quote:Zoals Johan al zei,
Op woensdag 20 februari 2002 12:52 schreef Dlocks het volgende:
Ofwel de plaag van usenet. Scroll ook eens helemaal naar beneden om wat quotes van Johan te lezen. Die gast is echt ziek...
ieder nadeel heb z'n voordeel.
Ik heb zelfs het idee dat nog de bravere quotes zijn maar wat een ongelooflijke *********** is dat zeg.
Blij dat dat gore ******figuur niet op Fok zit want dit soort volslagen idioten moeten we hier niet.
quote:Als ik deze reactie (zonder scheldwoorden
Op woensdag 20 februari 2002 13:26 schreef Joe Gain het volgende:
Die foto, is dat die Johan?
die foto.. volgens mij is dat hem niet maar dat kan natuurlijk ook allemaal nep zijn
quote:Moet haast wel, als ik die kop zo bekijk
Op woensdag 20 februari 2002 13:26 schreef Joe Gain het volgende:
Die foto, is dat die Johan?
Hopelijk is dat snel afgelopen
Maja, er is altijd wel een lul de behanger die denkt het nodig te vinden om een dergelijk persoon even de les te lezen. Daarmee heeft een dergelijk persoon die ene lul de behanger precies waar hij of zij hem hebben wil.
Dus zolang men blijft reageren op Johan Voorhaar, sterft Johan Voorhaar niet uit.
quote:Misschien kunt u een wijze spreuk doen en Johan Aarsbeer betoveren tot een lieve maagd
Op maandag 2 juni 2003 13:48 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Charmante man.
Was ook een groepje lui die hem een webcam sponsorden zodat ie gore fotos van zichzelf kon posten.
Dit soort mensen lijken onschuldig maar omdat ze vaak in hun eigen fantasie leven zien ze geen verschil meer tussen fantasie en werkelijkheid en zijn daarom vaak echt tijdbommen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |