Ik weet niet in welke wereld jij leeft en wat je cijfer voor begrijpend lezen was.. Maar ik zie maar heel weinig mensen hier roepen dat er "geen probleem" is.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zeggen dat er een probleem is, een gedurfde uitspraak in NWS. Voor je het weet ben je extreemlinks.
Dat ben ik altijd al geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ben je nu opeens genuanceerd? Wat gaan we nou krijgen zeg.
Die generatie kan geen spijker in de muur slaan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een beetje kraker tapt de lantaanpalen af.
Mijn cijfers voor begrijpend lezen waren altijd uitzonderlijk hoog.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke wereld jij leeft en wat je cijfer voor begrijpend lezen was.. Maar ik zie maar heel weinig mensen hier roepen dat er "geen probleem" is.
Zo gaat het toch altijd.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke wereld jij leeft en wat je cijfer voor begrijpend lezen was.. Maar ik zie maar heel weinig mensen hier roepen dat er "geen probleem" is.
Vluchtelingen zijn over het algemeen rechtser dan deze klaptostiquote:Op maandag 7 oktober 2019 19:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inburgeringscursus? Nee, fout grapje.
Enfin, niemand ontkend hier dat er wat moet gebeuren. Ik vond dat ze het wat anders hadden kunnen aanpakken om er wat moois van te maken. Net als de boeren vorige week. Ongeacht of je nu mee wilt doen of niet.
Soort van gemiste kans.
Wie pleiten er voor massamoord dan?quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:48 schreef Quotidien het volgende:
Standaard domrechts argument. Loos. Hol. Leeg. Alsof ik zo reageer op iedereen waar ik het niet mee eens ben. Spoiler alert: 99/100 gevallen reageer ik niet eens op. Ziekelijk geobsedeerde mensjes die pleiten voor massamoord? Ja, daar zeg ik wel iets van.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo gaat het toch altijd.
Stel je voor dat je vragen stelt of cijfers wil, die kunnen ze niet overleggen dus dan ben je meteen tegen ze.
Ziehier de volgende fase in de discussie zoals het gaat met rechts. Ze reageren niet meer op je, maar gaan elkaar toejuichen, aanmoedigen, 1-2-tjes zetten en onderonsjes plegen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:58 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Vluchtelingen zijn over het algemeen rechtser dan deze klaptosti
Wat was je vraag?quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
[..]
Ziehier de volgende fase in de discussie zoals het gaat met rechts. Ze reageren niet meer op je, maar gaan elkaar toejuichen, aanmoedigen, 1-2-tjes zetten en onderonsjes plegen.
Lekker steun zoeken bij elkaar. Dan weet je dat je de discussie gewonnen hebt. Tabee mensen, succes ermee. Ik verwacht jullie morgen nog steeds hier bezig te zien?
Er werd voorgesteld ze met een bulldozer te ruimen omdat het toch al chemisch afval was.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Iemand stelde voor om ze met een shoffel uit elkaar te jagen.
Nee, het waren twee aparte opmerkingen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Er werd voorgesteld ze met een bulldozer te ruimen omdat het toch al chemisch afval was.
Mijn moeder zou zeggen, zo praat je niet over mensen. Ik ken nog wel een stroming die zo over mensen dacht, maar dat even terzijde.
Ik ken nog wel meer dan één stroming die zo over mensen dacht en denkt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Er werd voorgesteld ze met een bulldozer te ruimen omdat het toch al chemisch afval was.
Mijn moeder zou zeggen, zo praat je niet over mensen. Ik ken nog wel een stroming die zo over mensen dacht, maar dat even terzijde.
Soylent Green....quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Iemand stelde voor om ze met een shoffel uit elkaar te jagen.
Volgens mij stond er net duidelijk waarom.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het gaat allang niet meer om de inhoud, het is vooral zoveel mogelijk media aandacht creëren en mensen lastig vallen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
Maar hoezo is dit trouwens puur een rechts vs links discussie. Maar weinig rechtste partijen zijn echt "klimaat ontkenners" en maar weinig linkse partijen zijn zo fanatiek als deze pipo's.
Ik zelf ben rechts (VVD) en ken dus ook veel VVD stemmers.. Maar die zijn net zo goed bezorgd over het klimaat...
Volgens Nu.nl:quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar is iedereen nu naar huis? Of is er nog een feestje in de stad?
De koek is op, schijnt...quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar is iedereen nu naar huis? Of is er nog een feestje in de stad?
Ah fijn!quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De koek is op, schijnt...
https://www.at5.nl/artike(...)dhouderskade-voorbij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |