abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188993467
DEN HAAG - Een 71-jarige Hagenaar is bezweken aan verwondingen die hij maandag vermoedelijk opliep bij een mishandeling in zijn woonplaats. Na een melding van een onwelwording gingen hulpdiensten naar zijn woning aan de Blois van Treslongstraat in het Haagse Geuzenkwartier.

De man werd gereanimeerd en is naar een ziekenhuis gebracht waar hij enige tijd later overleed. Zijn vrouw had agenten verteld dat hij eerder die dag slachtoffer was van een mishandeling. Die zou hebben plaatsgevonden toen hij op de Willem de Zwijgerlaan langs een groepje jongeren liep. Hij werd daar opgevangen door omstanders, waarna hij op eigen kracht naar zijn huis liep.

De politie zoekt uit wat er precies is gebeurd en is op zoek naar getuigen. Er zijn nog geen verdachten aangehouden.

https://www.telegraaf.nl/(...)eling-straatjongeren

Ik vraag me af, wat voor gasten zijn zo laf dat ze met een groepje een man van 71 dood trappen. Ik kan me niemand bedenken. Jullie wel?
pi_188993490
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:20 schreef Orion_in_space het volgende:
DEN HAAG - Een 71-jarige Hagenaar is bezweken aan verwondingen die hij maandag vermoedelijk opliep bij een mishandeling in zijn woonplaats. Na een melding van een onwelwording gingen hulpdiensten naar zijn woning aan de Blois van Treslongstraat in het Haagse Geuzenkwartier.

De man werd gereanimeerd en is naar een ziekenhuis gebracht waar hij enige tijd later overleed. Zijn vrouw had agenten verteld dat hij eerder die dag slachtoffer was van een mishandeling. Die zou hebben plaatsgevonden toen hij op de Willem de Zwijgerlaan langs een groepje jongeren liep. Hij werd daar opgevangen door omstanders, waarna hij op eigen kracht naar zijn huis liep.

De politie zoekt uit wat er precies is gebeurd en is op zoek naar getuigen. Er zijn nog geen verdachten aangehouden.

https://www.telegraaf.nl/(...)eling-straatjongeren

Ik vraag me af, wat voor gasten zijn zo laf dat ze met een groepje een man van 71 dood trappen. Ik kan me niemand bedenken. Jullie wel?
Eskimo's.
pi_188993545
Dan ben inderdaad een laffe lul. Er kan straks natuurlijk weer niet bewezen worden wie de fatale klap heeft gegeven.
pi_188993553
Daar moeten camera's hebben gehangen.
  Spellchecker dinsdag 17 september 2019 @ 18:35:01 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188993688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:25 schreef MadameMossel het volgende:
Dan ben inderdaad een laffe lul. Er kan straks natuurlijk weer niet bewezen worden wie de fatale klap heeft gegeven.
Hopelijk kunnen ze getuigen vinden of zijn er beelden van de mishandeling ....
RIP meneer.
pi_188993713
Als hij een wapen had gehad was dit nooit gebeurd...
pi_188993718
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:35 schreef maily het volgende:

[..]

Hopelijk kunnen ze getuigen vinden of zijn er beelden van de mishandeling ....
RIP meneer.
Ik hoop het ook, arme meneer...
pi_188995049
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Eskimo's.
Inuit :( Eskimo is racisme!
  dinsdag 17 september 2019 @ 19:59:52 #9
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188995127
quote:
DEN HAAG - Een 71-jarige Hagenaar is bezweken aan verwondingen die hij maandag vermoedelijk opliep bij een
Moet zijn:

DEN HAAG - Een 71-jarige Hagenaar is vermoedelijk bezweken aan verwondingen die hij maandag opliep bij een

Telegraaaaaf
pi_189000268
https://twitter.com/Neder(...)569781219330/photo/1

Misschien een met scherp schieten op dit soort afval.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_189000332
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 23:35 schreef Bloemkool het volgende:

Onzin, die doen zoiets niet.
pi_189000386
quote:

Raar verhaal
  woensdag 18 september 2019 @ 05:15:41 #13
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_189001636
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:25 schreef MadameMossel het volgende:
Dat sowieso inderdaad maar dan nog, het zijn minderjarigen. Meer dan een foei wordt het niet. Zelfs dat niet eens want dat kan hun toekomst in de weg staan en dat staat toch echt voorop.

We accepteren dit als maatschappij.
pi_189006930
quote:
Ja PVV-ers natuurlijk of FvD-ers. Natuurlijk zijn het vast niet die gasten waar we er minder van willen.
  woensdag 18 september 2019 @ 15:14:57 #15
65846 Bocaj
47th President.
pi_189007554
quote:

Je moet nog een slag om de arm houden (qua getuige) maar er kan niet in eens een blanke groep staan...
Deze groep moet er iets mee te maken hebben!
Politie zal wel camerabeelden hebben...

Maar dit geloof je toch niet meer... wat een vreselijke mensen zijn dat (geworden).
Totale shit aan een leven. :{
Totale shit aan normen en waarden. :{
Totale shit aan Nederland(ers). :{

Echt de gehele groep opsluiten als de echte dader in die groep niet te vinden is! :Y
  woensdag 18 september 2019 @ 15:20:24 #16
65846 Bocaj
47th President.
pi_189007634
quote:
De Haagse politie is een Team Grootschalige Opsporing opgestart dat onderzoek doet naar de zaak.
Gelukkig maar!
  woensdag 18 september 2019 @ 15:23:11 #17
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_189007663
Meer of minder?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 18 september 2019 @ 15:39:48 #18
65846 Bocaj
47th President.
pi_189007842
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 15:23 schreef PzKpfw het volgende:
Meer of minder?
Helemaal niet meer! Away with them!
pi_189010185
Marokkaanse hangjongeren op de Willem de Zwijgerlaan zou dan wel weer iets nieuws zijn. Normaal heb je daar meer kans dat Piet Hein Donner of Willem Vermeend in de weg staan, dan Marokkaanse hangjongeren.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_189010261
Marokkanen... Je verwacht het niet hč. Al is het wel fijn dat je wereldbeeld keer op keer bevestigd wordt.
  woensdag 18 september 2019 @ 19:18:58 #21
65846 Bocaj
47th President.
pi_189010277
Overleden man (71) kreeg klappen in gezicht van hangjongeren die stoep blokkeerden

De 71-jarige man die deze week overleed nadat hij op de Willem de Zwijgerlaan in het Haagse Statenkwartier werd mishandeld door tieners, werd in zijn gezicht geslagen door jongeren die het vertikten opzij te gaan. Dat vertelt zijn fysiotherapeut die de man opving na het geweld.

De vrouw vertelt dat haar patiënt na zijn afspraak naar buiten ging, maar gewond terugkeerde. Zijn bril was kapot en zijn neus bloedde. ,,Hij vertelde dat hij was aangevallen door die jongens”, aldus de fysiotherapeut, die het nog steeds niet kan geloven dat de man later is overleden. ,,Heel jammer. Hij was heel fit, heel gezond. Heel erg dit.”

De man zou buiten ruzie hebben gekregen met een groepje jongens dat de stoep blokkeerde. De Hagenaar zou gevraagd hebben of ze aan de kant wilden gaan, maar ze vertikten dat. ,,Toen is er kennelijk ruzie geweest en is hij aangevallen. Hij kwam toen bij ons terug. Hij was sowieso geschrokken dat het gebeurd was, maar uiteindelijk kon hij zelfstandig naar huis lopen.”

Hulpdiensten
Thuis werd hij onwel en werden hulpdiensten ingeschakeld. De man werd naar het ziekenhuis gebracht. De politie maakte gisteren bekend dat de man na de mishandeling is overleden. Er is een groot politieteam opgetuigd dat de zaak onderzoekt.

Meerdere ondernemers zeiden zojuist dat de winkelstraat al tijden overlast heeft van scholieren die intimiderend rondhangen. Vaak staan ze in groepjes voor de Turkse bakkerij, die onlangs is gesloten. Juist op deze plek is ook de 71-jarige aangevallen.

Mensen uit de buurt of nabestaanden hebben vandaag in de nis van de voormalige Turkse bakker bloemen en een brandende kaars neergezet ter nagedachtenis aan de man. Buurtbewoners zijn razend. ,,Wat een grenzeloze lafheid”, klinkt het.

https://www.ad.nl/den-haa(...)lokkeerden~ab149c95/
=========================
Die Willem Niehorster (FB Post) heeft wel veel mazzel gehad...
pi_189010597
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:18 schreef Bocaj het volgende:
Overleden man (71) kreeg klappen in gezicht van hangjongeren die stoep blokkeerden

De 71-jarige man die deze week overleed nadat hij op de Willem de Zwijgerlaan in het Haagse Statenkwartier werd mishandeld door tieners, werd in zijn gezicht geslagen door jongeren die het vertikten opzij te gaan. Dat vertelt zijn fysiotherapeut die de man opving na het geweld.

De vrouw vertelt dat haar patiënt na zijn afspraak naar buiten ging, maar gewond terugkeerde. Zijn bril was kapot en zijn neus bloedde. ,,Hij vertelde dat hij was aangevallen door die jongens”, aldus de fysiotherapeut, die het nog steeds niet kan geloven dat de man later is overleden. ,,Heel jammer. Hij was heel fit, heel gezond. Heel erg dit.”

De man zou buiten ruzie hebben gekregen met een groepje jongens dat de stoep blokkeerde. De Hagenaar zou gevraagd hebben of ze aan de kant wilden gaan, maar ze vertikten dat. ,,Toen is er kennelijk ruzie geweest en is hij aangevallen. Hij kwam toen bij ons terug. Hij was sowieso geschrokken dat het gebeurd was, maar uiteindelijk kon hij zelfstandig naar huis lopen.”

Hulpdiensten
Thuis werd hij onwel en werden hulpdiensten ingeschakeld. De man werd naar het ziekenhuis gebracht. De politie maakte gisteren bekend dat de man na de mishandeling is overleden. Er is een groot politieteam opgetuigd dat de zaak onderzoekt.

Meerdere ondernemers zeiden zojuist dat de winkelstraat al tijden overlast heeft van scholieren die intimiderend rondhangen. Vaak staan ze in groepjes voor de Turkse bakkerij, die onlangs is gesloten. Juist op deze plek is ook de 71-jarige aangevallen.

Mensen uit de buurt of nabestaanden hebben vandaag in de nis van de voormalige Turkse bakker bloemen en een brandende kaars neergezet ter nagedachtenis aan de man. Buurtbewoners zijn razend. ,,Wat een grenzeloze lafheid”, klinkt het.

Walgelijk. Nergens respect voor dat volk, geen enkele fatsoensnormen en nu zelfs moorddadig. Deze figuren zijn we liever kwijt dan rijk.
  woensdag 18 september 2019 @ 20:04:03 #23
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189010871
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:18 schreef Bocaj het volgende:

Hulpdiensten

Ik denk eerder dat Willem geluk heeft met zijn leeftijd en dat ze hem daarom niet aanvielen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_189010921
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Willem geluk heeft met zijn leeftijd en dat ze hem daarom niet aanvielen.
Als een groep hyena's gaan ze op de ouderen en de jongsten af inderdaad.
  woensdag 18 september 2019 @ 20:08:52 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189010960
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Neger, alsjeblieft. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 18 september 2019 @ 20:24:28 #26
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189011213
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Neger, alsjeblieft. :')
?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_189012946
Wat is er gvd toch aan de hand met dat volk. Een bejaarde man slaan?!!?!? Met zijn allen als een stelletje hyena’s, want alleen stellen deze schrielkippen niks voor. Zouden ze wroeging hebben nu dit nieuws bekend is? Zouden ze elkaar appen om het vooral stil te houden?

Een nachtmerrie voor zijn vrouw die achterblijft, die man is misschien ook een vader, een opa. Ik heb er geen woorden voor...de zinloosheid en de minachting voor een ander mens. Ik mag echt hopen dat dat zooitje gepakt wordt; hopelijk zien we dit terug op Opsporing verzocht.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  Spellchecker woensdag 18 september 2019 @ 21:59:50 #28
197773 crew  maily
pi_189013008
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:56 schreef kleinvogelijn het volgende:
Wat is er gvd toch aan de hand met dat volk. Een bejaarde man slaan?!!?!? Met zijn allen als een stelletje hyena’s, want alleen stellen deze schrielkippen niks voor. Zouden ze wroeging hebben nu dit nieuws bekend is? Zouden ze elkaar appen om het vooral stil te houden?

Een nachtmerrie voor zijn vrouw die achterblijft, die man is misschien ook een vader, een opa. Ik heb er geen woorden voor...de zinloosheid en de minachting voor een ander mens. Ik mag echt hopen dat dat zooitje gepakt wordt; hopelijk zien we dit terug op Opsporing verzocht.
Dit geval komt nu nogal in het nieuws, dus hopelijk zijn er beelden en die zullen dan wel ergens over een maand ofzo getoond worden .... en dat is dan nog snel he .... :|W
pi_189013152
verschrikkelijk.. hopelijk snel arrestaties. slecht voor alles en iedereen, dit. en vooral voor deze arme man en zn vrouw, wat een drama..
  woensdag 18 september 2019 @ 22:21:04 #30
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_189013403
Ah weer van die vrolijke moslims, je zou het niet zeggen.
pi_189016861
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:59 schreef maily het volgende:

[..]

Dit geval komt nu nogal in het nieuws, dus hopelijk zijn er beelden en die zullen dan wel ergens over een maand ofzo getoond worden .... en dat is dan nog snel he .... :|W
Nou ik vind het tegenvallen, ik heb het heel even in de krant zien staan.

Dit komt natuurlijk omdat er veel ander nieuws zoals een doodgeschoten advocaat.

Ook heel erg maar ik vind de reacties van met name de 2e kamer vrij hypocriet.
  donderdag 19 september 2019 @ 07:40:14 #32
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_189016902
Willen we MEER of MINDER van dit schorum? Zo gek was die vraag van Wilders toch niet?
"Hoka Hey!"
  donderdag 19 september 2019 @ 07:42:58 #33
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_189016917
Bereid je maar alvast voor als ze gepakt worden. Zoals al eerder gezegd in dit topic, kan niet worden bewezen wie de fatale klap uitgedeeld heeft en zal dus vrijspraak volgen. En al worden ze vervolgd, het zijn minderjarigen. De maximale straf is een jaar verplicht cursussen volgen verder niets.

Hun ontwikkeling mag immers niet in de weg gezeten worden.

Ons rechtssysteem kan hen niets maken, een straf zullen ze niet krijgen.

We tolereren dit als maatschappij.
  donderdag 19 september 2019 @ 07:49:55 #34
287741 matspontius
pi_189016972
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 07:42 schreef T-zooi het volgende:
Bereid je maar alvast voor als ze gepakt worden. Zoals al eerder gezegd in dit topic, kan niet worden bewezen wie de fatale klap uitgedeeld heeft en zal dus vrijspraak volgen. En al worden ze vervolgd, het zijn minderjarigen. De maximale straf is een jaar verplicht cursussen volgen verder niets.

Hun ontwikkeling mag immers niet in de weg gezeten worden.

Ons rechtssysteem kan hen niets maken, een straf zullen ze niet krijgen.

We tolereren dit als maatschappij.
En dat weet dit schorum maar al te goed. Als het in hun voordeel is weten ze heel goed hoe de Nederlandse maatschappij werkt en daar maken ze dankbaar gebruik van. Voor de rest doen ze zich voor als slachtoffer van deze maatschappij. Wij staan erbij en kijken erna en doen helemaal niets. Dus MEER of MINDER?
"Hoka Hey!"
  donderdag 19 september 2019 @ 09:41:17 #35
65846 Bocaj
47th President.
pi_189018121
https://www.omroepwest.nl(...)f-hij-er-langs-mocht
quote:
Getuigen

De politie onderzoekt ook of er een verband is tussen deze zaak en een mishandeling van vorige maand aan de Laan van Poot, waarbij Ewout (34) een gebroken kaak opliep. Hij sprak drie mannen aan die waarschijnlijk zijn fiets wilden stelen. De politie zoekt nog getuigen.
quote:
Signalementen

Er is weinig bekend over de drie verdachten. Toen Ewout bij zijn fiets aankwam, stonden ze met hun ruggen naar hem toe en vlak daarna lag hij al knock-out op de grond. De politie weet wel dat het om drie blanke mannen gaat. Ze worden tussen de 25 en 30 jaar oud geschat, zijn 1,85 meter lang en hebben een normaal postuur. Ze spraken normaal Nederlands
Maar het gaat weer redelijk goed met hem!
=================================================
Nou, ik zie hier totaal geen verband beste politiemensen!

(Wel een slag om de arm houden want de info is summier en de politie weet misschien iets wat wij niet weten natuurlijk! Zie dit als een disclaimer... :D )
  donderdag 19 september 2019 @ 10:13:11 #36
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_189018498
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 09:41 schreef Bocaj het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)f-hij-er-langs-mocht
[..]

[..]

Maar het gaat weer redelijk goed met hem!
=================================================
Nou, ik zie hier totaal geen verband beste politiemensen!

(Wel een slag om de arm houden want de info is summier en de politie weet misschien iets wat wij niet weten natuurlijk! Zie dit als een disclaimer... :D )
Geen wonder dat het oplospercentage bedroevend laag is als ze dat soort dingen gaan "onderzoeken".

Of het eerdere bericht moet fake news geweest zijn, dat kan natuurlijk ook.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_189018513
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 07:40 schreef matspontius het volgende:
Willen we MEER of MINDER van dit schorum? Zo gek was die vraag van Wilders toch niet?
niet als je racistisch denkt
  donderdag 19 september 2019 @ 10:23:21 #38
287741 matspontius
pi_189018588
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 10:14 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

niet als je racistisch denkt
Dus dat dit schorum van Marokkaanse afkomst is van geen enkel belang? Waarom haal je gelijk weer de term racisme erbij? Soort van dwang neurose? Het gaat hier expliciet om schorum, dat ze van Marokkaanse afkomst is tegenwoordig geen nieuws onder de zon ...
"Hoka Hey!"
pi_189018848
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 10:23 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dus dat dit schorum van Marokkaanse afkomst is van geen enkel belang? Waarom haal je gelijk weer de term racisme erbij? Soort van dwang neurose? Het gaat hier expliciet om schorum, dat ze van Marokkaanse afkomst is tegenwoordig geen nieuws onder de zon ...

je gaat al mank, als er staat dat deze jongeren rondhingen voor een turkse bakkerij. dat het marokkanen zijn, is jouw aanname.

jij haalt racisme erbij, door gelijk een hele bevolkingsgroep verantwoordelijk te houden.

en verder is het ongetwijfeld een groepje tuig dat zich vervelend gedraagt, maar is er toch maar een van hen die een oude man klappen geeft, lijkt me. dus dan kan je ook, alle achterlijke retoriek achterwege latend, hopen dat deze persoon wordt opgepakt.
  Spellchecker donderdag 19 september 2019 @ 11:02:36 #40
197773 crew  maily
pi_189019117
quote:
Antoine Veerkamp woont vlak bij broodjeszaak Enjoy Sandwich waar de Hagenaar voor de deur werd mishandeld. „Op camerabeelden die ik aan de politie heb gegeven zijn drie getinte jongens te zien die aan fietsen lopen te rukken. Als er een oudere man aankomt, gaan ze ineens achter hem aan”, vertelt hij. „Er worden veel fietsen gestolen hier. Dat doen ze door er een vreemd slot omheen te hangen. Later komen de dieven terug en nemen ze de fiets mee.”
bron

Gelukkig zijn er camerabeelden!
  donderdag 19 september 2019 @ 11:17:40 #41
65846 Bocaj
47th President.
pi_189019301
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:02 schreef maily het volgende:

[..]

bron

Gelukkig zijn er camerabeelden!
quote:
„Op camerabeelden die ik aan de politie heb gegeven zijn drie getinte jongens te zien die aan fietsen lopen te rukken.
quote:
De politie weet wel dat het om drie blanke mannen gaat. Ze worden tussen de 25 en 30 jaar oud geschat, zijn 1,85 meter lang en hebben een normaal postuur. Ze spraken normaal Nederlands
Strookt niet!
  donderdag 19 september 2019 @ 11:23:57 #42
287741 matspontius
pi_189019384
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 10:44 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

je gaat al mank, als er staat dat deze jongeren rondhingen voor een turkse bakkerij. dat het marokkanen zijn, is jouw aanname.

jij haalt racisme erbij, door gelijk een hele bevolkingsgroep verantwoordelijk te houden.

en verder is het ongetwijfeld een groepje tuig dat zich vervelend gedraagt, maar is er toch maar een van hen die een oude man klappen geeft, lijkt me. dus dan kan je ook, alle achterlijke retoriek achterwege latend, hopen dat deze persoon wordt opgepakt.
Jij weet net zo goed als ik dat het Marokkanen waren. Elke keer namelijk hetzelfde liedje. Dat jij dat dan vertaalt naar een hele bevolkingsgroep is je eigen bekrompen inzicht. Ik doel op schorum wat vaak van dit soort bevolkingsgroepen afkomstig is. Ergo, de rest van deze bevolkingsgroepen valt hier dan buiten. Dus als ik benoem dat dit soort praktijken vaker door dit soort bevolkingsgroepen uitgevoerd worden ben ik een racist?

Racisme is het idee dat rassen gerangschikt kunnen worden als superieur en inferieur ten opzichte van elkaar. Daaruit voortvloeiend kunnen voor het ene ras andere maatstaven worden aangelegd dan voor het andere. Ja, dat is wel van toepassing niet?

Er is er toch maar 1 - daar ga jij dan volledig mank want de rest die erbij staat doet niets? Dus ook niets om die imbeciel tegen te houden toch? Vervelend gedragen en klappen geven - die man is uiteindelijk overleden, dat ga jij dan een beetje lopen bagatelliseren omdat het Marokkanen zijn ...
"Hoka Hey!"
pi_189019924
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:17 schreef Bocaj het volgende:

[..]

[..]

[..]

Strookt niet!
Vaag verhaal weer.
pi_189020215
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:23 schreef matspontius het volgende:

[..]

Jij weet net zo goed als ik dat het Marokkanen waren. Elke keer namelijk hetzelfde liedje. Dat jij dat dan vertaalt naar een hele bevolkingsgroep is je eigen bekrompen inzicht. Ik doel op schorum wat vaak van dit soort bevolkingsgroepen afkomstig is. Ergo, de rest van deze bevolkingsgroepen valt hier dan buiten. Dus als ik benoem dat dit soort praktijken vaker door dit soort bevolkingsgroepen uitgevoerd worden ben ik een racist?
jij refereert toch aan meer of minder marokkanen, de uitspraak van wilders? dat was zo raar nog niet, vond jij. nou, dan zeg je dus iets generaliserends over alle marokkanen, die je dus kennelijk schuldig vind voor een incident
quote:
Racisme is het idee dat rassen gerangschikt kunnen worden als superieur en inferieur ten opzichte van elkaar. Daaruit voortvloeiend kunnen voor het ene ras andere maatstaven worden aangelegd dan voor het andere. Ja, dat is wel van toepassing niet?

Er is er toch maar 1 - daar ga jij dan volledig mank want de rest die erbij staat doet niets? Dus ook niets om die imbeciel tegen te houden toch? Vervelend gedragen en klappen geven - die man is uiteindelijk overleden, dat ga jij dan een beetje lopen bagatelliseren omdat het Marokkanen zijn ...
tja, groepsgedrag. ik bagataliseer niet, ik laat even zien dat je niet helemaal hysterisch naar alle marokkanen hoeft te worden. de man was eerst in orde, en dat ie overleden is, is nogal een verrassing, toch? maar dan is het ineens, dat ie is doodgeslagen door marokkanen.

en je kan lullen wat je wil, maar dit wordt hier gelijk weer aangegrepen om eens lekker los te gaan op marokkanen, en dat ze allemaal weg moeten. daar irriteer ik me mateloos aan, vind het zelfs uitermate respectloos naar deze oude man toe.
er moet gewoon een dader gepakt worden, iemand die een gevaar voor de maatschappij is. punt. ook goed voor de rest van die jongeren, die dan misschien betere keuzes in het leven kunnen maken, zonder zo'n mongool in hun omgeving.
  donderdag 19 september 2019 @ 12:54:01 #45
287741 matspontius
pi_189020543
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:28 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

jij refereert toch aan meer of minder marokkanen, de uitspraak van wilders? dat was zo raar nog niet, vond jij. nou, dan zeg je dus iets generaliserends over alle marokkanen, die je dus kennelijk schuldig vind voor een incident
[..]

tja, groepsgedrag. ik bagataliseer niet, ik laat even zien dat je niet helemaal hysterisch naar alle marokkanen hoeft te worden. de man was eerst in orde, en dat ie overleden is, is nogal een verrassing, toch? maar dan is het ineens, dat ie is doodgeslagen door marokkanen.

en je kan lullen wat je wil, maar dit wordt hier gelijk weer aangegrepen om eens lekker los te gaan op marokkanen, en dat ze allemaal weg moeten. daar irriteer ik me mateloos aan, vind het zelfs uitermate respectloos naar deze oude man toe.
er moet gewoon een dader gepakt worden, iemand die een gevaar voor de maatschappij is. punt. ook goed voor de rest van die jongeren, die dan misschien betere keuzes in het leven kunnen maken, zonder zo'n mongool in hun omgeving.
Jij moet eens beter leren lezen en interpreteren want je bent zo kortzichtig dat je alleen je eigen visie op dingen ziet. Mensen die weg moeten en/of keihard aangepakt moeten worden zijn diegenen die voortdurend criminele activiteiten, zware (zeden) misdrijven, ernstige intimiderende overlast, buitensporig geweld en geen integratie vertonen. Dat geld voor een bepaald gedeelte van bepaalde bevolkingsgroepen aangezien zij hierin oververtegenwoordigd zijn. Dus niet voor goed geintegreerde mensen uit deze bevolkingsgroepen, daar heeft helemaal niemand moeite mee. Dus er wordt helemaal niet gegeneraliseerd, hoe graag jij dat ook zou willen. SNAP JIJ DAT?
"Hoka Hey!"
pi_189020582
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:54 schreef matspontius het volgende:

[..]

Jij moet eens beter leren lezen en interpreteren want je bent zo kortzichtig dat je alleen je eigen visie op dingen ziet. Mensen die weg moeten en/of keihard aangepakt moeten worden zijn diegenen die voortdurend criminele activiteiten, zware (zeden) misdrijven, ernstige intimiderende overlast, buitensporig geweld en geen integratie vertonen. Dat geld voor een bepaald gedeelte van bepaalde bevolkingsgroepen aangezien zij hierin oververtegenwoordigd zijn. Dus niet voor goed geintegreerde mensen uit deze bevolkingsgroepen, daar heeft helemaal niemand moeite mee. Dus er wordt helemaal niet gegeneraliseerd, hoe graag jij dat ook zou willen. SNAP JIJ DAT?
ik wel.
  donderdag 19 september 2019 @ 13:04:33 #47
287741 matspontius
pi_189020679
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:56 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik wel.
Schijnbaar niet aangezien je maar door blijft emmeren over racisme en generaliseren
"Hoka Hey!"
pi_189020771
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 13:04 schreef matspontius het volgende:

[..]

Schijnbaar niet aangezien je maar door blijft emmeren over racisme en generaliseren
waarom zeg je dan minder marokkanen.... en nou op je teentjes getrapt als iemand dat ongepast vind.
  donderdag 19 september 2019 @ 13:40:19 #49
287741 matspontius
pi_189021117
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 13:13 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

waarom zeg je dan minder marokkanen.... en nou op je teentjes getrapt als iemand dat ongepast vind.
Ok, :W
"Hoka Hey!"
pi_189023934
Update
quote:
De politie heeft woensdagmiddag een 14-jarige jongen uit Den Haag aangehouden voor de fatale mishandeling van een 71-jarige man. Woensdag meldde de jongen zich bij het politiebureau. Hij is daarna ingerekend.

De politie is momenteel op zoek naar andere verdachten van de mishandeling.

De 71-jarige man werd op maandag het slachtoffer van een ernstige mishandeling op de Willem de Zwijgerlaan in Den Haag. De man ging daarna terug naar zijn woning aan de Blois van Treslongstraat, waar hij onwel werd.

Hulpdiensten hebben de man naar het ziekenhuis gebracht, waar hij later op de dag aan zijn verwondingen is overleden.

Bij het NFI is inmiddels sectie verricht op zijn lichaam. De politie kan momenteel niet meer vertellen over de mishandeling en de officiële doodsoorzaak van het slachtoffer.
pi_189024018
quote:
Dat wordt toch weer een middagje schoffelen
pi_189024359
quote:
quote:
Hm zou hij het gedaan hebben of naar voren geschoven zijn omdat hij misschien de jongste is van het groepje?

En de jongste krijgt vanzelfsprekend een fopstraf weekje papierprikken en foei niet meer doen he!
  donderdag 19 september 2019 @ 17:46:02 #53
65846 Bocaj
47th President.
pi_189024544
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 17:34 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Hm zou hij het gedaan hebben of naar voren geschoven zijn omdat hij misschien de jongste is van het groepje?

En de jongste krijgt vanzelfsprekend een fopstraf weekje papierprikken en foei niet meer doen he!
Beter maar de hele groep inrekenen en berechten als groep!
pi_189024596
Dit is weer een racistische moord.

Veertig jaar geleden is er een bruine jongen vermoord door een blanke. Het slachtoffer heet Kerwin Duinmeijer. Deze gebeurtenis wordt elk jaar nog herdacht. Er is zelfs een monument opgericht in het Vondelpark in Amsterdam. Hoeveel moorden zijn er ondertussen niet gepleegd op blanken?
  donderdag 19 september 2019 @ 17:51:35 #55
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_189024638
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 17:49 schreef Avinus het volgende:
Dit is weer een racistische moord.
Verklaar je nader?
pi_189025502
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 17:34 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

[..]

Misschien is hij naar politie gegaan omdat hij last van geweten had.
Kan ook he.
pi_189025527
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 17:51 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Verklaar je nader?
Op zich kan ik die gedachte wel begrijpen ja. Want denk je nou zelf dat het ook gebeurd zou zijn bij een Marokkaanse oudere man? Tuurlijk kan je het nooit bewijzen dus er zal ook niks mee gebeuren, maar er zit een kern van waarheid in.
  donderdag 19 september 2019 @ 18:54:31 #58
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189025698
Als er niet kan worden bewezen wie de fatale klap heeft gegeven, dan dienen ze allemaal voor doodslag berecht te worden mijns inziens.
Laat er nou aub een keer een voorbeeld gesteld worden.
pi_189025724
de jongen meldt zichzelf bij de politie.

en gewoon doorzeiken op marokkanen..
  donderdag 19 september 2019 @ 18:58:02 #60
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_189025751
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 18:44 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Op zich kan ik die gedachte wel begrijpen ja.
Het is een interessante denkwijze, dat zeker!
  donderdag 19 september 2019 @ 18:58:20 #61
406944 SugeLucky
pi_189025757
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 18:56 schreef pokkerdepok het volgende:

ah ja, als je jezelf bij de politie meldt, is het verder niet erg als je met een groepje een bejaarde man dood trapt.
pi_189025767
quote:

Als ik straks iemand doodsla en ik meld mezelf bij de politie moet ook iedereen gaan applaudisseren?
pi_189025807
quote:

Natuurlijk.

Wat dacht je dan?
pi_189025918
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 18:58 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

ah ja, als je jezelf bij de politie meldt, is het verder niet erg als je met een groepje een bejaarde man dood trapt.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 18:58 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Als ik straks iemand doodsla en ik meld mezelf bij de politie moet ook iedereen gaan applaudisseren?
waar haal je ' niet erg' vandaan. zucht, wat een simpelheid..

iemand die zichzelf netjes meldt, dat zegt je helemaal niets over de dader?
  donderdag 19 september 2019 @ 19:08:54 #65
406944 SugeLucky
pi_189025985
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:06 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

[..]

Jij doet alsof ie een goede daad verricht door zich zelf bij de politie te melden.

Het zegt inderdaad niet veel over een dader als je eerst een bejaarde man doodtrapt/slaat.
Jezelf 'netjes' bij de politie melden is wel het minste wat je kan doen.
pi_189025998
quote:

[..]

[..]

Wellicht alleen dat het geen doorgewinterde crimineel is, maar dat zou ook wat zijn op je 14e... Er zijn zoveel redenen om jezelf aan te geven en zelfs de grootste teringlijers zullen dat nog geregeld doen als ze zelf ook inzien dat de aanhouding onvermijdelijk is. Als je dergelijk gedrag goed gaat praten met het argument dat ze in ieder geval wel zelf naar de politie gegaan zijn dan is het einde ver zoek.
pi_189026016
quote:

[..]

[..]

Echt een held ja. Moeten we koesteren hoor, heldhaftige jongens die zichzelf melden bij de politie. Mijn hoed af voor deze jongen, slechts 14 jaar en nu al zo moedig.

Zo kunnen we nu weer door over het echte slachtoffer?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189026063
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 18:58 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

De man is later aan hartaanval overleden toch? Dat is iets anders dan doodtrappen
  donderdag 19 september 2019 @ 19:14:43 #69
406944 SugeLucky
pi_189026102
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

De man is later aan hartaanval overleden toch? Dat is iets anders dan doodtrappen
Hij is hoe dan ook overleden doordat ie mishandelt is door een groep mongolen.

Of wil je zeggen dat ie anders ook een hartaanval had gehad, als dat al het geval is.? Ik geloof dat de doodsoorzaak nog onbekend is.

Is het grote goedpraten alweer begonnen?
pi_189026167
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:08 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Jij doet alsof ie een goede daad verricht door zich zelf bij de politie te melden.

Het zegt inderdaad niet veel over een dader als je eerst een bejaarde man doodtrapt/slaat.
Jezelf 'netjes' bij de politie melden is wel het minste wat je kan doen.
hij heeft de man klappen gegeven. die is later pas overleden. hij is gewoon naar huis gelopen. dat is wat anders dan iemand doodslaan, hoe jij het suggereert.
en je meldt jezelf, als je vind dat je iets gedaan hebt wat niet kan.

als je daar niks inziet, ben je beperkt.
pi_189026208
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:14 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Of wil je zeggen dat ie anders ook een hartaanval had gehad, als dat al het geval is.? Ik geloof dat de doodsoorzaak nog onbekend is.

Dat weet jij dus helemaal niet. Je krijgt meestal geen hartaanval door een trap.
Misschien moet jij je een beetje dimmen als er geen doodsoorzaak bekend is
  donderdag 19 september 2019 @ 19:18:29 #72
406944 SugeLucky
pi_189026213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:17 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

hij heeft de man klappen gegeven. die is later pas overleden. hij is gewoon naar huis gelopen. dat is wat anders dan iemand doodslaan, hoe jij het suggereert.

Oh, als iemand later pas overlijdt door klappen, is het niet iemand doodslaan meer?

Jij bent nogal beperkt.
pi_189026226
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:18 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Oh, als iemand later pas overlijdt door klappen, is het niet iemand doodslaan meer?

Jij bent nogal beperkt.
Neem even je pilletje joh. Denk aan je hart
  donderdag 19 september 2019 @ 19:19:21 #74
406944 SugeLucky
pi_189026229
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dat weet jij dus helemaal niet. Je krijgt meestal geen hartaanval door een trap.
Misschien moet jij je een beetje dimmen als er geen doodsoorzaak bekend is
Jij komt vertellen dat ie door een hartaanval overleden is, terwijl dat helemaal niet bekend is. En nu moet ik dimmen omdat de doodsoorzaak niet bekend is?

Rot op toch, linkse kut.
pi_189026236
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:09 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wellicht alleen dat het geen doorgewinterde crimineel is, maar dat zou ook wat zijn op je 14e... Er zijn zoveel redenen om jezelf aan te geven en zelfs de grootste teringlijers zullen dat nog geregeld doen als ze zelf ook inzien dat de aanhouding onvermijdelijk is. Als je dergelijk gedrag goed gaat praten met het argument dat ze in ieder geval wel zelf naar de politie gegaan zijn dan is het einde ver zoek.
of jullie vinden het gewoon niet leuk dat het een 14 jarig jochie blijkt die een ernstige fout begaat, ipv een in en in slecht marokkaantje zoals al die slechte marokkanen...
pi_189026256
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:19 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Jij komt vertellen dat ie door een hartaanval overleden is, terwijl dat helemaal niet bekend is. En nu moet ik dimmen omdat de doodsoorzaak niet bekend is?

Rot op toch, linkse kut.
Dat was een vraag.
pi_189026260
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:17 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg over dat melden. Zijn genoeg andere redenen om jezelf te melden bij de politie wanneer je verdachte bent, dat hoeft echt niet vanuit de goedheid van je hart te zijn. En als je denkt dat er ook maar iets goedaardigs in zo'n type zit die een bejaarde man mishandelt na zelf te lopen klieren vind ik dat toch wel bijzonder.
pi_189026295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:19 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

of jullie vinden het gewoon niet leuk dat het een 14 jarig jochie blijkt die een ernstige fout begaat, ipv een in en in slecht marokkaantje zoals al die slechte marokkanen...
Een fout impliceert dat het per ongeluk ging, dat het niet je bedoeling was... Hoe kan je dat rijmen met een bejaarde man een klap verkopen? Dat lijkt me toch een vrij bewuste actie. Echt hoor...
pi_189026305
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Echt een held ja. Moeten we koesteren hoor, heldhaftige jongens die zichzelf melden bij de politie. Mijn hoed af voor deze jongen, slechts 14 jaar en nu al zo moedig.

Zo kunnen we nu weer door over het echte slachtoffer?
wees blij dat mensen zichzelf melden, omdat ze snappen dat ze te ver zijn gegaan.
pi_189026306
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:20 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg over dat melden. Zijn genoeg andere redenen om jezelf te melden bij de politie wanneer je verdachte bent, dat hoeft echt niet vanuit de goedheid van je hart te zijn. En als je denkt dat er ook maar iets goedaardigs in zo'n type zit die een bejaarde man mishandelt na zelf te lopen klieren vind ik dat toch wel bijzonder.
Jij was er niet bij.
Je weet niet wat de rol was van die jongen.
pi_189026351
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:14 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

hier raak je wel de kern. er is geen sprake van goedpraten, maar van zwartmaken. en niet zo'n beetje ook.
pi_189026385
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:21 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

wees blij dat mensen zichzelf melden, omdat ze snappen dat ze te ver zijn gegaan.
Hoeveel strafvermindering stel jij voor als hij schuldig wordt bevonden aan zware mishandeling?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189026392
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Jij was er niet bij.
Je weet niet wat de rol was van die jongen.
Maar jij ook niet, het enige wat wel bekend is, is dat hij betrokken was bij de mogelijk fatale mishandeling van een bejaarde man. En dan moeten we het allemaal maar zo goed vinden dat hij zelf naar de politie gaat? Ik vind het goed als mensen anderen helpen, niet als ze minder slecht gedrag vertonen dan mogelijk.
  donderdag 19 september 2019 @ 19:25:36 #84
406944 SugeLucky
pi_189026431
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:22 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

hier raak je wel de kern. er is geen sprake van goedpraten, maar van zwartmaken. en niet zo'n beetje ook.
Als het door een bepaalde bevolkingsgroep is gedaan. dan is dat zo.

Heeft niets met zwartmaken te maken. Is gewoon het beestje bij de naam noemen.

Ik heb overigens alleen over mongolen gehad. Dus misschien moet je beter opletten wat mensen zeggen voor je iedereen over 1 kam scheert.
pi_189026733
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:24 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Maar jij ook niet, het enige wat wel bekend is, is dat hij betrokken was bij de mogelijk fatale mishandeling van een bejaarde man. En dan moeten we het allemaal maar zo goed vinden dat hij zelf naar de politie gaat? Ik vind het goed als mensen anderen helpen, niet als ze minder slecht gedrag vertonen dan mogelijk.
Zelf naar de politie gaan is beter dan niet zelf naar politie gaan.
In jullie optiek is alles wat een allochtoon doet fout en verdacht, daar valt gewoon geen normale discussie mee te voeren.
  donderdag 19 september 2019 @ 19:39:07 #86
406944 SugeLucky
pi_189026821
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

In jullie optiek is alles wat een allochtoon doet fout en verdacht, daar valt gewoon geen normale discussie mee te voeren.
Er overlijdt een bejaarde man nadat ie is aangevallen door een groepje allochtonen en jij probeert positieve punten te zoeken. En allochtonen het slachtoffer te maken.

Je zal zelf wel een allochtoon zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door SugeLucky op 19-09-2019 19:48:51 ]
pi_189026975
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Onzin, ook een autochtoon zou uitgekotst worden bij een mogelijk fatale mishandeling van een bejaarde... Maar wat je nu zegt is ongeveer hetzelfde als beweren dat iemand verkrachten met een condoom beter is dan zonder. Ja het is zo, maar kunnen we dan alsjeblieft wel gewoon blijven focussen op dat het vooral een walgelijke daad is, en niet op de 'goedheid' van de verdachte?
pi_189028264
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:23 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hoeveel strafvermindering stel jij voor als hij schuldig wordt bevonden aan zware mishandeling?
het helpt wel, denk ik
pi_189028324
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:25 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Als het door een bepaalde bevolkingsgroep is gedaan. dan is dat zo.

Heeft niets met zwartmaken te maken. Is gewoon het beestje bij de naam noemen.

Ik heb overigens alleen over mongolen gehad. Dus misschien moet je beter opletten wat mensen zeggen voor je iedereen over 1 kam scheert.
is groepsgedrag hier. maar okee, als je je ervan distantieert, zijn we klaar.
pi_189028371
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:44 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Onzin, ook een autochtoon zou uitgekotst worden bij een mogelijk fatale mishandeling van een bejaarde... Maar wat je nu zegt is ongeveer hetzelfde als beweren dat iemand verkrachten met een condoom beter is dan zonder. Ja het is zo, maar kunnen we dan alsjeblieft wel gewoon blijven focussen op dat het vooral een walgelijke daad is, en niet op de 'goedheid' van de verdachte?
als de abraak van de verdachte op grond van kleurtje stopt, dan heb je een punt.
pi_189028462
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:34 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

als de abraak van de verdachte op grond van kleurtje stopt, dan heb je een punt.
Wanneer er iets gebeurd is doet het kleurtje er niet meer toe, de dader moet gewoon gepakt worden. Maar je kan niet gaan lopen ontkennen dat dergelijke straatintimidatie vaker voorkomt bij allochtonen en dan met name Marokkanen. Laat ik het zo stellen, ik hou ermee op er een vooroordeel over te hebben wanneer ze niet meer oververtegenwoordigd zijn in de misdaadstatistieken.
pi_189028541
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wanneer er iets gebeurd is doet het kleurtje er niet meer toe, de dader moet gewoon gepakt worden. Maar je kan niet gaan lopen ontkennen dat dergelijke straatintimidatie vaker voorkomt bij allochtonen en dan met name Marokkanen. Laat ik het zo stellen, ik hou ermee op er een vooroordeel over te hebben wanneer ze niet meer oververtegenwoordigd zijn in de misdaadstatistieken.
ik reageerde als eerste hier op iemand die zei, dat widlers toch wel gelijk had met zn minder marokkanen. dan gaat het niet meer over de afkomst van straatjongeren, maar over allemaal. en dat dit dan weer het zoveelste is wat bewijst dat ze het land uit moeten.
pi_189028596
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:41 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik reageerde als eerste hier op iemand die zei, dat widlers toch wel gelijk had met zn minder marokkanen. dan gaat het niet meer over de afkomst van straatjongeren, maar over allemaal. en dat dit dan weer het zoveelste is wat bewijst dat ze het land uit moeten.
Ik snap zo'n gevoel wel. Het is natuurlijk niet eerlijk, maar dit soort zaken dragen wel bij aan dergelijke gedachtes ja.
  donderdag 19 september 2019 @ 20:55:25 #94
406944 SugeLucky
pi_189028878
Ik snap het gevoel ook wel.

Ik vind Marokkanen over het algemeen niet echt een positieve bijdrage leveren aan ons land. Enkelingen daar gelaten.
Van de meesten heb je geen last, maar je hebt er ook niets aan als autochtoon zijnde.
Ze gaan voornamelijk met elkaar om, vooral oudere Marokkanen praten vaak gebrekkig Nederlands.
Ze hebben een hele andere cultuur en normen en waarden.
Een behoorlijk percentage heeft een uitkering.
En als Marokkanen in het nieuws komen is het meestal negatief. Laten we eerlijk zijn.

Dat er dan mensen zijn die ook liever minder, minder zien, is niet zo vreemd.

Het zal wel weer racistisch gevonden worden, maar het is gewoon de realiteit.
  donderdag 19 september 2019 @ 21:19:13 #95
65846 Bocaj
47th President.
pi_189029503
https://nos.nl/artikel/23(...)jarige-hagenaar.html

quote:
De man overleed 's avonds in het ziekenhuis, mogelijk als gevolg van mishandeling door een groepje jongeren eerder die dag.
Het is te prijzen dat de jongen zich gemeld heeft!
(Al moet gezegd worden dat hij best gestuurd kan zijn!)
Laten we hopen dat hij nu schoon schip maakt en de 2 anderen zich ook gaan melden!
pi_189030916
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:43 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik snap zo'n gevoel wel. Het is natuurlijk niet eerlijk, maar dit soort zaken dragen wel bij aan dergelijke gedachtes ja.
denken doen we allemaal wel eens. en dan realiseer je je weer dat het kort door de bocht is.
  Spellchecker vrijdag 20 september 2019 @ 21:14:18 #97
197773 crew  maily
pi_189045166
Vier (!!) minderjarigen melden zich om dood Hagenaar
quote:
Vier jongens in de leeftijd van 13, 14 en 15 jaar hebben zichzelf gemeld bij de politie in verband met het overlijden van een 71-jarige Hagenaar. De man overleed maandag in het ziekenhuis, mogelijk als gevolg van mishandeling door een groepje jongeren van middelbareschoolleeftijd. Een 14-jarige verdachte meldde zichzelf donderdag al bij de politie.
Het slachtoffer overleed nadat hij eerder in zijn huis aan de Blois van Treslongstraat onwel was geworden en gereanimeerd moest worden. De echtgenote van het slachtoffer heeft agenten verteld dat haar man het slachtoffer was geworden van mishandeling toen hij op de Willem de Zwijgerlaan in Den Haag langs het groepje jongeren liep. Hij is op eigen kracht naar huis gelopen, maar werd daar later onwel.
Het slachtoffer overleed nadat hij eerder in zijn huis aan de Blois van Treslongstraat onwel was geworden en gereanimeerd moest worden. De echtgenote van het slachtoffer heeft agenten verteld dat haar man het slachtoffer was geworden van mishandeling toen hij op de Willem de Zwijgerlaan in Den Haag langs het groepje jongeren liep. Hij is op eigen kracht naar huis gelopen, maar werd daar later onwel.

Inmiddels is sectie gedaan op het lichaam van het slachtoffer, maar de politie geeft op dit moment in verband met het onderzoek niet meer informatie over de doodsoorzaak en over wat er precies is gebeurd.
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:26:05 #98
65846 Bocaj
47th President.
pi_189045354
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:14 schreef maily het volgende:
Vier jongens in de leeftijd van 13, 14 en 15 jaar hebben zichzelf gemeld bij de politie in verband met het overlijden van een 71-jarige Hagenaar.
Kijk aan, kijk aan!
Hartstikke mooi!
^O^ ^O^
pi_189045498
Eigenlijk zijn het gewoon heel lieve jongens O+
  Spellchecker vrijdag 20 september 2019 @ 21:35:03 #100
197773 crew  maily
pi_189045549
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:26 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Kijk aan, kijk aan!
Hartstikke mooi!
^O^ ^O^
Herinner je je deze zaak nog? NWS / Nijmeegse scooterboys voor de rechter deel 3

Die gasten hebben tot in het oneindige volgehouden dat zij niet de bestuurder van de scooter waren .....
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:47:33 #101
65846 Bocaj
47th President.
pi_189045791
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:35 schreef maily het volgende:

[..]

Herinner je je deze zaak nog? NWS / Nijmeegse scooterboys voor de rechter deel 3

Die gasten hebben tot in het oneindige volgehouden dat zij niet de bestuurder van de scooter waren .....
Ken die zaak niet... maar ik lees dat beiden toch straf kregen ook al wezen ze elkaar aan als schuldige...
Dat geeft goede hoop voor deze zaak! ;)
  vrijdag 20 september 2019 @ 23:30:34 #102
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_189047912
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:47 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ken die zaak niet... maar ik lees dat beiden toch straf kregen ook al wezen ze elkaar aan als schuldige...
Dat geeft goede hoop voor deze zaak! ;)
Het zijn wel minderjarigen nog, ben benieuwd...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Spellchecker vrijdag 20 september 2019 @ 23:32:18 #103
197773 crew  maily
pi_189047956
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 september 2019 23:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ook dat nog ... :X
  vrijdag 20 september 2019 @ 23:46:11 #104
65846 Bocaj
47th President.
pi_189048396
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 september 2019 23:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja, ben idd ook wel benieuwd wat het wordt!... Jeugd detentie!
pi_189049333
alle vier gemeld. prima.
pi_189053647
Column in NRC;

quote:
Waarschijnlijk heeft die 71-jarige het groepje aangesproken op hun gedrag. Ooit was dat een normale opvoedende gewoonte, de kiem van een veilige samenleving. Maar wie durft het tuig nog te corrigeren na dit fatale exces? Niet de politie in elk geval.

,,...waar ik nu mee moet leven voelt nog veel vreemder. Dat ik vlak van tevoren de politie waarschuwde en dat die niet reageerde.”

Dat was maandag. Woensdag werd een advocaat geliquideerd. Daartussen was het Prinsjesdag. De Koning sprak: „Vijfenzeventig jaar later lijken vrijheid, democratie en een sterke rechtsstaat vanzelfsprekende waarden. Maar wie de wereld beschouwt, realiseert zich hoe bijzonder het is te leven in een land waarin mensen zich veilig kunnen voelen.”
De oude man mag blij zijn dat ie toevallig niet Jan Roos heet.

Ow de oude man is dood, laat maar.

Maar wat dacht die vent dan? Beetje de jeugd ''lastig vallen''.... Natuurlijk omdat het jongeren zijn die een bepaalde roots delen. Wat een racist. Vast zon PVV stemmer.
En zoals Chris Klomp ooit aangaf; actie is reactie.
pi_189053759
FeyeNody twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 12:50:09 De 71 jarige man die door een groepje kansenparels is vermoord omdat hij met zijn scootmobiel wilde passeren. Rust zacht Nico 😢 https://t.co/Y2GQuCbTLy reageer retweet
  zaterdag 21 september 2019 @ 13:33:32 #108
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189054111
Nou, wanneer gaat de rechter "foei" zeggen tegen deze boefjes?
  Spellchecker zaterdag 21 september 2019 @ 13:33:59 #109
197773 crew  maily
pi_189054117
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, wanneer gaat de rechter "foei" zeggen tegen deze boefjes?
Hij zit moed te verzamelen.
  zaterdag 21 september 2019 @ 13:36:48 #110
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189054152
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 13:33 schreef maily het volgende:

[..]

Hij zit moed te verzamelen.
Snap het wel.
Voor je weet, staat er een familielid met een pistool voor je terwijl broerlief je dochter verkracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')