quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:16 schreef vosss het volgende:
Ik heb heel het topic niet gevolgd, maar zou Assen niet een goed alternatief zijn voor het geval dat Zandvoort het toch niet rond krijgt?
Assen heeft niet de historie, heb ik ergens gelezen!quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:16 schreef vosss het volgende:
Ik heb heel het topic niet gevolgd, maar zou Assen niet een goed alternatief zijn voor het geval dat Zandvoort het toch niet rond krijgt?
@Nattekatquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:16 schreef vosss het volgende:
Jezus zeg. Ik liet gewoon een proefballonnetje op; hoef je niet meteen zo boos te doen!!quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:19 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Assen heeft niet de historie, heb ik ergens gelezen!
Kennelijk moeten de pits en tribunes uit de jaren 80 dateren, wil je kans maken om een GP te organiseren. Daarom rijden ze ook op Monaco. Sommige gebouwen daar dateren ook uit de jaren 80.
En net zoals Monaco ligt Zandvoort aan zee. Een extra reden om op Zandvoort te racen!
Sorry, maar kan nou eenmaal niet tegen die slechte sfeer.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Jezus zeg. Ik gooide gewoon een proefballonnetje op; hoef je niet meteen zo boos te doen!!
Ik hoop maar dat de vochtige poes de lol ervan inzietquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje lol maken kan geen kwaad toch-je voor @:nattekat
Waarschijnlijk niet, maar daar heb ik niet zo een boodschap aan; een lolletje moet kunnen. En hij kent mij ook al langer dan vandaag, dus weet prima dat het gewoon een beetje stangen is van mijn kant zonder verdere bedoelingen behalve beetje lachenquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:24 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat de vochtige poes de lol ervan inziet
Not funny!quote:
Gelukkig maar! Want ik echt heel slecht tegen die negatieve sfeer die in dit topic hangt!quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar daar heb ik niet zo een boodschap aan; een lolletje moet kunnen. En hij kent mij ook al langer dan vandaag, dus weet prima dat het gewoon een beetje stangen is van mijn kant zonder verdere bedoelingen behalve beetje lachen
Ja nou, ik zit in de lavaput, dus heel vrolijk ben ik nu niet helaasquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:28 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Want ik echt heel slecht tegen die negatieve sfeer die in dit topic hangt!
Er hangt toch een negatieve sfeer hier, dus sowieso kan je niet vrolijk zijn!quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nou, ik zit in de lavaput, dus heel vrolijk ben ik nu niet helaas
Kan je overigens niet verkAssen?quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Zandvoort fanboy gespot!quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:19 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Assen heeft niet de historie, heb ik ergens gelezen!
Kennelijk moeten de pits en tribunes uit de jaren 80 dateren, wil je kans maken om een GP te organiseren. Daarom rijden ze ook op Monaco. Sommige gebouwen daar dateren ook uit de jaren 80.
En net zoals Monaco ligt Zandvoort aan zee. Een extra reden om op Zandvoort te racen!
Je kan wel je nootjes roasterenquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Wanneer de verbouwingen tijdig gereed zijn.....quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:24 schreef F1gamer het volgende:
Volgens een nieuwsbericht van RTL nieuws zal Zandvoort in januari de Grand one status krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |