SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Milik in z'n eentje had een twee keer zo hoge xG als heel Bayern gisteren.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sowieso vreemd om zoiets te roepen terwijl ze twee weken terug nog de CL-winnaar hebben verslagen (lol)
Hoeveelste keer dit seizoen al binnen de eerste tien minuten achterquote:
voordeel van de scheids omdat Messi ... vaak ... en dat claimt Messi zelf ook vaak met zn hand omhoog vraaaaaaaaaagend om een kaart .. ingebakken bij die gasten .. ...quote:
Suarez met twee hele goede goals. Ook Messi weer terug, dat is gewoon kwaliteitquote:
Was Lille zoveel beter dan?quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:56 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Ajax dit Barca ook onder de voet zou lopen
3quote:
Messi doet meer aan wandelen .. wat een luie zak is hetquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Messi weet wel raad met al die kansen die ajax weggeeft
Want Messi is een scorend wonder dit seizoen? Heeft op 1 loopactie na nog niks gepresteerd dit seizoenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Messi weet wel raad met al die kansen die ajax weggeeft
Dit wilde ik nog zeggen ja. Bij die eerste te ver voor zijn goal, tweede een beetje een slap handje en de derde vond ik eigenlijk de grootste fout.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 08:38 schreef KingRadler het volgende:
Silly was zwak nu snap ik ook waarom hij 2de keeper was.
Die eerst van Suarez was schitterend. Hij wordt al 33 maar is nog steeds een van de beste afmakers in Europa.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Suarez met twee hele goede goals. Ook Messi weer terug, dat is gewoon kwaliteit.
[..]
Eerste goal had geen enkele keeper gehad... Ieder keeper rekent daar op een voorzet. Die bal haal je niet. Zelfs Valencia-fans geven toe dat Canizares in zijn beste periode deze bal ook niet zou hebben gehad.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 08:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit wilde ik nog zeggen ja. Bij die eerste te ver voor zijn goal, tweede een beetje een slap handje en de derde vond ik eigenlijk de grootste fout.
Slap rollertje van Van der Beek door het midden, hij duikt niet eens.
Nou vooruit dan. Maar 1 fout is ook al teveel voor een topkeeper.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerste goal had geen enkele keeper gehad... Ieder keeper rekent daar op een voorzet. Die bal haal je niet. Zelfs Valencia-fans geven toe dat Canizares in zijn beste periode deze bal ook niet zou hebben gehad.
Muah ook toen kregen we tegen Benfica wel wat kansen tegen, en ontsnapten we daar in de laatste minuut aan de beslissende goal. Ook Bayern kreeg toen wel wat mogelijkheden in die onderlinge potjes.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:49 schreef GwaiLow het volgende:
Ondanks dat Ajax er echt perfect voor staat, maak ik me toch wel zorgen over het aantal grote kansen die ze steeds tegen krijgen. In elke wedstrijd toch wel een aardig aantal, dat was vorig jaar toch wel een stukje minder?
Veltman doet het overigens best goed op zn positie nu. Wel een hele domme gele kaart weer na 11 minuten, maar goed. Alvarez is best aardig, maar kan mij nog niet heel erg bekoren.
Verder natuurlijk heerlijk 0-3 en wegwezen ! Uiteindelijk is het gewoon een verdiende overwinning natuurlijk
Oblak god tegenover Havertz.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:12 schreef Bolasie het volgende:
Atletico Madrid XI: Oblak; Trippier, Giménez, Felipe, Lodi; Koke, Herrera, Thomas, Saúl; Diego Costa, Correa.
Bayer Leverkusen XI: Hradecky; Weiser, Tah, S.Bender, L.Bender; Bellarabi, Baumgartlinger, Demirbay, Amiri, Volland; Havertz.
18:55 Ziggy kanaal 14.
Nu is er voorlopig toch nog niet zo heel gek veel aanquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik moet mn stampotje zo nog maken
Al was het Juventus tegen Kozakken Boys dan nog zenden ze Juventus uit, want Mathijs speelt er.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:37 schreef Zipportal het volgende:
Als NL niet op het WK/EK is supporteren "we" zogenaamd België.
Maar als Club Brugge - PSG op het programma staat, wat een betere wedstrijd is dan Juve laten ze dat niet zien.
BESTUUR TEGEN DE MUUR.
Helemaal kut, al kan ik niet wachten tot @bianconeri weer komt schuimbekkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Al was het Juventus tegen Kozakken Boys dan nog zenden ze Juventus uit, want Mathijs speelt er.
Heb je Breaking Bad film al afgekeken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Helemaal kut, al kan ik niet wachten tot @:bianconeri weer komt schuimbekken
Nee allen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je Breaking Bad film al afgekeken?
🤤quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje stomp allen.![]()
@:superniger
Die pink is wel heel vies.
Wie is dit?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje stomp allen.![]()
Topcoach.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:49 schreef Bolasie het volgende:
Peter Bosz in de CL: 0x gewonnen, 2x gelijk, 7x verloren.
gadverdammequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje stomp allen.![]()
15-20 Sigaren per dagquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ongelukje of iets anders?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje stomp allen.![]()
Ow is dat het. Die nagellak staat ook goed erbijquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vroeger met hockey een ongelukje gehad.
iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tot je dat pinkje in je anus krijgt geduwd. Lekker man.
SWITCHquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
Welke wedstrijd kijken jullie? Niet echt veel leuks op het programma.
GAL-RMAquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
De ondergang van Zidane is wel geinigquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
Goor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow is dat het. Die nagellak staat ook goed erbij
We halen er een kenner bijquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tot je dat pinkje in je anus krijgt geduwd. Lekker man.
Ik kijk gewoon steenrijk straatarmquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
tot-rode ster city-ataquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat @Poepz0r : Iris Hont en de 12 negers op Net 5 aan het kijken is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We halen er een kenner bij
@:poepz0r
LOLquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje stomp allen.![]()
Echt heel smerig. Maar heeft ze een ongeluk gehad?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze mist een vingerkootje maar er groeit wel een nagel op
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje stomp allen.![]()
de fuckquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje stomp allen.![]()
En de kool.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De ondergang van Zidane is wel geinig
Dat is als zappen van een CL wedstrijd met een topclub naar een SBS6 programmaquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon steenrijk straatarmIk kwam alleen even die foto van Helene kijken.
Ik vind de wedstrijden van Feyenoord erger om aan te zien dan dit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt heel smerig. Maar heeft ze een ongeluk gehad?
Tja die wedstrijden boeiden me even niet zo. Morgen wel natuurlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:26 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat is als zappen van een CL wedstrijd met een topclub naar een SBS6 programma.
Ik hoop 3 punten voor Ajax. Maar Chelsea schijnt wel beter te draaien de laatste tijd. Maar ik heb vertrouwen in het team.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja die wedstrijden boeiden me even niet zo. Morgen wel natuurlijk
ons aller ajax gaat korte metten maken met dat sjelsiequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:28 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik hoop 3 punten voor Ajax. Maar Chelsea schijnt wel beter te draaien de laatste tijd. Maar ik heb vertrouwen in het team.
FOUT VAN DE LIGT? FOUT VAN DE LIGT? FOUT VAN DE LIGT? FOUT VAN DE LIGT? FOUT VAN DE LIGT? FOUT VAN DE LIGT? FOUT VAN DE LIGT? FOUT VAN DE LIGT? FOUT VAN DE LIGT? FOUT VAN DE LIGT? FOUT VAN DE LIGT? FOUT VAN DE LIGT? FOUT VAN DE LIGT? FOUT VAN DE LIGT? FOUT VAN DE LIGT?quote:
Laatste tijd gaat het in de CL in ieder geval goed, dus ik heb er ook vertrouwen in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:28 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik hoop 3 punten voor Ajax. Maar Chelsea schijnt wel beter te draaien de laatste tijd. Maar ik heb vertrouwen in het team.
Weet jij wie Tammy Abraham is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatste tijd gaat het in de CL in ieder geval goed, dus ik heb er ook vertrouwen in.
Wat denk jij @Bolasie ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatste tijd gaat het in de CL in ieder geval goed, dus ik heb er ook vertrouwen in.
Ze bewaren hun beste wedstrijden altijd voor de grote jongens. Nagenoeg elke ploeg gaat tegen die gasten onderuit, en soms lelijk ook. Ik kan me niet voorstellen dat ze het vanavond negentig minuten vol gaan houden, maar het zou geen verrassing zijn als dat wél gebeurde. En dat zonder Duvan. Zulk goed voetbal, zulk goed beleid. Dit is zonder twijfel de leukste club om te volgen. De jeugdopleiding klopt, het scoutingsapparaat klopt, het aankoopbeleid klopt. Alles is mooi.quote:
Ventquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze bewaren hun beste wedstrijden altijd voor de grote jongens. Nagenoeg elke ploeg gaat tegen die gasten onderuit, en soms lelijk ook. Ik kan me niet voorstellen dat ze het vanavond negentig minuten vol gaan houden, maar het zou geen verrassing zijn als dat wél gebeurde. En dat zonder Duvan. Zulk goed voetbal, zulk goed beleid. Dit is zonder twijfel de leukste club om te volgen. De jeugdopleiding klopt, het scoutingsapparaat klopt, het aankoopbeleid klopt. Alles is mooi.
Als je De Roon in de basis hebt staan dan is dat sowieso garantie voor succes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze bewaren hun beste wedstrijden altijd voor de grote jongens. Nagenoeg elke ploeg gaat tegen die gasten onderuit, en soms lelijk ook. Ik kan me niet voorstellen dat ze het vanavond negentig minuten vol gaan houden, maar het zou geen verrassing zijn als dat wél gebeurde. En dat zonder Duvan. Zulk goed voetbal, zulk goed beleid. Dit is zonder twijfel de leukste club om te volgen. De jeugdopleiding klopt, het scoutingsapparaat klopt, het aankoopbeleid klopt. Alles is mooi.
Ik zit Galatasaray v Real Madrid te kijken en dat is een gevalletje oogballen-Glorix.quote:
Scorebordjournalistiek is voor zwakkelingen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ventze hebben alles verloren in de CL tot nog toe, tegen zwakke teams ook. Vanavond gaan ze er ook gewoon vanaf met 3of4 -1
Oké man.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek is voor zwakkelingen.
Rustig, denk aan je pimp aboquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oke vervelende vent dan
jezus wat zijn we weer gemeen.
Ik presenteer u de beste spits ter wereld op dit moment.twitter:GGFN_ twitterde op dinsdag 22-10-2019 om 21:42:58Robert Lewandowski's equaliser vs Olympiacos is his 17th goal of the season in 13 games in all competitions for Bayern Munich. reageer retweet
@Koffieplanterquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:45 schreef Bolasie het volgende:
Ik presenteer u de beste spits ter wereld op dit moment.twitter:GGFN_ twitterde op dinsdag 22-10-2019 om 21:42:58Robert Lewandowski's equaliser vs Olympiacos is his 17th goal of the season in 13 games in all competitions for Bayern Munich. reageer retweet
Ik heb gehoord dat jij naar de nieuwe Terminator film gaat. Vannacht om 01:00 komen de reviews online.quote:
Ik wil dat GGMM weer op Moviemeter.nl zijn mening geeft over films.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij naar de nieuwe Terminator film gaat. Vannacht om 01:00 komen de reviews online.
Voor nog meer leuke feitjes kun je altijd @:wereldgozer een DM sturen.
Kan onmogelijk slechter zijn dan Juve-Moskouquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
Galatasaray v Real Madrid is zelfs de Europa League niet waard. Er is een goed tempo, maar dat is er vooral omdat er zo verschrikkelijk veel misgaat bij beide teams.
Hele open wedstrijd zegt Danny Blind.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
Galatasaray v Real Madrid is zelfs de Europa League niet waard. Er is een goed tempo, maar dat is er vooral omdat er zo verschrikkelijk veel misgaat bij beide teams.
Galatasaray verspeelt om de drie seconden de bal; heel soms doen ze er iets mee en komt Courtois in redding. Real Madrid heeft af en toe iets leuks met Hazard en Benzema en dat is het wel. Ik weet niet of ik het hilarisch moet vinden dat Zidane zijn vege lijf hiermee redt of treurig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kan onmogelijk slechter zijn dan Juve-Moskou
Je mag ook gewoon wegzappen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Galatasaray verspeelt om de drie seconden de bal; heel soms doen ze er iets mee en komt Courtois in redding. Real Madrid heeft af en toe iets leuks met Hazard en Benzema en dat is het wel. Ik weet niet of ik het hilarisch moet vinden dat Zidane zijn vege lijf hiermee redt of treurig.
Die valt wel een beetje door de mand daar, ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:09 schreef Klopkoek het volgende:
De Ligt kan er echt niks van. Continu te laat. Weg uit oranje graag, garantie voor penalties.
Dat hele team van Juve presteert onder de maat, die corner net van Dybala. Lachwekkend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:09 schreef Klopkoek het volgende:
De Ligt kan er echt niks van. Continu te laat. Weg uit oranje graag, garantie voor penalties.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat hele team van Juve presteert onder de maat, die corner net van Dybala. Lachwekkend.
Ja, toen hij nog bij Ajax speelde ook al. Uitglijden tegenover Sane, penalty tegen Engeland, geklungel in de CL wat je dus gewoon een finaleplaats kost.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Die valt wel een beetje door de mand daar, ja.
In Oranje ook trouwens.
3-1quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mocht Engeland het EK winnen volgend jaar of City de CL zie ik het zo gebeurenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat is hij toch goed jongens. Waanzinnig. Geef die Ballon d'Or maar aan hem.
Meh, bij city zijn De Bruyne en Kun altijd beter en bij Engeland vind ik 'm ook nooit geweldig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mocht Engeland het EK winnen volgend jaar of City de CL zie ik het zo gebeuren
Is sinds dit jaar begonnen met veel scoren voor Engelandquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Meh, bij city zijn De Bruyne en Kun altijd beter en bij Engeland vind ik 'm ook nooit geweldig.
??quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, hoezo mag RonaldoGod die niet nemen?
@:doublepain
@:jancees
Ploeg met een begroting die hoort tot de middenmoot van de Serie A, hoe durven ze. Ploeg met een stadion dat niet eens geschikt is voor Europees voetbal, hoe durven ze. Schitterende ploeg, voorbeeld voor de rest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:30 schreef RamboDirk het volgende:
Alles is mooi bij Atalanta, zelfs de monster scores die ze elke CL wedstrijd te verduren krijgen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ploeg met een begroting die hoort tot de middenmoot van de Serie A, hoe durven ze. Schitterende ploeg, voorbeeld voor de rest.
Je bent er weer als de pinken bij.quote:
Sleutelspeler van dit Juve hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Pjanic bakt er ook geen reet van dit jaar
In de huidige vorm van alle ploegen zou niemand de CL winnenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Juve gaat de CL niet winnen @:bianconeri
Dat is Dybala. Middenveld heeft echt niet 1 topper. Daar moeten ze Dybala op 10 zetten eigenlijk. Alleen Ronaldo is ook niet best, dus helpt ook niet echt. Haalt hij Dybala eraf, kneus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sleutelspeler van dit Juve hoor
Ajax uit Amsterdam alleen...maar zal wellicht morgen ineens anders zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In de huidige vorm van alle ploegen zou niemand de CL winnen
De Ligt is de sleutelspeler. Omdat die elke wedstrijd wel voor een tegengoal zorgt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is Dybala. Middenveld heeft echt niet 1 topper. Daar moeten ze Dybala op 10 zetten eigenlijk. Alleen Ronaldo is ook niet best, dus helpt ook niet echt. Haalt hij Dybala eraf, kneus.
hahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:40 schreef bombmannl het volgende:
Had pjanic al lang en breed ingeruild voor Ziyech.
Ok trollen weg aubquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax uit Amsterdam alleen...maar zal wellicht morgen ineens anders zijn
Die geef ik echt weinig kans. Die zijn echt heel zwak en dan kampt Messi ook nog eens wat meer met blessures.quote:
City of PSG. Een van beiden gaat het dit jaar doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In de huidige vorm van alle ploegen zou niemand de CL winnen
PSG doet het toch nooit en speelt ook niet goed op eens een keer een uitschieter na.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
City of PSG. Een van beiden gaat het dit jaar doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |