Als ik het bericht gelezen, is het op papier de veranderingen vastgelegd. De grote verbouwing start in November, dus ik ben nog steeds van mening dat het op tijd klaar is in tegenstelling tot de grote doemdenker in dit topicquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:32 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Wanneer de verbouwingen tijdig gereed zijn.....
Mits de vergunningen rond komen, de bezwaren niet succesvol zijn en de verbouwingen volgens schema verlopen. De eerste vertragingen zijn door de organisatie, bij mondde van de heer Lammers, al erkend.....quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Als ik het bericht gelezen, is het op papier de veranderingen vastgelegd. De grote verbouwing start in November, dus ik ben nog steeds van mening dat het op tijd klaar is in tegenstelling tot de grote doemdenker in dit topic
Prins Brillemans? Daar mogen wij het niet van de zijne Vochtigheid over hebben! Dus er gaan weer posts verwijderd worden!quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:57 schreef hjansen82 het volgende:
Het komt helemaal goed, volgens de prins in de witte sportwagen.
stop eens met zo kinderlijk op de man te spelen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 23:00 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Prins Brillemans? Daar mogen wij het niet van de zijne Vochtigheid over hebben! Dus er gaan weer posts verwijderd worden!
Ik kom nu nog niet eens in de rwachtrij...quote:Op maandag 30 september 2019 12:05 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Zodra er ruimte is word je doorgestuurd naar de ticket shop. Bedankt voor je geduld.
Direct op 12:00 in de rij. Nu 5 minuten aan het wachten. Toch nog best druk dus.
Ah shit, jammer! Maar was wel te verwachten.quote:Op maandag 30 september 2019 12:12 schreef Stienn het volgende:
veel is al uitverkocht, ben er net doorheen... weekend kaarten zijn al weg, er zijn alleen kaarten voor zaterdag (gold en silver) en 3 jaar (gold).
quote:Beste Racefan, graag informeren we je dat er momenteel alleen nog 3 jaar weekend en losse zaterdagtickets voor 2020 beschikbaar zijn.
Die heb ik nu ook...quote:Op maandag 30 september 2019 12:41 schreef potjecreme het volgende:
Krijg nu de volgende melding:
[..]
Ja, dit jaquote:Op maandag 30 september 2019 12:41 schreef potjecreme het volgende:
Krijg nu de volgende melding:
[..]
Ik kan nu de site op. Alleen zaterdagkaarten zijn over.quote:Op maandag 30 september 2019 18:45 schreef YourCaptor het volgende:
Link is verlopen als je al in de wachtrij gestaan heb, begrijp ik. Ik kan inderdaad niet meer inloggen. Hij blijft maar zeggen dat de gegevens onjuist zijn.
Helaas.
Alle tribunes zijn Max tribunesquote:Op maandag 30 september 2019 19:18 schreef potjecreme het volgende:
Ik zie geen Max tribune op Zandvoort.
https://www.verstappentravel.nl/
quote:Op maandag 30 september 2019 19:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Alle tribunes zijn Max tribunes
300 euro weggooien aan een race die niet doorgaat.quote:Op maandag 30 september 2019 17:18 schreef raptorix het volgende:
Voor de liefhebbers, je kunt nu kaartjes voor de zaterdag krijgen a 200 euro.
185 per stuk. Zilver tribune.quote:Op maandag 30 september 2019 17:18 schreef raptorix het volgende:
Voor de liefhebbers, je kunt nu kaartjes voor de zaterdag krijgen a 200 euro.
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
300 euro weggooien aan een race die niet doorgaat.
Dit bericht: "hou je aan de deal en hij kan door gaan, anders gaat het hem niet worden".quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:46 schreef Basp1 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)-formule-1~b376ef04/
Ns en ProRail willen geld zien anders rijden er geen extra treinen.
Gaat van je leven niet gebeuren. Het is Zandvoort of niets.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:01 schreef McLaren_Fan het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)ssen-is-gekozen.html
Ook Tilke pleit voor Assen! En die man heeft er verstand van. Toch maar verkassen?
Hij wordt betaaldquote:Tilke is echter misschien wat bevooroordeeld, gezien hij en zijn team met het circuit in Assen samenwerken en niet met Zandvoort, want dat is "uitgesloten
Tilke's opdracht is om banen te maken waar aan het eind van het rechte eind ingehaald kan worden (vandaar de scherpe uitrembocht die er na komt) en het vermijden van te snelle bochten zoals Tamburello.quote:
Ja, saaaaiiiiii.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tilke's opdracht is om banen te maken waar aan het eind van het rechte eind ingehaald kan worden (vandaar de scherpe uitrembocht die er na komt) en het vermijden van te snelle bochten zoals Tamburello.
En dat doet hij dan.
Wij van WC-eend...quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:01 schreef McLaren_Fan het volgende:
Ook Tilke pleit voor Assen! En die man heeft er verstand van. Toch maar verkassen?
Want Tilke-dromes staan bekend om de enerverende races jaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:01 schreef McLaren_Fan het volgende:
Hangt er van af hoe je COTA indeeltquote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Want Tilke-dromes staan bekend om de enerverende races ja
En dat is dus precies het probleem met Tilke, hij zegt feitelijk dat als er maar publiek komt an is het niet erg om op een saaie baan te rijden.quote:Als het vol is, dan is de sfeer automatisch goed en dan maakt het niet uit waar je rijdt," zegt Tilke
Hermann is overduidelijk nooit op Francorchamps geweest.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:29 schreef sasquatsch het volgende:
Tilke heeft het ook niet over de baan, maar alleen over de infrastructuur en de ruimte voor de bezoekers.
Dat ligt niet in Nederlandquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hermann is overduidelijk nooit op Francorchamps geweest.
Bij Spa sta je ook een paar uur in de file zondagmiddag. Daarnaast is de catering er beroerd en zo ook de sanitaire voorzieningen. Was op Sepang bijvoorbeeld al vele keren beter.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hermann is overduidelijk nooit op Francorchamps geweest.
precies mijn punt. En toch was het er de laatste paar jaren weer hoeretig druk.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bij Spa sta je ook een paar uur in de file zondagmiddag. Daarnaast is de catering er beroerd en zo ook de sanitaire voorzieningen.
quote:Milieu- en natuurorganisaties staan klaar om een eventuele vergunning kritisch te bekijken en waar nodig te bevechten. Dit gebeurde ook al toen de Omgevingsdienst in augustus een ontheffing verstrekte voor een reeks eerste werkzaamheden die het natuurgebied zouden raken. Die werd toegekend, mede doordat het circuit beschermende maatregelen nam voor de rugstreeppad en zandhagedis. Tijdens deze werkzaamheden werd echter ook een greppel gegraven, iets wat niet volgens die ontheffing kon. Daar kreeg het circuit een dwangsom voor opgelegd, vertelt de woordvoerder van de provincie. Stichting Duinbehoud, een van de eerdergenoemde natuurorganisaties, voerde aan dat er nog meer werkzaamheden buiten de ontheffing om waren gedaan, maar volgens de provincie was dat niet zo.
Tot nu toe is er bij de rechtbank Noord-Holland één zaak ingediend over de Grand Prix, zegt een woordvoerder. Ook die kwam van Stichting Duinbehoud en had betrekking op een voorlopige voorziening van werkzaamheden. De stichting kreeg het verzoek die in te trekken omdat de werkzaamheden al klaar waren en voor nieuwe werkzaamheden eerst een vergunning afgewacht moest worden.
quote:Lammers zegt zich over geen van de hordes zorgen te maken. Hij vindt dat er te vaak nieuws gemaakt wordt dat er niet is. Hij snapt de vele vragen die er zijn, maar „het is na 45 minuten speeltijd al de uitslag willen weten”. Met projecten van deze grootte „weet je dat je met gezonde, constructieve conflicten” te maken krijgt. „
Wel alvast cashen door kaartverkoop, maar duidelijkheid verschaffen over of de GP überhaupt door in gaan weigeren ze. Dit ruikt steeds meer naar oplichting!quote:De organisatie van de Dutch Grand Prix laat niets los over de aanvragen. „Omdat we dat niet hoeven”, zegt een woordvoerder.
Je wil echt heel graag dat het niet doorgaat he?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 06:57 schreef McLaren_Fan het volgende:
Ook een arrogant antwoord vanuit de organisatie:
[..]
Wel alvast cashen door kaartverkoop, maar duidelijkheid verschaffen over of de GP überhaupt door in gaan weigeren ze. Dit ruikt steeds meer naar oplichting!
De organisatie heeft zijn zaakjes niet op orde, heeft nog geen vergunningen, doet werkzaamheden waarvoor geen ontheffing is en gaat vrolijk door met cashen!
Ik wil niet dat mensen opgelicht worden!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 06:58 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Je wil echt heel graag dat het niet doorgaat he?
En dat is het probleem van de gemeente, niet van Circuit Zandvoort. Op Circuit Zandvoort zijn namelijk geen aardkundige monumenten. Er omheen wel, maar daar heeft het circuit dan weer niets mee te schaften.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 07:03 schreef McLaren_Fan het volgende:
Overigens heeft de Provincie Noord-Holland bevestigt dat er een vergunning nodig is voor de helikoptervluchten en mogelijk ook nog voor graven in aardkundige monumenten.
Het is het probleem van de organisatie dat die vergunningen er ook moeten komenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:08 schreef TagForce het volgende:
[..]
En dat is het probleem van de gemeente, niet van Circuit Zandvoort. Op Circuit Zandvoort zijn namelijk geen aardkundige monumenten. Er omheen wel, maar daar heeft het circuit dan weer niets mee te schaften.
Dit gaat puur om de werkzaamheden om de toegangswegen te verbreden/verleggen. Die moeten deels langs/door 'aardkundige monumenten' (lees, het duingebied tussen Bloemendaal en Overveen en tussen Zandvoort en Bentveld).
En die vergunning voor helikoptervluchten komt er wel. Die hebben ze tot nu toe bij elk groot evenement gekregen, dus ik zie niet in waarom dat nu anders zou zijn.
Nee, want die vergunning voor de toegangswegen zijn voornamelijk van belang voor de gemeente en de bezoekers. Het circuit zou graag willen dat dat aangepakt wordt, maar als dat niet gebeurt gaat de GP onverminderd door. Alleen moeten bezoekers dan wat eerder (een week ofzo) van huis weg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:17 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Het is het probleem van de organisatie dat die vergunningen er ook moeten komen
Vergunning voor helikoptervluchten gaat er wel komen, maar voor hoeveel? Straks moeten de VIP’s en coureurs ook op de fiets komen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:22 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee, want die vergunning voor de toegangswegen zijn voornamelijk van belang voor de gemeente en de bezoekers. Het circuit zou graag willen dat dat aangepakt wordt, maar als dat niet gebeurt gaat de GP onverminderd door. Alleen moeten bezoekers dan wat eerder (een week ofzo) van huis weg.
De coureurs komen niet met de helikopter, hoor. Die zitten gewoon in het NH hotel naast het circuit of Centerparcs ofzo. Dus ja, die komen op de fiets/brommert/lopen. De VIPs wel, maar die zijn er bij elk evenement dus daar zie ik het probleem niet mee.
*zucht*quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:25 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]![]()
![]()
De toegangsweg is noodzakelijk! is uit de raadsvergadering al gebleken (mede uit oogpunt van veiligheid). Dus als die weg er niet komt gaat het evenement niet door.
Ik zeg nergens dat dit de enige reden is waarom die GP niet doorgaat. Er zijn zoveel redenen. Vergunningen, de PAS en de verbouwingen zijn maar een paar van de redenen waarom dit een grote grap gaat worden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:35 schreef TagForce het volgende:
[..]
*zucht*
Als die weg er niet komt gaat het evenement wel door. Die toegangsweg is er nooit geweest, en er zijn genoeg evenementen geweest met meer dan 100000 bezoekers. Dat de gemeente die weg noodzakelijk *vindt* is wat anders dan dat die toegangsweg noodzakelijk *is*.
edit: Overigens denk ik ook dat de kans dat het niet doorgaat groot is. Maar niet om de redenen die jij aanvoert.
Oh, heb jij het veiligheidsplan gezien ofzo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:42 schreef McLaren_Fan het volgende:
Overigens is de weg daadwerkelijk als noodzakelijk bestempeld (en ook voor het doorgaan van de GP). Bij o.a. een ongeluk (met een coureur) moeten hulpdiensten (veilig) en onbelemmerd het circuit kunnen verlaten. De weg is noodzakelijk voor evenement (en vanuit de FOM/FIA).
Nee, zitten in de Roompot.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:07 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop toch niet dat het waar is dat de coureurs in dat troosteloze centerparcs hoeven.
Wat een horror is dat
Maar wel heel chauvinistische amateurs.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 10:50 schreef Luppie0110 het volgende:
Maar nee, we willen het binnen onze eigen grenzen hebben en aan de rest van de wereld laten zien wat voor amateurs wij op dat gebied zijn.
Nou ja, in algemene zin zin we in Nederland uitstekend in staat evenementen goed te organiseren. In dit specifieke geval lijkt het inderdaad op masochisme.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 10:50 schreef Luppie0110 het volgende:
.
Maar nee, we willen het binnen onze eigen grenzen hebben en aan de rest van de wereld laten zien wat voor amateurs wij op dat gebied zijn.
Precies. Nederland is erg goed in het organiseren van. Alleen dit lijkt een onmogelijke opgave.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, in algemene zin zin we in Nederland uitstekend in staat evenementen goed te organiseren. In dit specifieke geval lijkt het inderdaad op masochisme.
Klopt, maar je kunt in dit geval niet ontkennen dat het nog niet bepaald overkomt alsof ze alles lekker onder controle hebben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:13 schreef Nattekat het volgende:
Het is wel echt typisch Nederlands om alles en iedereen dat boven het maaiveld komt gewoon te tackelen.
Klopt, maar feit is dat absoluut niemand weet of ze op schema liggen, wat de plannen zijn en hoe alles rond is. Je mag best twijfels hebben, maar de totale negativiteit en hopen dat het in het water valt vallen nou niet echt onder realistisch nadenken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt in dit geval niet ontkennen dat het nog niet bepaald overkomt alsof ze alles lekker onder controle hebben.
Ook eens. Ik ga er overigens nog steeds vanuit dat het goed komt. Organisatie heeft vooral last van partijen die de kans op aandacht voor hun issue met beide handen aangrijpen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar feit is dat absoluut niemand weet of ze op schema liggen, wat de plannen zijn en hoe alles rond is. Je mag best twijfels hebben, maar de totale negativiteit en hopen dat het in het water valt vallen nou niet echt onder realistisch nadenken.
het is niet dat het zo graag per se moet maar de contracten zijn getekend dus ze kunnen niet echt meer terug want anders krijg je een miljoenen (?)claim zonder enige mogelijkheid om het terug te verdienenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 10:50 schreef Luppie0110 het volgende:
Tja, ik snap het niet zo goed. Er zijn zoveel punten om het niet door te laten gaan, waarom drammen we dan door?
Zandvoort is een vervallen gehucht
Toegangswegen lijken nergens op en kunnen (bijna) niet uitgebreid worden
Het circuit is verouderd, inclusief pitboxen
De race wordt gegarandeerd een optocht
Het stikstofbeleid laat het niet toe
Circuit kan moeilijk aangepast worden door het beschermd natuurgebied
Ga zo maar door. Waarom willen we het dan toch zo graag in Nederland? Spa ligt 45 minuten rijden van de Nederlandse grens en is een iconisch circuit met gegarandeerd spektakel.
Laten we ook niet doen alsof alle andere GP's zo'n logistiek feest zijn. Al zou het daar wat haperen, als het volle bak is met uitbundig publiek gaat het al snel als succesvol gezien worden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet dat het zo graag per se moet maar de contracten zijn getekend dus ze kunnen niet echt meer terug want anders krijg je een miljoenen (?)claim zonder enige mogelijkheid om het terug te verdienen
dan gaan ze failliet lijkt me ... kun je het beter door laten gaan met wat minder resultaat en het volgend jaar wel goed doen
doe ik ook niet hoor, ik heb er uberhaupt geen verstand van, mijn sport is het verder niet maar het begint nu wel heel complotterig te wordenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Laten we ook niet doen alsof alle andere GP's zo'n logistiek feest zijn. Al zou het daar wat haperen, als het volle bak is met uitbundig publiek gaat het al snel als succesvol gezien worden.
Ja, je hetze is uit de goedheid van je hart.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 07:05 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen opgelicht worden!
Geen hetze, maar benoeming van feiten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja, je hetze is uit de goedheid van je hart.
quote:"Ze willen volgens mij niet koste wat kost de grand prix blokkeren", zegt de sportief directeur van de Dutch Grand Prix. "Ze strijden voor dingen die wij ook belangrijk vinden. Iedereen wil van de natuur genieten. Niemand houdt meer van de duinen dan wij", aldus de geboren Zandvoorter die na enig aandringen toegeeft dat de tijd begint te dringen.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 15:30 schreef McLaren_Fan het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)u-nederland-nog.html
[..]![]()
![]()
dit is ook wel veelzeggendquote:'Rust bij de kust' lijkt zich al bij de race te hebben neergelegd. "De grand prix gaat waarschijnlijk door, maar het is geen reden voor ons om minder actief te worden
Ik vind vooral dit tekenendquote:
Zegt wel weer wat voor een volk die "leuke" Max Verstappen fans zijn.quote:[
Zijn comité heeft het zwaar te verduren gehad, vooral op internet. Verwensingen en scheldkanonnades via mail en social media waren schering en inslag.
Joh 🙈😂quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 15:30 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor iemand die niet wil dat mensen opgelicht worden is het natuurlijk wel raar als je continu zo reageert.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 15:30 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]![]()
![]()
Bron dat het Maxfans zijn?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:24 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ik vind vooral dit tekenend
[..]
Zegt wel weer wat voor een volk die "leuke" Max Verstappen fans zijn.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Bron dat het Maxfans zijn?
Nee het zullen fans zijn van Wibi Soerjadi.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja prachtargument.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:49 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Nee het zullen fans zijn van Wibi Soerjadi.
Nou nee want het staat eigenlijk wel in lijn met de GP in Oostenrijk, waar de Nederlandse fans de boel wel even zouden afbreken als Max een straf kreeg. Wat natuurlijk fantastisch was.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja prachtargument.
Zullen we het gewoon op gekkies houden zonder de kleur van hun sokken te benoemen?
Pure speculatie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:53 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Nou nee want het staat eigenlijk wel in lijn met de GP in Oostenrijk, waar de Nederlandse fans de boel wel even zouden afbreken als Max een straf kreeg. Wat natuurlijk fantastisch was.
Dat is net zo goed niet goed te pratenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En ja de tifosi zouden hetzelfde doen in Monza. Maar dan is het passie..
twitter:girltalksracing twitterde op dinsdag 08-10-2019 om 19:39:30Apparently Zandvoort is planning to cancel at least three race events in an attempt to save their increasingly silly-looking #F1 pet project. Rumour has it both #BlancpainGT and #GTMasters are among the to-be-cancelled events. My heart would break if that turns out to be true. reageer retweet
Wat is dit voor onzin? Omdat er mensen zijn geweest die riepen dat dit zou gebeuren als.... beschuldig je de fans die daar waren van wangedrag ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:53 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Nou nee want het staat eigenlijk wel in lijn met de GP in Oostenrijk, waar de Nederlandse fans de boel wel even zouden afbreken als Max een straf kreeg. Wat natuurlijk fantastisch was.
Dat werd gesuggereerd in de Volkskrant vandaag, maar is ook al weer door het circuit ontkend.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 21:57 schreef rubbereend het volgende:
het zal toch niet echt hètwitter:girltalksracing twitterde op dinsdag 08-10-2019 om 19:39:30Apparently Zandvoort is planning to cancel at least three race events in an attempt to save their increasingly silly-looking #F1 pet project. Rumour has it both #BlancpainGT and #GTMasters are among the to-be-cancelled events. My heart would break if that turns out to be true. reageer retweet
😂🙈quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Typhoon Bumayé!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 07:41 schreef hjansen82 het volgende:
Typhoon komt naar de GP in Japan dit weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |