abonnement Unibet Coolblue
pi_189228166
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:43 schreef Cattivo het volgende:

[..]

policor 30 kilo mannetjes vs boeren gok eens wie gaat winnen?
Winnen met wat?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 16:04:13 #202
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189228329
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat de meesten gewoon een functionerende democratie willen, en daar hoort ook bij dat de president zich aan de wet houdt. Trump balanceert nog wel eens op het randje van wat mag, en dan is het niet meer dan logisch dat degenen die daar controle op houden meer onderzoek instellen.

Maar dat is voor heel veel Trump-liefhebbers een lastig concept. Die hebben op een gegeven moment zichzelf laten geloven dat Trump echt schoon schip ging maken in Washington, dus dan worden er wat mentale sprongen gemaakt om zelf te kunnen blijven geloven dat het niet Trump is die regelmatig zijn boekje te buiten gaat, maar dat het eigenlijk de rest is die een onschuldige Trump probeert te lozen. Dat is wel knap om dat te kunnen blijven geloven vind ik.

Nog vermakelijker wordt het als die cognitieve dissonantie ophoudt, want dan krijg je er vaak weer een volgende laag bij. Mensen geloven niet graag dat ze het fout hadden, dus op het moment dat niemand meer kan ontkennen dat Trump zelf wat soepel omgaat met de regels krijg je waarschijnlijk de toevoeging dat Trump ook deel uitmaakt van het establishment en dat altijd al gedaan heeft. Mensen hadden het niet fout, Trump heeft ze gewoon allemaal voorgelogen. Tegen die tijd heb je dan vast een nieuwe alt-right lieveling, Kid Rock ofzo, die wél zegt waar het op staat en die wél echt de simpele oplossingen heeft voor complexe problemen. Dan kan Trump makkelijk vergeten worden.

Maar tot die tijd moet je hier op Fok! in discussie blijven met wappies die denken dat Trump achterna gezeten wordt door de FBI, de CIA, de politieke orde en alles en iedereen die ooit kritiek op hem heeft geleverd die dan als állerbeste, allerlaatste move om hem te lozen komen met een ingevuld klokkenluidersformuliertje. Soit, het is wat het is.
Je bent van mening dat deze stap door de Democrats genomen wordt uit landsbelang?
pi_189228367
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:04 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je bent van mening dat deze stap door de Democrats genomen wordt uit landsbelang?
Nee, dat staat er niet. Het kan best in het landsbelang zijn om Trump te laten zitten, omdat er grotere problemen ontstaan door hem af te zetten.

Er staat dat ze toezicht houden en dat ook de president zich aan de wet dient te houden. Zo niet, dan heeft dat gevolgen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189228371
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat de meesten gewoon een functionerende democratie willen, en daar hoort ook bij dat de president zich aan de wet houdt. Trump balanceert nog wel eens op het randje van wat mag, en dan is het niet meer dan logisch dat degenen die daar controle op houden meer onderzoek instellen.

Maar dat is voor heel veel Trump-liefhebbers een lastig concept. Die hebben op een gegeven moment zichzelf laten geloven dat Trump echt schoon schip ging maken in Washington, dus dan worden er wat mentale sprongen gemaakt om zelf te kunnen blijven geloven dat het niet Trump is die regelmatig zijn boekje te buiten gaat, maar dat het eigenlijk de rest is die een onschuldige Trump probeert te lozen. Dat is wel knap om dat te kunnen blijven geloven vind ik.

Nog vermakelijker wordt het als die cognitieve dissonantie ophoudt, want dan krijg je er vaak weer een volgende laag bij. Mensen geloven niet graag dat ze het fout hadden, dus op het moment dat niemand meer kan ontkennen dat Trump zelf wat soepel omgaat met de regels krijg je waarschijnlijk de toevoeging dat Trump ook deel uitmaakt van het establishment en dat altijd al gedaan heeft. Mensen hadden het niet fout, Trump heeft ze gewoon allemaal voorgelogen. Tegen die tijd heb je dan vast een nieuwe alt-right lieveling, Kid Rock ofzo, die wél zegt waar het op staat en die wél echt de simpele oplossingen heeft voor complexe problemen. Dan kan Trump makkelijk vergeten worden.

Maar tot die tijd moet je hier op Fok! in discussie blijven met wappies die denken dat Trump achterna gezeten wordt door de FBI, de CIA, de politieke orde en alles en iedereen die ooit kritiek op hem heeft geleverd die dan als állerbeste, allerlaatste move om hem te lozen komen met een ingevuld klokkenluidersformuliertje. Soit, het is wat het is.
Geen enkele president heeft een schoon blazoen. De een heeft alleen wat meer en fellere tegenstanders dan de ander e/o heeft de juiste mede- of tegenstanders op een juiste plek zitten.

Heb verder nog steeds geen sjoege in een succesvolle impeachment.

We zullen zien.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_189228390
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:06 schreef Montagui het volgende:

[..]

Geen enkele president heeft een schoon blazoen.
Ook dat zeg ik niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189228394
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:06 schreef Montagui het volgende:
Geen enkele president heeft een schoon blazoen. De een heeft alleen wat meer en fellere tegenstanders dan de ander e/o heeft de juiste mede- of tegenstanders op een juiste plek zitten.
:')
pi_189228430
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:04 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je bent van mening dat deze stap door de Democrats genomen wordt uit landsbelang?
Natuurlijk speelt electoraal eigenbelang ook een rol. Het blijven immers politici, die alvast met een schuin oog naar de presidentsverkiezingen in 2020 kijken.

Maar het is ook oprechte bezorgdheid over de toekomst van het ambts. Trump is al drie jaar bezig geschreven en ongeschreven wetten van het presidentschap met voeten te treden. Consequenties blijven hem tot dusver bespaard, omdat de Republikeinen hem tot in het absurde de hoofd boven het hoofd houden.

Met Trumps optreden wordt een ongewenst precedent geschapen. Dat hij zijn Oekraïense ambtsgenoot vraagt een politieke rivaal te onderzoeken, is in alle opzichten gestoord en gaat simpelweg te ver. Dit mag niet het nieuwe normaal worden. Daarom ondernemen de Democraten deze stap. Ook omdat het inmiddels duidelijk is dat de Republikeinen hun president op geen enkele wijze verantwoordelijk willen houden voor zijn acties.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 oktober 2019 @ 17:59:38 #208
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189230023
Mooie toespraak van Nancy.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189230193
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:06 schreef Montagui het volgende:

[..]

Geen enkele president heeft een schoon blazoen. De een heeft alleen wat meer en fellere tegenstanders dan de ander e/o heeft de juiste mede- of tegenstanders op een juiste plek zitten.

Heb verder nog steeds geen sjoege in een succesvolle impeachment.

We zullen zien.
Er zijn nog wel wat gradaties in "een schoon blazoen" en dat blazoen ziet er bij Trump wel uit als een varken dat even flink door de modder gerold heeft.

Een succesvolle impeachment lijkt me ook vrij waarschijnlijk. Dat wil zeggen, een bevestiging in het huis moet nog wel lukken, maar door de senaat gaat het nooit komen. Daarvoor houden de Republikeinen de rijen gewoon veel te goed gesloten. In dit soort situaties zijn er bovendien keer op keer wat senatoren die even een stoere uitspraak doen, maar als puntje bij paaltje komt hun keutel weer heel hard intrekken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:57:55 #210
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189230804
Heftige woorden van Trump vanuit Oval Office. Even terugzetten naar begin van video eventueel.

2019: The Great Awakening
pi_189231247
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat de meesten gewoon een functionerende democratie willen, en daar hoort ook bij dat de president zich aan de wet houdt. Trump balanceert nog wel eens op het randje van wat mag, en dan is het niet meer dan logisch dat degenen die daar controle op houden meer onderzoek instellen.

Maar dat is voor heel veel Trump-liefhebbers een lastig concept. Die hebben op een gegeven moment zichzelf laten geloven dat Trump echt schoon schip ging maken in Washington, dus dan worden er wat mentale sprongen gemaakt om zelf te kunnen blijven geloven dat het niet Trump is die regelmatig zijn boekje te buiten gaat, maar dat het eigenlijk de rest is die een onschuldige Trump probeert te lozen. Dat is wel knap om dat te kunnen blijven geloven vind ik.

Nog vermakelijker wordt het als die cognitieve dissonantie ophoudt, want dan krijg je er vaak weer een volgende laag bij. Mensen geloven niet graag dat ze het fout hadden, dus op het moment dat niemand meer kan ontkennen dat Trump zelf wat soepel omgaat met de regels krijg je waarschijnlijk de toevoeging dat Trump ook deel uitmaakt van het establishment en dat altijd al gedaan heeft. Mensen hadden het niet fout, Trump heeft ze gewoon allemaal voorgelogen. Tegen die tijd heb je dan vast een nieuwe alt-right lieveling, Kid Rock ofzo, die wél zegt waar het op staat en die wél echt de simpele oplossingen heeft voor complexe problemen. Dan kan Trump makkelijk vergeten worden.

Maar tot die tijd moet je hier op Fok! in discussie blijven met wappies die denken dat Trump achterna gezeten wordt door de FBI, de CIA, de politieke orde en alles en iedereen die ooit kritiek op hem heeft geleverd die dan als állerbeste, allerlaatste move om hem te lozen komen met een ingevuld klokkenluidersformuliertje. Soit, het is wat het is.
Tering. Zelden zoiets doms gelezen, verpakt in veel te veel woorden.
pi_189231402
Wat is hier precies dom aan?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:07:25 #213
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189232164
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 15:53 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Winnen met wat?
Hij zegt eigenlijk dat policors in de stad wonen en dat het belangrijker is dat je fysiek sterker bent dan een ander in politiek. Of zo.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:08:57 #214
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189232209
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:06 schreef Montagui het volgende:

[..]

Geen enkele president heeft een schoon blazoen. De een heeft alleen wat meer en fellere tegenstanders dan de ander e/o heeft de juiste mede- of tegenstanders op een juiste plek zitten.

Heb verder nog steeds geen sjoege in een succesvolle impeachment.

We zullen zien.
Obama had ook felle tegenstanders (waaronder de POTUS van nu met leugens over gebroorte enzo). Geen enkel moment heft hij zo krankzinnig gereageerd als Trump.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:13:33 #215
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189232307
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Tering. Zelden zoiets doms gelezen, verpakt in veel te veel woorden.
Van mij mag deze opmerking in de top 10 klassieke Fok comments aller tijden. Helaas was er vorige week iemand die zei dat slimme mensen meer hersencapaciteit hebben en daardoor eerder in leugens gelooft, terwijl ongeschoolden altijd de waarheid zien, dus nummer 1 staat hij niet.

Ik ga er dan ook vanuit dat jouw opmerking sarcastisch was.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189232353
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:13 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Van mij mag deze opmerking in de top 10 klassieke Fok comments aller tijden.
Wat een eer :). Bedankt!
pi_189232400
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Tering. Zelden zoiets doms gelezen, verpakt in veel te veel woorden.
Oke.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:31:00 #218
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_189232645
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:13 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Van mij mag deze opmerking in de top 10 klassieke Fok comments aller tijden. Helaas was er vorige week iemand die zei dat slimme mensen meer hersencapaciteit hebben en daardoor eerder in leugens gelooft, terwijl ongeschoolden altijd de waarheid zien, dus nummer 1 staat hij niet.

Ik ga er dan ook vanuit dat jouw opmerking sarcastisch was.
Het zit je dwars he :')

Maar je quote de uitspraak niet goed. Maar ook dat zijn we van jouw soort gewend. Woorden verdraaien en iets fabriceren dat niets meer met de werkelijkheid heeft te maken. Je hebt als het ware een Schiffje gedaan.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:35:31 #219
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189232741
Schiff, House Intel Chairman, Got Early Account of Whistle-Blower’s Accusations (NYT)

quote:
WASHINGTON — The Democratic head of the House Intelligence Committee, Representative Adam B. Schiff of California, learned about the outlines of a C.I.A. officer’s concerns that President Trump had abused his power days before the officer filed a whistle-blower complaint, according to a spokesman and current and former American officials.

The early account by the future whistle-blower shows how determined he was to make known his allegations that Mr. Trump asked Ukraine’s government to interfere on his behalf in the 2020 election. It also explains how Mr. Schiff knew to press for the complaint when the Trump administration initially blocked lawmakers from seeing it.

Before going to Congress, the C.I.A. officer had a colleague convey his accusations to the agency’s top lawyer. Concerned about how that avenue for airing his allegations was unfolding, the officer then approached a House Intelligence Committee aide, alerting him to the accusation against Mr. Trump. In both cases, the original accusation was vague.

The House staff member, following the committee’s procedures, suggested the officer find a lawyer to advise him and file a whistle-blower complaint. The aide shared some of what the officer conveyed to Mr. Schiff. The aide did not share the whistle-blower’s identity with Mr. Schiff, an official said.
Ook niet echt handig. Er is ook een artikel van The Federalist.
2019: The Great Awakening
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:41:58 #220
8369 speknek
Another day another slay
pi_189232889
Wat is daar niet handig aan? De whistleblower wist dat zijn account onderdrukt ging worden door een malafide overheid, wat dan ook prompt gebeurde.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:43:42 #221
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189232923
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:31 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het zit je dwars he :')

Maar je quote de uitspraak niet goed. Maar ook dat zijn we van jouw soort gewend. Woorden verdraaien en iets fabriceren dat niets meer met de werkelijkheid heeft te maken. Je hebt als het ware een Schiffje gedaan.
Ik heb anders helemaal niets veranderd aan de quote.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:46:59 #222
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189233006
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:41 schreef speknek het volgende:
Wat is daar niet handig aan? De whistleblower wist dat zijn account onderdrukt ging worden door een malafide overheid, wat dan ook prompt gebeurde.
En nu als het andersom was zodat Republikeinen konden proberen om het te elimineren? Het is wel erg eenzijdig allemaal steeds. Ik heb dus een andere mening zoals je ondertussen weet, ik vind het fishy.
2019: The Great Awakening
pi_189233110
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:46 schreef MangoTree het volgende:

[..]

En nu als het andersom was zodat Republikeinen konden proberen om het te elimineren? Het is wel erg eenzijdig allemaal steeds. Ik heb dus een andere mening zoals je ondertussen weet, ik vind het fishy.
Andersom verandert er niets.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 21:00:05 #224
8369 speknek
Another day another slay
pi_189233318
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:46 schreef MangoTree het volgende:

[..]

En nu als het andersom was zodat Republikeinen konden proberen om het te elimineren? Het is wel erg eenzijdig allemaal steeds. Ik heb dus een andere mening zoals je ondertussen weet, ik vind het fishy.
Ik bedoel als ik een zestienjarige was die een fanboy was van een politieke kandidaat, had ik misschien gedacht oeoeoe wat een gemene streek van die klokkenluider om te klokkenluiden!

Maar dat ben ik niet, dus andersom had ik het ook prima begrepen wanneer een klokkenluider geen vertrouwen heeft in de leiding waar hij tegen klokkenluidt. En dus een backuplijntje buiten de officiële paden laat lopen voor als diezelfde leiding je probeert de mond te snoeren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 21:01:19 #225
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189233373
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Andersom verandert er niets.
'a vague version', klinkt bijna als.. :@

Geen flauw idee waarom de WB bang zou moeten zijn, voor dat gesprek? Ze dachten nooit dat het zou worden vrijgegeven.
2019: The Great Awakening
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')