En lorddreamer dan...?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:37 schreef SuperWeber het volgende:
Is @:Lord_vetinari er nog? Die mis ik nogal...
Dit. En een DrNick idem, ABO-memories.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 16:17 schreef timmmmm het volgende:
Net als ik niet wist dat LompeHork op anoniem gegaan is.
ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap sowieso dat hele anoniem gaan niet zo goed.
Zie amper nog mensen van dat groepje.. rocknijntje, drnick, lompehork, rezania, siikquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. En een DrNick idem, ABO-memories.
Ik spreek een gedeelte daarvan nog regelmatigquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zie amper nog mensen van dat groepje.. rocknijntje, drnick, lompehork, rezania, siik
Spreek je @Oksel nog en waar is @JasperBCNquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik spreek een gedeelte daarvan nog regelmatig
Oksel niet. Die is hier in tijden al niet meer geweest. Hij fietst wel nog steeds rond. En Jasper idem.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Spreek je @:oksel nog en waar is @:jasperbcn
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik wist dus ook al niet dat Paxcon verdwenen is
Pax?quote:
Ik heb zaterdag nog de voorronde van het NK Keezen van LompeHork gewonnenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zie amper nog mensen van dat groepje.. rocknijntje, drnick, lompehork, rezania, siik
Ah ik zal wel op andere plekken van FOK! zitten... jij hoort daar trouwens ook bij idd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik spreek een gedeelte daarvan nog regelmatig
Is niet op FOK!.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah ik zal wel op andere plekken van FOK! zitten... jij hoort daar trouwens ook bij idd.
Ah dat verklaart... Ik durf nooit met mensen te praten buiten FOK! om.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is niet op FOK!.
En ik ben zelf ook nauwelijks nog actief.
Dit jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die was wel grappig tot ergernis toe...'je visite om geld vragen als ze gebruik van je wc maken', zulke dingen kan ik niet verzinnen
Hij doet regelmatig een show op radio49quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik mis de matige grapjes en plaatjes van @:Elfletterig(dit is niet het originele account), hij zit nog wel onder een andere naam op het forum maar zie hem nooit meer
Wie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:57 schreef Pino112 het volgende:
@:Muis006, daarom ben ik nu Supervogel.
Ja dat weet ik, maar dat is toch anders dan hoe die vroeger op veel meer plekken aanwezig was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij doet regelmatig een show op radio49
Moet ik een verwijsbriefje voor de GGZ schrijven voor je Mini? Dit is zorgwekkend wel hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik mis jou soms wel een beetje in de CUL SC
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Mata is een kleurrijk figuur. We hebben nog een tijdje contact gehouden, totdat zijn telefoon in de Atlantische oceaan verdweenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 19:38 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
En nog steeds trappen mensen in die troll
Supergeschikte gast irl.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je bent er weer
Ja primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en met jou?
Ik mis zijn creaties Homijn en Homijnbot.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik mis de matige grapjes en plaatjes van @:Elfletterig(dit is niet het originele account), hij zit nog wel onder een andere naam op het forum maar zie hem nooit meer
Laatste wat ik hoorde is dat die nu ergens in Afrika zit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:28 schreef Dagonet het volgende:
Wat is er ooit gebeurt met Blaatschaap?
Ja, pfffrt, ik hou soms wel van knuppels in hoenderhokken. Ben geen mod meer dus ik kan het nu wel zeggen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet ik een verwijsbriefje voor de GGZ schrijven voor je Mini? Dit is zorgwekkend wel hoor
Oh, was haar helemaal vergeten.quote:
En mensen die nog aanwezig zijn mag je niet missenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie hier tal van mensen genoemd worden die nog gewoon (al dan niet met een nieuwe nick) aanwezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |