abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games donderdag 19 september 2019 @ 21:43:23 #26
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_189030226
quote:
Alsof je Elham herkent
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_189030233
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:35 schreef VoMy het volgende:
Maar dit hele incident had niets met het boerkaverbod te maken, maar alles met het feit dat zij haar gezicht niet toonde waardoor niet gecheckt kon worden of haar persoonlijke OV-kaart wel daadwerkelijk van haar was. :')
En de NS had natuurlijk 100% gelijk.

De pro-boerkalobby is zo hinderlijk dom altijd.
Niets te maken nee?
pi_189030246
quote:
4s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:43 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Alsof je Elham herkent
Ziet eruit als de vrouw van Darth Vader
pi_189030253
quote:
4s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:43 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Alsof je Elham herkent
:D
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Eindredactie Games donderdag 19 september 2019 @ 21:45:46 #30
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189030307
Verder enorme kutactie natuurlijk om iemand zo publiekelijk een beetje te gaan lopen affakkelen. Koekje van eigen deeg zou niet meer dan terecht zijn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_189030313
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:44 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ja want verkeersregels wegen zwaarder dan grondrechten. Ga fietsen kneus.
Het...is....geen....grondrecht...om ...in ….het OV....een ….burqa...te...dragen. Wat snap je daar nu niet aan? Het is zelfs expliciet verboden volgens de wet.
pi_189030322
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:44 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ja want verkeersregels wegen zwaarder dan grondrechten. Ga fietsen kneus.
Het is geen grondrecht om anderen lastig te vallen met jouw religie anders. Je mag thuis zoveel verkleed gaan als schaduw als je wil, maar in het openbaar gedraag je je maar gewoon.
pi_189030362
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het...is....geen....grondrecht...om ...in ….het OV....een ….burqa...te...dragen. Wat snap je daar nu niet aan? Het is zelfs expliciet verboden volgens de wet.
Je begint vervelend te worden met je domme opmerkingen. Het is allereerst een niqaab en geen burka. Ten tweede draagt ze dit uit geloofsovertuiging wat dus per definitie een grondrecht is.
pi_189030368
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:46 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Het is geen grondrecht om anderen lastig te vallen met jouw religie anders. Je mag thuis zoveel verkleed gaan als schaduw als je wil, maar in het openbaar gedraag je je maar gewoon.
Je kleden volgens religieuze voorschriften of überhaupt jouw smaak is geen mensen lastigvallen.
pi_189030377
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Kan ook natuurlijk
Lekker commando onder die burka. Moeten die dingen altijd zwart zijn? Want anders is dat nog best een idee, voor in de zomer. Ik bedoel, je kan natuurlijk wel een djellaba dragen, maar dan krijg je weer dat gezeik over cultual appropriation.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189030389
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:46 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Er zijn verschillende manieren van protesteren. Hier is er een van.
  donderdag 19 september 2019 @ 21:49:18 #37
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_189030406
quote:
Strakke keuze wel, al die filmpjes laten beginnen met een ontploffing :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_189030407
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:47 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Je begint vervelend te worden met je domme opmerkingen. Het is allereerst een niqaab en geen burka. Ten tweede draagt ze dit uit geloofsovertuiging wat dus per definitie een grondrecht is.
Nee dat is niet per definitie zo. Anders kan ik morgen ook wel met een machinegeweer over straat omdat dat mijn 'levensovertuiging' is.

https://www.denederlandse(...)id_van_godsdienst_en
pi_189030451
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:49 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Strakke keuze wel, al die filmpjes laten beginnen met een ontploffing :')
pi_189030472
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:49 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Nee dat is niet per definitie zo. Anders kan ik morgen ook wel met een machinegeweer over straat omdat dat mijn 'levensovertuiging' is.

https://www.denederlandse(...)id_van_godsdienst_en
Alleen is dat in z'n geheel verboden, het dragen van een niqaab niet.
pi_189030503
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het dragen van een niqab in het ov is bij wet verboden in Nederland. Of ga je nu ook als werkperd doen alsof het een grondrecht is?
pi_189030507
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wel in het OV. Of wil je nu gaan beargumenteren dat omdat het één niet in volledigheid verboden is het wel legitiem is en het andere niet? Steek ik anders een peukje op in de trein, want dat is ook niet algeheel verboden.
pi_189030535
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het dragen van een niqab in het ov is bij wet verboden in Nederland. Of ga je nu ook als werkperd doen alsof het een grondrecht is?
In het OV inderdaad. Het betreft geen algeheel verbod, zoals dat bij machinegeweren (wat een voorbeeld ook :') ) wel het geval is.
pi_189030542
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:35 schreef VoMy het volgende:
Maar dit hele incident had niets met het boerkaverbod te maken, maar alles met het feit dat zij haar gezicht niet toonde waardoor niet gecheckt kon worden of haar persoonlijke OV-kaart wel daadwerkelijk van haar was. :')
En de NS had natuurlijk 100% gelijk.

De pro-boerkalobby is zo hinderlijk dom altijd.
Specifieker nog, de onenigheid die ontstond toen zij niet de optie aangeboden kreeg om in de trein te mogen wachten totdat een vrouwelijke agente een op een haar identiteit kon bevestigen. En ik vind het toch best wel redelijk dat zowel de NS als de politie daar niet 24/7 in kunnen faciliteren. Als er een vrouwelijke controleur of agente bij geweest was, had ze mazzel gehad.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189030560
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:53 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wel in het OV. Of wil je nu gaan beargumenteren dat omdat het één niet in volledigheid verboden is het wel legitiem is en het andere niet? Steek ik anders een peukje op in de trein, want dat is ook niet algeheel verboden.
Het is wel degelijk een grondrecht, alleen mag je dat grondrecht in bepaalde situaties niet uitoefenen.
pi_189030562
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In het OV inderdaad. Het betreft geen algeheel verbod, zoals dat bij machinegeweren (wat een voorbeeld ook :') ) wel het geval is.
En laten we het nu net hebben over een vrouw die met een niqab in de trein zat.
  donderdag 19 september 2019 @ 21:56:08 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189030572
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus in het OV moet je niet met zo'n gordijn gaan lopen. Dat doe je maar op plaatsen waar het wel mag. Hoe moeilijk kan dat zijn?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189030585
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is wel degelijk een grondrecht, alleen mag je dat grondrecht in bepaalde situaties niet uitoefenen.
Nou dan is het in zo'n situatie toch geen recht? Of als je officieel wil zijn, dan is dat recht opgeschort/niet van kracht dan. Wettelijk is er geen poot om op te staan.
pi_189030615
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:56 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Nou dan is het in zo'n situatie toch geen recht? Of als je officieel wil zijn, dan is dat recht opgeschort/niet van kracht dan. Wettelijk is er geen poot om op te staan.
Behalve als je je kunt identificeren enzo.
pi_189030647
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Behalve als je je kunt identificeren enzo.
Nee het is gewoon helemaal verboden zelfs! Dat men dat weigert te handhaven doet daar niets aan af. Maar als je je dan ook nog eens weigert te identificeren ben je natuurlijk helemaal een arrogant kutwijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')