abonnement Unibet Coolblue
pi_189026755



Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza


3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Realtime onweermeldingen
Weather.com - Amerikaans
Accuweather - Amerikaans


SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI buienradar
---

Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live


DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9S
  donderdag 19 september 2019 @ 20:25:16 #2
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_189028094
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wees blij dat je 'm nog effe peert ja.

Dit bedoel ik nou. Grijs depri weer waar je geen reet mee kan hebben we straks niet weken, nee maanden lang... Snap best dat sommigen niet van hitte houden, maar voldoende zonlicht is gewoon essentieel vind ik. Ongeacht de temperatuur.
Zeker :). 24-26 graden daar nog en ook de zon zal de nodige uren maken, dus prima wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator donderdag 19 september 2019 @ 20:45:50 #3
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_189028655
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:25 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Zeker :). 24-26 graden daar nog en ook de zon zal de nodige uren maken, dus prima wel
Gaaf! Geniet. Ik moet nog ff wachten... In December weer naar Los Angeles :)
pi_189029189
Volgens mij gaan de modellen nu voor regen later op de zondag ipv vanaf het middaguur. Zie ook steeds meer zonnetjes op diverse weerapps. Zou het dan toch?

Dan zo'n grijze maandag er achteraan. Net als vorige week :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 september 2019 @ 21:08:17 #5
163650 Greys
pi_189029205
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wees blij dat je 'm nog effe peert ja.

Dit bedoel ik nou. Grijs depri weer waar je geen reet mee kan hebben we straks niet weken, nee maanden lang... Snap best dat sommigen niet van hitte houden, maar voldoende zonlicht is gewoon essentieel vind ik. Ongeacht de temperatuur.
Wie zegt nu al dat er niet nog flink wat zonnige dagen komen dit jaar? Dat kan zelfs in november nog en hartje winter. Wat is dat toch steeds, dat nu al van het negatieve uitgaan en er ook maar vast een zekerheid van maken?

Is dit de nieuwe vorm van 'schrijf de zomer maar af', de zon alvast maar definitief voor de komende maanden afschrijven? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 08:34:44 #6
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_189034925
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie zegt nu al dat er niet nog flink wat zonnige dagen komen dit jaar? Dat kan zelfs in november nog en hartje winter. Wat is dat toch steeds, dat nu al van het negatieve uitgaan en er ook maar vast een zekerheid van maken?

Is dit de nieuwe vorm van 'schrijf de zomer maar af', de zon alvast maar definitief voor de komende maanden afschrijven? :D
Basically, ja.
Ik heb nergens gezegd dat je in november of december of januari nooit een zonnige dag tussendoor zal hebben.
Maar A - de zon heeft die maanden geen kracht, dus feitelijk heb je er weinig aan (neemt niet weg dat zonnige dagen in die maanden alsnog zeer welkom zijn hoor)
en B - met een gemiddelde van zo'n 50 a 60 uur zon in december en januari houdt dat in dat het zo'n 80% van de tijd zwaar tot geheel bewolkt is. Dus laten we zeggen van de 30 dagen per maand dat je uit kan gaan van 20 tot 25 dagen waarop de zon niet tot nauwelijks te zien zal zijn.

Is niet van het "negatieve uitgaan" is gewoon realistisch beeld van het NL klimaat in de late herfst en winter dat het dus lange tijd grotendeels grauw en grijs gaat zijn.
  vrijdag 20 september 2019 @ 09:32:33 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189035424
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:34 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Basically, ja.
Ik heb nergens gezegd dat je in november of december of januari nooit een zonnige dag tussendoor zal hebben.
Maar A - de zon heeft die maanden geen kracht, dus feitelijk heb je er weinig aan (neemt niet weg dat zonnige dagen in die maanden alsnog zeer welkom zijn hoor)
en B - met een gemiddelde van zo'n 50 a 60 uur zon in december en januari houdt dat in dat het zo'n 80% van de tijd zwaar tot geheel bewolkt is. Dus laten we zeggen van de 30 dagen per maand dat je uit kan gaan van 20 tot 25 dagen waarop de zon niet tot nauwelijks te zien zal zijn.

Is niet van het "negatieve uitgaan" is gewoon realistisch beeld van het NL klimaat in de late herfst en winter dat het dus lange tijd grotendeels grauw en grijs gaat zijn.
Behoorlijk negatief want het is absoluut niet zo dat je in Nederland 20 tot 25 dagen in december de zon niet of nauwelijks ziet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste jaren vielen alleen vorig jaar en 2017 van de boot. De historische norm ligt rond de 20% maar in de voorbije 15 jaar is de zon 25% van de tijd dat ze zichtbaar kan zijn ook daadwerkelijk zichtbaar. Dat december hoe dan ook altijd de donkerste maand is is natuurlijk logisch aangezien het rond de winterzonnewende in januari valt. Het percentage zwaarbewolkt- en volledigbewolktheid mag ook wel iets lager :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 10:19:30 #8
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_189035918
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Behoorlijk negatief want het is absoluut niet zo dat je in Nederland 20 tot 25 dagen in december de zon niet of nauwelijks ziet.

De historische norm ligt rond de 20% maar in de voorbije 15 jaar is de zon 25% van de tijd dat ze zichtbaar kan zijn ook daadwerkelijk zichtbaar.
Vrind, je geeft me in principe min of meer gewoon gelijk :P
Ik zei dat de zon ongeveer 80% van de tijd niet schijnt in december en dat klopt in grote lijnen (jij zegt 75% dus dat zit aardig in de buurt van mijn schetsing).
Dus nee nogmaals niet behoorlijk negatief, maar vrij realistisch O-)
  vrijdag 20 september 2019 @ 10:34:50 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189036072
Veel depressies die de oceaan oversteken en het weer in Europa voorlopig flink lijken te gaan regeren. Vooralsnog lijkt het voor Nederland zo te vallen dat de temperaturen meest iets bovengemiddeld liggen en grote neerslaghoeveelheden precies worden vermeden (dit in tegenstelling tot zo ongeveer alle gebieden rondom Nederland) maar is het wel vrij somber. Beste papieren qua zon zijn momenteel voor het noorden.

maar goed, alles valt of staat of die depressies inderdaad meest ten noorden passeren of dat de koersen toch iets anders gaan liggen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 20 september 2019 @ 10:39:35 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189036129
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:19 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Vrind, je geeft me in principe min of meer gewoon gelijk :P
Ik zei dat de zon ongeveer 80% van de tijd niet schijnt in december en dat klopt in grote lijnen (jij zegt 75% dus dat zit aardig in de buurt van mijn schetsing).
Dus nee nogmaals niet behoorlijk negatief, maar vrij realistisch O-)
Jij zegt 80% zwaarbewolkt of volledig bewolkt en dat tot wel bijna vier weken de maand. Dat is wat anders. Zie de jaren '13 t/m '16 waarin er grote periodes on- en lichtbewolkt waren :P

2018 ziet er inderdaad wel heel erg kut uit maar goed dat moet je maar accepteren na zo'n jaar :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 20 september 2019 @ 10:42:21 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189036166
Gisteren 4mm regen gehad. Dat brengt de maandhoeveelheid op een schokkende... 4mm :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 september 2019 @ 12:02:32 #12
163650 Greys
pi_189037177
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:34 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Basically, ja.
Kerel echt, koop lekker een knippenkaartje voor de zonnebank voor jezelf. Doe iets. Treat yoselffff. :) Misschien dat het dan allemaal wat minder deprimerend en glas half leeg wordt voor je.

Op 2 oktober komen ze hier trouwens zowel beneden als boven airco installeren dus ik heb ook iets aan m'n klachten gedaan. *O* Vorig jaar had ik er nog geen geld voor, dit jaar koop ik lekker geestelijke gemoedsrust dat ik iig weet dat hoe heet de komende zomers ook worden ik gewoon kan slapen. Holadiejee. w/

[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 20-09-2019 12:09:32 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 12:16:52 #13
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_189037335
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Kerel echt, koop lekker een knippenkaartje voor de zonnebank voor jezelf. Doe iets. Treat yoselffff. :) Misschien dat het dan allemaal wat minder deprimerend en glas half leeg wordt voor je.

Op 2 oktober komen ze hier trouwens zowel beneden als boven airco installeren dus ik heb ook iets aan m'n klachten gedaan. *O* Vorig jaar had ik er nog geen geld voor, dit jaar koop ik lekker geestelijke gemoedsrust dat ik iig weet dat hoe heet de komende zomers ook worden ik gewoon kan slapen. Holadiejee. w/
Wijffie, ik geef alleen aan dat het winter seizoen en met name de December een grijze maand is. Dat is niet doemdenken of doen alsof de wereld vergaat, get a grip.
En ik zit in December twee weken in Los Angeles dus komt wel goed :)
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 12:23:00 #14
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_189037448
Overigens, vandaag en dit weekend topweer dus ben van plan zoveel mogelijk buiten te zijn en genieten :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 september 2019 @ 12:37:53 #15
163650 Greys
pi_189037658
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:16 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wijffie, ik geef alleen aan dat het winter seizoen en met name de December een grijze maand is. Dat is niet doemdenken of doen alsof de wereld vergaat
Oh, oké.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:30 schreef dick_laurent het volgende:
Dit bedoel ik nou. Grijs depri weer waar je geen reet mee kan hebben we straks niet weken, nee maanden lang...
Could have fooled me.

quote:
get a grip.
Ik? :D
Ik heb alles onder controle met m'n komende nieuwe airco. Maak je om mij geen zorgen. :)

quote:
En ik zit in December twee weken in Los Angeles dus komt wel goed :)
Stop dan eens met nu al roepen over de komende hel en verdoemenis van grijze maanden - die wellicht zonniger gaan verlopen dan je nu denkt - en geniet van het zonnige weer van nu afgelopen weekend en van nu en komend goddelijk zomerweekend in september en van je naderende vakantie. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189038214
Hoe grijzer hoe beter, nu nog vallend blad tot je enkels en heerlijke herfstwandelingen staan weer voor de boeg O+
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_189038217
Ga allemaal eens lekker in de tuin chillen ipv ruzie te maken :D.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:26:27 #18
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189038292
Lekker zonnetje :D
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 13:52:04 #19
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_189038587
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, oké.
[..]

Could have fooled me.
[..]

Ik? :D
Ik heb alles onder controle met m'n komende nieuwe airco. Maak je om mij geen zorgen. :)
[..]

Stop dan eens met nu al roepen over de komende hel en verdoemenis van grijze maanden - die wellicht zonniger gaan verlopen dan je nu denkt - en geniet van het zonnige weer van nu afgelopen weekend en van nu en komend goddelijk zomerweekend in september en van je naderende vakantie. ^O^
Ga mij ajb niet vertellen waar ik mee moet stoppen en wat ik wel en niet mag zeggen. Jij was er toch zo eentje van "laat iedereen lekker in zijn waarde en warmteliefhebbers genieten van warmte en kouliefhebbers genieten van kou".
Nou, is te merken....

oh:
quote:
en geniet van het zonnige weer van nu en afgelopen weekend
Wat postte ik nou net letterlijk:

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:23 schreef dick_laurent het volgende:
Overigens, vandaag en dit weekend topweer dus ben van plan zoveel mogelijk buiten te zijn en genieten :)
Moeilijk hoor... pff. Nou dahaaag, geniet van de zon zou ik zeggen :W
pi_189038840
Ik kan juist erg genieten van het geklaag hier. Vooral als het dan hier wel meevalt of mooi is. Alleen als het vriest, dan ben ik zelf echt niet te genieten.
  Redactie Frontpage vrijdag 20 september 2019 @ 15:04:46 #21
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_189039487
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kan juist erg genieten van het geklaag hier. Vooral als het dan hier wel meevalt of mooi is. Alleen als het vriest, dan ben ik zelf echt niet te genieten.
Dan kun je je vandaag weer de ballen uit de broek lachen, want het is hier extreem grauw en grijs weer. En morgen wederom zwaar bewolkt
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_189040426
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:04 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dan kun je je vandaag weer de ballen uit de broek lachen, want het is hier extreem grauw en grijs weer. En morgen wederom zwaar bewolkt
Ik ben al begonnen, dank je.
pi_189041137
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:04 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dan kun je je vandaag weer de ballen uit de broek lachen, want het is hier extreem grauw en grijs weer. En morgen wederom zwaar bewolkt
:D _O-

:W vanuit het zonnige Brabant
  vrijdag 20 september 2019 @ 16:56:09 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189041452
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe grijzer hoe beter, nu nog vallend blad tot je enkels en heerlijke herfstwandelingen staan weer voor de boeg O+
Dan wil je juist droog en relatief zonnig en koel weer hebben. Goed voor de kleurtjes :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 20 september 2019 @ 17:10:33 #25
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_189041649
Vanaf zondag/maandag wordt het wel herfstiger in Nederland. Grotere regenkansen, maar de temperaturen blijven redelijk goed. Ik vind buien overigens ook niet zo erg. Dat geeft vaak aan dat het dynamisch weer is met wind, wolken en soms een bui, maar het voordeel daarvan is dat het dan juist minder grijs is omdat het waait en de zon ook zeker wel de nodige uren kan maken.

Zonnebank vind ik overigens echt helemaal niks. Kansloos! Gaat gewoon om de instraling en de hoeveelheid licht die de zon geeft. Zwaar/geheel bewolkt waar geen beweging in zit te krijgen is gewoon depressief en saai weer. Ik vind het ok helemaal niet erg als het koud/fris is, zolang het maar niet de hele dag donker/grijs/windstil/motregen/mist weer is ;)

Ik ga en wil ook elk jaar wel de bergen/de Alpen in en vind dan regen en onweersbuien helemaal niet erg. In tegendeel, ik kan juist genieten van die mooie wolkenflarden die zich dan vormen.

Elk seizoen heeft zo zijn charmes :).
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 20 september 2019 @ 22:28:00 #26
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_189046640
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:10 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf zondag/maandag wordt het wel herfstiger in Nederland. Grotere regenkansen, maar de temperaturen blijven redelijk goed. Ik vind buien overigens ook niet zo erg. Dat geeft vaak aan dat het dynamisch weer is met wind, wolken en soms een bui, maar het voordeel daarvan is dat het dan juist minder grijs is omdat het waait en de zon ook zeker wel de nodige uren kan maken.

Zonnebank vind ik overigens echt helemaal niks. Kansloos! Gaat gewoon om de instraling en de hoeveelheid licht die de zon geeft. Zwaar/geheel bewolkt waar geen beweging in zit te krijgen is gewoon depressief en saai weer. Ik vind het ok helemaal niet erg als het koud/fris is, zolang het maar niet de hele dag donker/grijs/windstil/motregen/mist weer is ;)

Ik ga en wil ook elk jaar wel de bergen/de Alpen in en vind dan regen en onweersbuien helemaal niet erg. In tegendeel, ik kan juist genieten van die mooie wolkenflarden die zich dan vormen.

Elk seizoen heeft zo zijn charmes :).
Helemaal waar. Het is alleen jammer dat de meeste seizoenen, maar voor de winter, in Nederland nogal saai zijn. Om de redenen die jij hierboven schetst btw.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 september 2019 @ 10:39:29 #27
163650 Greys
pi_189052237
Ik hoop op een echte winter met veel vorst en van die zonnige krakende ijsdagen. *O*

En ik geloof vast dat er in oktober en november nog flink wat van die mooie zonnige zerfst-dagen komen.

Sterkte maar weer met je plaatselijke enorme kutweer vandaag Djeez! En voor morgen dan ook alvast maar. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 september 2019 @ 10:44:14 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189052296
Ik hoop op permanente hoge druk met zuidelijke aanvoer *O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 21 september 2019 @ 11:04:10 #29
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189052489
Dit zijn de meest mooie dagen. Koel en zonnig, lage luchtvochtigheid, geen vuiltje aan de lucht, heel licht briesje en 17/18 graden. Zwembroek, t-shirt en genieten _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 september 2019 @ 11:14:21 #30
163650 Greys
pi_189052603
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:52 schreef dick_laurent het volgende:
Jij was er toch zo eentje van "laat iedereen lekker in zijn waarde en warmteliefhebbers genieten van warmte en kouliefhebbers genieten van kou".
Jaaaaaa het kwartje valt dan toch eindelijk toch nog. O+

Jazeker. Dat was ik. En jij was een van degenen die daar heel lang keer op keer moeite mee had en voor anderen alsnog regelmatig bepaalde dat die hitte helemaal zo kut niet was omdat jíj er geen last van had. Als het dan andersom gebeurt is het ineens toch best vervelend he? :) En als ze dan roepen dat je dan maar een zonnebankie moet nemen en dat dan alles opgelost is met de donkere maanden en verder niet zeuren. (Zoals in de zomer 'gewoon rustig aan doen' dé tip lijkt te zijn als mensen gewoon moeten werken). :D Want nee natuurlijk helpt dat zonnebankie niet. Net als dat bv je gordijnen dicht houden ook niet eeuwig helpt om de hitte uit je huis te houden.

Dus:

quote:
Ga mij ajb niet vertellen waar ik mee moet stoppen en wat ik wel en niet mag zeggen.
Graag! Dat vraag ik al jaren. Ga ik deze nu even opslaan en inlijsten voor komende zomer. O+

En doorrrrr. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 september 2019 @ 11:16:50 #31
163650 Greys
pi_189052625
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 11:04 schreef Dven het volgende:
Dit zijn de meest mooie dagen. Koel en zonnig, lage luchtvochtigheid, geen vuiltje aan de lucht, heel licht briesje en 17/18 graden. Zwembroek, t-shirt en genieten _O_
Tis hier nu met 16 nog iets te koel voor de bikini maar straks wordt echt goddelijk ook hier ja. Goddelijk. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189053253
Zon komt nu ook op alle plekken in de tuin. Was vanochtend nog niet en dan is het in de schaduw best fris.

Nu is het heerlijk _O_. Laatste dagje voor even, morgen wel warm maar voor deze regio veel bewolking en al snel kans op neerslag.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  Redactie Frontpage zaterdag 21 september 2019 @ 12:35:24 #33
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_189053393
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:39 schreef Greys het volgende:
Ik hoop op een echte winter met veel vorst en van die zonnige krakende ijsdagen. *O*

En ik geloof vast dat er in oktober en november nog flink wat van die mooie zonnige zerfst-dagen komen.

Sterkte maar weer met je plaatselijke enorme kutweer vandaag Djeez! En voor morgen dan ook alvast maar. _O-
Hier schijnt eindelijk de zon! Korte broek, slippers en ontbloot bovenlijf vandaag *O*
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_189053534
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 10:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop op permanente hoge druk met zuidelijke aanvoer *O*
Hopen mag altijd.
  Moderator zaterdag 21 september 2019 @ 12:56:19 #35
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
  Moderator zaterdag 21 september 2019 @ 12:59:28 #36
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_189053706
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 12:35 schreef Djeez het volgende:

[..]

Hier schijnt eindelijk de zon! Korte broek, slippers en ontbloot bovenlijf vandaag *O*
Seksie!
  zaterdag 21 september 2019 @ 15:00:32 #37
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_189054981
8-) heerlijk
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 21 september 2019 @ 15:06:48 #38
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_189055047
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2019 11:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaaaaa het kwartje valt dan toch eindelijk toch nog. O+

Jazeker. Dat was ik. En jij was een van degenen die daar heel lang keer op keer moeite mee had en voor anderen alsnog regelmatig bepaalde dat die hitte helemaal zo kut niet was omdat jíj er geen last van had. Als het dan andersom gebeurt is het ineens toch best vervelend he? :) En als ze dan roepen dat je dan maar een zonnebankie moet nemen en dat dan alles opgelost is met de donkere maanden en verder niet zeuren. (Zoals in de zomer 'gewoon rustig aan doen' dé tip lijkt te zijn als mensen gewoon moeten werken). :D Want nee natuurlijk helpt dat zonnebankie niet. Net als dat bv je gordijnen dicht houden ook niet eeuwig helpt om de hitte uit je huis te houden.

Dus:
[..]

Graag! Dat vraag ik al jaren. Ga ik deze nu even opslaan en inlijsten voor komende zomer. O+

En doorrrrr. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gezwets allemaal. Het is weer wachten op berichten van jou dat je het weer veel te heet vindt :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_189060727
Heerlijk dagje. Hopen dat de zon morgen nog wat kans krijgt :).
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_189066045
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 september 2019 12:59 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Seksie!
Op de een of andere manier vulde ik het aan met 'en een Schültenbrau op een vuile witte tuinstoel bij de voordeur' (en een bierbuik en kankeren op die buitenlanders)

Geniet van het mooie weer, ik ga aan het werk :W
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_189066553
Ziet er niet verkeerd uit. Graad of 13 nu!
  User die overal opduikt 2022 zondag 22 september 2019 @ 10:43:50 #42
186611 Haags
pi_189067623
Zonder wrijving geen glans
pi_189067745
Vanavond onweer?
  User die overal opduikt 2022 zondag 22 september 2019 @ 10:54:01 #44
186611 Haags
pi_189067750
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 10:53 schreef DemonRage het volgende:
Vanavond onweer?
Die kans is zeker aanwezig.
Zonder wrijving geen glans
pi_189067917
quote:
Begint al lekker te borrelen daar. :)
  User die overal opduikt 2022 zondag 22 september 2019 @ 11:09:23 #47
186611 Haags
pi_189067927
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 11:08 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Begint al lekker te borrelen daar. :)
Volgens mij krijgen we in de namiddag een buitje en verder vooral komende nacht wat regen.
Zonder wrijving geen glans
pi_189067946
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Volgens mij krijgen we in de namiddag een buitje en verder vooral komende nacht wat regen.
's nachts regen is heerlijk! *O*
  User die overal opduikt 2022 zondag 22 september 2019 @ 11:11:17 #49
186611 Haags
pi_189067954
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 11:10 schreef DemonRage het volgende:

[..]

's nachts regen is heerlijk! *O*
Ja, helpt lekker om bij in slaap te vallen.
Zonder wrijving geen glans
pi_189068653
Nu nog volle bak zon. Vanaf namiddag idd de eerste regenkansen, maar ze verwachten het vooral in de nacht.

En dat is altijd wel lekker om in slaap te komen idd :Y
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_189069075
Weertje _O_
pi_189069593
Vind het wel lekker weer vandaag. Warm met een lekker windje. Kan aangenaam in de schaduw zitten.

Als je naar de lucht kijkt zou je niet zeggen dat het vanavond gaat onweer, zo'n mooie strakblauwe lucht.
pi_189069731
Paraplu in de aanslag: de herfst is in aantocht

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-aantocht~a2d999d9/

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  User die overal opduikt 2022 zondag 22 september 2019 @ 13:33:04 #54
186611 Haags
pi_189069742
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 13:32 schreef Zipportal het volgende:
Paraplu in de aanslag: de herfst is in aantocht

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-aantocht~a2d999d9/

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
G E N O T
Zonder wrijving geen glans
  Moderator zondag 22 september 2019 @ 13:49:54 #55
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_189069998
Zo, gister hele middag in het park gelegen. Vanmorgen flink stuk gewandeld en zit nu al ruim een uur op mn balkonnetje in de zon. Gelukzalig dit.

Ik ga het wel missen.

But don't cry because it's over... Smile because it happened. :)
pi_189071056
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 13:49 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, gister hele middag in het park gelegen. Vanmorgen flink stuk gewandeld en zit nu al ruim een uur op mn balkonnetje in de zon. Gelukzalig dit.

Ik ga het wel missen.

But don't cry because it's over... Smile because it happened. :)
Ah, mooi gezegd. Even nog heerlijk van genieten :)
pi_189071155
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2019 13:21 schreef VKV het volgende:
Vind het wel lekker weer vandaag. Warm met een lekker windje. Kan aangenaam in de schaduw zitten.

Als je naar de lucht kijkt zou je niet zeggen dat het vanavond gaat onweer, zo'n mooie strakblauwe lucht.
Strak blauw???
Strak (licht) grijs :P :P :P
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_189071263
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 13:49 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, gister hele middag in het park gelegen. Vanmorgen flink stuk gewandeld en zit nu al ruim een uur op mn balkonnetje in de zon. Gelukzalig dit.

Ik ga het wel missen.

But don't cry because it's over... Smile because it happened. :)
Gewoon in januari/februari naar de zon op vakantie gaan (Canarische eilanden bijv.). Dit jaar voor het eerst gedaan, heerlijk.
pi_189073546
Kutwolken ineens.
pi_189073579
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 14:59 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Gewoon in januari/februari naar de zon op vakantie gaan (Canarische eilanden bijv.). Dit jaar voor het eerst gedaan, heerlijk.
Januari/februari zijn de kutste maanden op de Canarische eilanden.
Maar 20 graden en veel regendagen.
Kaapverdië is beter. En Egypte.
  User die overal opduikt 2022 zondag 22 september 2019 @ 16:47:34 #61
186611 Haags
pi_189073677
De nazomer is nu volledig verdwenen hier. Grijze lucht.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 22 september 2019 @ 16:58:04 #62
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_189073800
Dit zou best elk weekend mogen.

Zoek het betere weer donderdag maar op Madeira op
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_189073868
Gewoon nog zon hier *O*
  zondag 22 september 2019 @ 17:26:39 #64
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_189074174
Hier wordt het nu eindelijk bewolkt maar het is nog lekker warm!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 22 september 2019 @ 17:28:49 #65
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_189074207
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 13:49 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, gister hele middag in het park gelegen. Vanmorgen flink stuk gewandeld en zit nu al ruim een uur op mn balkonnetje in de zon. Gelukzalig dit.

Ik ga het wel missen.

But don't cry because it's over... Smile because it happened. :)
Over 6 maanden begint de lente :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_189074293
Dag zon, bedankt voor het lekkere weekend :W. Wolken nemen nu de overhand, dus tijd voor wat neerslag :)
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_189074433
Kom maar met dat onweer.. _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_189074450
In duitsland, bij Emmen was het heerlijk vandaag
dag
  zondag 22 september 2019 @ 18:48:36 #69
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_189075849
Nou, de tuindeur kan weer dicht door zo'n ranzige tokkie vleesverbranding. Kom maar door met die regen.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 22 september 2019 @ 18:49:19 #70
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189075862
quote:
9s.gif Op zondag 22 september 2019 18:48 schreef JDude het volgende:
Nou, de tuindeur kan weer dicht door zo'n ranzige tokkie vleesverbranding. Kom maar door met die regen.
Vinexwijkbewoner gespot.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 22 september 2019 @ 18:49:48 #71
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189075877
buitje is alweer voorbij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Redactie Frontpage zondag 22 september 2019 @ 18:54:39 #72
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189075974
Vroeg donker opeens hier :X
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  User die overal opduikt 2022 zondag 22 september 2019 @ 18:56:09 #73
186611 Haags
pi_189075993
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:54 schreef LTVDK het volgende:
Vroeg donker opeens hier :X
Al twee uur donker hier, maar neerslag ho maar
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage zondag 22 september 2019 @ 19:08:09 #74
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189076159
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Al twee uur donker hier, maar neerslag ho maar
Hier barst momenteel de hemel open.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  User die overal opduikt 2022 zondag 22 september 2019 @ 19:19:06 #75
186611 Haags
pi_189076321
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hier barst momenteel de hemel open.
Hier nu dus ook *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_189076350
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hier nu dus ook *O*
LEUGENS

JIJ HEBT EEN GROOT PROBLEEM @Zipportal
pi_189076399
Hier nu ook bewolkt.
pi_189076440
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:22 schreef aloa het volgende:
Hier nu ook bewolkt.
Jeetje.
pi_189076502
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 19:25 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Jeetje.
Tsjaa :+
pi_189076771
Hier regen allen
  User die overal opduikt 2022 zondag 22 september 2019 @ 19:51:53 #81
186611 Haags
pi_189076827
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Hier regen allen
met BAKKEN _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_189076907
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

met BAKKEN _O_
Die lucht ruikt zo heerlijk
  User die overal opduikt 2022 zondag 22 september 2019 @ 19:57:19 #83
186611 Haags
pi_189076922
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 19:56 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Die lucht ruikt zo heerlijk
Weetnie, zit binnen.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 22 september 2019 @ 19:57:30 #84
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189076923
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 19:56 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Die lucht ruikt zo heerlijk
Dat is de geur van schimmelsporen die vrijkomen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 22 september 2019 @ 20:54:24 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189077969
Hier nog geen regen maar wel lekker fris windje. Opbokken met die hitte! *O* *O* *O* Stormen en regen willen we! Heel veel regen *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 22 september 2019 @ 21:35:39 #86
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189078767
Heerlijk weertje gehad vandaag. Dit mag wel tot april duren.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 23 september 2019 @ 09:56:31 #87
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189082190
Voor het eerst weer met deken geslapen ipv enkel dekbedovertrek :o
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 10:05:33 #88
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_189082272
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:28 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Over 6 maanden begint de lente :P
3 maanden. In LA is het in December veelal tussen de 15 en 20 graden met veel zon. Dus krijg twee weekjes lente in December :D

Zit al je op Madeira?
  maandag 23 september 2019 @ 10:14:17 #89
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_189082336
Heeeerlijk die regen!
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  maandag 23 september 2019 @ 10:14:19 #90
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189082338
quote:
3s.gif Op zondag 22 september 2019 19:57 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat is de geur van schimmelsporen die vrijkomen.
Nee, petrichor wordt veroorzaakt door geosmin, een door bepaalde bacteriën afgescheiden alcohol die zich omeer en meer opbouwt en na lange droge periodes dus die typische geur verspreiden.

Voor zover ik me het allemaal nog kan herinneren :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 23 september 2019 @ 10:17:53 #91
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189082372
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee, petrichor wordt veroorzaakt door geosmin, een door bepaalde bacteriën afgescheiden alcohol die zich omeer en meer opbouwt en na lange droge periodes dus die typische geur verspreiden.

Voor zover ik me het allemaal nog kan herinneren :P
Ahja, thx! https://en.wikipedia.org/wiki/Petrichor

Ik verwarde dat denk ik met de lekkere geur van een herfstbos. :?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 23 september 2019 @ 10:21:29 #92
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189082406
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:17 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ahja, thx! https://en.wikipedia.org/wiki/Petrichor

Ik verwarde dat denk ik met de lekkere geur van een herfstbos. :?
Dat kan inderdaad wel een flinke mengeling van sporen, bacteriën en vermolmd hout, bladeren en wat nog meer zijn :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 23 september 2019 @ 12:47:10 #93
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_189083949
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:05 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

3 maanden. In LA is het in December veelal tussen de 15 en 20 graden met veel zon. Dus krijg twee weekjes lente in December :D

Zit al je op Madeira?
Nee, donderdagochtend om 7:30 vlieg ik. 24-26 graden. Prima

Qua temperatuur is het deze week in Nederland nog goed te doen. Wel heel wisselvallig
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 23 september 2019 @ 16:05:34 #94
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189085862
Morgen heel veel regen _O_ _O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189087029
Vandaag was/is toch best lekker!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 23 september 2019 @ 17:54:39 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189087162
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:43 schreef Adrie072 het volgende:
Vandaag was/is toch best lekker!
Ik vond t 's middags in t zonnetje best warm :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 18:15:10 #97
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_189087364
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:43 schreef Adrie072 het volgende:
Vandaag was/is toch best lekker!
Viel mij ook nog enorm mee idd :)
pi_189087949
quote:
6s.gif Op maandag 23 september 2019 16:05 schreef Nikonlover het volgende:
Morgen heel veel regen _O_ _O_ _O_ _O_
Yesssssssssssssssss
pi_189088197
Het is volgens mij de hele week gruwelijk nat
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 23 september 2019 @ 19:35:09 #100
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189088282
-knip

[ Bericht 21% gewijzigd door Perrin op 23-09-2019 19:45:04 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 23 september 2019 @ 19:43:27 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189088394
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 19:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

@:Djeez

edit: hoe werkt dat taggen? :?
De dubbele punt weghalen :T

@Perrin
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 23 september 2019 @ 19:44:42 #102
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189088411
quote:
6s.gif Op maandag 23 september 2019 19:43 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

De dubbele punt weghalen :T

@:Perrin
@Nikonlover ah thx.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_189089626
het zou vandaag keihard regenen

maar in amsterdam alleen de zon gezien. sterker nog prima weer 20 graden. Ik moet het maar zien deze week
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 10:12:37 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189095301
Mooi regen gebied in Belgie-Noordzee-Engeland
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189096034
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 11:45:33 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189096161
quote:
8-) 8-)

Het regengebied is wel iets vertraagd
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189096238
Vandaag nog 20. Daarna iets minder warm.

  dinsdag 24 september 2019 @ 11:52:27 #108
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189096248
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:51 schreef aloa het volgende:
Vandaag nog 20. Daarna iets minder warm.

[ afbeelding ]
overdag niet overdreven warm maar ook niet koud. 's Nachts ronduit bovengemiddeld. We weten allemaal wat dat betekent ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 24 september 2019 @ 11:57:18 #109
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189096316
Waar blijft die regen nou?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 september 2019 @ 12:01:11 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189096372
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar blijft die regen nou?
Hier
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 12:23:56 #111
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
  dinsdag 24 september 2019 @ 12:28:52 #112
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189096717
*O* Het is begonnen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 15:20:32 #113
186611 Haags
pi_189098981
Heerlijk die regen _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_189099053
Wordt een lekker avondspitsje :P
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 15:25:31 #115
186611 Haags
pi_189099079
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Wordt een lekker avondspitsje :P
Werd ook al voor gewaarschuwd.
Zonder wrijving geen glans
pi_189099593
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 11:51 schreef aloa het volgende:
Vandaag nog 20. Daarna iets minder warm.

[ afbeelding ]
Belachelijk zacht voor eind september.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 16:49:15 #117
186611 Haags
pi_189100619
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 15:52 schreef MarkyMarkyeah het volgende:

[..]

Belachelijk zacht voor eind september.
Toch vrij normaal nog?
Zonder wrijving geen glans
pi_189100852
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Toch vrij normaal nog?
Normaal als in gemiddeld is overdag een graad of 16/17 max voor deze periode .
blablablabla
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 17:01:52 #119
186611 Haags
pi_189100861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Normaal als in gemiddeld is overdag een graad of 16/17 max voor deze periode .
Daar gaan we ook naar toe, als ik mij niet vergis.
Zonder wrijving geen glans
pi_189100891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Daar gaan we ook naar toe, als ik mij niet vergis.
Ja klopt, neem aan dat hij het had over vandaag en niet de lange termijn :D
blablablabla
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 17:04:08 #121
186611 Haags
pi_189100899
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja klopt, neem aan dat hij het had over vandaag en niet de lange termijn :D
Ah ja, lijkt mij ook.

De regen tikt ondertussen lekker door op het raam. O+
Zonder wrijving geen glans
pi_189101212
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja klopt, neem aan dat hij het had over vandaag en niet de lange termijn :D
Klopt!
Eindelijk weer is een bewolkte regenachtige dag :)
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 24 september 2019 @ 17:33:00 #123
186611 Haags
pi_189101381
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:25 schreef MarkyMarkyeah het volgende:

[..]

Klopt!
Eindelijk weer is een bewolkte regenachtige dag :)
Daar volgen deze week nog velen van. _O-
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 25 september 2019 @ 12:58:12 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189113469
Orkaan Lorenzo krijgt een aparte koers, dwars over de atlantische oceaan waarna hij doortrekt naar Groot-Brittanië. Kan de kaarten/het weer in Europa nog wel overhoop gaan gooien volgende week.

Daar in het zuidwesten komt 'ie aan.

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189113608
Regen valt tot nu toe wel weer mee vandaag vergeleken met voorspellingen.
Op basis van buienradar uursvoorspelling dacht ik dat het vanmorgen erg nat zou zijn. (die had het over 8mm ieder uur) maar zelfs nog zonnetje erbij onderweg naar m'n werk.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 25 september 2019 @ 14:11:16 #126
186611 Haags
pi_189114477
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:58 schreef Dven het volgende:
Orkaan Lorenzo krijgt een aparte koers, dwars over de atlantische oceaan waarna hij doortrekt naar Groot-Brittanië. Kan de kaarten/het weer in Europa nog wel overhoop gaan gooien volgende week.

Daar in het zuidwesten komt 'ie aan.

[ afbeelding ]
Volgt er weer een nazomer?
Zonder wrijving geen glans
pi_189114535
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Volgt er weer een nazomer?
We duiken juist dieper de herfst in volgens mij :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  User die overal opduikt 2022 woensdag 25 september 2019 @ 14:16:40 #128
186611 Haags
pi_189114538
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

We duiken juist dieper de herfst in volgens mij :)
Ah zo. :)
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 25 september 2019 @ 14:17:12 #129
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189114545
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Volgt er weer een nazomer?
Meh, die kan je voorlopig wel op je buik schrijven. GFS laat op termijn wel verbetering zien maar voorlopig is dat op basis van enkel de oper die geen navolging krijgt en op basis van één run. Ziet er niet zo sterk uit allemaal. Voorlopig vochtig en bewolkt met temperaturen rond of iets benedengemiddeld.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  User die overal opduikt 2022 woensdag 25 september 2019 @ 14:19:22 #130
186611 Haags
pi_189114572
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:17 schreef Dven het volgende:

[..]

Meh, die kan je voorlopig wel op je buik schrijven. GFS laat op termijn wel verbetering zien maar voorlopig is dat op basis van enkel de oper die geen navolging krijgt en op basis van één run. Ziet er niet zo sterk uit allemaal.
Opzich wel jammer. Zo'n weekendje als laatst zou toch wel een fijne afwisseling zijn tussen alle regen die er nu voorspeld is.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 25 september 2019 @ 14:28:01 #131
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189114714
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Opzich wel jammer. Zo'n weekendje als laatst zou toch wel een fijne afwisseling zijn tussen alle regen die er nu voorspeld is.
Tsja, kan niet alles hebben. Komen vast nog zat mooie dagen aan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  User die overal opduikt 2022 woensdag 25 september 2019 @ 14:34:16 #132
186611 Haags
pi_189114814
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Tsja, kan niet alles hebben. Komen vast nog zat mooie dagen aan.
Tuurlijk. :)
Zonder wrijving geen glans
  Moderator woensdag 25 september 2019 @ 14:36:44 #133
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_189114863
Dus grijs en regenachtig ohne ende...

Je merkt het ook al aan het topic hier. Wordt veel minder gepost met dit weertype.
Het is gewoon boring as f*ck, hoe 'blij' sommigen er ook mee zeggen te zijn. :O

*Zet de PlayStation maar weer aan* ;)
pi_189114889
Weer lekker droog op deze woensdag, en het zonnetje breekt flink door.
pi_189115081
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:36 schreef dick_laurent het volgende:
Dus grijs en regenachtig ohne ende...

*O* *O* *O*
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Redactie Games woensdag 25 september 2019 @ 14:58:41 #136
181272 crew  Noppie2000
pi_189115178
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:36 schreef dick_laurent het volgende:
Dus grijs en regenachtig ohne ende...

Je merkt het ook al aan het topic hier. Wordt veel minder gepost met dit weertype.
Het is gewoon boring as f*ck, hoe 'blij' sommigen er ook mee zeggen te zijn. :O

*Zet de PlayStation maar weer aan* ;)
Ik ben er niet 'blij' mee, ik ben dolgelukkig *;
  woensdag 25 september 2019 @ 15:29:32 #137
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189115672
Hier ook al een tijdje aan het kwakkelen.

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189115884
Hier was het nog wel een lekker dagje, 19 graden en doorgaans zonnig. Maar nu begint het ook grijs te worden.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 25 september 2019 @ 15:52:56 #139
186611 Haags
pi_189116009
Geen zon gezien hier vandaag
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 25 september 2019 @ 17:19:16 #140
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189117500
Raam open en een lekker zonnetje 8-)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 25 september 2019 @ 19:18:16 #141
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_189119187
Fake nieuws. Enkel wolken ende regen.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  † In Memoriam † woensdag 25 september 2019 @ 21:12:19 #142
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_189120910
Over 3mnd is het kerst ~:) *O* *O* Regent het waarschijnlijk ook :)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 25 september 2019 @ 21:16:15 #143
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_189120943
Ik kan dit soort dagen wel waarderen.. Soms, maar de ervaring leert dat deze dagen vaak weken worden :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 25 september 2019 @ 21:17:13 #144
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189120955
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan dit soort dagen wel waarderen.. Soms, maar de ervaring leert dat deze dagen vaak weken worden :P
Maanden de zon niet meer zien ;(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 25 september 2019 @ 21:20:30 #145
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189120994
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan dit soort dagen wel waarderen.. Soms, maar de ervaring leert dat deze dagen vaak weken worden :P
Kort na de zomer zijn ze zalig. Moet alleen niet te lang duren. Of weer terug warm of te koud, beide goed. Zolang het maar zonnig is :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189121010
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:12 schreef Snowsquall het volgende:
Over 3mnd is het kerst ~:) *O* *O* Regent het waarschijnlijk ook :)
Ja idd. Regen, harde wind en 13 graden :') net als enkele jaren geleden. Laatste witte kerst is ook alweer 10 jaar geleden ofzo :{
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 25 september 2019 @ 21:28:45 #147
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_189121129
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Kort na de zomer zijn ze zalig. Moet alleen niet te lang duren. Of weer terug warm of te koud, beide goed. Zolang het maar zonnig is :P
Lekkerste vind ik de verkoelende lange buien na een goede hete periode, maar dit heeft ook wel wat. Het ontbreken van de zon zoals jullie beide al aangeven is wat het zo kakkie maakt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  † In Memoriam † woensdag 25 september 2019 @ 21:37:08 #148
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_189121264
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:21 schreef Skwish het volgende:

[..]

Ja idd. Regen, harde wind en 13 graden :') net als enkele jaren geleden. Laatste witte kerst is ook alweer 10 jaar geleden ofzo :{
Vind het op zich niet erg maar heb dan helemaal geen kerst gevoel. Dat komt pas als het minimaal koud is...en droog(of sneeuw). En eigenlijk ben ik dan weer blij als het 1 januari is :+
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  donderdag 26 september 2019 @ 02:56:50 #149
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_189123863
Ik ga maar eens een weekje op vakantie dan, zonder regen :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  User die overal opduikt 2022 donderdag 26 september 2019 @ 05:16:55 #150
186611 Haags
pi_189123898
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan dit soort dagen wel waarderen.. Soms, maar de ervaring leert dat deze dagen vaak weken worden :P
En je voor je het weet is het kerst.
Zonder wrijving geen glans
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 26 september 2019 @ 07:30:52 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189124148
Wat een heerlijk herfstweertje O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die overal opduikt 2022 donderdag 26 september 2019 @ 07:37:46 #152
186611 Haags
pi_189124174
Zondag misschien storm
Zonder wrijving geen glans
pi_189124471
Weekend volle bak regen zoals het er nu naar uit ziet. Eens zien of dat ook echt een nat weekend wordt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_189124915
Het is herfst :(
  User die overal opduikt 2022 donderdag 26 september 2019 @ 09:25:06 #155
186611 Haags
pi_189125057
Ja het giet al geruime tijd. Wel lekker hoor.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 26 september 2019 @ 09:29:10 #156
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189125096
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja het giet al geruime tijd. Wel lekker hoor.
Hier ook :o
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 september 2019 @ 09:29:33 #157
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189125102
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 07:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zondag misschien storm
Staat ook al een tijd in de kaarten dus koers is vrij standvastig.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  User die overal opduikt 2022 donderdag 26 september 2019 @ 09:29:47 #158
186611 Haags
pi_189125104
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Hier ook :o
Hoeveel graden is het bij jou momenteel? Ik liep nog in t-shirt buiten vanmorgen _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_189125151
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hoeveel graden is het bij jou momenteel? Ik liep nog in t-shirt buiten vanmorgen _O_
Ben nu alweer verkouden aan het worden

OPBOKKEN MET DIE HERFST
  User die overal opduikt 2022 donderdag 26 september 2019 @ 09:35:33 #160
186611 Haags
pi_189125154
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:35 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ben nu alweer verkouden aan het worden

OPBOKKEN MET DIE HERFST
Homo :')
Zonder wrijving geen glans
pi_189125178
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:35 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ben nu alweer verkouden aan het worden

OPBOKKEN MET DIE HERFST
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Homo :')
Dat noemt zichzelf nou een "strijder". :')
  User die overal opduikt 2022 donderdag 26 september 2019 @ 09:38:19 #162
186611 Haags
pi_189125183
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Staat ook al een tijd in de kaarten dus koers is vrij standvastig.
True.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:37 schreef Zipportal het volgende:

[..]


[..]

Dat noemt zichzelf nou een "strijder". :')
Ja, die kan maar beter uitloggen!
Zonder wrijving geen glans
pi_189125212
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, die kan maar beter uitloggen!
@Wereldgozer Krijgt een speciale behandeling. @Caland
  donderdag 26 september 2019 @ 10:36:20 #165
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189125832
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hoeveel graden is het bij jou momenteel? Ik liep nog in t-shirt buiten vanmorgen _O_
Op het moment 18,5, zonnetje is er ook alweer even doorheen gekomen. Zal vandaag tot een graad of 25 gaan ofzo. Vanaf morgen weer goed weer wat het eigenlijk de komende 7 dagen wel lijkt te blijven met temperaturen tussen de 25-31 graden. Maar goed, alles is wel aan het veranderen hoor, op de lange termijn staan zelfs de eerste sneeuwkansjes er alweer in. Maar 5% en zal wel weer verdwijnen maar geeft al aan dat het overal flink gaat veranderen de komende weken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189125855
Pokkenweer
  donderdag 26 september 2019 @ 10:50:33 #167
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189125964
Flinke jongen, die Lorenzo :)

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  User die overal opduikt 2022 donderdag 26 september 2019 @ 11:36:36 #168
186611 Haags
pi_189126594
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 10:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Op het moment 18,5, zonnetje is er ook alweer even doorheen gekomen. Zal vandaag tot een graad of 25 gaan ofzo. Vanaf morgen weer goed weer wat het eigenlijk de komende 7 dagen wel lijkt te blijven met temperaturen tussen de 25-31 graden. Maar goed, alles is wel aan het veranderen hoor, op de lange termijn staan zelfs de eerste sneeuwkansjes er alweer in. Maar 5% en zal wel weer verdwijnen maar geeft al aan dat het overal flink gaat veranderen de komende weken.
Lekkaaaaaahhhhhh
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 26 september 2019 @ 14:04:41 #169
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_189128654
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:35 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ben nu alweer verkouden aan het worden

OPBOKKEN MET DIE HERFST
Ik heb een kriebel in mijn keel ;(

Oh en TT klopt niet. Nazomer? Voorherfst }:|
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 september 2019 @ 14:15:52 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189128852
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:04 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik heb een kriebel in mijn keel ;(

Oh en TT klopt niet. Nazomer? Voorherfst }:|
14.gif

OPBOKKEN MET DAT KUTWEER :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  User die overal opduikt 2022 donderdag 26 september 2019 @ 14:22:02 #171
186611 Haags
pi_189128968
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

14.gif

OPBOKKEN MET DAT KUTWEER :(
Neeeeeeeeeeeeee!!!
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 26 september 2019 @ 15:47:22 #172
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189130163
Onweer :o Vreemd genoeg ook een pitje midden op de Noordzee.

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189130322
Het was vandaag best wel redelijk weer eigenlijk. (Geleen)

Zal je zien dat ik morgen een alarmmelding heb en 2 uur in de regen kan gaan staan :')
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 26 september 2019 @ 15:59:50 #174
186611 Haags
pi_189130346
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:47 schreef Dven het volgende:
Onweer :o Vreemd genoeg ook een pitje midden op de Noordzee.

[ afbeelding ]
Mooie verdwaalde haha.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 september 2019 @ 16:02:29 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189130390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:57 schreef Resistor het volgende:
Het was vandaag best wel redelijk weer eigenlijk. (Geleen)

Zal je zien dat ik morgen een alarmmelding heb en 2 uur in de regen kan gaan staan :')
Volgens mij is het hier geen moment droog geweest vandaag. Het gaat van harde regen naar miezer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 26 september 2019 @ 16:27:29 #176
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189130805
ECMWF tot en met zondagavond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En GFS, iets meer compact

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door Dven op 26-09-2019 16:38:28 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 september 2019 @ 17:47:18 #177
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189131932
Hmmm. Wat een treurig weer zo. Om depressief van te worden. Wordt het de komende twee weken nog ergens droog of blijft het voorlopig zo?
pi_189132091
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:47 schreef fetX het volgende:
Hmmm. Wat een treurig weer zo. Om depressief van te worden. Wordt het de komende twee weken nog ergens droog of blijft het voorlopig zo?
Morgen zonnig en 19 graden hier. Best oké toch?
  User die overal opduikt 2022 donderdag 26 september 2019 @ 17:57:01 #179
186611 Haags
pi_189132095
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Morgen zonnig en 19 graden hier. Best oké toch?
Waar is hier?
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 september 2019 @ 18:15:14 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189132437
Volgens mij is het zowaar droog :o

De buienradar is echter verre van optimistisch ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage donderdag 26 september 2019 @ 18:30:09 #181
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_189132640
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Waar is hier?
In het wormvormig aanhangsel van Nederland, uiteraard
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_189132971
Zowaar een beetje blauwe lucht!
  donderdag 26 september 2019 @ 18:56:14 #183
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_189133031
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

14.gif

OPBOKKEN MET DAT KUTWEER :(
De aangepaste TT O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  User die overal opduikt 2022 donderdag 26 september 2019 @ 19:10:34 #184
186611 Haags
pi_189133278
Al 24 uur regen maar om 19.05 laat de zon zich even zien :') _O-
Zonder wrijving geen glans
pi_189133351
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is het zowaar droog :o

De buienradar is echter verre van optimistisch ;(
Hier ook droog.
  donderdag 26 september 2019 @ 19:46:36 #186
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_189133860
heerlijk dat de regen zo tegen de ramen aan spartelt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_189135131
Weer eens van dat lekkere binnen zit weer. O+
  donderdag 26 september 2019 @ 21:04:51 #188
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189135291
Windhoos over het dorp. Al uren geen electriciteit en het ligt bezaaid met takken, dakpannen en bomen. Zal morgen videos posten
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189135581
Wat een regen zeg!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 26 september 2019 @ 21:38:05 #190
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_189136026
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:35 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ben nu alweer verkouden aan het worden

OPBOKKEN MET DIE HERFST
Het weer de schuld geven kan niet, hè.

Overigens prima weer vandaag. Lekker hele dag korte broek en slippers met 24 graden. Nu nog 22. Ik mis het weer iig niet uit Nederland :D
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_189136076
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:38 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Het weer de schuld geven kan niet, hè.

Overigens prima weer vandaag. Lekker hele dag korte broek en slippers met 24 graden. Nu nog 22. Ik mis het weer iig niet uit Nederland :D
HeT lIgT nIeT aAn HeT wEeR
pi_189136220
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:04 schreef Dven het volgende:
Windhoos over het dorp. Al uren geen electriciteit en het ligt bezaaid met takken, dakpannen en bomen. Zal morgen videos posten
Heftig...
  donderdag 26 september 2019 @ 22:32:38 #193
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_189137210
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:47 schreef Dven het volgende:
Onweer :o Vreemd genoeg ook een pitje midden op de Noordzee.

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Mooie verdwaalde haha.
Aww...





Hijs verdwaald. ;(
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 26 september 2019 @ 22:34:53 #194
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_189137237
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:55 schreef DemonRage het volgende:
Weer eens van dat lekkere binnen zit weer. O+
Ja, lekker ook om 2x doorheen te moeten fietsen :( :'(
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 27 september 2019 @ 06:41:37 #195
186611 Haags
pi_189139313
quote:
15s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:32 schreef Kriegel het volgende:

[..]


[..]

Aww...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hijs verdwaald. ;(
_O-
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 27 september 2019 @ 09:21:29 #196
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189140169
Zijn verdomme snel geweest met alles op te ruimen. Dit is op de baan het enige nog zichtbare terwijl het bezaaid lag met bomen.



"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 27 september 2019 @ 09:25:48 #197
186611 Haags
pi_189140208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:21 schreef Dven het volgende:
Zijn verdomme snel geweest met alles op te ruimen. Dit is op de baan het enige nog zichtbare terwijl het bezaaid lag met bomen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik wacht met smart de filmpjes af.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 27 september 2019 @ 09:28:46 #198
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189140232
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik wacht met smart de filmpjes af.
Komt goed makker, eerst even naar kantoor. Hoe is het weertje daar?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189140391
Mooie dag vandaag. ^O^
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 27 september 2019 @ 09:45:07 #200
186611 Haags
pi_189140395
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Komt goed makker, eerst even naar kantoor. Hoe is het weertje daar?
Regenachtig
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 27 september 2019 @ 09:59:46 #201
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189140567
Hier alweer een flets zonnetje.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_189140620
Hier ook zon *O*
  Moderator vrijdag 27 september 2019 @ 10:30:15 #203
8781 crew  Frutsel
pi_189140901
hij probeert het maar nog geen volledig succes
pi_189140912
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:30 schreef Frutsel het volgende:
hij probeert het maar nog geen volledig succes
Af en toe een bui hier.
pi_189140917
Goeiste wind.
  vrijdag 27 september 2019 @ 13:44:41 #206
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189143638
Lorenzo gewoon met een kerndruk van 933 hectopascal _O-



ECMWF gaat daar ook in mee. Zelfs koers min of meer gelijk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Randstoringen gaan veel neerslag opleveren in NL. Europeanen natter dan Amerikanen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door Dven op 27-09-2019 13:52:58 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator vrijdag 27 september 2019 @ 14:16:04 #207
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_189143990
En weer is alle regen voor het westen / midden terwijl brabant, limburg en oost NL praktisch droog blijven. 8)7
pi_189144004
Ja, hier schijnt de zon. Alleen de wind is net iets te hard.
pi_189144038
quote:
zelf gemaakt?
je post het op 22 september terwijl dit kaartje van 27 september
goed man..
  vrijdag 27 september 2019 @ 14:20:46 #210
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189144052
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:19 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

zelf gemaakt?
je post het op 22 september terwijl dit kaartje van 27 september
goed man..
Een PNG-bestand dat continu ververst wordt ;)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189144064
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Een PNG-bestand dat continu ververst wordt ;)
weet ik veel :')
  vrijdag 27 september 2019 @ 14:23:11 #212
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189144091
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:21 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

weet ik veel :')
Nattekat is nu ziedend aangezien het geen chronologische waarde meer heeft :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 27 september 2019 @ 14:54:33 #213
186611 Haags
pi_189144501
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:19 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

zelf gemaakt?
je post het op 22 september terwijl dit kaartje van 27 september
goed man..
:')
Zonder wrijving geen glans
pi_189144709
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 13:44 schreef Dven het volgende:
Lorenzo gewoon met een kerndruk van 933 hectopascal _O-

[ afbeelding ]

ECMWF gaat daar ook in mee. Zelfs koers min of meer gelijk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Randstoringen gaan veel neerslag opleveren in NL. Europeanen natter dan Amerikanen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel lager worden ze ook niet op die hoogte.
pi_189145645
quote:
lach je me uit
pi_189145868
Ik zag net al een ouder met een kindje wat helemaal ingepakt was met dikke jas en muts :')

Ik werd vroeger met wieg en al in de vrieskou gezet :+
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 27 september 2019 @ 16:59:18 #217
186611 Haags
pi_189146171
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:18 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

lach je me uit
Nee maar je snapt hoop ik zelf al dat het een niet al te snuggere opmerking was. ;)
Zonder wrijving geen glans
pi_189146179
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nee maar je snapt hoop ik zelf al dat het een niet al te snuggere opmerking was. ;)
dus je lacht me niet uit?

nu ben ik teleurgesteld :(
pi_189146249
Goeiste regen
pi_189146398
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:10 schreef aloa het volgende:
Lorenzo
Wie is dat nu weer? Een mislukte Hollywood acteur?
pi_189147179
Geen weer om buiten te spelen...
  vrijdag 27 september 2019 @ 18:22:29 #222
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_189147251
Het weer op Madeira bevalt me wel. Iets wat ik zeker niet mis :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_189148021
Regent pijpenstelen hier.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 27 september 2019 @ 19:17:37 #224
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189148033
Lekker al die regen vandaag :D Komt trouwens een dikke buienlijn aan vanaf Engeland 8-) 8-) 8-) *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189148060
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:17 schreef Nikonlover het volgende:
Lekker al die regen vandaag :D Komt trouwens een dikke buienlijn aan vanaf Engeland 8-) 8-) 8-) *O* *O* *O*
Met onweer *O*
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 27 september 2019 @ 19:21:26 #226
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189148097
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:18 schreef aloa het volgende:

[..]

Met onweer *O*
Wow dat had ik niet gezien! YEAH! Lekker flitsen straks in t donker :7 :7 :7
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 27 september 2019 @ 19:25:39 #227
186611 Haags
pi_189148153
Dit weekend is voor de herfstliefhebbers helemaal geweldig.
Zonder wrijving geen glans
pi_189148176
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:21 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wow dat had ik niet gezien! YEAH! Lekker flitsen straks in t donker :7 :7 :7
Morgenochtend ook nog... :)
  vrijdag 27 september 2019 @ 19:38:04 #229
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_189148375
Reed rond 18.30 over Wieringen, een wolkbreuk. Niet gezond.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 27 september 2019 @ 20:41:22 #230
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_189149507
Bliksem!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 27 september 2019 @ 20:54:56 #231
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_189149782
Bliksem in de verte!
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_189150713
Gaat n potje los in Alkmaar, sodeknetter!
pi_189151182
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 21:33 schreef Adrie072 het volgende:
Gaat n potje los in Alkmaar, sodeknetter!
Hier ook. _O_

Onweer en slagregen.
  vrijdag 27 september 2019 @ 22:20:33 #234
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_189151672
Kut! Hier helemaal niets :(

groeten uit Eindhoven.
pi_189152805
Ging hier wel even goed tekeer :)
  zaterdag 28 september 2019 @ 00:16:52 #236
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_189154065
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 22:20 schreef DemonRage het volgende:
Hier helemaal niets, kut! :(

groeten uit Eindhoven.
Fixed
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_189155953
Een weekend met regen deze keer.
  zaterdag 28 september 2019 @ 10:04:38 #238
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189156151
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:38 schreef aloa het volgende:
Een weekend met regen deze keer.
Weer eens wat anders dan een woensdag
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 28 september 2019 @ 10:09:25 #239
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189156191
Flink wat schade ook tussen Amsterdam en Schiphol door een windhoos



"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189156219
Vandaag ook weer buien met onweer.
pi_189157397
Prima weertje.
pi_189157556
Veel regen en wind de komende dagen.

  Moderator zaterdag 28 september 2019 @ 13:44:33 #243
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_189158691
Nog meer regen! :D Gelukkig regent het niet al bijna non stop sinds een week...

...oh wacht.
  Redactie Games zaterdag 28 september 2019 @ 14:32:44 #244
181272 crew  Noppie2000
pi_189159476
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:44 schreef dick_laurent het volgende:
Nog meer regen! :D Gelukkig regent het niet al bijna non stop sinds een week...

...oh wacht.
Meer *O*
pi_189159842
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:44 schreef dick_laurent het volgende:
Nog meer regen! :D Gelukkig regent het niet al bijna non stop sinds een week...

...oh wacht.
Het is dan ook herfst! :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_189159995
Hier in Dordrecht is het al lange tijd prima weer hoor. Gewoon lekker om buiten te zijn.
pi_189160325
Voordeel is dat het nog vrij warm is, je zou maar dit weer hebben terwijl het maar paar graadjes boven nul is, dat is pas de hel als je aan het fietsen bent
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_189160488
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 21:33 schreef Adrie072 het volgende:
Gaat n potje los in Alkmaar, sodeknetter!
DAKKED @Zipportal
pi_189161505
Heftige buitjes :+
pi_189161573
Komt een mooie lijn met onweer aan vanaf de Noordzee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2019 17:05:03 ]
  zaterdag 28 september 2019 @ 17:10:45 #251
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_189161649
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit weekend is voor de herfstliefhebbers helemaal geweldig.
_O_ _O_
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_189161694
pi_189162167
Onweer hier *O*
pi_189162445
Wat een regen ook :o
pi_189162610
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:31 schreef aloa het volgende:
Wat een regen ook :o
Dollepret daarboven in Nederland!
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:14:53 #256
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_189163810
Wind regen droog plensbui nog meer wind en nu weer rustig en droog. Zo dat was de dag van vandaag ;)
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:15:54 #257
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_189163819
Wij hebben vrij weinig regen gehad vandaag, er komt nu ook niets meer aan.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:51:53 #258
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_189164380
Prima dagje in Brabant.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 28 september 2019 @ 23:21:23 #259
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189167555
Morgen hele dag regen 8-)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189168163
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:15 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een aanvoer zeg :o
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_189168187
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 00:02 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Wat een aanvoer zeg :o
Komt nog wel wat aan idd.

  zondag 29 september 2019 @ 00:41:51 #262
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_189168687
Is het zo'n kutweer in Nederland nu dan? Ik zit nu in Colombia en hier is het prima weer, alhoewel het vannacht hier heeft geonweerd waar je bang van werd, de kozijnen rammelden van het gebulder.
Don't let my username fool you...
pi_189170260
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:15 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dat de restjes van Lorenzo?
blablablabla
pi_189170302
Aardig regenachtig wel
Do what you love, love what you do!
pi_189170342
Vandaag een lekker grijs doe-helemaal-niks dagje *O*.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_189170438
Halve marathon op Texel is afgelast vanwege het weer.
  zondag 29 september 2019 @ 09:25:32 #267
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189170494
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 08:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Zijn dat de restjes van Lorenzo?
Lorenzo is net een cat. 5 die de Azoren overtrekt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189170506
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 08:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Zijn dat de restjes van Lorenzo?
Nee nog niet. Die zit nog verder op de oceaan.
pi_189170522
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 09:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Lorenzo is net een cat. 5 die de Azoren overtrekt.
Trekt precies over het meest westelijke eilandje heen, zo te zien als een cat 2.
  zondag 29 september 2019 @ 09:33:45 #270
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189170552
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 09:29 schreef aloa het volgende:

[..]

Trekt precies over het meest westelijke eilandje heen, zo te zien als een cat 2.
Wel een monster hoor. Meest oostelijke atlantische orkaan ooit waargenomen.

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 29 september 2019 @ 09:47:17 #271
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_189170688
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 09:29 schreef aloa het volgende:

[..]

Trekt precies over het meest westelijke eilandje heen, zo te zien als een cat 2.
Misschien zie ik vanaf Madeira nog wel wat hogere golven of Outer bands
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_189171012
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 09:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Wel een monster hoor. Meest oostelijke atlantische orkaan ooit waargenomen.

[ afbeelding ]
Wait.. en dat ding komt uiteindelijkop ons af? :o
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_189171128
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:16 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Wait.. en dat ding komt uiteindelijkop ons af? :o
Weekend denk ik..
pi_189171191
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:16 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Wait.. en dat ding komt uiteindelijkop ons af? :o
Dat is nog niet duidelijk. Richting Ierland en buigt daarna mogelijk af richting IJsland.
pi_189171248
Maar volgend weekend is het dus slecht weer. Hoe slecht, dat hangt af van welke kant hij op gaat.
  zondag 29 september 2019 @ 10:37:13 #276
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189171258
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:16 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Wait.. en dat ding komt uiteindelijkop ons af? :o
Nee, hoogstens wat randstoringen ofzo.interessant in dezen is hoe oostelijk een Atlantische orkaan uiteindelijk kan gaan. Dit is in principe al redelijk onmogelijk, laat staan met een categorie 5. Wat voor invloed gaat verdere opwarming van de oceaan hebben? Kunnen ze nog oostelijker en verder komen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 29 september 2019 @ 11:00:06 #277
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_189171590
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 09:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Wel een monster hoor. Meest oostelijke atlantische orkaan ooit waargenomen.

[ afbeelding ]
Van categorie 5 wel.

In oktober 2017 kwam orkaan Ophelia (categorie 2) zowat als categorie 1 aan land in Ierland.
  zondag 29 september 2019 @ 11:03:06 #278
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189171626
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:00 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Van deze categorie wel.

In oktober 2017 kwam orkaan Ophelia (categorie 2) zowat als categorie 1 aan land in Ierland.
Technisch gezien de restanten want bij landfall waren er geen tropische kenmerken meer :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator zondag 29 september 2019 @ 11:52:02 #279
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_189172367
Troosteloos hoor, dit weer. Not my cup of tea :{
  zondag 29 september 2019 @ 12:29:23 #280
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_189172830
Wel prima weertje om het huishouden te doen, af en toe pauzeren bij het raam met een bak koffie, kijken hoe de bomen heen en weer zwiepen in de wind.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_189172851
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:29 schreef Rabieluh het volgende:
Wel prima weertje om het huishouden te doen, af en toe pauzeren bij het raam met een bak koffie, kijken hoe de bomen heen en weer zwiepen in de wind.
Buiten zitten is er niet bij vandaag.
  Redactie Frontpage zondag 29 september 2019 @ 12:32:38 #282
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_189172880
Ideaal weer om de hele dag te neuken. Maar helaas, ik heb drie kinderen. Dan maar Samsonseks
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 29 september 2019 @ 13:41:27 #283
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_189174400
Echt een 'herfststorm' van 3x niks hier hoor, nauwelijks neerslag en er staat een briesje. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 29 september 2019 @ 13:44:05 #284
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_189174449
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 13:41 schreef Kriegel het volgende:
Echt een 'herfststorm' van 3x niks hier hoor, nauwelijks neerslag en er staat een briesje. :')
Was er een herfststorm aangekondigd?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 29 september 2019 @ 13:47:29 #285
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_189174514
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 13:44 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Was er een herfststorm aangekondigd?
Uh, ja? Soort van eerste herfststorm van het jaar, of iets wat dat benadert.

En je loopt zelf ook over "bomen die zwiepen in de wind" te reppen, dus ik dacht er zal wel iets van kloppen dan. Maar hier rond Noord-West Veluwe in elk geval nog niet.

Gister viel er veel meer regen dan nu en de wind is maar ietsjes sterker. :{
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 29 september 2019 @ 13:49:52 #286
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_189174563
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 13:47 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Uh, ja? Soort van eerste herfststorm van het jaar, of iets wat dat benadert.

En je loopt zelf ook over "bomen die zwiepen in de wind" te reppen, dus ik dacht er zal wel iets van kloppen dan. Maar hier rond Noord-West Veluwe in elk geval nog niet.
Naja ik woon aan de kust, daar waar voor de tweede helft van de middag (dat is nu nog niet) een waarschuwing voor windstoten is. Jij woont ver in het binnenland waar het minder waait en niet eens een waarschuwinkje voor staat dus ja.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 29 september 2019 @ 13:52:47 #287
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_189174622
Nou ja, de dag is nog niet voorbij idd ;)
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_189175175
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 13:44 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Was er een herfststorm aangekondigd?
Hoorde ik ook al ja 8-)

Zag het nergens terug!
  zondag 29 september 2019 @ 14:19:03 #289
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_189175290
Arriveert nu weer een tam veldje met buien in Zeeland, laat maar komen dat water.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_189177814
De loungeset weer onder de overkapping gezet, zeilen dicht gedaan. Gisterenavond vuurtje aangestookt en dan is dat ook wel weer gezellig. Maar heb er toch al wel weer zin in dat alles open en naar buiten kan. De regen valt hier overigens vandaag wel weer erg mee. Maar 1 bui gehad volgens mij.
pi_189177824
Zonnetje hier nu, maar gaat niet lang duren denk ik.
pi_189178163
Was goed nat geweest deze dagen aan de kust, volgens mij lag veel nog rond de 40-60 afgelopen maandag

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 29 september 2019 @ 16:36:55 #293
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189178270
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Was goed nat geweest deze dagen aan de kust, volgens mij lag veel nog rond de 40-60 afgelopen maandag

[ afbeelding ]
Oost Noord-Brabant en het noorden van Limburg nog steeds aan de droge kant.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 29 september 2019 @ 16:50:26 #294
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189178681
Gelukkig nog een klein weekje volle bak zomer hier.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 september 2019 @ 16:54:43 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189178810
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Was goed nat geweest deze dagen aan de kust, volgens mij lag veel nog rond de 40-60 afgelopen maandag

[ afbeelding ]
Toch wel mooi dat het verzopen land regen blijft krijgen, terwijl het droge land nog altijd niks krijgt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 29 september 2019 @ 17:19:16 #296
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_189179368
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 16:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Toch wel mooi dat het verzopen land regen blijft krijgen, terwijl het droge land nog altijd niks krijgt.
Achterhoek valt anders ook genoeg. Blij dat ik er een week niet ben. Dit klimaat bevalt me wel :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_189179560
Nu al een halve meter sneeuw in de VS. ~:)

WKN / Winter in noord Amerika 2019/2020
  zondag 29 september 2019 @ 18:45:57 #298
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_189180594
De wind trekt weer aan.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 29 september 2019 @ 18:48:39 #299
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_189180627
quote:
4s.gif Op zondag 29 september 2019 17:30 schreef aloa het volgende:
Nu al een halve meter sneeuw in de VS. ~:)

WKN / Winter in noord Amerika 2019/2020
Dooit ook wel weer weg. Niks raars aan en net als in de Alpen kan dat gebeuren. De herfst komt terug alvorens weer een lange en tyfus koude winter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 29 september 2019 @ 18:50:02 #300
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_189180642
Hier ook veel wind vandaag. Maar wel 25 graden gehaald. Ene kant jammer dat er niet wat hogere golven komen door Lorenzo. Net te ver weg
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')