Als ik het bericht gelezen, is het op papier de veranderingen vastgelegd. De grote verbouwing start in November, dus ik ben nog steeds van mening dat het op tijd klaar is in tegenstelling tot de grote doemdenker in dit topicquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:32 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Wanneer de verbouwingen tijdig gereed zijn.....
Mits de vergunningen rond komen, de bezwaren niet succesvol zijn en de verbouwingen volgens schema verlopen. De eerste vertragingen zijn door de organisatie, bij mondde van de heer Lammers, al erkend.....quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Als ik het bericht gelezen, is het op papier de veranderingen vastgelegd. De grote verbouwing start in November, dus ik ben nog steeds van mening dat het op tijd klaar is in tegenstelling tot de grote doemdenker in dit topic
Prins Brillemans? Daar mogen wij het niet van de zijne Vochtigheid over hebben! Dus er gaan weer posts verwijderd worden!quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:57 schreef hjansen82 het volgende:
Het komt helemaal goed, volgens de prins in de witte sportwagen.
stop eens met zo kinderlijk op de man te spelen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 23:00 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Prins Brillemans? Daar mogen wij het niet van de zijne Vochtigheid over hebben! Dus er gaan weer posts verwijderd worden!
Ik kom nu nog niet eens in de rwachtrij...quote:Op maandag 30 september 2019 12:05 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Zodra er ruimte is word je doorgestuurd naar de ticket shop. Bedankt voor je geduld.
Direct op 12:00 in de rij. Nu 5 minuten aan het wachten. Toch nog best druk dus.
Ah shit, jammer! Maar was wel te verwachten.quote:Op maandag 30 september 2019 12:12 schreef Stienn het volgende:
veel is al uitverkocht, ben er net doorheen... weekend kaarten zijn al weg, er zijn alleen kaarten voor zaterdag (gold en silver) en 3 jaar (gold).
quote:Beste Racefan, graag informeren we je dat er momenteel alleen nog 3 jaar weekend en losse zaterdagtickets voor 2020 beschikbaar zijn.
Die heb ik nu ook...quote:Op maandag 30 september 2019 12:41 schreef potjecreme het volgende:
Krijg nu de volgende melding:
[..]
Ja, dit jaquote:Op maandag 30 september 2019 12:41 schreef potjecreme het volgende:
Krijg nu de volgende melding:
[..]
Ik kan nu de site op. Alleen zaterdagkaarten zijn over.quote:Op maandag 30 september 2019 18:45 schreef YourCaptor het volgende:
Link is verlopen als je al in de wachtrij gestaan heb, begrijp ik. Ik kan inderdaad niet meer inloggen. Hij blijft maar zeggen dat de gegevens onjuist zijn.
Helaas.
Alle tribunes zijn Max tribunesquote:Op maandag 30 september 2019 19:18 schreef potjecreme het volgende:
Ik zie geen Max tribune op Zandvoort.
https://www.verstappentravel.nl/
quote:Op maandag 30 september 2019 19:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Alle tribunes zijn Max tribunes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |