Zó lang wisten we dat de uitspraak vandaag zou zijn Cee, en tóch kom je deze kant op!quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze morgen het vliegveld een beetje vrijhouden voor me.
Ik hou dat toch niet bij joh dat nieuws.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Zó lang wisten we dat de uitspraak vandaag zou zijn Cee, en tóch kom je deze kant op!
Nou, ik zal een kamer voor je vrijhouden mocht je nog moeten ontsnappen uit Catalonië.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou dat toch niet bij joh dat nieuws.
Ik kan hier serieus doodzenuwachtig om worden.
Zal ook wel goedkomen hoor.. ik neem aan dat het morgen wel weer wat rustiger is en dat men voor een specifieke dag een massaler protest organiseert.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
Vervelend cee!hopelijk kun je morgen gewoon naar huis komen.
Wat zie ik hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat zie ik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat het staan om mijn eigen onkunde aan de wereld te tonen. Ik verdien de schaamte
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]Ik laat het staan om mijn eigen onkunde aan de wereld te tonen. Ik verdien de schaamte
Dit stelt me wat geruster, eerlijk waar ik ben zo’n stresskip dat ik net al bijna kon janken omdat ik allerlei scenario’s voor me zie, ik reis ook alleen dus dan zit ik daar straks met geen idee wat te doen. Mijn vlucht gaat pas om half 4 in de middag maar ik neem gewoon de metro samen met vriendin die om 7 uur al weg moet om haar vlucht te halen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ook wel goedkomen hoor.. ik neem aan dat het morgen wel weer wat rustiger is en dat men voor een specifieke dag een massaler protest organiseert.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit stelt me wat geruster, eerlijk waar ik ben zo’n stresskip dat ik net al bijna kon janken omdat ik allerlei scenario’s voor me zie, ik reis ook alleen dus dan zit ik daar straks met geen idee wat te doen. Mijn vlucht gaat pas om half 4 in de middag maar ik neem gewoon de metro samen met vriendin die om 7 uur al weg moet om haar vlucht te halen.
Zou ik ook hebben, maar het komt vast goed joh!quote:
Ah, dat kan sowieso geen kwaad inderdaad om lekker vroeg op de luchthaven te zijn. En als mensen toch nog lastig gaan doen moet je gewoon 'visca la republica catalana' roepenquote:Op maandag 14 oktober 2019 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit stelt me wat geruster, eerlijk waar ik ben zo’n stresskip dat ik net al bijna kon janken omdat ik allerlei scenario’s voor me zie, ik reis ook alleen dus dan zit ik daar straks met geen idee wat te doen. Mijn vlucht gaat pas om half 4 in de middag maar ik neem gewoon de metro samen met vriendin die om 7 uur al weg moet om haar vlucht te halen.
Ik ben klaar met alle protesten geloof ik.quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:57 schreef Dave het volgende:
Na verschillende galgen, het openbreken van die deur en het bewust aanrijden van een agente te paard met een tractor ben ik ook wel klaar te raken met die boerenprotesten.
Zullen we demonstreren tegen de protesten?quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben klaar met alle protesten geloof ik.
Goed plan! Maar dan ook met zowel kunstzinnige expressie en galgen, dan hebben we alles meteen gehadquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Zullen we demonstreren tegen de protesten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |