Jouw dobbelsteenavonturen verdienen ook een plaatsje!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
TRV / [Reisverslag] Groenland.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Voor de mensen die het aandurven heb ik nog een exe van een flash filmpje gemaakt voor kikkerlikker door kikkerlikkerfan (of van kikkerlikkerfanfan voor kikkerlikkerfan)
Acients of moo moo
http://home.planet.nl/~slotm048/kikkerlikkerfan.exe
Ja, die inderdaad!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:00 schreef Greys het volgende:
Maar m'n meest favoriete topic OOIT was denk ik toch echt die van Victor Reinier. Letterlijk huilen van het lachen.
Oooooooh, dit was ik vergeten. Tranen gelachenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
FHF / photoshop hulp gevraagd Deze toch?
Deze: FHF / photoshop hulp gevraagd ? Staat al in dit topic. Gisteravond helemaal dubbelgelegenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:13 schreef RedFever007 het volgende:
Topic waarin iemand vroeg om iets uit een foto te verwijderen geloof ikIets met een hond
![]()
echt geweldige photosjops voorbij zien komen
die jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze: FHF / photoshop hulp gevraagd ? Staat al in dit topic. Gisteravond helemaal dubbelgelegen
Dat topic herinner ik me ook nog, maar geen idee hoe het terug te vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:04 schreef Tokay het volgende:
Trouwens, ik herinner me een soortgelijk hilarisch topic van járen geleden waarin iedere user die meepostte de TS de wijze raad gaf ‘heb je wellicht het kassabonnetje nog?’.
Wie herinnert zich dat topic ook nog en heeft een linkje? Zou het graag nog eens lezen for old times sake.
Ja hoor eens UIO, jij bent een mod, die luitjes hebben toch allerlei knoppen en codes en dingen waarmee ze van alles op FOK! kunnen opsporen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat topic herinner ik me ook nog, maar geen idee hoe het terug te vinden.
Deze is dat denk ik JUI / bonnetje kwijt GVD!!!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:04 schreef Tokay het volgende:
Trouwens, ik herinner me een soortgelijk hilarisch topic van járen geleden waarin iedere user die meepostte de TS de wijze raad gaf ‘heb je wellicht het kassabonnetje nog?’.
Wie herinnert zich dat topic ook nog en heeft een linkje? Zou het graag nog eens lezen for old times sake.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |