Dan vind ik het niet zo erg meer dat ik over een paar minuten ga lunchenquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:48 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
En ja, ik weet het, dat is het niet meer. Maar ik ben aan het ontbijten, dus!
Misschien dat dan maar doen ja.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar cocaine kan toch nog wel gewoon? Of stop je daar ook mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Misschien dat dan maar doen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:26 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is wel een ander soort iets denk ik.
Koel en donker bewaren
Ja zat mensen die dat doen, ik begrijp daar echt niets van.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
* Hawaii_Tim drinkt regelmatig 4-6 koppen koffie op een dag, soms meer
Oh dat heb ik ook even gedaan, om te kijken of ik daardoor minder opgefokt en gestresst zou worden. Maar ik dronk al maar twee kopjes per dag dus dat hielp nietquote:Op maandag 14 oktober 2019 15:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan geen koffie meer drinken (met cafeine) heb besloten er voorlopig mee te stoppenWel jammer.
Dat denk ik welquote:Op maandag 14 oktober 2019 15:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja zat mensen die dat doen, ik begrijp daar echt niets van.
Heb ik dan zo'n gevoelig gestel?
Nee hoor, als ik 3 koppen of meer drink, dan word ik heel onrustig, ga ik zweten. Het kan wel als ik ze ruim verspreid over de dag, maar dan nog liever niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het kan ook gewenning zijnquote:Op maandag 14 oktober 2019 15:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik dronk vroeger helemaal geen koffie, ben het langzaam wel gaan drinken, maar nooit over de drempel van 2 kopjes gekomenquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik 3 koppen of meer drink, dan word ik heel onrustig, ga ik zweten. Het kan wel als ik ze ruim verspreid over de dag, maar dan nog liever niet.
Ik heb mijn derde kopje nu ook maar niet genomenen gewoon crystal clear gepakt.
(nee, geen crystal meth).
Ik heb het meestal al na 1 kop, ik moet echt niet meer drinken.quote:
Alcohol is voor mij de limiet ook 2 glaasjesquote:Op maandag 14 oktober 2019 15:39 schreef Guanabana het volgende:
Dat vind ik toch wel fascinerend hoorHoe verschillend dat werkt.
Kan je ook goed tegen alcohol?
Dat verschilt per keerquote:Op maandag 14 oktober 2019 15:39 schreef Guanabana het volgende:
Dat vind ik toch wel fascinerend hoorHoe verschillend dat werkt.
Kan je ook goed tegen alcohol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 14 oktober 2019 16:08 schreef Meke het volgende:
Excuses aan iedereen met slaapproblemen*jaloers*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Ik slaap altijd; in de trein, in de auto.quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:18 schreef Strani het volgende:
Ik kan ook redelijk goed slapen meestal, maar soms duurt het even voor ik in slaap ben. En overdag slapen vind ik wel heel moeilijk, laat staan buiten de slaapkamer.
Als tiener kon ik wel aardig slapen in de bus naar school en terug, ik snap nu nog steeds niet waarom dat me toen wel lukte.
Meestal ging dat voor mij ook zo inderdaad!quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik slaap altijd; in de trein, in de auto.
Bij de afrit naar mijn huis ga je een stukje omhoog, om vervolgens via een viaduct over de snelweg naar het dorp te rijden zeg maar - daar word ik al-tijd wakker, ingeprogrammeerd dat we er dan bijna zijnEn in de trein is het mijn talent om 10 minuten voordat ik aankom wakker te worden? Ik klaag niet
quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Meestal ging dat voor mij ook zo inderdaad!
Behalve die ene keer dat het niet zo gingIk kwam met de bus uit Amersfoort en moest net na Voorthuizen overstappen. Ik sliep door die overstap heen en werd wakker in de buurt van de Julianatoren bij Apeldoorn. Ik snel uitstappen want bij zo'n pretpark zullen ze toch wel een telefooncel hebben!
Nou nee, die hadden ze niet. Dus ik nog het hele pokke-end naar Apeldoorn lopen met een licht beschadigde telefoonkaart en dus de angst dat hij niet zou werken. Gelukkig werkte hij.
Dus ja, toch iets voorzichtiger geworden daarnaTegenwoordig kan je gewoon een stevig trilalarm op je telefoon zetten natuurlijk...
Hahaquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:28 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig werkte de kaart inderdaad!![]()
Ik zet dus niet eens een wekker op m'n telefoonVertrouw op mn gevoel, stom eigenlijk
Nou, het gaat toch al tien jaar goedquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, ik ben benieuwd wanneer jij ook een keer met zo'n verhaal komt dan
Dat is ongeveer mijn gemiddelde per weekquote:Op maandag 14 oktober 2019 15:49 schreef Meke het volgende:
Maar eigenlijk drink ik heel erg weinig, denk echt maximaal tien biertjes ofzo dit jaar
Weet je wel of je ze überhaupt hebt toegevoegd aan de beschikbare gebouwen?quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:35 schreef Meke het volgende:
Ik heb in RCT zelf een scenario ontworpen, maar ik ben vergeten om de toiletten bij de 'deze-attracties-heb-je-meteen' te zetten en nu willen 448 gasten naar de wc![]()
Ja, was mijne ook wel hoorquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ongeveer mijn gemiddelde per week
Ja, het stomme is: dat heb ik dus wel bewust gedaanquote:Op maandag 14 oktober 2019 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet je wel of je ze überhaupt hebt toegevoegd aan de beschikbare gebouwen?
quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Over welke donkere Middeleeuwen hebben we het hier wel niet!
Beter veel te vroeg dan iets te laat!quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben veel te vroeg naar de bushalte gegaan😆
En dan komt straks de bus en dan staat hij een minuut stil maar gaat de deur niet open en rijdt hij weer voor je neus wegquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh dan duren die minuten altijd eeeuwwwig, hoe lang moet je wachten?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
🤣quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
En dan komt straks de bus en dan staat hij een minuut stil maar gaat de deur niet open en rijdt hij weer voor je neus weg
Nu nog 5, maar ik sta er al even. Die minuten gaan inderdaad zo traag!quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh dan duren die minuten altijd eeeuwwwig, hoe lang moet je wachten?
Hoe lang duurde de laatste minuut?quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu nog 5, maar ik sta er al even. Die minuten gaan inderdaad zo traag!
Te lang!😕quote:
Ik hoop dat ze morgen het vliegveld een beetje vrijhouden voor me.quote:Op maandag 14 oktober 2019 12:01 schreef Strani het volgende:
@:Cee blijf je wel een beetje uit de buurt van protesten vandaag?
Zó lang wisten we dat de uitspraak vandaag zou zijn Cee, en tóch kom je deze kant op!quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze morgen het vliegveld een beetje vrijhouden voor me.
Ik hou dat toch niet bij joh dat nieuws.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Zó lang wisten we dat de uitspraak vandaag zou zijn Cee, en tóch kom je deze kant op!
Nou, ik zal een kamer voor je vrijhouden mocht je nog moeten ontsnappen uit Catalonië.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou dat toch niet bij joh dat nieuws.
Ik kan hier serieus doodzenuwachtig om worden.
Zal ook wel goedkomen hoor.. ik neem aan dat het morgen wel weer wat rustiger is en dat men voor een specifieke dag een massaler protest organiseert.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
Vervelend cee!hopelijk kun je morgen gewoon naar huis komen.
Wat zie ik hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat zie ik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat het staan om mijn eigen onkunde aan de wereld te tonen. Ik verdien de schaamte
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]Ik laat het staan om mijn eigen onkunde aan de wereld te tonen. Ik verdien de schaamte
Dit stelt me wat geruster, eerlijk waar ik ben zo’n stresskip dat ik net al bijna kon janken omdat ik allerlei scenario’s voor me zie, ik reis ook alleen dus dan zit ik daar straks met geen idee wat te doen. Mijn vlucht gaat pas om half 4 in de middag maar ik neem gewoon de metro samen met vriendin die om 7 uur al weg moet om haar vlucht te halen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ook wel goedkomen hoor.. ik neem aan dat het morgen wel weer wat rustiger is en dat men voor een specifieke dag een massaler protest organiseert.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit stelt me wat geruster, eerlijk waar ik ben zo’n stresskip dat ik net al bijna kon janken omdat ik allerlei scenario’s voor me zie, ik reis ook alleen dus dan zit ik daar straks met geen idee wat te doen. Mijn vlucht gaat pas om half 4 in de middag maar ik neem gewoon de metro samen met vriendin die om 7 uur al weg moet om haar vlucht te halen.
Zou ik ook hebben, maar het komt vast goed joh!quote:
Ah, dat kan sowieso geen kwaad inderdaad om lekker vroeg op de luchthaven te zijn. En als mensen toch nog lastig gaan doen moet je gewoon 'visca la republica catalana' roepenquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit stelt me wat geruster, eerlijk waar ik ben zo’n stresskip dat ik net al bijna kon janken omdat ik allerlei scenario’s voor me zie, ik reis ook alleen dus dan zit ik daar straks met geen idee wat te doen. Mijn vlucht gaat pas om half 4 in de middag maar ik neem gewoon de metro samen met vriendin die om 7 uur al weg moet om haar vlucht te halen.
Ik ben klaar met alle protesten geloof ik.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:57 schreef Dave het volgende:
Na verschillende galgen, het openbreken van die deur en het bewust aanrijden van een agente te paard met een tractor ben ik ook wel klaar te raken met die boerenprotesten.
Zullen we demonstreren tegen de protesten?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben klaar met alle protesten geloof ik.
Goed plan! Maar dan ook met zowel kunstzinnige expressie en galgen, dan hebben we alles meteen gehadquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Zullen we demonstreren tegen de protesten?
Is er ergens een beeld van een demonstrant dat we kunnen besmeuren? Niet de Dokwerker hoor, dat gaat dan weer iets te ver.quote:
Misschien kunnen we iets in elkaar papier-mâché-en...quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er ergens een beeld van een demonstrant dat we kunnen besmeuren? Niet de Dokwerker hoor, dat gaat dan weer iets te ver.
Dat vind ik dan wel weer te veel werk eigenlijkquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien kunnen we iets in elkaar papier-mâché-en...
Lekker advies. Wordt Cee morgen op de schouders van de Catalanen door de straten van Barcelona gedragen terwijl ze in de verte, netjes op tijd, haar vliegtuig ziet vertrekken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, dat kan sowieso geen kwaad inderdaad om lekker vroeg op de luchthaven te zijn. En als mensen toch nog lastig gaan doen moet je gewoon 'visca la republica catalana' roepenDan vinden ze je al snel een held.
Ik verwacht niet dat je opeens in een burgeroorlog zit, daarvoor hebben ze dan weer net niet genoeg passie.
Hahaha okay, misschien beter van nietquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker advies. Wordt Cee morgen op de schouders van de Catalanen door de straten van Barcelona gedragen terwijl ze in de verte, netjes op tijd, haar vliegtuig ziet vertrekken.
Hehe nee, maar is wel lachen wanneer men dat wel doet. Iemand had twee jaar terug een enorme geluidsinstallatie op z'n balkon gezet in Barcelona en speelde dat lied af. Iedereen vloeken in de buurtquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:15 schreef Dave het volgende:
Je moet niet “Eviva España” gaan zingen begrijp ik?
Als iemand je dwingt om naar Lingo op SBS te kijken moet je nu de hulplijn voor huishoudelijk geweld bellen Dave, niet wachten!quote:
Mijn bezigheden op vliegvelden bestaan meestal uit kijken naar tax-free producten die ik sowieso niet wil hebben, wat drinken halen uit verveling en een beetje lezen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb geen losse chocola in huis. Zit allemaal aan koekjes vastquote:
Ik was alvast overgeschakeld voor Chateau Meiland. Oya Lélé!quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Als iemand je dwingt om naar Lingo op SBS te kijken moet je nu de hulplijn voor huishoudelijk geweld bellen Dave, niet wachten!
De schutting van mevrouw de directrice?quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sloffen aan en Meester Visser terugkijken. Gaat over een schutting
Wel de schutting van een stel dat van alles en nog wat verhuurtquote:Op maandag 14 oktober 2019 21:16 schreef Dave het volgende:
[..]
De schutting van mevrouw de directrice?
Dat is wel de aflevering die ik bedoelde.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel de schutting van een stel dat van alles en nog wat verhuurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |