#ANONIEM | vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:27 |
Het kabinet neemt de adviezen van de stikstofcommissie onder leiding van oud-minister Johan Remkes over. Daardoor gaat in de buurt van beschermde natuurgebieden de maximumsnelheid omlaag en wordt de veestapel verkleind. Dat schrijft minister Carola Schouten (Landbouw) vrijdag aan de Tweede Kamer. Het kabinet gaat kijken waar de maatregelen het meeste effect hebben. Er is voor boerenbedrijven geen sprake van dwang om te stoppen. "Vrijwillige sanering is het uitgangspunt", schrijft Schouten. Er wordt ook gekeken of boeren geholpen kunnen worden met investeringen in innovaties. De maximumsnelheid op wegen gaat "daar waar het stikstofeffect heeft" omlaag. Beide maatregelen liggen politiek zeer gevoelig bij de twee grootste regeringspartijen. De VVD wil eigenlijk niets weten van snelheidsverlaging en het CDA wil niet zomaar tornen aan de veestapel. De maatregelen zijn nodig omdat er te veel stikstof wordt uitgestoten in de buurt van beschermde natuurgebieden. Vrijwel bij iedere economische activiteit komt stikstof vrij. De vergunningen waarmee die projecten werden goedgekeurd, zijn eind mei door de Raad van State verworpen. Daardoor liggen nu achttienduizend bouwprojecten stil. In Nederland lijden 118 van de 160 Natura 2000-gebieden (Europese beschermde natuurgebieden) onder de uitstoot van stikstof. Binnen de landbouwsector komt stikstof vrij via ammoniak. Dit gebeurt bij de verdamping van mest. Verkeer en de industrie stoten stikstofoxide uit, dat ook schadelijk is voor de natuur. https://www.google.com/am(...)msnelheid-omlaag.amp Ochoch. Zoveel is het woord van een politicus dus waard. | |
Haags | vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:28 |
Ik ben een beetje stikstof gelul moe. ![]() ![]() ![]() | |
michaelmoore | vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:41 |
Het gaat om de stikstof depositie in de natuurgebieden door de auto en de koeien en het vliegen moet ook flink aangepakt worden Schiphol sluiten lost veel meer op dan de koeien verminderen Hoogovens sluiten en de kolencentrales sluiten allemaal | |
Woelwater | vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:45 |
Fantastisch ![]() | |
Restyler | vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:46 |
Als mijn runderlapje maar niet duurder wordt! | |
Faxie | vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:52 |
Snelheid omlaag. Mooi, dan kan ik een versnelling lager gaan ![]() | |
Redbullkid | vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:54 |
Ze kunnen beter zorgen voor nieuwe starterswoningen. | |
TigerXtrm | vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:56 |
Oke, en dan? | |
michaelmoore | vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:57 |
woningbouw geeft niet, koeien zijn tegenwoordig belangrijk, die geven melk, starters geven niks Dan hebben we meer kwetsbare natuur he Daar doen we het voor gewoon volgen van de richtlijnen van de provincies in samenwerking met Brussel | |
Sodeknetters | vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:34 |
Meer bomen aanplanten wil ook nog wel eens helpen. En als het verminderen van de veestapel echt op basis van vrijwilligheid gebeurt, heb ik daar geen problemen mee. Maar helaas er er niets onbetrouwbaarder dan een overheid. | |
Sodeknetters | vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:34 |
Waarom zou je dat in vredesnaam doen? ![]() | |
-_Guitarist_- | vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:39 |
Nederland moet gewoon over op kernenergie. Schoon en efficiënt. Maar niemand wil eraan geloven want stel je voor dat er een tweede Tsjernobyl plaatsvindt ![]() | |
saparmurat_niyazov | vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:39 |
Mee eens. Overigens meen ik gelezen te hebben dat verlaging van de maximumsnelheid nauwelijks effect zal hebben, 0,2% ofzo. Als je dit grafiekje zo ziet is dat ook niet heel verrassend. ![]() | |
Djeez | vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:40 |
Dat dus. Kerncentrales zijn 100 procent veilig tegenwoordig | |
Sodeknetters | vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:42 |
De grootste winst in een verlaging van de snelheid is in mijn ogen verkleinen van snelheidsverschillen. Als dan het vrachtverkeer ook 100 zou mogen, zou dat imho ideaal zijn. Dat zou veel files schelen denk ik. | |
Faxie | vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:52 |
100 in zn 6 is kut. En omdat het kan. Zuinig is ie toch al niet. Puh ![]() | |
sjorsie1982 | vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:53 |
Als 0.2% genoeg is dan is het effect toch gigantisch? | |
sjorsie1982 | vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:54 |
Zo'n ding bouwen kost aardig wat tijd, wat doe je in die tussenliggende jaren en jaren en jaren? | |
Faxie | vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:54 |
Mee eens. | |
Sodeknetters | vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:06 |
Gewoon lekker doen dan zou ik zeggen. ![]() | |
Maverick_tfd | vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:07 |
Kerncentrales zijn niet intrinsiek veilig en zullen dus nooit 100% veilig zijn. De vraag is dus hoe risico avers je wil zijn. | |
Faxie | vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:39 |
Vroem vroem ![]() | |
Faxie | vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:40 |
Keukentrapjes ook niet | |
Falco | vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:43 |
Maar keukentrapjes zorgen niet voor nucleair afval of een fallout als het mis gaat. Dat is wel weer een verschil! | |
Faxie | vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:08 |
Dood is dood | |
VoMy | vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:10 |
Maar dat heeft niets met stikstofdepositie te maken? | |
Tocadisco | vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:16 |
Het enige verschil is dat bij een kerncentrale alle slachtoffers in één keer vallen en het niet, zoals bij bijv. Kolencentrales, over een langere periode wordt uitgesmeerd. Dat we het alleen in situatie echt een grote ramp vinden een nogal rare kronkel in onze psyche. | |
michaelmoore | vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:34 |
Met stikstof gaat de natuur dood he de kwetsbare natuur jah !!! | |
Scarface88 | vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:36 |
Gaan de boeren weer staken nu? Toont maar weer eens aan dat ze geen flikker om geven wat het volk wil toch gewoon doordrukken en doen waar ze zelf zin in hebben. Politiek ![]() | |
Loekie1 | vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:00 |
Stoppen gebeurt dus op vrijwillige basis, maar het zou kunnen dat boeren in of rond natuurgebieden hun bedrijf moeten verplaatsen. Voor boeren die technische maatregelen nemen in hun stallen om de stikstofuitstoot te verlagen, komt ook geld beschikbaar. Dat is tegen het zere been van milieuorganisaties, die vrezen dat er daardoor meer megastallen komen. ,,De plannen zijn boterzacht, niet concreet en de aanpak gaat veel te traag’’, vindt GroenLinks-leider Jesse Klaver. ,,Terwijl de bouw stil ligt en de natuur hersteld moet worden, gaat het kabinet nu pas beginnen met plannen opstellen, inventarisaties maken en zelfs hoeveel geld er beschikbaar is voor natuur en boeren is nog onduidelijk.’’ https://www.ad.nl/binnenl(...)boterzacht~aa203303/ De trukendoos is weer opengetrokken. | |
embedguy | zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:38 |
Ja, het volk (eigk de boeren) wil graag dat Nederland op slot blijft zitten en de economie instort. Goh, wat slecht toch dat de politiek dat niet wilt. | |
Scarface88 | zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:39 |
Waar heb jij het over. Er stort niks in. | |
embedguy | zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:42 |
De economie. Als het probleem niet wordt aangepakt en er dus niets gebouwd ed mag blijven worden. Lijkt mij best wel een strop om de economie. | |
EttovanBelgie | zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:43 |
... en wanneer is er genoeg gebouwd? | |
embedguy | zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:44 |
Hoe bedoel je? Nooit. | |
EttovanBelgie | zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:45 |
![]() Nederland één grote betonbunker. | |
embedguy | zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:48 |
Mwa. Dat zou wel te ver gaan ja :p. Ik bedoelde meer in de zin van dat bouwen gewoon altijd door moet kunnen gaan. Dus oude gebouwen vervangen en ook nieuwbouw. Dat laatste niet onbeperkt natuurlijk. Alle bouw in NL stilleggen heeft denk ik wel gevolgen voor de bouwsector en dus ook voor heel wat gezinnen en ook de economie | |
Pleun2011 | zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:52 |
Natuurlijk zijn de afspraken boterzacht want dit is de polderdemocratie. Als Klaver het er niet mee eens is moet hij maar in een hoekje gaan zitten huilen. | |
The-BFG | zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:58 |
Ben geen wetenschapper of wiskundige, maar klopt dit verhaaltje?: | |
Scarface88 | zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:01 |
Waarom moet de economie perse groeien dan? We hoeven niet elke vierkante cm vol te bouwen. | |
embedguy | zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:10 |
De bouw stilleggen is geloof ik een goed concept om de economie te beschadigen ipv om de economie stabiel te houden. En als er een groeiende economie mogelijk is, waarom zou je dat dan niet doen? Het geld wat je daaraan overhoudt kun je dan ook weer investeren in een beter milieu/minder uitstoot. | |
Scarface88 | zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:13 |
Omdat Nederland zon beetje aan het maximale zit. Ja je kunt slopen en herbouwen daar houdt het wel zon beetje mee op. Nederland heeft geen ruimte meer om te groeien het brengt alleen maar problemen met zich mee. | |
Drekkoning | donderdag 31 oktober 2019 @ 07:52 |
https://www.ad.nl/politie(...)-te-bouwen~a095e623/ Mooie eerste stap die niet heel veel pijn doet, ben benieuwd op welke wegen dit gaat gelden. | |
michaelmoore | donderdag 31 oktober 2019 @ 08:09 |
goed zo , alles op 90 km en dan bouwen
economie hoeft niet te groeien maar er moet wel heel veel gebouwd gaan worden [ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 31-10-2019 08:21:53 ] | |
Fukushima | donderdag 31 oktober 2019 @ 10:16 |
Een verlaging van de snelheid op snelwegen en provinciale wegen heeft het meeste effect dus op 80 wegen de snelheid ook omlaag ![]() | |
Drekkoning | donderdag 31 oktober 2019 @ 10:23 |
Er zijn ook provinciale wegen met een limiet van 100. Het is even afwachten dus welke wegen er precies naar beneden gaan. | |
michaelmoore | donderdag 31 oktober 2019 @ 10:26 |
alle wegen anders kan er nog geen huis gebouwd worden vanwege de verpieterde dopheide | |
klipper | donderdag 31 oktober 2019 @ 13:09 |
Deze stap is natuurlijk de grootste misser die er is. Theoretisch misschien een heel leuk idee, maar wat als in de praktijk blijkt dat de stikstof niet daalt, wat dan..... Pakkans bij te hard rijden is gezien de vele autobewegingen echt nihil te noemen. Mensen houden zich nu al niet aan de maximumsnelheid, denken ze nu echt dat dit opeens wel gaat gebeuren? Deze stap heeft alleen kans van slagen als je gelijk het hele land orwell-waardig volhangt, anders is dit de zoveelste idiote beslissing van ons rariteitenkabinet. Wordt eens tijd dat er daar mensen komen te zitten met verstand ipv dom populistische stuiptrekkingen zoals snelheidsverlaging, biomassacentrales enz. | |
EdvandeBerg | donderdag 31 oktober 2019 @ 13:17 |
bron
| |
EttovanBelgie | donderdag 31 oktober 2019 @ 13:20 |
Heel Nederland één betonnen woonbunker. De droom van Mr. Moore. | |
Nicksanders | donderdag 31 oktober 2019 @ 13:21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Digi2 | donderdag 31 oktober 2019 @ 13:24 |
Eerst even met een gangetje van 60 naar de duitse grens rijden als het aan de Nederlandse overheid ligt. Daarna in Duitsland met 180 kmh verder door naar Frankfurt en het vliegtuig pakken ![]() | |
hoekandit | donderdag 31 oktober 2019 @ 13:25 |
We worden geregeerd door een stel incapabele idioten. Gekozen overigens door misschien nog wel grotere idioten. | |
Nicksanders | donderdag 31 oktober 2019 @ 13:25 |
Oplossing is buitenland opheffen scheelt 32% ![]() ![]() | |
saparmurat_niyazov | donderdag 31 oktober 2019 @ 13:35 |
De vergelijking wordt allicht vertekend aangezien de wijze van controleren in de afgelopen decennia flink is geautomatiseerd en uitgebouwd, maar misschien is het aardig om te bedenken dat de vorige keer dat de vmax noodgedwongen omlaag werd gegooid (de jaren 70 en eerste helft van de jaren 80 ivm de oliecrisis) het bleek dat automobilisten er massaal maling aan hadden. Bleek uit toenmalig onderzoek van de ANWB, ik heb dat artikel nog ergens rondslingeren. Maar goed, wat maakt het eigenlijk ook uit hoe de praktijk eruit ziet. Met dat stikstofgedoe en alle daaruit voortkomende excessen (bomen opstoken, etc) is het allang duidelijk dat het vooral om de papieren werkelijkheid gaat. | |
Nicksanders | donderdag 31 oktober 2019 @ 13:36 |
![]() ![]() | |
NeeOfTochJA | donderdag 31 oktober 2019 @ 13:49 |
ik geloof eigenlijk niet meer dat mensen daar echt op gestemd hebben. ze zouden daar eens een onderzoek naar moeten doen. | |
voetbalmanager2 | donderdag 31 oktober 2019 @ 13:49 |
Dat klopt. Want een verlaging van de maximum snelheid heeft alleen effect op personenvervoer. En die zijn voor minder dan de helft van de uitstoet verantwoordelijk. Vervuilend vrachtvervoer pak je er niet mee aan. Die gaan alleen maar meer in de weg rijden. | |
LXIV | donderdag 31 oktober 2019 @ 13:54 |
Die varkensboeren horen helemaal niet meer op het platteland maar in industriegebieden in de Botlek | |
michaelmoore | donderdag 31 oktober 2019 @ 16:44 |
https://www.telegraaf.nl/(...)reme-bevolkingsgroei 150 000 inwoners erbij dit jaar Dat klopt , ik stel voor om beleidsbeslissing maar aan Artificial Intelligence over te laten voortaan | |
Knip | donderdag 31 oktober 2019 @ 16:50 |
Een keukentrapje is wel verantwoordelijk voor de dood van één van de beste zangeressen ooit. https://en.wikipedia.org/wiki/Sandy_Denny Maar wie kent Sandy Denny tegenwoordig nog? Waar blijft de tijd? | |
Drekkoning | donderdag 31 oktober 2019 @ 17:08 |
Op de kritische stukken zorgen voor goede handhaving. Denk aan trajectcontroles etc. | |
asco | donderdag 31 oktober 2019 @ 17:44 |
Dit. Soms denk ik echt dat ik in een of ander gestoord parallel universum ben terecht gekomen. | |
michaelmoore | donderdag 31 oktober 2019 @ 17:51 |
zoals de hele economie van een land plat ;leggen omdat er een paar plantjes last van stikstof hebben en zo bedoel je ?/ Of omdat er 0,0000001,1 gram van een stofje in een kruiwagen zit een hele spoorwegverbinding niet kan gedaan worden Of omdat een nieuw spoor-trace niet door gaat omdat ergens langs het trace op 2 km afstand een veldje met wilde bloemen is Of om dat de hele bouw moet omschakelen op elektrische machinerie, opgewekt uit een biomassa centrale gestookt met bomen van Staatsbosbeheer omdat er anders last van stikstof is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat is toch normaal ?? [ Bericht 12% gewijzigd door michaelmoore op 31-10-2019 21:11:40 ] | |
sjorsie1982 | donderdag 31 oktober 2019 @ 17:58 |
dat denk ik al sinds ik mij iets kan herinneren... Alhoewel ik sinds mei hoop dat er nu wel iets wordt gedaan ipv het vooruitschuiven en aanmodderen sinds de jaren 70. Maar ik ben bang dt mijn hoop een ijdele hoop is. | |
#ANONIEM | donderdag 31 oktober 2019 @ 18:33 |
Dat gezeik over de maximumsnelheid is echt heel vermoeiend. Dat zet totaal geen zoden aan de dijk en is vooral een laffe, zeer korte termijn maatregel om een paar bouwprojecten weer te kunnen starten. De toename van de drukte op de weg is veel en veel vervuilender, maar aan de economische groei mogen we natuurlijk niet zitten. Meer, meer meer. | |
michaelmoore | donderdag 31 oktober 2019 @ 21:10 |
zeg je baan op joh | |
michaelmoore | donderdag 31 oktober 2019 @ 22:00 |
ja maar doen of het er niet is , is niet goed | |
Revolution-NL | donderdag 31 oktober 2019 @ 23:14 |
VMAX omlaag? Wat een gelul, ik rijdt op electronen. Met deze zonnige dagen gaat de stroom uit mijn zonnepanelen rechtstreeks de accu in, uitstoot 0 decentraal, 0 centraal. | |
RamboDirk | woensdag 6 november 2019 @ 21:52 |
Ik snap niet waarom het kabinet wat meer schijt heeft aan Europa, het Europese beleid zegt dat per vergunning wordt aangetoond dat een individueel natuurgebied geen last heeft van een teveel aan stikstof. Maak hier beleid op en schrap desnoods natura2000 gebieden. Waarom zo niet pragmatisch het beste jongetje van de klas willen zijn? Wat wil Europa doen dan.....een boete geven? En dan we hebben een overschot op de staatsbegroting. | |
michaelmoore | woensdag 6 november 2019 @ 22:45 |
we moeten toch zuinig zijn op de kwetsbare natuur , de biotoop in de duingebieden , de zeldzame duinsalamander, anders gaat heel Nederland volgebouwd worden met woningen Dus gaan we 100 rijden en de PFAS controleren met vergunningen Schiphol sluiten zou ook echt helpen om de biotopen te beschermen van de Natura 2000 gebieden, het kwetsbare hoogveen | |
Digi2 | woensdag 6 november 2019 @ 22:57 |
Stikstof uitstoot is een gevolg van economische activiteiten en de snelste manier om die te reduceren is de belastingen flink verhogen en dan met name de loonbelasting en de belastingen die bedrijven moeten betalen. | |
michaelmoore | woensdag 6 november 2019 @ 23:00 |
of een vreselijke gekkekoeien ziekte net als in China https://www.trouw.nl/duur(...)es-aan-uit~bb93f610/
| |
Sodeknetters | woensdag 6 november 2019 @ 23:01 |
Het is ook niet toevallig dat de woorden beleid en debiel uit dezelfde letters bestaan. We worden geregeerd door een stel notoir incompetente idioten die zich laten leiden door de waan van de dag en eventuele electorale gevolgen van hun beslissingen. Een recept voor ellende. | |
Digi2 | woensdag 6 november 2019 @ 23:06 |
In China hebben ze last van de varkenspest. | |
michaelmoore | woensdag 6 november 2019 @ 23:09 |
nou kan dat hier niet dan ?? kan er geen structurele subsidie komen om de varkenspest en gekke koeien ziekte te bevorderen | |
Digi2 | woensdag 6 november 2019 @ 23:14 |
Niet echt een diervriendelijk oplossing. Gewoon de economie flink laten krimpen. | |
michaelmoore | woensdag 6 november 2019 @ 23:19 |
grote bedrijven sluiten om de kwetsbare natuur te ontzien in de duinen en de boeren meer subsidie en inkomensondersteuning en Schiphol halveren Autoloze zondag lijkt me wel goed,, als dan de Formule 1 maar niet op zondag gaat [ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 07-11-2019 00:32:03 ] | |
Loekie1 | donderdag 7 november 2019 @ 08:32 |
Bij een aaneensluitend groot natuurgebied heeft de natuur minder last. Dat was ook de bedoeling, dat natuurgebieden aan elkaar zouden komen. Echter wie waren tegen? CDA en VVD. Bleker heeft het voorkomen. Dus natuurgebiedjes bleven los van elkaar en wie zegt nu dat die ook wel weg mogen? CDA en VVD. 12 februari 2011 Duidelijk is dat de beleidswijziging van Bleker niet aansluit bij de conclusies van het Planbureau. Nog in augustus pleitte het voor grotere aaneengesloten natuurgebieden om verder verlies aan biodiversiteit door de klimaatverandering te stoppen. Een jaar eerder trok het bureau aan de bel over de slechte stand van onze natuur door oprukkende bebouwing. Bijna overal doorkruisen wegen de leefgebieden van dieren, woningen - met bijbehorende mensen en huisdieren - rukken op ten koste van wilde dieren. Ook daarom zijn robuuste groenzones nodig, maar die schrapte Bleker met één pennenstreek . https://www.trouw.nl/nieu(...)en-kan-dat~b6db45a1/ | |
michaelmoore | donderdag 7 november 2019 @ 08:55 |
Bleker was tegen omdat hij zelf subsidie krijgt omdat hij weide gebied omgebouwd heeft naar natuurgebied , en daar lopen nu zijn wilde pony's, maar pony's schijten nog meer dan koeien in een megastal we moeten ophouden met weide ombouwen naar natuur ,we hebben gewoon teveel ruimte , maar we gebruiken het verkeerd | |
Sapstengel | donderdag 7 november 2019 @ 09:01 |
Ok dus een derde komt uit het buitenland. We hebben een muur nodig om het stikstof buiten de deur te houden. Altijd weer die buitenlanders. | |
Loekie1 | donderdag 7 november 2019 @ 09:15 |
Klopt niet, het stifstof uit Nederland belandt juist ook over de grens, Duitsland heeft last van ons. | |
Sapstengel | donderdag 7 november 2019 @ 09:17 |
Het grootste deel van de wereld is buitenland, dus ik vermoed dat wij meer binnen krijgen dan uitstoten naar de andere kant van de grens. | |
Loekie1 | donderdag 7 november 2019 @ 09:18 |
Zucht... Nederland produceert per hectare de grootste hoeveelheid stikstof van heel Europa. Niet een klein beetje meer, maar gemiddeld vier keer zo veel. En er komt drie keer meer Nederlandse stikstof in het buitenland terecht, dan er vanuit andere landen bij ons binnenkomt, waardoor Nederland een netto-exporteur van stikstof is. https://nos.nl/artikel/23(...)stof-van-europa.html | |
Loekie1 | donderdag 7 november 2019 @ 09:20 |
Overigens, waar is de slogan gebleven dat de boeren onze natuur zouden gaan beheren? Is het omspitten van natuurgebieden nu 'beheren'? | |
michaelmoore | donderdag 7 november 2019 @ 09:22 |
Nederland produceert per hectare de grootste hoeveelheid stikstof van heel Europa. Niet een klein beetje meer, maar gemiddeld vier keer zo veel. En er komt drie keer meer Nederlandse stikstof in het buitenland terecht, dan er vanuit andere landen bij ons binnenkomt, waardoor Nederland een netto-exporteur van stikstof is. | |
rareman1 | donderdag 7 november 2019 @ 10:27 |
Mag ook wel eens andersom ![]() | |
Nattekat | donderdag 7 november 2019 @ 10:49 |
Ja, heel leuk en aardig, maar dat zegt geen ene moer. Hoe zit het in dichtbevolkte gebieden in andere landen? Is het daar ook 4 keer meer? Minder? Dit soort belachelijke statistieken zijn precies waarom ik het helemaal gehad heb met dit gezeik. Nederland is een klein dichtbevolkt land met geen ruimte voor duizenden hectares ongerepte natuur, NATUURLIJK ben je dan een relatief grote uitstoter. | |
Bocaj | donderdag 7 november 2019 @ 11:38 |
Premium stuk van De telegraaf! https://www.telegraaf.nl/(...)ne-spoken-splijtzwam | |
michaelmoore | donderdag 7 november 2019 @ 11:42 |
Over Tesla subsidie ,verplichtte Warmtepompen en geen woningbouw
| |
satecl | dinsdag 12 november 2019 @ 14:41 |
Overal 100 in Nederland!? Man man man. | |
Xa1pt | dinsdag 12 november 2019 @ 14:46 |
De mensen die een beetje op hebben gelet de laatste tijd wisten al dat dit onvermijdelijk was. | |
Djeez | dinsdag 12 november 2019 @ 15:03 |
Ik rijd niet vaak op de snelweg, maar als ik moet autorijden, gaat het gelijk om stukken van honderden kilometers. Best wel balen dus. Maar als werknemer van een grote toeleverancier voor de bouw, ben ik toch wel een beetje blij | |
Hexagon | dinsdag 12 november 2019 @ 15:13 |
Prima plan. Snel doordrukken. |