quote:Op donderdag 19 september 2019 11:02 schreef maily het volgende:
[..]
bron
Gelukkig zijn er camerabeelden!
quote:„Op camerabeelden die ik aan de politie heb gegeven zijn drie getinte jongens te zien die aan fietsen lopen te rukken.
Strookt niet!quote:De politie weet wel dat het om drie blanke mannen gaat. Ze worden tussen de 25 en 30 jaar oud geschat, zijn 1,85 meter lang en hebben een normaal postuur. Ze spraken normaal Nederlands
Jij weet net zo goed als ik dat het Marokkanen waren. Elke keer namelijk hetzelfde liedje. Dat jij dat dan vertaalt naar een hele bevolkingsgroep is je eigen bekrompen inzicht. Ik doel op schorum wat vaak van dit soort bevolkingsgroepen afkomstig is. Ergo, de rest van deze bevolkingsgroepen valt hier dan buiten. Dus als ik benoem dat dit soort praktijken vaker door dit soort bevolkingsgroepen uitgevoerd worden ben ik een racist?quote:Op donderdag 19 september 2019 10:44 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
je gaat al mank, als er staat dat deze jongeren rondhingen voor een turkse bakkerij. dat het marokkanen zijn, is jouw aanname.
jij haalt racisme erbij, door gelijk een hele bevolkingsgroep verantwoordelijk te houden.
en verder is het ongetwijfeld een groepje tuig dat zich vervelend gedraagt, maar is er toch maar een van hen die een oude man klappen geeft, lijkt me. dus dan kan je ook, alle achterlijke retoriek achterwege latend, hopen dat deze persoon wordt opgepakt.
jij refereert toch aan meer of minder marokkanen, de uitspraak van wilders? dat was zo raar nog niet, vond jij. nou, dan zeg je dus iets generaliserends over alle marokkanen, die je dus kennelijk schuldig vind voor een incidentquote:Op donderdag 19 september 2019 11:23 schreef matspontius het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat het Marokkanen waren. Elke keer namelijk hetzelfde liedje. Dat jij dat dan vertaalt naar een hele bevolkingsgroep is je eigen bekrompen inzicht. Ik doel op schorum wat vaak van dit soort bevolkingsgroepen afkomstig is. Ergo, de rest van deze bevolkingsgroepen valt hier dan buiten. Dus als ik benoem dat dit soort praktijken vaker door dit soort bevolkingsgroepen uitgevoerd worden ben ik een racist?
tja, groepsgedrag. ik bagataliseer niet, ik laat even zien dat je niet helemaal hysterisch naar alle marokkanen hoeft te worden. de man was eerst in orde, en dat ie overleden is, is nogal een verrassing, toch? maar dan is het ineens, dat ie is doodgeslagen door marokkanen.quote:Racisme is het idee dat rassen gerangschikt kunnen worden als superieur en inferieur ten opzichte van elkaar. Daaruit voortvloeiend kunnen voor het ene ras andere maatstaven worden aangelegd dan voor het andere. Ja, dat is wel van toepassing niet?
Er is er toch maar 1 - daar ga jij dan volledig mank want de rest die erbij staat doet niets? Dus ook niets om die imbeciel tegen te houden toch? Vervelend gedragen en klappen geven - die man is uiteindelijk overleden, dat ga jij dan een beetje lopen bagatelliseren omdat het Marokkanen zijn ...
Jij moet eens beter leren lezen en interpreteren want je bent zo kortzichtig dat je alleen je eigen visie op dingen ziet. Mensen die weg moeten en/of keihard aangepakt moeten worden zijn diegenen die voortdurend criminele activiteiten, zware (zeden) misdrijven, ernstige intimiderende overlast, buitensporig geweld en geen integratie vertonen. Dat geld voor een bepaald gedeelte van bepaalde bevolkingsgroepen aangezien zij hierin oververtegenwoordigd zijn. Dus niet voor goed geintegreerde mensen uit deze bevolkingsgroepen, daar heeft helemaal niemand moeite mee. Dus er wordt helemaal niet gegeneraliseerd, hoe graag jij dat ook zou willen. SNAP JIJ DAT?quote:Op donderdag 19 september 2019 12:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
jij refereert toch aan meer of minder marokkanen, de uitspraak van wilders? dat was zo raar nog niet, vond jij. nou, dan zeg je dus iets generaliserends over alle marokkanen, die je dus kennelijk schuldig vind voor een incident
[..]
tja, groepsgedrag. ik bagataliseer niet, ik laat even zien dat je niet helemaal hysterisch naar alle marokkanen hoeft te worden. de man was eerst in orde, en dat ie overleden is, is nogal een verrassing, toch? maar dan is het ineens, dat ie is doodgeslagen door marokkanen.
en je kan lullen wat je wil, maar dit wordt hier gelijk weer aangegrepen om eens lekker los te gaan op marokkanen, en dat ze allemaal weg moeten. daar irriteer ik me mateloos aan, vind het zelfs uitermate respectloos naar deze oude man toe.
er moet gewoon een dader gepakt worden, iemand die een gevaar voor de maatschappij is. punt. ook goed voor de rest van die jongeren, die dan misschien betere keuzes in het leven kunnen maken, zonder zo'n mongool in hun omgeving.
ik wel.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:54 schreef matspontius het volgende:
[..]
Jij moet eens beter leren lezen en interpreteren want je bent zo kortzichtig dat je alleen je eigen visie op dingen ziet. Mensen die weg moeten en/of keihard aangepakt moeten worden zijn diegenen die voortdurend criminele activiteiten, zware (zeden) misdrijven, ernstige intimiderende overlast, buitensporig geweld en geen integratie vertonen. Dat geld voor een bepaald gedeelte van bepaalde bevolkingsgroepen aangezien zij hierin oververtegenwoordigd zijn. Dus niet voor goed geintegreerde mensen uit deze bevolkingsgroepen, daar heeft helemaal niemand moeite mee. Dus er wordt helemaal niet gegeneraliseerd, hoe graag jij dat ook zou willen. SNAP JIJ DAT?
Schijnbaar niet aangezien je maar door blijft emmeren over racisme en generaliserenquote:
waarom zeg je dan minder marokkanen.... en nou op je teentjes getrapt als iemand dat ongepast vind.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:04 schreef matspontius het volgende:
[..]
Schijnbaar niet aangezien je maar door blijft emmeren over racisme en generaliseren
Ok,quote:Op donderdag 19 september 2019 13:13 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
waarom zeg je dan minder marokkanen.... en nou op je teentjes getrapt als iemand dat ongepast vind.
quote:De politie heeft woensdagmiddag een 14-jarige jongen uit Den Haag aangehouden voor de fatale mishandeling van een 71-jarige man. Woensdag meldde de jongen zich bij het politiebureau. Hij is daarna ingerekend.
De politie is momenteel op zoek naar andere verdachten van de mishandeling.
De 71-jarige man werd op maandag het slachtoffer van een ernstige mishandeling op de Willem de Zwijgerlaan in Den Haag. De man ging daarna terug naar zijn woning aan de Blois van Treslongstraat, waar hij onwel werd.
Hulpdiensten hebben de man naar het ziekenhuis gebracht, waar hij later op de dag aan zijn verwondingen is overleden.
Bij het NFI is inmiddels sectie verricht op zijn lichaam. De politie kan momenteel niet meer vertellen over de mishandeling en de officiële doodsoorzaak van het slachtoffer.
quote:
Hm zou hij het gedaan hebben of naar voren geschoven zijn omdat hij misschien de jongste is van het groepje?quote:
Beter maar de hele groep inrekenen en berechten als groep!quote:Op donderdag 19 september 2019 17:34 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Hm zou hij het gedaan hebben of naar voren geschoven zijn omdat hij misschien de jongste is van het groepje?
En de jongste krijgt vanzelfsprekend een fopstraf weekje papierprikken en foei niet meer doen he!
Misschien is hij naar politie gegaan omdat hij last van geweten had.quote:Op donderdag 19 september 2019 17:34 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
[..]
Hm zou hij het gedaan hebben of naar voren geschoven zijn omdat hij misschien de jongste is van het groepje?
En de jongste krijgt vanzelfsprekend een fopstraf weekje papierprikken en foei niet meer doen he!
Op zich kan ik die gedachte wel begrijpen ja. Want denk je nou zelf dat het ook gebeurd zou zijn bij een Marokkaanse oudere man? Tuurlijk kan je het nooit bewijzen dus er zal ook niks mee gebeuren, maar er zit een kern van waarheid in.quote:
Het is een interessante denkwijze, dat zeker!quote:Op donderdag 19 september 2019 18:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Op zich kan ik die gedachte wel begrijpen ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |