Daar kunnen ze geen antwoord op geven. Het is gewoon een groot clubje met schaapjes die elkaar achterna loopt zonder te weten waar ze überhaupt voor staan. Cijfers en statistieken hebben of kennen ze nauwelijks.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoewel ik de frustratie kan voorstellen, bereik je niets met dit soort geneuzel. Beter is het dat publiek kritische vragen te stellen: waar maak je je precies zorgen om? Wat zou de overheid dan anders moeten doen? Wat doe je zelf aan de problematiek? Wat verwacht je dat anderen moeten doen? Wat, in concreto, levert het precies om met elkaar op de grond te liggen?
Mijn hypothese is dan ook dat het gros van die demonstranten of uit een soort puberaal idealisme (en gebrek aan echte maatschappelijke systemen van onderdrukking) of uit een weinig belezen meeloopgedrag aldaar een dag heeft verspild.
Ik kan er naast zitten, maar van wat ik gelezen, gezien en gehoord heb komt bij mij toch vooral het begrip 'leeg idealisme' naar voren.
Opzienbaaaaaaarend dat ze bij de vara een podium krijgen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
Aan dwdd te zien moeten die klimaatgekkies nog even doorzoeken naar de cijfers, maar wat verwacht je dan ook van die lui
Zo schattig jij.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:38 schreef Quotidien het volgende:
Letterlijk elk protest of klimaatbeweging komt het hele Breitbart kliekje weer aanhollen en de hele dag met schuim op de mond die mensen af te zeiken. 10 topics over die Greta Thurnberg inmiddels. Dat heet obsessief-compulsieve stoornis, staat gewoon in de DSM.
Waren best wat personen die niet eens het antwoord wisten wat de overheid nu niet goed doet aan klimaatsverandering-bestrijding.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:35 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Pownews staat er ook totaal niet om bekend 50 man te interviewen en dan de 2 idioten eruit te knippen. Denk toch eens na man.
Ja. Ik vind het jammer dat ze niet met realistische oplossingen komen. Kernenergie bijvoorbeeld, dat is hartstikke schoon maar daar mag je niet over praten. Het is gelijk zo extreem, hele noordzee vol met windmolens, enorm veel zonnepanelen, etc.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waren best wat personen die niet eens het antwoord wisten wat de overheid nu niet goed doet aan klimaatsverandering-bestrijding.
Mjah.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:38 schreef Quotidien het volgende:
Letterlijk elk protest of klimaatbeweging komt het hele Breitbart kliekje weer aanhollen en de hele dag met schuim op de mond die mensen af te zeiken. 10 topics over die Greta Thurnberg inmiddels. Dat heet obsessief-compulsieve stoornis, staat gewoon in de DSM.
twitter:SBergsma twitterde op maandag 07-10-2019 om 17:56:17De generator die voor warmte in de tentjes zorgt verstopt achter pallets. #Berlin #ExtinctionRebellion https://t.co/gQP0rfgcwv reageer retweet
Nee, er werd volgens mij niet gerookt, tenminste niet zichtbaar op de streams.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:27 schreef TLC het volgende:
Bah allemaal van die wietrokende hippies voor zo'n prachtig museum![]()
Prima dat er een generator staat maar dat ze het verstoppen is best triestquote:Op maandag 7 oktober 2019 19:43 schreef AchJa het volgende:
De mobiel moet wel opgeladen worden en we mogen het niet koud krijgen ja!twitter:SBergsma twitterde op maandag 07-10-2019 om 17:56:17De generator die voor warmte in de tentjes zorgt verstopt achter pallets. #Berlin #ExtinctionRebellion https://t.co/gQP0rfgcwv reageer retweet
"Kunnen we verder ons verontwaardigen of is het feestje afgelopen?"quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar waar zitten ze nu? Op het Museumplein of weer op de weg?
Nee die mensen die daar nu staan hebben geen obsessie? Trouwens het hebben van een obsessie is niet hetzelfde als het hebben van OCS/OCD.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:38 schreef Quotidien het volgende:
Ze zaten weer even verderop op de weg. Maar of ze daar nog steeds zitten? Ik kan er verder niets over vinden helaas.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar waar zitten ze nu? Op het Museumplein of weer op de weg?
Ze zeiden dat ze de hele nacht bleven, ik ben benieuwd of ze dat gaat lukken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
"Kunnen we verder ons verontwaardigen of is het feestje afgelopen?"
Huuu huuu mensen zijn het niet met mij eens.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:38 schreef Quotidien het volgende:
Zeggen dat er een probleem is, een gedurfde uitspraak in NWS. Voor je het weet ben je extreemlinks.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nee die mensen die daar nu staan hebben geen obsessie? Trouwens het hebben van een obsessie is niet hetzelfde als het hebben van OCS/OCD.
Trouwens ik verbaas met net over die gasten bij DWDD, ja er is verandering nodig maar dat gaat echt niet lukken in één dag. Klimaat is daarnaast niet de enigste bedreiging voor ons voortbestaan..
Denk dat de VVD het correct heeft, het gedram begint zieke vormen aan te nemen. En dit probleem veroorzaak in één generatie? Come on dit probleem is ook gewoon een onderdeel van het menselijk bestaan.. Hoe meer van ons.. hoe groter het probleem.
En nee ik ben niet voor het inperken van onze populatie.
Standaard domrechts argument. Loos. Hol. Leeg. Alsof ik zo reageer op iedereen waar ik het niet mee eens ben. Spoiler alert: 99/100 gevallen reageer ik niet eens op. Ziekelijk geobsedeerde mensjes die pleiten voor massamoord? Ja, daar zeg ik wel iets van.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Huuu huuu mensen zijn het niet met mij eens.
Een beetje kraker tapt de lantaanpalen af.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:44 schreef Nikonlover het volgende:
Prima dat er een generator staat maar dat ze het verstoppen is best triest
Dan ben ik ook extreemlinks. Ook ik vind dat we best wel beter met het milieu om moeten gaan. Minder plastic, minder uitstoot, etc. Maar de oplossingen die ze aandragen, die vind ik te extreem en niet haalbaar.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zeggen dat er een probleem is, een gedurfde uitspraak in NWS. Voor je het weet ben je extreemlinks.
Die gele hesjes kenmerken zag ik vandaag al, in de vorm van een lijstje met eisen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik eigenlijk ook. De klimaatdiscussie is op zich zeer valide, maar dit is een soort geoccupy waarbij niemand nou precies weet waar ze heen willen. Nog een paar keer van dit en het gaat kenmerken van gele hesjes krijgen.
Ben je nu opeens genuanceerd? Wat gaan we nou krijgen zeg.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan ben ik ook extreemlinks. Ook ik vind dat we best wel beter met het milieu om moeten gaan. Minder plastic, minder uitstoot, etc. Maar de oplossingen die ze aandragen, die vind ik te extreem en niet haalbaar.
Het is gewoon een typische reactie van iemand die op inhoudelijke argumenten niet kan winnen en het dan maar daarop gooit. Maar maakt niet uit pik, dat is standaard bij links.quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Standaard domrechts argument. Loos. Hol. Leeg. Alsof ik zo reageer op iedereen waar ik het niet mee eens ben. Spoiler alert: 99/100 gevallen reageer ik niet eens op. Ziekelijk geobsedeerde mensjes die pleiten voor massamoord? Ja, daar zeg ik wel iets van.
Of alt right, racist...quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zeggen dat er een probleem is, een gedurfde uitspraak in NWS. Voor je het weet ben je extreemlinks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |