Waarom denk jij dat de reacties anders zouden zijn dan?quote:Op dinsdag 24 september 2019 21:59 schreef Remqo het volgende:
Ik zou wel het verschil in reacties willen zien als Greta een 16 jarig ventje Sven was.
ja maar het eerste heb ik niet gezegd en ze zijn niet hetzelfdequote:Op dinsdag 24 september 2019 21:24 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Maar "ze zal wel een prima jeugd hebben"en "klinkt als een prima jeugd" komen beide uit het perspectief van de observeerder.
maakt ik me nooit druk omquote:Op dinsdag 24 september 2019 21:27 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Mijn zorgen waren toen vooral of dat meisje van vorige week leuk was voordat ik dronken was, of pas leuk werd toen ik dronken was.
Zielige meisjes trekken meer aandacht dan zielige jongetjes, die moeten zich maar vermannen en meer biefstuk eten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:00 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat de reacties anders zouden zijn dan?
Ik ontken ook niet dat er heus wel een invloed is van de mens op het milieu/klimaat. Maar lang niet zo overdreven als sommige clubjes stellen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:00 schreef Max23 het volgende:
Is dit fakenews volgens jou?
https://nos.nl/artikel/23(...)at-op-instorten.html
Aangezien je het steeds over klimaatfabels hebt enzo?
Ik zeg ook niet dat je dat gezegd hebt. Ik zeg dat je iets dat feitelijk hetzelfde is hebt gelegd. Ik heb je duidelijk uitgelegd waarom. Jij gaf zelf al aan dat je niet wist hoe je moest uitleggen dat het niet hetzelfde is. Dus dat zegt dan best veel.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:02 schreef sp3c het volgende:
ja maar het eerste heb ik niet gezegd en ze zijn niet hetzelfde
o zo. ja ik denk dat Sven niet het podium had gekregen dat Greta kreeg. Maar Greta zaljet ook niet lang meer hebben denk ikquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:03 schreef Remqo het volgende:
Zielige meisjes trekken meer aandacht dan zielige jongetjes, die moeten zich maar vermannen en meer biefstuk eten.
Tenzij Sven naast autisme ook eens een waterhoofdje heeft en kreupel is, dan is het weer zielig.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:15 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
o zo. ja ik denk dat Sven niet het podium had gekregen dat Greta kreeg. Maar Greta zaljet ook niet lang meer hebben denk ik
Nee Syrische ouders ofzo doet het daar heel erg goed en Sven heet Mohammedquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Remqo het volgende:
Tenzij Sven naast autisme ook eens een waterhoofdje heeft en kreupel is, dan is het weer zielig.
Maar Greta, is binnen 2 jaar afgeserveerd.
Zweden heeft er genoeg van.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:25 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Nee Syrische ouders ofzo doet het daar heel erg goed en Sven heet Mohammed
Die Jensen is ook niet helemaal goed meer bij z'n hoofd hoor wow.quote:
Want? Jensen legt elke dag de hypocrisie bloot. Heerlijk kanaal om te volgen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die Jensen is ook niet helemaal goed meer bij z'n hoofd hoor wow.
Nog eerder denk ik. Ongelofelijk dat die ouders dit allemaal maar laten gebeuren. Het kind is geïndoctrineerd en gaat hier aan kapot. Ingezet door mensen die hun agenda door een kind willen doorvoeren.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tenzij Sven naast autisme ook eens een waterhoofdje heeft en kreupel is, dan is het weer zielig.
Maar Greta, is binnen 2 jaar afgeserveerd.
Jensen is net zo boos als Gretaquote:Op dinsdag 24 september 2019 23:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want? Jensen legt elke dag de hypocrisie bloot. Heerlijk kanaal om te volgen.
Terecht. We worden elke dag voorgelogen, politiek correcte hypocriete onzin en geld uit onze zakken kloppen door een stel corrupte politici. Dat maakt jou niet boos?quote:
Boos worden is makkelijk, maar dat lost niets op.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Terecht. We worden elke dag voorgelogen, politiek correcte hypocriete onzin en geld uit onze zakken kloppen door een stel corrupte politici. Dat maakt jou niet boos?
het zegt alleen dat ik het niet beter uit kan leggen dan ik al doequote:Op dinsdag 24 september 2019 22:11 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat gezegd hebt. Ik zeg dat je iets dat feitelijk hetzelfde is hebt gelegd. Ik heb je duidelijk uitgelegd waarom. Jij gaf zelf al aan dat je niet wist hoe je moest uitleggen dat het niet hetzelfde is. Dus dat zegt dan best veel.
nogmaals...de omkeer in het gat in de ozonlaag komt reschtstreeks door het bannen van bepaalde drijfgassen, en het duurt nog minstens 75 jaar voordat de ozonlaag volledig is geheeld.quote:Op dinsdag 24 september 2019 22:09 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat er heus wel een invloed is van de mens op het milieu/klimaat. Maar lang niet zo overdreven als sommige clubjes stellen.
Verandering in klimaat/milieu is er al sinds de aarde bestaat. Wie zegt dat het door de mens komt? Misschien is de mens er wel minimaal verantwoordelijk voor en niet zo maximaal als men het voor doet komen. Elk decennium is er wel een clubje die met een doomsday prophecy komt. Ozonlaag is kapot, mini ijstijd. Een pole shift de mayakalender, nibiru, en ga zo maar door. Dit plaats ik gewoon in die hoek, daar hoort het.
Ik geloof prima dat het klimaat verandert.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:56 schreef pokkerdepok het volgende:
en het probleme is meer dat jij, en velen, het gewoon niet willen geloven. die hele klimaat discussie, wel of niet, die is echt al voorbij. gewoon wel.
De boodschap wordt toch ook bekritiseerd?quote:Op woensdag 25 september 2019 00:11 schreef sp3c het volgende:
weet je dat hele klimaatprobleem doet me helemaal niets, geen verstand van en geen zin om me erin te verdiepen
maak een keuze en voer het uit
maar om nu een pubertje af te gaan lopen zeiken omdat ze denkt het licht gezien te hebben, mweh
zeik de boodschap dan af maar dat zie ik heel weinig, het kreng eet alleen maar zaadjes en heel veel verder komen we niet
nou ... lekker belangrijk
weinigquote:Op woensdag 25 september 2019 00:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De boodschap wordt toch ook bekritiseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |