Ik snap dus ook niet waarom ze nog steeds het Journaal mag doen.
quote:Familie van Praag is rijk en heeft veel invloed en macht in de media. Ook familie van Marga:
Op 08 november 2000 12:20 schreef Jojogirl het volgende:
Ik snap dus ook niet waarom ze nog steeds het Journaal mag doen.
Wordt het niet eens tijd voor een handtekeningenactie ?
Je geloofd er niks van als zij dat voorleest.
Marga eruit!
Marga zuigt! Uit haar pruimenbekkie horen we niet alleen de meest infantiele zinnen, maar ze heeft ook eens 1 van neerlands grootste voetballers aller tijden diep gekwetst. Verhuizen naar Sesamstraat met die
Elke avond hoop ik dat jij presenteert
En wacht op de woorden die je zegt, omgekeerd
Je uitspraak, je zekerheid, je vocabulaire
Je uitstraling, je charme, je waanzinnige air
Marga oh Marga verlaat ons toch nooit
Zonder jou op TV is mijn leven vergooid.
quote:
Op 09 november 2000 16:02 schreef BadGirl het volgende:
Ode aan Marga...
Marga, Marga, Marga van Praag
Ik heb je lief, ik zie je graagElke avond hoop ik dat jij presenteert
En wacht op de woorden die je zegt, omgekeerdJe uitspraak, je zekerheid, je vocabulaire
Je uitstraling, je charme, je waanzinnige airMarga oh Marga verlaat ons toch nooit
Zonder jou op TV is mijn leven vergooid.
Er was trouwens tijdens Euro2000 nog een leuk voorval met Marga op de televisie. In de show van Paul de Leeuw waren nl. Michael van Praag (voorzitter AJAX), Chiel van Praag (DJ) en diens zoon (zanger/gitarist van City To City (The Road Ahead)) te gast. Michael en Chiel zijn nl. familie van Marga.
Tijdens die show werd Marga, die op dat moment op vakantie was, door Paul de Leeuw opgebeld. Nu was het gesprek dat volgde op zich al behoorlijk dom. Maar het werd nog mooier toen Marga Michael wilde feliciteren met de geboorte van zijn dochter. Marga vertelde gewoon op televisie dat ze vond dat Michael en zijn vrouw een domme naam voor hun kind hadden uitgekozen! Ze zat hem (eigenlijk haarzelf) gewoon belachelijk te maken. Op een gegeven moment vond Michael het wel genoeg en maakt een opmerking dat teveel praatte. En Paul de Leeuw maar lachen. Dat was wel even leuke televisie...
Zo, dat wou ik even kwijt
quote:Famillie van je?
Op 12 november 2000 21:58 schreef GHaven het volgende:
Marga heerst. Een ieder die het daar niet mee eens is ros ik in elkaar. Sterf hufters.
Daarentegen kan Sacha de Boer mij de grootste ramp verkopen. Dan heb je altijd nog de hoop dat het weer goed komt....
quote:Ontgroeid. Ik vind haar gewoon een lekker wijf. En zo slim ook. Dit topic moet naar Babes 'n' Hunx!
Op 15 november 2000 23:58 schreef Killer_Mom het volgende:
Famillie van je?
of het Jeugdjournaal nog niet ontgroeit.
quote:Amen.
Op 16 november 2000 06:41 schreef GHaven het volgende:
Ontgroeid. Ik vind haar gewoon een lekker wijf. En zo slim ook. Dit topic moet naar Babes 'n' Hunx!
Zijn we hier rouwig om? Ik niet zo.
Wat een takketrol. 1x een persoonlijke ontmoeting gehad en ze was uit de hoogte, totaal niet geinteresseerd in de mensen om haar heen. Letterlijk een bord voor d'r kop
Een vakvrouw dat ben je, dat ziet iedereen
Elke fout die jij maakte herstelde je meteen
Je was zo nuchter, zo aards, stond zo dicht bij het volk
Dou jou leefde ik jarenlang op een enorme roze wolk.
Marga, toppertje, bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |