abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_189122952
registreer om deze reclame te verbergen
rfp0qef.jpg

Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.

shalalie_draaiorgel_definitief.gif :B cheer-crazy.gif w/ 7eEx8bs.gif 120301_163650_wapperindiaan.gif Pw8cZk6.png120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif indiaanorgel.gif 14.gif giphy.gif giphy.gif DZOnCsT.png

Ons eiland Doezepwa Utopia:
WpOfWBs.png
Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!

https://twitter.com/ESF_FOK
giphy.gif
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiŽren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_189122957
Ik wilde eigenlijk de titel van het nummer in de TT doen, maar wist niet of dat mocht
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiŽren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_189122961
Een van de zeer weinige mooie nummers van BlÝf.
Koel en donker bewaren
pi_189122968
quote:
11s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wilde eigenlijk de titel van het nummer in de TT doen, maar wist niet of dat mocht
Van wie? :P
Koel en donker bewaren
pi_189122975
vi29eg4siy.jpeg

Deze reclame hier :D

Wel spannend :o
pi_189122993
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:31 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Van wie? :P
De beer. Ik wist niet welk deel van de quote we niet mochten benoemen :@
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_189122999
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Oh op die manier :P
Koel en donker bewaren
  woensdag 25 september 2019 @ 23:34:21 #8
181667 Strani
°Amunt Valencia!
pi_189123005
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Les Miserables scoort nog altijd vrij goed, ook al haalt het gros van de karakters het einde van het verhaal niet. Je kan het musicals ook moeilijk kwalijk nemen dat mensen liever een einde hebben met op z'n minst een sprankje hoop erin (niet alleen in musicals, ook in films en andere verhalen) dan 'Iedereen is dood, einde.'
Mja, is toch allemaal wat abstracter dan het verhaal van ťťn specifieke persoon.

Verder hou ik ook gewoon van happy endings hoor, niet eens per sť in de massagesalon.
Prince of Sin, Destroyer of Innocence.
pi_189123047
quote:
11s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dat terwijl het toch helemaal geen weer is voor een trip naar Zoutelande.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_189123121
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:38 schreef Fred_B het volgende:

[..]

En dat terwijl het toch helemaal geen weer is voor een trip naar Zoutelande.
Het schijnt daar best gezellig te zijn, met vodka en bokking tussen reddingsbanden
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 23:46:50 #11
351614 crew  ijs_beer
Triggerhappykutmod
pi_189123123
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Oh. Zo erg ist ook weer niet. :P Wilde alleen de quote weg kunnen halen. :+
[b]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:[/b]
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 23:47:43 #12
351614 crew  ijs_beer
Triggerhappykutmod
pi_189123130
quote:
11s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:28 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik ben vanaf morgen ook een nacht in de stad die ik niet mag quoten.
Oh grappig joh! :o
pi_189123136
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:34 schreef Strani het volgende:

[..]

Mja, is toch allemaal wat abstracter dan het verhaal van ťťn specifieke persoon.

Verder hou ik ook gewoon van happy endings hoor, niet eens per sť in de massagesalon.
Naar mijn idee hebben musicals niet bovenmatig vaak een happy end. Niet dat ik cijfers heb om het te onderbouwen :P
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 25 september 2019 @ 23:59:40 #14
181667 Strani
°Amunt Valencia!
pi_189123217
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Naar mijn idee hebben musicals niet bovenmatig vaak een happy end. Niet dat ik cijfers heb om het te onderbouwen :P
Ik zou het niet weten :o Grease wel, met die kennis moet ik het dan maar doen ;)

Da's ook de enige die ik in het theater heb gezien, maar dan wel in het Spaans.
pi_189123262
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 23:59 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten :o Grease wel, met die kennis moet ik het dan maar doen ;)

Da's ook de enige die ik in het theater heb gezien, maar dan wel in het Spaans.
Over Grease gaat een theorie dat alles na de bijna-verdrinking van mevrouw Grease een hallucinatie is. Maar goed, vergelijkbare theorieŽn gaan er rond over wel meer dingen :P

Ik zit tussendoor even te denken over musicals die ik gezien heb. Sweeney Todd heeft niet bepaald een gezellig einde, Les Miserables ook niet. Billy Elliot eindigt positief na een redelijke bak ellende, Toxic Avenger eindigt ook aardig positief (afgezien van het mutantdeel). Rocky Horror eindigt niet heel positief
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_189123269
Ik kom er net achter dat de zoon van Bono best hele aardige muziek maakt met z'n band :P

My Honest Face, a song by Inhaler on Spotify
"I ain't no bungee expert or nothin', but I don't think he's supposed to be slamming into the ground like that."
  donderdag 26 september 2019 @ 00:06:52 #17
181667 Strani
°Amunt Valencia!
pi_189123284
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Over Grease gaat een theorie dat alles na de bijna-verdrinking van mevrouw Grease een hallucinatie is. Maar goed, vergelijkbare theorieŽn gaan er rond over wel meer dingen :P

Ik zit tussendoor even te denken over musicals die ik gezien heb. Sweeney Todd heeft niet bepaald een gezellig einde, Les Miserables ook niet. Billy Elliot eindigt positief na een redelijke bak ellende, Toxic Avenger eindigt ook aardig positief (afgezien van het mutantdeel). Rocky Horror eindigt niet heel positief
Die theorie kende ik niet! Doet wel denken aan hoe ze het laatste seizoen van Roseanne destijds verneukt hebben. Voor mij bestaat dat seizoen ook gewoon niet echt.
pi_189123366
Ik kan morgen uitslapen

In de praktijk zal ik wel op ongeveer dezelfde tijd wakker zijn als normaal, maar dat zien we dan wel weer :P Voor nu is het plan uitslapen en dan lekker tekenfilms kijken op Disney+ :)
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 26 september 2019 @ 00:25:34 #19
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189123393
Is het een bel voor een kat, of een klein haastig geschreven briefje?
In het laatste geval klopt de topictitel niet.

Asking for a friend.
:o)
pi_189123405
En morgen als de postbode m'n huis weer heeft gevonden, krijg ik vast weer blauwe brieven.
"I ain't no bungee expert or nothin', but I don't think he's supposed to be slamming into the ground like that."
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 26 september 2019 @ 00:27:26 #21
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189123406
Ik slaap morgen ook uit.
Hoop dat de dogs daar net zo over denken.

Morgenmiddag even bijlezen hier. Nu gesloopt. Maar alles is geverfd en laminaat ligt in de slaapkamert. Morgen kastjes kopen, gordijnen, kleed enzo. Nu wordt het leuk na alle kutklussen. *O*

Welterusten :*
Koutist in opleiding.
pi_189123412
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:27 schreef Greys het volgende:
Ik slaap morgen ook uit.
Hoop dat de dogs daar net zo over denken.

Morgenmiddag even bijlezen hier. Nu gesloopt. Maar alles is geverfd en laminaat ligt in de slaapkamert. Morgen kastjes kopen, gordijnen, kleed enzo. Nu wordt het leuk na alle kutklussen. *O*

Welterusten :*
Shoppen :D
pi_189123424
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:25 schreef Dave het volgende:
Is het een bel voor een kat, of een klein haastig geschreven briefje?
In het laatste geval klopt de topictitel niet.

Asking for a friend.
Christus te paard, net als je denkt dat je de Nederlandse spelling onder de knie hebt is dit WEER een uitzondering }:|

Maar goed, wie weet krijgt die Bloffer wel een belletje voor een kat uit Praag in plaats van een briefje :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 26 september 2019 @ 00:30:44 #24
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189123434
Paskal heeft vreemdere songteksten geschreven.
pi_189123437
quote:
Kattebelletje in de betekenis 'kort briefje' is een vermeende samenstelling. Het gaat oorspronkelijk niet om een combinatie van de woorden kat en bel, maar komt van het Italiaanse woord (s)cartabello, dat 'boekje, register' betekent. Op zulke vermeende samenstellingen is de spellingregel voor de tussen-n niet van toepassing. We schrijven ze gewoonlijk zonder -n.
Dus in plaats van 'omdat een bel normaal maar aan ťťn kat zit' is het nu 'omdat het uit het Italiaans komt, eikel' als reden om er geen N in te zetten
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_189123440
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:30 schreef Dave het volgende:
Pascal heeft vreemdere songteksten geschreven.
Zeker! Marco Borsato was in het begin ook nog wel een touw aan vast te knopen
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_189123441
quote:
In de doos zat niets van waarde
Maar ik herinner me meteen
Duizend verhalen bij de dingen
En het zinken van de steen
Die je zingend achterna dook
Naar de diepte van het meer
Waar jij besloot te blijven
Niet meer drijven deze keer
  donderdag 26 september 2019 @ 00:32:08 #28
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189123447
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Zeker! Marco Borsato was in het begin ook nog wel een touw aan vast te knopen
shit m’n ninja edit was te laat. ‘t Is cennelijc Paskal.
pi_189123455
quote:
9s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:32 schreef Dave het volgende:

[..]

shit m’n ninja edit was te laat. ‘t Is cennelijc Paskal.
Ik neem het je niet kwalijk Dave :*
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_189123468
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

In de doos zat niets van waarde
Maar ik herinner me meteen
Duizend verhalen bij de dingen
En het zinken van de steen
Die je zingend achterna dook
Naar de diepte van het meer
Waar jij besloot te blijven
Niet meer drijven deze keer

Ik durf hiervan niet met zekerheid te zeggen of het Blof is of niet

https://twitter.com/blof_teksten is ook mooi :) Al jaren niet meer actief, maar oude tweets kunnen ook leuk zijn
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_189123471
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik durf hiervan niet met zekerheid te zeggen of het Blof is of niet

https://twitter.com/blof_teksten is ook mooi :) Al jaren niet meer actief, maar oude tweets kunnen ook leuk zijn
"Zwart Water" ;)
  donderdag 26 september 2019 @ 00:36:23 #32
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189123474
De bel kan in theorie gedragen worden door meerdere katten.
Daarom eten honden ook hondenbrokken.
Een hondebrok is zielig.
pi_189123479
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:36 schreef Dave het volgende:
De bel kan in theorie gedragen worden door meerdere katten.
Daarom eten honden ook hondenbrokken.
Een hondebrok is zielig.
Ligt dat er dan taaltechnisch ook nog weer aan of het een brok is voor een hond of een brok gemaakt van een hond?
  donderdag 26 september 2019 @ 00:38:18 #34
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189123484
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ligt dat er dan taaltechnisch ook weer aan of het een brok is voor een hond of een brok gemaakt van een hond?
Daarom is een hondebrok zielig ja. Dat is een speculaasbrok, maar dan van hond.
pi_189123493
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:38 schreef Dave het volgende:

[..]

Daarom is een hondebrok zielig ja. Dat is een speculaasbrok, maar dan van hond.
Maar een pannekoek is niet van pan gemaakt :?
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 26 september 2019 @ 00:43:05 #36
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189123517
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Maar een pannekoek is niet van pan gemaakt :?
Het is ook pannenkoek, die platte crÍpes die je in pannen bakt tenminste.
pi_189123522
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:43 schreef Dave het volgende:

[..]

Het is ook pannenkoek, die platte crÍpes die je in pannen bakt tenminste.
Ja tegenwoordig wel :6 Maar is het nu niet ook sowieso hondenbrok?
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 26 september 2019 @ 00:45:08 #38
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189123525
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ja tegenwoordig wel :6 Maar is het nu niet ook sowieso hondenbrok?
Dat zei ik ook.
  donderdag 26 september 2019 @ 00:45:47 #39
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189123529
Hondebrok was een grap, zijnde een brok hond.
  donderdag 26 september 2019 @ 00:46:17 #40
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189123532
@MaGNeT snapte hem.
pi_189123553
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:45 schreef Dave het volgende:
Hondebrok was een grap, zijnde een brok hond.
Ja ik ook wel, maar bij pannekoek ging opeens de realiteit tellen? Jammer -O-
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_189123554
Overigens start op dit moment 'Don't look back in anger' in. Doe ik ook niet Dave :)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_189123694
Even gegniffeld om deze landkaart
Ik ben de kleur MAGENTA
  ESF Reporter donderdag 26 september 2019 @ 06:26:34 #44
87554 Cee
Welluk?
pi_189123995
quote:

[..]

Blood Brothers ;(
Miss Saigon ;(
Hair ;(
pi_189124103
Ik hou niet van vroeg opstaan :O
  donderdag 26 september 2019 @ 08:18:52 #46
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189124415
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even gegniffeld om deze landkaart
Ik om deze.

image.jpg
Maar dan meer om het feit dat er dan kennelijk Britten shocked zijn, "want we zijn er nog niet uit".
pi_189124612
quote:

[..]

Ik heb Grease miljoenmiljard keer gezien (de film), maar, bijna-verdrinking?
Koel en donker bewaren
pi_189124616
quote:
Paskal schrijft helemaal niks, de bassist is de tekstdichter.

pi_189124640
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 08:45 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heb Grease miljoenmiljard keer gezien (de film), maar, bijna-verdrinking?
Oh, uit Summer Nights.
Koel en donker bewaren
  donderdag 26 september 2019 @ 08:59:22 #50
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_189124751
c_/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_189124810
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 00:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ligt dat er dan taaltechnisch ook nog weer aan of het een brok is voor een hond of een brok gemaakt van een hond?
Maar als die brok van meerdere honden is gemaakt, wat dan :?

Goedemorgen allemaal!

Heb een uurtje keihard gewerkt, allerlei losse eindjes afgewikkeld, en nu weet ik opeens niet meer wat ik moet gaan doen :') Geen naderende deadlines meer. Geen zin meer :')
Twente O+
The sun always shines on TV
pi_189124872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:21 schreef Guanabana het volgende:
Voor de mensen die Google Chrome gebruiken op een Androidtelefoon: kunnen jullie nog internetpagina's openen? Want ik krijg telkens de melding 'Helaas, er is iets misgegaan met het weergeven van deze pagina'.
Dochter en ik hadden dit maandagavond op onze Iphone, ongeveer zelfde tijdstip :D
Heeft zich vanzelf weer opgelost.
Wel heel toevallig :)
Twente O+
pi_189124875
Speculaasbrokken _O_

Goedemorgen c_/
pi_189124979
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:09 schreef Em31 het volgende:
Speculaasbrokken _O_

Goedemorgen c_/
Lekker he!

Ik heb trouwens, heel toepasselijk bij de TT, zeeuwse speculaasjes in de koektrommel, die hebben de vorm van speculaas maar zijn bleek en met suiker erop :9
Twente O+
pi_189125115
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:18 schreef MaLo het volgende:

[..]

Lekker he!

Ik heb trouwens, heel toepasselijk bij de TT, zeeuwse speculaasjes in de koektrommel, die hebben de vorm van speculaas maar zijn bleek en met suiker erop :9
Oeh ja die zijn ook lekker :9
  donderdag 26 september 2019 @ 09:54:10 #56
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189125358
Kan dat in een spoiler mensuh? Ik heb geen koekjes in huis, en het water loopt me in de mond, maar staat me gelukkig nog niet tot de lippen.
pi_189125495
quote:
5s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:54 schreef Dave het volgende:
Kan dat in een spoiler mensuh? Ik heb geen koekjes in huis, en het water loopt me in de mond, maar staat me gelukkig nog niet tot de lippen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twente O+
  donderdag 26 september 2019 @ 10:10:10 #58
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189125518
Moet je ook niet op spoilers gaan klikken hŤ Dave, dan werken ze niet!
pi_189125601
quote:
5s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:54 schreef Dave het volgende:
Geen koekjes in huis hebben :N
  donderdag 26 september 2019 @ 10:16:33 #60
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189125607
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:16 schreef Em31 het volgende:

[..]

Geen koekjes in huis hebben :N
Vooral bescherming tegen mezelf.
pi_189125631
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:16 schreef Dave het volgende:

[..]

Vooral bescherming tegen mezelf.
Daar zou ik wel van kunnen leren.
pi_189125684
Moggel! :O c_/
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_189125691
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:10 schreef Dave het volgende:
Moet je ook niet op spoilers gaan klikken hŤ Dave, dan werken ze niet!
Ik neem nu een chocolate chip cookie. En nee, niet in een spoiler dus o|O
Twente O+
pi_189125701
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:22 schreef Aoibhin het volgende:
Moggel! :O c_/
Goedemorgen! Wat voor lekkers heb jij bij de koffie?
@Dave even taggen zodat hij dit niet mist.
Twente O+
pi_189125722
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:23 schreef MaLo het volgende:

[..]

Goedemorgen! Wat voor lekkers heb jij bij de koffie?
@:Dave even taggen zodat hij dit niet mist.
Nu nog even niets :P Heb ook niet echt wat in huis

Wel jammer, had wel zin om @Dave te plagen
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_189125742
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:25 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nu nog even niets :P Heb ook niet echt wat in huis

Wel jammer, had wel zin om @:Dave te plagen
Fake dan :@
Twente O+
  donderdag 26 september 2019 @ 10:28:01 #67
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189125755
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:23 schreef MaLo het volgende:
neem nu een chocolate chip
Nog ťťn!?

:9~
kwijl.gif
kwijl.gif
kwijl.gif
kwijl.gif
kwijl.gif
  donderdag 26 september 2019 @ 10:28:35 #68
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189125762
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:26 schreef MaLo het volgende:
Fake dan
@Kreator
pi_189125797
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:28 schreef Dave het volgende:

[..]

Nog ťťn!?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:D

Ja het zijn van die voorverpakte mini koekjes dus dan kun je er rustig 2 nemen :9
Twente O+
pi_189125868
Ik heb nog een stuk carrot cake. I know, het is geen koekje, maar ik wilde het toch even delen.
OngeÔnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 26 september 2019 @ 10:45:04 #71
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189125908
*knabbelt op cracker met pindakaas*
pi_189125909
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb nog een stuk carrot cake. I know, het is geen koekje, maar ik wilde het toch even delen.
Namens @Dave bedankt O+
Twente O+
  donderdag 26 september 2019 @ 10:46:20 #73
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189125915
Een waldkorn cracker van de AH waarbij je een betonschaar nodig hebt. Geen aanrader.
pi_189125926
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:45 schreef MaLo het volgende:

[..]

Namens @:Dave bedankt O+
Ik draag graag bij aan het welzijn van anderen.
pi_189125927
quote:
pi_189125957
quote:
Jij wil alles met ons delen?
  donderdag 26 september 2019 @ 10:51:32 #77
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189125973
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:50 schreef Fred_B het volgende:

[..]

ESF 1990
pi_189126005
quote:

[..]

Zo'n groot stuk is het nou ook weer niet.
  donderdag 26 september 2019 @ 10:54:19 #79
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189126011
Toen ze ook al dress rehearsals hadden ("sorry.. my fault").

pi_189126022
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:51 schreef Dave het volgende:

[..]

ESF 1990
Toen bestond ik nog niet..
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 10:56:32 #81
351614 crew  ijs_beer
Triggerhappykutmod
pi_189126048
quote:

[..]

Hij wil alles voor ons zijn.
pi_189126067
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:56 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

En samen met ons janken, samen uit ons bol
  donderdag 26 september 2019 @ 10:59:48 #83
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189126103
quote:
En als jij me wilt vertrouwen, dan delen we de pijn
Kinky hoor, dat dat kon in 1990.
pi_189126115
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:56 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Dat is slechts een beetje verontrustend.
pi_189126143
quote:
9s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:54 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Toen bestond ik nog niet..
Toen had Nederland al 15 jaar niet gewonnen op het ESF, wat toen een record lange periode was tussen 2 Nederlandse overwinningen.

Dat record is daarna nog flink aangescherpt trouwens.
  donderdag 26 september 2019 @ 11:04:52 #86
213134 Momo
Geen puntjes
pi_189126176
evanescence twitterde op donderdag 26-09-2019 om 10:05:40 Amsterdam is SOLD OUT and we are adding another date: Wednesday April 22 at Ziggodome. Tickets for this new date are on-sale now! THANK YOU guys so much, we can’t wait to see you in April! Tickets: https://t.co/PYFxxFHQ67 https://t.co/okKFWrCPKR reageer retweet
Aoi, je kunt nog een keer gaan :T
pi_189126211
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:02 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Toen had Nederland al 15 jaar niet gewonnen op het ESF, wat toen een record lange periode was tussen 2 Nederlandse overwinningen.

Da's best knap van ons eigenlijk. Moet je je voorstellen hoeveel tijd en energie we er in hebben gestoken omdat record zo scherp mogelijk te krijgen. :P
pi_189126230
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:02 schreef Fred_B het volgende:

[..]

En hůe :D

Record van langste tijd achter elkaar niet voor de finale plaatsen staat ook nog steeds op naam van Nederland toch?
pi_189126237
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:04 schreef Momo... het volgende:
evanescence twitterde op donderdag 26-09-2019 om 10:05:40 Amsterdam is SOLD OUT and we are adding another date: Wednesday April 22 at Ziggodome. Tickets for this new date are on-sale now! THANK YOU guys so much, we can’t wait to see you in April! Tickets: https://t.co/PYFxxFHQ67 https://t.co/okKFWrCPKR reageer retweet
Aoi, je kunt nog een keer gaan :T
:D Dan ben ik echt blut.

Wel tof dat er nog een concert komt *O*
pi_189126280
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En hůe :D

Record van langste tijd achter elkaar niet voor de finale plaatsen staat ook nog steeds op naam van Nederland toch?
Jazeker, dat is ons ook gelukt :Y

En het record van het snelst buiten adem zijn tijdens een ESF-optreden staat met 5 seconden van Treble ook op onze naam. ^O^
  donderdag 26 september 2019 @ 11:33:01 #91
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189126536
Het record van 86 keer de camera missen tijdens een ESF-optreden staat met Traincha toch ook op onze naam?
  donderdag 26 september 2019 @ 12:20:19 #92
370352 I
Eye for an I
pi_189127526
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:20 schreef I. het volgende:
Goejesmorges!
:W
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_189127533
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:20 schreef I. het volgende:
Goejesmorges!
Het is al middag :P
pi_189127549
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:14 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Jazeker, dat is ons ook gelukt :Y

En het record van het snelst buiten adem zijn tijdens een ESF-optreden staat met 5 seconden van Treble ook op onze naam. ^O^
Ja, Noord-MacedoniŽ kwam aardig dichtbij ons record, maar dat kan sinds dit jaar dus niet meer :P
  donderdag 26 september 2019 @ 12:46:51 #96
370352 I
Eye for an I
pi_189127611
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:40 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het is al middag :P
Oja, oeps :@
pi_189127940
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:46 schreef I. het volgende:

[..]

Oja, oeps :@
Heb ik ook vaak als ik laat wakker word; dat de vroege middag dan als ochtend voelt :D
  donderdag 26 september 2019 @ 13:20:53 #98
370352 I
Eye for an I
pi_189128087
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Heb ik ook vaak als ik laat wakker word; dat de vroege middag dan als ochtend voelt :D
De tijd gaat opeens zo snel dan, voor je het weet is het alweer middag. :') :D

En dat het zulk druilerig weer is, helpt ook niet mee. :X
pi_189128228
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:20 schreef I. het volgende:

[..]

De tijd gaat opeens zo snel dan, voor je het weet is het alweer middag. :') :D

En dat het zulk druilerig weer is, helpt ook niet mee. :X
Nee, het is echt van dat depri-weer; daar word je ook al gauw zo moe/lamlendig van. Toch ga ik zo nog wel even richting sportschool, want ben de hele week nog niet geweest :P
pi_189128233
Ik heb net een heerlijk patietje speciaal gehad O+

Het is inderdaad erg deprimerend weer en dat blijft ook nog wel even zo. Denk dat wij vanavond de houtkachel aandoen, dat maakt het meteen een stuk gezelliger :D
Twente O+
  donderdag 26 september 2019 @ 13:36:15 #101
370352 I
Eye for an I
pi_189128244
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee, het is echt van dat depri-weer; daar word je ook al gauw zo moe/lamlendig van. Toch ga ik zo nog wel even richting sportschool, want ben de hele week nog niet geweest :P
Inderdaad. -O-

Ahh nice, daar knap je meestal wel van op ja, even lekker actief bezig zijn. :7
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')