Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:57 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik ken hem wel maar nooit begrepen wat de lol ervan is
Samen spelen en een goede coördinatie, als je te snel bent gaat de vaart eruit en te langzaam valt het spel ook stil. Vond er zelf ook iet veel aan maar ik was ook iets te oud dat het op de markt kwam.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 15:57 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik ken hem wel maar nooit begrepen wat de lol ervan is
Of je kreeg de bal snoeihard tegen je handvaten aan, wat geen fijn gevoel was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:25 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Samen spelen en een goede coördinatie, als je te snel bent gaat de vaart eruit en te langzaam valt het spel ook stil. Vond er zelf ook iet veel aan maar ik was ook iets te oud dat het op de markt kwam.
Daar heb ik er vroeger wat van opquote:
Dat vond ik dus ook, veel zoeter dan ik mij kon herinnerenquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Daar heb ik er vroeger wat van op![]()
Zag ze een jaar of wat geleden nog eens bij een tankstation.
Net als vroeger eigenlijk, waar we soms wat mochten uitzoeken.
Als ze er waren, koos ik een Caramac.
Uit nostalgie zo'n reep gekocht.
Was toch niet meer zoals ik me van vroeger herinnerde
Ja, en, kweenie, een tikkie chemische caramelsmaak.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:10 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, veel zoeter dan ik mij kon herinneren
Ja, dat was een figuur. Op een nieuwjaarsdag claimde hij zijn leven te verbeteren, niemand geloofde dat natuurlijk en de eerste die het een gelukkig nieuwjaar wenste kreeg de volle laag want dat was privacy schending vond hij. Op usenet/nieuwsgroepen was hij niet te blokkeren maar bij misbruik kon een provider je wel in de ban doen. Hij heeft dus ongeveer elke provider in NL en daarbuiten gehad dus.quote:
Kauwgomballen Pot i.p.v. Kauwgombal automaat?quote:
Volgens mij zijn het knikkers.quote:Op donderdag 14 november 2019 10:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Kauwgomballen Pot i.p.v. Kauwgombal automaat?
Ik had ooit een échte oude maar ik was het sleuteltje kwijt geen idee waar dat ding is gebleven...
ze zijn weer helemaal hip![]()
https://www.snoepjesland.(...)kauwgombal-automaat/
[ afbeelding ]
200 eurobeetje prijzig voor zo'n ding.. ze staan nog wel op MP....
Oh... ja dat kan ookquote:Op donderdag 14 november 2019 10:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het knikkers..
mijn post zijn idd knikkers, die van Fann gomballenquote:Op donderdag 14 november 2019 10:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het knikkers..
Volgens mij had ik exact deze set...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |