Wel al beeld, maar ik hoor niets!quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:02 schreef Meke het volgende:
Huh hier staat nog niets, kunnen jullie wel iets zien? Spanje heeft toch geen tijdsverschil
@Straniquote:
Ligt aan mijn laptop, inmiddels wel geluidquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel al beeld, maar ik hoor niets!
Ja dat dacht ik ook, kun je echt wel iets mee met de staging bij dit nummerquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:09 schreef FruitofUtopia het volgende:
Alleen niet zo'n fan van de ohohohoh's in het refrein. Maar dat werkt waarschijnlijk wel in de zaal.
Ik hoop in ieder geval dat hij een betere dag heeft dan Gerard Joling hadquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:12 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij werd er gezegd dat het einde heel episch zou zijn, maar dat vind ik een beetje tegenvallen
In dat gevoel moet hij dus minimaal top 10 halenquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat hij een betere dag heeft dan Gerard Joling had
a la Paula Seling in 2014?quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:13 schreef ijs_beer het volgende:
Wel prima, zal het vast wel behoorlijk doen. Maar ik word er niet door geraakt ofzo, en die hoge noot op het einde klinkt wel wat hysterisch. (En ik vermoed dat ie die laat zingen straks door een backing vocal. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |