De boodschap is zo lang duidelijk, dat men moe is van de boodschapper die hetzelfde riedeltje in andere vorm giet. Dus shoot the messenger, ook al is het maar een klein meisje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
meh ... niet mijn dingetjequote:Op woensdag 25 september 2019 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
De boodschap is zo lang duidelijk, dat men moe is van de boodschapper die hetzelfde riedeltje in andere vorm giet. Dus shoot the messenger, ook al is het maar een klein meisje.
Er gaat helemaal niemand over het klimaat...quote:Op woensdag 25 september 2019 00:34 schreef sp3c het volgende:
lijkt me niet
dan nog is het op zich niet erg dat er iemand over het klimaat zit te drammen bij mensen die erover gaan
Mja snap ik wel.quote:
das wat te letterlijkquote:Op woensdag 25 september 2019 00:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er gaat helemaal niemand over het klimaat...
wat maakt dat nou uit?quote:Op woensdag 25 september 2019 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mja snap ik wel.
Maar de hele presentatie, de korte carrière van Greta, van boze staker tot klimaatprofeet schreeuwen tegen de VN-top binnen een jaar. Dat vind ik knap als iemand dat in zn eentje doet, helemaal als je 16 bent.
Maar ze deed het echt niet alleen, zij is enkel het gezicht.
Dat is wat bij mij, en vele anderen wel erg dwars aanvoelt.
Onvoorstelbaar dat hele hordes mensen denken dat de aarde binnen enkele decennia onleefbaar zal zijn. Voorlopig zal de wereldbevolking gewoon toenemen net als de menselijke consumptie.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:32 schreef AchJa het volgende:
Weggevaagd worden nog wel...![]()
Wanneer gaat dat allemaal gebeuren? Dan kan ik het in de agenda zetten want dat wil ik niet missen.
Eens wel. Op zich gun ik dat meisje ook haar klimaathobby. Het geeft haar zingeving en daar doe je niemand kwaad mee. Maar de meeste mensen weten dat Aspergers zwart-wit zijn en dus over het algemeen niet genuanceerd. Greta krijgt echter steeds maar een podium om te raaskallen en te drammen, zonder dat iemand op het idee komt om een beetje de rafeltjes eraf te halen. Wie neemt haar eigenlijk serieus? En moeten we haar serieus nemen, of kunnen we er onze schouders over ophalen omdat het toch maar een gekkie is.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mja snap ik wel.
Maar de hele presentatie, de korte carrière van Greta, van boze staker tot klimaatprofeet schreeuwen tegen de VN-top binnen een jaar. Dat vind ik knap als iemand dat in zn eentje doet, helemaal als je 16 bent.
Maar ze deed het echt niet alleen, zij is enkel het gezicht.
Dat is wat bij mij, en vele anderen wel erg dwars aanvoelt.
Geen argumenten? Je eigen verstand? Jij ziet toch ook wat iedereen ziet, een verward meiske die niet helemaal in orde is. Haar ouders zouden haar moeten beschermen, dit kan gewoon echt niet, even buiten je standpunt over het klimaat.quote:Op woensdag 25 september 2019 00:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit?
voetballers worden ook geen helden zonder volwassenen
zolang mensen haar niet lopen te pushen en/of te misbruiken en ze enkel haar dingetje ondersteunen zie ik het probleem helemaal niet
men suggereert het eerste, daar zou ik een punt van maken maar ik zie er geen argumenten voor
Overmorgen, neem je je moeder mee?quote:Op woensdag 25 september 2019 00:32 schreef AchJa het volgende:
Weggevaagd worden nog wel...![]()
Wanneer gaat dat allemaal gebeuren? Dan kan ik het in de agenda zetten want dat wil ik niet missen.
quote:Op woensdag 25 september 2019 00:29 schreef YuckFou het volgende:
Op zich heeft ze natuurlijk wel gelijk, hoeveel van die halfbakken klimaatconferenties hebben we nou al gehad? hoeveel inzet en wil is er om te proberen nog iets van de planeet te maken voor we weggevaagd worden?
Er wordt alleen maar geluld en vervolgens gelobbyd zodat de uiteindelijke afspraken wel weer meevallen, maar soit, het is toch al te laat en onomkeerbaar, misschien als er eens echt een brok ijs van Antarctica losbreekt, zo'n Ross iceshelf 2.0 ofzo en de zeespiegel merkbaar stijgt zodat Micronesië en dat soort landjes onder water verdwijnen dat er een begin van serieus besef komt, maar verder, nooit, niet tot er in de grote geïndustrialiseerde landen rampen gebeuren die terug te leiden zijn tot ons gedrag, en tot die tijd stoken we lekker door
Als Greta nu eens op Antarctica gaat zitten en ons belt als daar de boel in zee verdwijntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zie dat niet neequote:Op woensdag 25 september 2019 00:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geen argumenten? Je eigen verstand? Jij ziet toch ook wat iedereen ziet, een verward meiske die niet helemaal in orde is. Haar ouders zouden haar moeten beschermen, dit kan gewoon echt niet, even buiten je standpunt over het klimaat.
Waar zeg ik dat het klimaat niet aan verandering onderhevig is? Dat gebeurt al sinds het ontstaan van de aarde, die gletsjer die net ergens voorbij kwam bv., voor de kleine ijstijd (pak hem beet 13e eeuw) groeiden daar bomen...quote:Op woensdag 25 september 2019 00:59 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Overmorgen, neem je je moeder mee?
Jij bent van mening dat er niks aan de hand is, alles gewoon een lul verhaal is om de klimaatlobby op gang te houden en we lekker door moeten gaan zoals we laatste 150 jaar bezig zijn?
Ja. Laten we ons druk maken om vervuiling en verspilling om redenen die er toe doen maar kap alsjeblieft met deze facade want het zorgt voor plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 25 september 2019 00:59 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Overmorgen, neem je je moeder mee?
Jij bent van mening dat er niks aan de hand is, alles gewoon een lul verhaal is om de klimaatlobby op gang te houden en we lekker door moeten gaan zoals we laatste 150 jaar bezig zijn?
Ze is minderjarig, je hoeft geen psychiater te zijn om te zien dat dit fout is.quote:Op woensdag 25 september 2019 01:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie dat niet nee
ik heb ook niet de behoefte om op de stoel van de psychiater te zitten tbh
wat is er zo enorm fout?quote:Op woensdag 25 september 2019 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ze is minderjarig, je hoeft geen psychiater te zijn om te zien dat dit fout is.
en minderjarigen wat?quote:
Het is alsof een klein kind staat te stampvoeten waarom we nou maar niet willen geloven dat de Here God bestaat. Ipv zo'n kind wijzer te maken gaat een grote groep volwassenen zitten applaudisseren en haar schouderklopjes geven voor haar dapperheid om het aan te kaarten.quote:
ja dat snap ik, wat is het probleem hierquote:Op woensdag 25 september 2019 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Vallen onder der verantwoordelijkheid van de ouders.
nou niet alsof, dat is exact wat het isquote:Op woensdag 25 september 2019 01:24 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het is alsof een klein kind staat te stampvoeten waarom we nou maar niet willen geloven dat de Here God bestaat. Ipv zo'n kind wijzer te maken gaat een grote groep volwassenen zitten applaudisseren en haar schouderklopjes geven voor haar dapperheid om het aan te kaarten.
Geef dat kind medicatie en vertel haar dat de mens niet op uitsterven staat
Dat heb ik al gepost, de ouders.quote:Op woensdag 25 september 2019 01:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat snap ik, wat is het probleem hier
wat doen ze dan foutquote:Op woensdag 25 september 2019 01:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat heb ik al gepost, de ouders.
Waar men zich druk om maakt is niet wat we zien, een boze Greta.quote:Op woensdag 25 september 2019 01:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat een kind in nood behandeling en medicatie onthouden wordtquote:Op woensdag 25 september 2019 01:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
als we er even vanuit gaan dat dat team bestaat ... waarom is dat slecht?quote:Op woensdag 25 september 2019 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar men zich druk om maakt is niet wat we zien, een boze Greta.
Maar wat we niet zien, het team en de hele lobby daarachter die Greta net zo hard laten vallen als er een nieuw huilsnoetje opduikt.
daar geloof ik helemaal niets vanquote:Op woensdag 25 september 2019 01:28 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat een kind in nood behandeling en medicatie onthouden wordt
Dat is het verkoopteam die hun groene praatjes willen verkopen om daarna in groene briefjes te willen zwemmen. Echter is bekend dat haar crew gewoon terug vliegt en later dat bootje nog eens opvissen.quote:Op woensdag 25 september 2019 01:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
als we er even vanuit gaan dat dat team bestaat ... waarom is dat slecht?
mja ik zie dat er neit in, ik zie een eigenaardig meisje dat met werkstukjes van niveautje brugklas voor de wereld mag spreken vanwege dr schattige vlegjens, ik zie geen gelikte marketingmachine ofzoquote:Op woensdag 25 september 2019 01:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is het verkoopteam die hun groene praatjes willen verkopen om daarna in groene briefjes te willen zwemmen. Echter is bekend dat haar crew gewoon terug vliegt en later dat bootje nog eens opvissen.
Do as I say, dont do as I do.
Haar indoctrineren bijv. De haat die zij uitstraalde naar Trump is niet normaal en vlak daarna was haar gezicht weer normaal soort van. Een meid van 16 hoort niet zo te zijn tenzij haar ouders haar al heel jong leren om iemand (Trump) te haten.quote:
Dat zeg ik, het deel wat we niet zien.quote:Op woensdag 25 september 2019 01:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
mja ik zie dat er neit in, ik zie een eigenaardig meisje dat met werkstukjes van niveautje brugklas voor de wereld mag spreken vanwege dr schattige vlegjens, ik zie geen gelikte marketingmachine ofzo
leuk voor dr, lekker laten gaan
quote:Op woensdag 25 september 2019 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Haar indoctrineren bijv. De haat die zij uitstraalde naar Trump is niet normaal en vlak daarna was haar gezicht weer normaal soort van. Een meid van 16 hoort niet zo te zijn tenzij haar ouders haar al heel jong leren om iemand (Trump) te haten.
waar we naar moeten raden?quote:Op woensdag 25 september 2019 01:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het deel wat we niet zien.
Moeders heeft letterlijk een boekje open gedaan en uitgebracht.quote:Op woensdag 25 september 2019 01:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
waar we naar moeten raden?
ik wil er best vanuitgaan dat ze heftig geindroctrineerd werd enzo maar ik zie er niet echt een reden voor en als ze een scriptschrijver aan het werk heeft dan moet ze een betere zoeken want dit is echt niet zo goed allemaal
lekker duidelijkquote:Op woensdag 25 september 2019 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moeders heeft letterlijk een boekje open gedaan en uitgebracht.
Die staking voor het parlement in Stockholm trok ook wat figuren aan, die toevallig bekenden zijn van de familie en zo is het balletje gaan rollen.
Je vergelijking klopt; maar waarom ben je zo zeker dat ze ongelijk heeft ? 99,9% van de experts is het immers met haar eens....quote:Op woensdag 25 september 2019 01:24 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het is alsof een klein kind staat te stampvoeten waarom we nou maar niet willen geloven dat de Here God bestaat. Ipv zo'n kind wijzer te maken gaat een grote groep volwassenen zitten applaudisseren en haar schouderklopjes geven voor haar dapperheid om het aan te kaarten.
Geef dat kind medicatie en vertel haar dat de mens niet op uitsterven staat
Nee, klopt niet. De 99,9 % roept niet dat het crisis is en ook niet dat de wereld vergaat. Ze zeggen hooguit dat er een opwarming van de Aarde is en dat dat op de lange termijn wat nadelige gevolgen kan hebben.quote:Op woensdag 25 september 2019 05:26 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Je vergelijking klopt; maar waarom ben je zo zeker dat ze ongelijk heeft ? 99,9% van de experts is het immers met haar eens....
en deze dan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:11 schreef Special-Tee het volgende:
Ik djrf gewoon niet dat filmpje te zien. Bang dat ik dan een soort Hitler speech te horen mrijg. Moet je die screenshot zien ze mist alleen nog een snorretje bah.
deze ook...quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:04 schreef Leandra het volgende:
momentje, mensen. deze gaat de boeken in. wat een speech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |