hij heeft ondanks de ellende die er achter weg kwam natuurlijk ook wel prima bijgedragen aan FOK!.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Geen grap. Was enorm slim en ik studeerde toen hij SES-mod was.
Zijn huidige reeks is anders ook wel echt tof om te volgen:quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:46 schreef Rozevla het volgende:
Ik mis kwaliteits topics van maikuuul met name het slippen op de fox en hendig pownen van de groenters bij c1000 met en hendig sjiek groen vasteloavend jaske.
Bedoel je die 'chick' van die naaktfoto's die niet kwamen? SHE. geloof ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:18 schreef fathank het volgende:
Hoe heet die ene chick van die fotoshoot ook alweer?
Zijn die weg? Wat jammer.quote:
Laten we het positief houdenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zijn die weg? Wat jammer.
Ik mis heel veel users van vroeger. Een aantal ook helemaal niet eerlijk gezegd.
Alsof jij geen traan hebt gelaten toen je maatje Vanillekwark het hazepad koos.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mis niemand.
Mensen komen en gaan.
Die was wel grappig tot ergernis toe...'je visite om geld vragen als ze gebruik van je wc maken', zulke dingen kan ik niet verzinnenquote:
@Limoentjuhquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mis niemand.
Mensen komen en gaan.
Verwarmingsgeldquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die was wel grappig tot ergernis toe...'je visite om geld vragen als ze gebruik van je wc maken', zulke dingen kan ik niet verzinnen
MUUS en @CartWOman leeft die nog?quote:
jah dat soort dingenquote:
Ik was helemaal in de war toen ik een weekendje Luxemburg met hem doorbracht. Zo idioot normaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:05 schreef Charmian het volgende:
Die was wel grappig tot ergernis toe...'je visite om geld vragen als ze gebruik van je wc maken', zulke dingen kan ik niet verzinnen
Nu je het zegt, Piet zie ik ook al enige tijd nergens meer reageren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was helemaal in de war toen ik een weekendje Luxemburg met hem doorbracht. Zo idioot normaal![]()
Ik mis nu Pietverdriet en RobinOok het meest
Er zijn een boel mensen weg die ik toen, in die fase van mijn leven leuk vond. Of ik ze nu nog steeds leuk vind, is maar helemaal de vraag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Niets alleen singles. De meeste leuke users zijn weg.
Ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:19 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Er zijn een boel mensen weg die ik toen, in die fase van mijn leven leuk vond. Of ik ze nu nog steeds leuk vind, is maar helemaal de vraag.
Behalve Q, Q+
Zie ninja edit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:19 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Er zijn een boel mensen weg die ik toen, in die fase van mijn leven leuk vond. Of ik ze nu nog steeds leuk vind, is maar helemaal de vraag.
Dus het was allemaal een actquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was helemaal in de war toen ik een weekendje Luxemburg met hem doorbracht. Zo idioot normaal![]()
Ik mis nu Pietverdriet en RobinOok het meest
Geralt zie ik nog regelmatig postenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Nu ik wat van die oude topics doorlees...
Toffe_ellende
BierbroederR
Conflict
VelvetAcid
Zal er nog wel een paar vergeten..
Oh en geralt niet vergeten.
QyRoZ ja die mis ik welquote:
Die goede oude tijd dat jullie gezamelijk boven in de top 3 stonden..quote:
En dan ook nog met kwaliteitspost, niet zoals nu met 50% MEN posts.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die goede oude tijd dat jullie gezamelijk boven in de top 3 stonden..
Vroeger was alles beter. Dat sowieso.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:52 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
En dan ook nog met kwaliteitspost, niet zoals nu met 50% MEN posts.
@Littlerabbit is het enige gemis en dat weet je heel goed. Een van de users waar je altijd om moet lachen.quote:
Paxcon vond ik ook een lieverd hoor!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Littlerabbit is het enige gemis en dat weet je heel goed. Een van de users waar je altijd om moet lachen.
quote:
Ik geloof hier niks vanquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:27 schreef golfer het volgende:
Pietverdriet, RobinOok en Iwanius.
Ik kon mij zo lekker aan hun ergeren. Dat mis ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |