abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189553325
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 17:57 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

+1
Je moet bij een wedstrijd niet vooraan gaan staan als je daar tijdtechnisch niks te zoeken hebt.

We zijn hier ingezet door de organisatie. We waren genodigden en niet de enige
pi_189554496
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 20:52 schreef linebear het volgende:

[..]

ja dus?
Dan mag je nog altijd naar achteren, al had Sinterklaas je ingedeeld in het eerste startvak en starten hij en de kerstman ook in dat vak.
Bovendien heb jij er een principe kwestie van gemaakt om in de weg te lopen, nadat je een ander nummer hebt gehad. Heel tof.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 21 oktober 2019 @ 21:54:16 #228
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_189554671
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2019 14:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil mijn 10e marathon in het buitenland gaan lopen in 2020. Grote kanshebber is de San Diego Rock 'n Roll marathon, eind mei 2020. Zal wel warm worden :D
Wij hebben marathons voor je eind mei onder heerlijk koele omstandigheden!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_189554875
Dank allemaal voor de leuke reacties hier O+ ik zit nog steeds in hogere sferen als ik m'n medaille bekijk :D

Heb er wel een pijnlijke enkel en knie overgehouden. Dat kwam na de race pas opzetten. Hoop dat het gauw afzwakt, want volgende maand staat de zevenheuvelenloop al weer te wachten!
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 21 oktober 2019 @ 22:09:57 #230
284411 crew  heywoodu
pi_189554972
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2019 19:22 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, behalve bij de start of als je bochten moet lopen, dan zijn protheses toch niet handig/fijn/sneller.
En daarom moeten mensen met protheses tegen andere mensen met protheses lopen.
pi_189555162
Ik zag trouwens iemand op blote voeten rennen.. dan ben je toch niet goed wijs? :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 21 oktober 2019 @ 22:25:07 #232
284411 crew  heywoodu
pi_189555306
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2019 22:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zag trouwens iemand op blote voeten rennen.. dan ben je toch niet goed wijs? :')
Had hij toevallig een gouden olympische medaille bij zich?
  maandag 21 oktober 2019 @ 22:26:43 #233
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_189555340
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2019 22:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Abebe Bikila belde net, hij wil het je wel even uitleggen....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 21 oktober 2019 @ 22:29:40 #234
284411 crew  heywoodu
pi_189555401
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 22:26 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Aangezien Abebe Bikila in 1973 is overleden is dit wel een creepy post.
pi_189555417
quote:

[..]

Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_189555418
quote:

[..]

Oh dat is fijn, doe 'm de groeten :)
All jokes aside, ik besefte me pas na afloop hoe bizar dat is om te doen. Vandaar dat ik even wilde melden :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_189555674
quote:

[..]

Je bent er zelf nog extra om gaan vragen toch?
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2019 22:30 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Oh dat is fijn, doe 'm de groeten :)
All jokes aside, ik besefte me pas na afloop hoe bizar dat is om te doen. Vandaar dat ik even wilde melden :D
Wel voorzichtig doen met die 7 heuvelen hoor.. eigenlijk is het wel snel na de marathon weer een wedstrijd. Hooguit na een week of 3-4 weer met tempotrainingen beginnen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189556359
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 22:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je bent er zelf nog extra om gaan vragen toch?
[..]

Wel voorzichtig doen met die 7 heuvelen hoor.. eigenlijk is het wel snel na de marathon weer een wedstrijd. Hooguit na een week of 3-4 weer met tempotrainingen beginnen.
Ik loop 'm ook... Maar ik hou wel in de gaten hoe het tegen die tijd gaat qua herstel, als dat neit goed gaat zal ik me inhouden. Maar ach, als Erben 5 weken na Berlijn alweer een marathon kan lopen in een PR ;)

Ik heb Amsterdam ook gelopen en liep tot km 30 ongeveer mooi op schema om een PR neer te zetten (ik hoopte rond de 3:10 uit te komen), maar toen kwam de klad er in. De laatste paar kilometer er echt uit geperst, de benen waren volledig verzuurd. Desondanks maar anderhalve minuut boven mijn PR geëindigd op een mooie 3:14:53. En meer zat er gisteren niet in, dus ik ben super tevreden. Misschien later nog wel meer, heb nog geen tijd gehad voor een volledig verslag.

Wel een geweldige belevenis, ook als was het inmiddels alweer mijn 5e marathon.
pi_189556928
Zo vooraan starten met die eindtijd is inderdaad niet zo netjes. Ik durfde vorige week al niet eens in mijn eigen startvak te staan. :D Wel knap getimede eindtijd.

Gefeliciteerd allen met het uitlopen van de marathon of het bedwingen van de kuitenbijters in Molenhoek!

quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2019 14:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil mijn 10e marathon in het buitenland gaan lopen in 2020. Grote kanshebber is de San Diego Rock 'n Roll marathon, eind mei 2020. Zal wel warm worden :D
Mijn tiende en eerste buitenlandse marathon was op Spitsbergen. En het was ook nog eens een verjaardagsmarathon. O+ Het was zeker niet te warm.
pi_189557293
Mijn halve marathon in Amsterdam was best een wonder.

Vorige week niet zo hard gelopen en niet erg diep gegaan in Eindhoven, dus al snel hersteld. Ik had nog een harde intervaltraining en een langzame duurloop gedaan afgelopen week. Zondag lekker voor de lol lopen en om mijn broekje voor New York te testen. Lekker ontspannen onder 2 uur lopen en als het lekker zou gaan misschien wel een beetje richting 1:50h.
En toen deed mijn TomTom een DNS. :') Ach ja, geen ramp. Lopen doe ik nog steeds met mijn benen, en die wilden wel starten.
Ik had een startnummer overgenomen en startte in een startvak lager dan wat ik zelf zou hebben opgegeven. Dus geprobeerd naar voren te lopen, maar ondertussen waren de eerste startvakken al opengegaan en kwam iedereen langzaam in beweging. Ik zag nog wel net de 2:00h pacers voor me. Die hoopte ik gauw voorbij te lopen, geen zin om achter zo'n grote groep te blijven hangen.
Gelukkig had ik mijn telefoon goed opgeladen en kon ik Strava aanzetten, want niet gelogd is nog steeds niet gelopen. ;) Dat ding dus aangezet en in mijn broek gestopt, en vervolgens maar gewoon op gevoel lopen.
En dat gevoel was zo goed! Ik had geen idee wat voor tempo ik liep, maar ik moest sowieso al heel veel mensen inhalen. Sommige stukken waren best krap, ik moest er erg op letten niet op hakken te trappen. Dus veel slalommen, plots remmen etc. Ondanks dat liep ik superfijn, mijn benen voelden goed, mijn longen hadden voldoende lucht. Ik heb er echt heel veel plezier in gehad en heb de hele tijd met een lach rondgelopen en veel high fives uitgedeeld.
Werd even emotioneel toen ik een loper met één been op krukken zag lopen, wat een held!
Ik bleef maar mensen inhalen en verheugde me op het stuk bij het Rijksmuseum, want daar zouden supporters staan. Het duurde langer dan verwacht, maar toen hoorde ik ineens mijn naam. Mijn nichtje en neefje stonden er en probeerden mee te rennen om een foto te maken, helaas niet gelukt. En even later zag ik ineens een hand van een bekende: Vork!
Yeah, dat gaf me weer extra kracht. De laatste kilometers door het Vondelpark dacht ik dat ik langzamer ging, het werd toch ook wel ietsje lastiger en ik haalde niet meer zo hard anderen in. Heel even dacht ik 'had ik toch nog maar een 2e gelletje genomen, komt de man met de hamer nu? Die laat ik nu echt niet meer toeslaan!'. Ik wilde heel graag vol blijven houden en bleef mijn benen optillen. Uiteindelijk bleken dat de snelste kilometers te zijn geweest!
Toen het stadion in zicht kwam kreeg ik een beetje kippenvel, dat was zo'n bijzonder gevoel. De laatste paar honderd meter kreeg ik vleugels en ben die baan buitenom op gesprint.

Wat voelde ik me goed! En kaboom: een PR! :D

Bizar om te bedenken dat dit nu de tweede keer is dat ik een PR op de halve loop, een week na een hele. De vorige keer was al wel 2,5 jaar geleden. De laatste twee jaar was ik langzamer geworden, dus ik had echt niet meer verwacht dat ik nu nog een PR zou lopen.
Ik moet dan ook altijd een beetje lachen als mensen vragen of het niet ongezond is om meer dan een marathon per jaar te lopen. :D Sinds ik marathons loop voel ik me fitter dan ooit.
pi_189558321
quote:

[..]

Jullie mochten in startvak roze, waar je normaal alleen in mag starten als je onder de 3:30 loopt. Met een beoogde tijd van 4:44 pas je daar eigenlijk al niet, maar Le Champion heeft er sowieso wel een handje van om mensen in onhandige startvakken te plaatsen, dus als “genodigden” zou ik dat nog wel snappen. Vervolgens willen jullie “uit principe” starten in wit, want dat was toegezegd omdat jullie extragratis nummers hadden gewonnen. Dat je daar normaal alleen mag starten als je onder de 2:40 loopt maakt jullie niets uit.

Ik schaam me elk jaar al een beetje als ik me inschrijf voor het NK 10km om niet achter businessrunners te hoeven starten, waar geen tijdslimiet aan zit en ik met een wedstrijdlicentie gewoon recht op heb.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 07:13:32 #242
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_189558402
Mooie verhalen marathonloperts! *O* *O* *O*
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_189559273
Jammer dat startvakken nergens meer op slaan, als ze op iets anders worden ingedeeld dan de beoogde eindtijd. Draait dus om geld (en gezelligheid?), niet op het voorkomen van chaos. En natuurlijk, lopers zelf kunnen er ook maar een gooi naar doen. Heb volgens mij wel eens gezien dat je vanuit een vorige wedstrijd moest kunnen aantonen dat je een bepaalde snelheid hebt, maar dat komt niet vaak voor.

Maar goed, zelf doe ik liever mee aan kleinschaliger evenementen (liefst trails). Dan win je ook nog eens wat :) En áls ik zoiets groots een keer wil meemaken (Zevenheuvelenloop bijvoorbeeld), stel ik me er ook op in dat ik niet lekker door kan lopen. Vind het verschrikkelijk, dat gewurm in een startvak en het haast paniekerig gedoe om al slalommend uit de massa te raken.... gelukkig ben je dat snel vergeten als je eenmaal op gang bent. ;)
pi_189560209
Bussinessloper-startvakken zijn echt een ramp. Ik doe bijvoorbeeld regelmatig mee in Zwolle (HM) en zonder wedstrijdlicentie start je achter die lopers, waardoor je een paar kilometer lang alleen maar heen en weer loopt en stoepjes meepakt.

Maar ook eergisteren, door lange wachtrijen bij de WC's kwam ik vrij achteraan in mijn startvak (roze 3:00-3:30) terecht. Als ik met name in de eerste kilometers het grootste deel van het startvak inhaal dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen zichzelf bewust of onbewust overschatten. En omdat het parcours op veel plekken inderdaad smal is (en er veel bochten zijn) , levert dat behoorlijk wat irritatie op bij de snellere lopers. Ik hoorde ook veel andere snelle lopers zuchten en steunen of zelfs hardop vloeken. Misschien hadden ze de recreantenstartvakken ook wel ietsje meer kunnen afknijpen bij de start voor een betere spreiding.

Zo heel af en toe overweeg ik wel eens een wedstrijdlicentie aan te schaffen, maar aan de andere kant neem ik mezelf ook weer niet zo serieus als loper en zijn er maar weinig evenementen waarbij je er voordeel mee hebt.

Kortom: als je inschrijft, geeft vooral een reële, haalbare tijd op die best wel een beetje ambitieus moet zijn, maar niet onbereikbaar. En als je aan de onderkant van de tijd voor een vak zit, is het misschien ook aardig om niet vooraan te gaan dringen.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:46:50 #245
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_189560311
Overigens geeft een realistische tijd blijkbaar ook geen garantie voor een passend startvak.

Ik verwonder me nog steeds over m'n DtD-vak namelijk, gezien de tijd die ik heb opgegeven, had ik gewoon achteraan moeten starten. :+ De wondere wegen van Le Champion, zullen we maar zeggen. :+

Hoi. :W De 5km onder het half uur is nu al een paar keer (redelijk ruim) gelukt, dus de volgende stap is de 10km onder het uur en ik heb besloten dat Schoorl wel een leuk moment daarvoor moet zijn. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:48:27 #246
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_189560326
Iemand interesse in mijn startbewijs voor de 17km Duinentrail in Schoorl a.s. zondag?

En die van de 25km Beartrail in Voeren a.s. zaterdag?
F means you're fucked
pi_189560637
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:48 schreef YUR het volgende:
Iemand interesse in mijn startbewijs voor de 17km Duinentrail in Schoorl a.s. zondag?

Welk startvak? ;)

Ik sla nog even over, eerst de trap maar weer eens soepel aflopen. Ik ben Wyccie niet!
pi_189561335
quote:

Ik kwam even in de verleiding, maar met een trouwerij op zaterdag en alleen OV-mogelijkheden is 10u starten in Schoorl niet echt haalbaar voor mij..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189562306
quote:

Beartrail lijkt me gaaf, maar ik kan dat weekend niet (logeerhond).
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:10:44 #250
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189562481
Voor een wedstrijdlicentie moet je lid zijn van een vereniging. Ik heb net mijn abo opgezegd, dus ben hem -volgens mij- weer kwijt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:23:26 #251
387431 Frsh
pi_189562687
quote:

Zaterdag kan ik niet, en zondag doe ik de 37 al. Jammer dat de zin in lopen er niet is, YUR.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:19:13 #252
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_189563428
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:10 schreef SEMTEX het volgende:
Voor een wedstrijdlicentie moet je lid zijn van een vereniging. Ik heb net mijn abo opgezegd, dus ben hem -volgens mij- weer kwijt.
Niet perse, je kunt hem ook via een loopgroep krijgen. Kost je iets van 75 euro per jaar dan.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  FOK!Fotograaf dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:32:43 #253
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_189563673
Het is natuurlijk ook een stukje eigen verantwoording. Ik had mij maanden terug ingeschreven voor het startvak 3.30-4:00 omdat ik toen nog op schema lag om te gaan voor een tijd van net onder de 4 uur.

De laatste weken heb ik schema dusdanig aangepast na wat kwaaltjes dat verstandig en verantwoord uitlopen mijn doel geworden was. Mede door die reden heb ik besloten om in plaats van "oranje" te kiezen voor het langzamere "groene" startvak
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:39:16 #254
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_189565671
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 13:23 schreef Frsh het volgende:

[..]

Zaterdag kan ik niet, en zondag doe ik de 37 al. Jammer dat de zin in lopen er niet is, YUR.
De zin is er weer! Maar de conditie en prioriteit ff wat minder
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:48:30 #255
155227 crew  Guppy
dus
pi_189568100
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 16:39 schreef YUR het volgende:

[..]

De zin is er weer! Maar de conditie en prioriteit ff wat minder
En een veredelde LDL van maken is geen optie? Gewoon lekker lopen? :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:51:41 #256
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_189568151
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 18:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

En een veredelde LDL van maken is geen optie? Gewoon lekker lopen? :)
Ik ben al blij dat ik er tegenwoordig weer 8km uit weet te persen :D
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:52:53 #257
155227 crew  Guppy
dus
pi_189568163
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 18:51 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben al blij dat ik er tegenwoordig weer 8km uit weet te persen :D
8km is óók lang :D

Ik mis het lopen :(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:25:43 #258
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_189568837
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 10:38 schreef indepoeier het volgende:
Bussinessloper-startvakken zijn echt een ramp. Ik doe bijvoorbeeld regelmatig mee in Zwolle (HM) en zonder wedstrijdlicentie start je achter die lopers, waardoor je een paar kilometer lang alleen maar heen en weer loopt en stoepjes meepakt.

Maar ook eergisteren, door lange wachtrijen bij de WC's kwam ik vrij achteraan in mijn startvak (roze 3:00-3:30) terecht. Als ik met name in de eerste kilometers het grootste deel van het startvak inhaal dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen zichzelf bewust of onbewust overschatten. En omdat het parcours op veel plekken inderdaad smal is (en er veel bochten zijn) , levert dat behoorlijk wat irritatie op bij de snellere lopers. Ik hoorde ook veel andere snelle lopers zuchten en steunen of zelfs hardop vloeken. Misschien hadden ze de recreantenstartvakken ook wel ietsje meer kunnen afknijpen bij de start voor een betere spreiding.

Zo heel af en toe overweeg ik wel eens een wedstrijdlicentie aan te schaffen, maar aan de andere kant neem ik mezelf ook weer niet zo serieus als loper en zijn er maar weinig evenementen waarbij je er voordeel mee hebt.

Kortom: als je inschrijft, geeft vooral een reële, haalbare tijd op die best wel een beetje ambitieus moet zijn, maar niet onbereikbaar. En als je aan de onderkant van de tijd voor een vak zit, is het misschien ook aardig om niet vooraan te gaan dringen.
Soms weet je ook niet wat de ondergrens van een startvak is. Zo gaf ik 53:00 op in Utrecht en kwam ik in wave 2 terecht, geen idee waarop gebaseerd. Uiteindelijk liep ik 54:05, maar werd ik toch constant ingehaald. Dan weet ik het ook niet meer hoor. :+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  FOK!Fotograaf dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:29:23 #259
200114 Mascleta
pi_189571563
Marathon-Photos heeft mij 47x op de gevoelige plaat weten te zetten. 1 digitale foto kost 19,90 en het hele pakket 49,90. Ik blijf mij keer op keer verbazen door die belachelijke prijzen.

Als je die prijs verlaagt verkoop je er uiteindelijk toch veel meer en verdien je als bedrijf netto een stuk meer.
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_189571952
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:29 schreef Mascleta het volgende:
Marathon-Photos heeft mij 47x op de gevoelige plaat weten te zetten. 1 digitale foto kost 19,90 en het hele pakket 49,90. Ik blijf mij keer op keer verbazen door die belachelijke prijzen.

Als je die prijs verlaagt verkoop je er uiteindelijk toch veel meer en verdien je als bedrijf netto een stuk meer.
Dat denk jij. Maar het is niet zo. Echt, dit is berekend over duizenden loopjes. DIt is de beste prijs.
pi_189571977
quote:

Mij 26x en heb ze toch maar besteld, want het is toch wel een mooie herinnering.
Nu wachten tot ik de download link gemaild krijg. Klopt het dat dat niet direct is? Heb ook de finish video erbij gepakt.
Cuz I'm Mr. Brightside
  FOK!Fotograaf dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:32:24 #262
200114 Mascleta
pi_189572612
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:51 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat denk jij. Maar het is niet zo. Echt, dit is berekend over duizenden loopjes. DIt is de beste prijs.
Er zal ongetwijfeld over nagedacht zijn en de post van Neo-Mullen bevestigd dat het inderdaad prima verkoopt voor die prijs. Ik blijf het toch veel geld vinden.
-----
-----
pi_189572660
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:32 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Er zal ongetwijfeld over nagedacht zijn en de post van Neo-Mullen bevestigd dat het inderdaad prima verkoopt voor die prijs. Ik blijf het toch veel geld vinden.
Ik ook hoor. Ik heb ook nooit meer dan een tientje uitgegeven voor zo'n foto. En dat was ook bij m'n eerste Kustmarathon. Die foto is ook gewoon mooi en hangt nog steeds bij de trap.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 22 oktober 2019 @ 23:05:32 #264
284411 crew  heywoodu
pi_189573188
14 juni 2020, zie ik...hoe lang vooraf zal de inschrijving voor iets als Amersfoort doorgaans beginnen? :P
  woensdag 23 oktober 2019 @ 06:45:07 #265
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_189575113
Wat een gelul hier over een startvak en dat linebear maar elders had moeten starten. Hij had een prijs gewonnen en de organisatie maakt een fout door z'n startnummer niet te kunnen vinden. De prijs was een startnr in het elitevak begrijp ik. Wat is er mis met het opeisen van de toegezegde prijs?

Als ik iets win wil ik ook gewoon krijgen waar ik recht op heb en niet een slap aftreksel vd prijs. Voor de mensen die het daar niet mee eens zijn, win 10 miljoen en krijg een halve ton. Wees blij dat je iets gekregen hebt.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_189575452
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 06:45 schreef slacker_nl het volgende:
Wat een gelul hier over een startvak en dat linebear maar elders had moeten starten. Hij had een prijs gewonnen en de organisatie maakt een fout door z'n startnummer niet te kunnen vinden. De prijs was een startnr in het elitevak begrijp ik. Wat is er mis met het opeisen van de toegezegde prijs?

Als ik iets win wil ik ook gewoon krijgen waar ik recht op heb en niet een slap aftreksel vd prijs. Voor de mensen die het daar niet mee eens zijn, win 10 miljoen en krijg een halve ton. Wees blij dat je iets gekregen hebt.
In het startvak kun je er ook voor kiezen om een beetje achteraan te gaan staan. Zeker op een smal parcours moet je echt even bij jezelf nagaan wat jouw plek binnen de meute is.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_189575498
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 06:45 schreef slacker_nl het volgende:

Hij gaf zelf aan hoe vervelend het was om tussen al die snellere mensen te starten. Zo'n organisatie die startbewijzen inkoopt om weg te geven, weet van tevoren niet hoe snel die mensen zijn die het zullen winnen, dus wat dat betreft gaaf dat ze de snelste hebben ingekocht. Maar je mag altijd verder naar achter starten, en dat is ook voor iedereen beter, ook voor jezelf.
pi_189575538
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 23:05 schreef heywoodu het volgende:
14 juni 2020, zie ik...hoe lang vooraf zal de inschrijving voor iets als Amersfoort doorgaans beginnen? :P
Op 1 december gaat de inschrijving open. *O*
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 23 oktober 2019 @ 08:48:08 #269
284411 crew  heywoodu
pi_189575789
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 08:19 schreef McTwente het volgende:

[..]

Op 1 december gaat de inschrijving open. *O*
Oh bijna al :o

Kun je een inschrijving nog 'ongedaan' maken/verkopen of iets? Ik wil me weer voor mijn vriendin en mijzelf inschrijven, maar of zij in juni in Nederland kan zijn hangt af van andere dingen in december en januari :+
pi_189576135
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 08:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oh bijna al :o

Kun je een inschrijving nog 'ongedaan' maken/verkopen of iets? Ik wil me weer voor mijn vriendin en mijzelf inschrijven, maar of zij in juni in Nederland kan zijn hangt af van andere dingen in december en januari :+
Het is niet zo dat Amersfoort zo populair is dat het uitverkocht is. Dus ik zou in dat geval even wachten tot je meer zekerheid hebt.
Als je niet wilt wachten, zou je een startbewijs later kunnen doorverkopen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 23 oktober 2019 @ 09:28:51 #271
284411 crew  heywoodu
pi_189576320
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 09:18 schreef McTwente het volgende:

[..]

Het is niet zo dat Amersfoort zo populair is dat het uitverkocht is. Dus ik zou in dat geval even wachten tot je meer zekerheid hebt.
Als je niet wilt wachten, zou je een startbewijs later kunnen doorverkopen.
^O^
  woensdag 23 oktober 2019 @ 10:34:32 #272
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189577229
quote:

Ik betaalde voor Eindhoven marathon 22 euro voor het hele pakket. Zijn een beetje randstekelijke prijzen :P volgens mij exact dezelfde aanbieder.

Voor mijn foto's van de Rock 'n Roll Halve marathon in Las Vegas was het 29 dollar voor 2 foto's ;( .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator woensdag 23 oktober 2019 @ 20:59:22 #273
155227 crew  Guppy
dus
pi_189588439
Wat dat betreft echt jammer dat Startbewijshulp is moeten stoppen... ;(
pi_189591750
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat dat betreft echt jammer dat Startbewijshulp is moeten stoppen... ;(
Kunnen we niet een crowdfundactie starten of zo?
pi_189591810
Naast dat ik al veel geld uitgeef aan al die loopjes, zijn die foto's ook nog een behoorlijke kostenpost. Ik geloof dat ik ze heb aangeschaft voor mijn eerste twee marathons, en nu voor Eindhoven ook.

Maar nu zijn die van de halve van Amsterdam ook zo leuk en het was een zeer memorabele loop. Ik heb nog nooit zo goed en lekker gelopen. O+
pi_189593256
www.longtermnlchallenge.nl Op hoeveel komen jullie? Hardlopend en fietsend kom ik tot 136 van de 355 gemeentes. Zal eens kijken hoeveel het is met alleen hardlopen.
pi_189593523
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 07:23 schreef La_Tramposa het volgende:
www.longtermnlchallenge.nl Op hoeveel komen jullie? Hardlopend en fietsend kom ik tot 136 van de 355 gemeentes. Zal eens kijken hoeveel het is met alleen hardlopen.
58 gemeentes, lopend en fietsend.
pi_189593598
Ik heb alleen naar lopen gekeken, kom op slechts 33 gemeentes.

Een leuke stimulans om eens vaker wat verder weg te gaan lopen.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 08:53:55 #279
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_189593878
69 maar... Misschien wordt het tijd om een racefiets te kopen
F means you're fucked
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 10:45:19 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_189594786
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 08:53 schreef YUR het volgende:
69 maar... Misschien wordt het tijd om een racefiets te kopen
Wanneer gaan we fietsen?? *O*
  donderdag 24 oktober 2019 @ 11:25:34 #281
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_189595233
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 10:45 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wanneer gaan we fietsen?? *O*
Als ik er eentje heb ^O^
F means you're fucked
  donderdag 24 oktober 2019 @ 12:28:17 #282
387431 Frsh
pi_189596257
Zeg, zoeken jullie tortelduifjes even een ander topic met zn 2en, wil je?
  donderdag 24 oktober 2019 @ 12:33:28 #283
387431 Frsh
pi_189596342
Rennen in hoeveel verschillende landjes, dat zou ook een uitdaging zijn.

Tot nog toe:
- NL
- Duitsland
- België
- Frankrijk
- Zwitserland
- Italië
- VK

Valt een beetje tegen.... tijd om nog wat landjes toe te voegen in 2020. :9
pi_189596394
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:33 schreef Frsh het volgende:

Tot nog toe:
- NL
- Duitsland
- België
- Frankrijk
- Zwitserland
- Italië
- VK

Telt recreatief ook? :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_189596465
NL, Duitsland, Frankrijk, Portugal, Amerika, Zwitserland, Georgie, Belgie, Oostenrijk, Spanje, Engeland.
pi_189596500
Echte loopjes of telt op vakantie de hardloopschoenen aangetrokken te hebben ook?
  FOK!Fotograaf donderdag 24 oktober 2019 @ 13:28:35 #287
200114 Mascleta
pi_189597028
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 07:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat zet nog niet echt zoden aan de dijk. Al gebruikte ik tot vorig jaar altijd Endomundo en Garmin Express en pas vanaf begin 2019 Strava.

19 gemeentes van in totaal 355 (5 %)
-----
-----
pi_189597059
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:42 schreef wyccie het volgende:
Echte loopjes of telt op vakantie de hardloopschoenen aangetrokken te hebben ook?
Minstens 3km rennen vind ik, anders telt een sprintje naar de trein ook.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 oktober 2019 @ 13:34:38 #289
284411 crew  heywoodu
pi_189597109
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Minstens 3km rennen vind ik
Wat als het iets minder dan 2km is, waarvan ongeveer de helft niet-wandelend (dus 'hardlopend'), maar het wel zo godvergeten steil is dat harder dan ongeveer 6km/u onmogelijk is en de hartslag alsnog hoog de lucht in gaat? Dat vind ik tellen :{w
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 oktober 2019 @ 13:35:33 #290
284411 crew  heywoodu
pi_189597125
Dan is het tenminste Nederland en Brazilië, anders is het lijstje met alleen Nederland zo treurig.
pi_189597130
:D

• Nederland
• Duitsland
• België
• Spitsbergen/Noorwegen
• Spanje
• Hong Kong/China

Nog niet zo veel, maar daar komen de VS dit jaar en de VK volgend jaar nog bij. En Frankrijk waarschijnlijk ook.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:34 schreef heywoodu het volgende:
Wat als het iets minder dan 2km is, waarvan ongeveer de helft niet-wandelend (dus 'hardlopend'), maar het wel zo godvergeten steil is dat harder dan ongeveer 6km/u onmogelijk is en de hartslag alsnog hoog de lucht in gaat? Dat vind ik tellen :{w
Ik vind dat het telt als je je hardloopkleren ervoor hebt aangetrokken om echt een stukje te rennen.
pi_189597173
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Minstens 3km rennen vind ik, anders telt een sprintje naar de trein ook.
Nederland
Griekenland
Noord Ierland (Groot Brittannië)
Verenigde Staten
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_189597197
Ik zit even te denken, ik vergeet nog Finland en Litouwen! #teamhardloopschoenenoveralmeenaartoe
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 oktober 2019 @ 13:44:29 #294
284411 crew  heywoodu
pi_189597251
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:35 schreef wyccie het volgende:
:D

• Nederland
• Duitsland
• België
• Spitsbergen/Noorwegen
• Spanje
• Hong Kong/China

Nog niet zo veel, maar daar komen de VS dit jaar en de VK volgend jaar nog bij. En Frankrijk waarschijnlijk ook.
[..]

Ik vind dat het telt als je je hardloopkleren ervoor hebt aangetrokken om echt een stukje te rennen.
Dat heb ik! Schoenen, kleren, Polar en hartslagmeter om en alles. Handdoek mee om op de stoel in de auto te leggen voor de terugweg en na afloop douchen, dat vind ik allemaal wel passen bij sporten :7
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 oktober 2019 @ 13:55:14 #295
284411 crew  heywoodu
pi_189597393
Overigens voor de lol even drie foto's, één om een beetje de steilte aan te geven (hoewel ik weet dat het slecht te zien is op foto's) en twee voor het uitzicht - één op een dag met matig weer, één even verderop na nog een kort stukje klimmen met stralend weer. Ondergetekende even weggeverft :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 14:01:02 #296
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189597482
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 12:33 schreef Frsh het volgende:

Tot nog toe:
- NL
- Duitsland
- België
- Frankrijk
- Zwitserland
- Italië
- VK

Hier:
Nederland
Duitsland
België
Luxemburg
Portugal
Verenigde staten (+Hawaii)

Mijn Long term challenge-overzichtslijstje klopt niet, ik denk dat hij niet bij elke training/run kan. Ik weet dat ik in Den Haag, Limburg, Noord-Holland en Flevoland toch meerdere halve marathons heb gelopen, maar die ziet-ie niet.
pi_189598169
Nederland, sinds vorige week ook Duitsland en.... om er een beetje bij te horen heb ik me zojuist opgegeven voor de halve marathon in Barcelona!
pi_189599404
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 13:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat heb ik! Schoenen, kleren, Polar en hartslagmeter om en alles. Handdoek mee om op de stoel in de auto te leggen voor de terugweg en na afloop douchen, dat vind ik allemaal wel passen bij sporten :7
Volgens mij hebben de trailrungekkies de vuistregel dat elke km hoogtestijging de afstand virtueel 3x zo lang maakt, dus wellicht kom je dan toch nog aan de 3km ;)
pi_189600916
42 gemeentes
9 provincies (ik mis Friesland, Drenthe en Flevoland)

Nederland
België
Luxemburg
Duitsland
Engeland
Wales
Schotland
Italië
Spanje

Gisteren liep ik voor het eerst sinds de oerknal (toegegeven, ik kan er een aantal miljard jaren naast zitten) weer pijnvrij. Toch moest ik na 4,5 km stoppen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport donderdag 24 oktober 2019 @ 18:31:55 #300
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_189601231
34 gemeentes van in totaal 355 (9 %)

Valt me nog mee. :P Ik dacht veel minder.

Zeeland & Limburg nog niet gehad zie ik.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')