Geralt zie ik nog regelmatig postenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Nu ik wat van die oude topics doorlees...
Toffe_ellende
BierbroederR
Conflict
VelvetAcid
Zal er nog wel een paar vergeten..
Oh en geralt niet vergeten.
QyRoZ ja die mis ik welquote:
Die goede oude tijd dat jullie gezamelijk boven in de top 3 stonden..quote:
En dan ook nog met kwaliteitspost, niet zoals nu met 50% MEN posts.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die goede oude tijd dat jullie gezamelijk boven in de top 3 stonden..
Vroeger was alles beter. Dat sowieso.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:52 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
En dan ook nog met kwaliteitspost, niet zoals nu met 50% MEN posts.
@Littlerabbit is het enige gemis en dat weet je heel goed. Een van de users waar je altijd om moet lachen.quote:
Paxcon vond ik ook een lieverd hoor!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Littlerabbit is het enige gemis en dat weet je heel goed. Een van de users waar je altijd om moet lachen.
quote:
Ik geloof hier niks vanquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:27 schreef golfer het volgende:
Pietverdriet, RobinOok en Iwanius.
Ik kon mij zo lekker aan hun ergeren. Dat mis ik wel.
En lorddreamer dan...?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:37 schreef SuperWeber het volgende:
Is @:Lord_vetinari er nog? Die mis ik nogal...
Dit. En een DrNick idem, ABO-memories.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:17 schreef timmmmm het volgende:
Net als ik niet wist dat LompeHork op anoniem gegaan is.
ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap sowieso dat hele anoniem gaan niet zo goed.
Zie amper nog mensen van dat groepje.. rocknijntje, drnick, lompehork, rezania, siikquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. En een DrNick idem, ABO-memories.
Ik spreek een gedeelte daarvan nog regelmatigquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zie amper nog mensen van dat groepje.. rocknijntje, drnick, lompehork, rezania, siik
Spreek je @Oksel nog en waar is @JasperBCNquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik spreek een gedeelte daarvan nog regelmatig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |