abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189026351
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:14 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hij is hoe dan ook overleden doordat ie mishandelt is door een groep mongolen.

Of wil je zeggen dat ie anders ook een hartaanval had gehad, als dat al het geval is.? Ik geloof dat de doodsoorzaak nog onbekend is.

Is het grote goedpraten alweer begonnen?
hier raak je wel de kern. er is geen sprake van goedpraten, maar van zwartmaken. en niet zo'n beetje ook.
pi_189026385
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:21 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

wees blij dat mensen zichzelf melden, omdat ze snappen dat ze te ver zijn gegaan.
Hoeveel strafvermindering stel jij voor als hij schuldig wordt bevonden aan zware mishandeling?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189026392
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Jij was er niet bij.
Je weet niet wat de rol was van die jongen.
Maar jij ook niet, het enige wat wel bekend is, is dat hij betrokken was bij de mogelijk fatale mishandeling van een bejaarde man. En dan moeten we het allemaal maar zo goed vinden dat hij zelf naar de politie gaat? Ik vind het goed als mensen anderen helpen, niet als ze minder slecht gedrag vertonen dan mogelijk.
  donderdag 19 september 2019 @ 19:25:36 #84
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189026431
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:22 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

hier raak je wel de kern. er is geen sprake van goedpraten, maar van zwartmaken. en niet zo'n beetje ook.
Als het door een bepaalde bevolkingsgroep is gedaan. dan is dat zo.

Heeft niets met zwartmaken te maken. Is gewoon het beestje bij de naam noemen.

Ik heb overigens alleen over mongolen gehad. Dus misschien moet je beter opletten wat mensen zeggen voor je iedereen over 1 kam scheert.
pi_189026733
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:24 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Maar jij ook niet, het enige wat wel bekend is, is dat hij betrokken was bij de mogelijk fatale mishandeling van een bejaarde man. En dan moeten we het allemaal maar zo goed vinden dat hij zelf naar de politie gaat? Ik vind het goed als mensen anderen helpen, niet als ze minder slecht gedrag vertonen dan mogelijk.
Zelf naar de politie gaan is beter dan niet zelf naar politie gaan.
In jullie optiek is alles wat een allochtoon doet fout en verdacht, daar valt gewoon geen normale discussie mee te voeren.
  donderdag 19 september 2019 @ 19:39:07 #86
406944 SugeLucky
pi_189026821
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

In jullie optiek is alles wat een allochtoon doet fout en verdacht, daar valt gewoon geen normale discussie mee te voeren.
Er overlijdt een bejaarde man nadat ie is aangevallen door een groepje allochtonen en jij probeert positieve punten te zoeken. En allochtonen het slachtoffer te maken.

Je zal zelf wel een allochtoon zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door SugeLucky op 19-09-2019 19:48:51 ]
pi_189026975
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Onzin, ook een autochtoon zou uitgekotst worden bij een mogelijk fatale mishandeling van een bejaarde... Maar wat je nu zegt is ongeveer hetzelfde als beweren dat iemand verkrachten met een condoom beter is dan zonder. Ja het is zo, maar kunnen we dan alsjeblieft wel gewoon blijven focussen op dat het vooral een walgelijke daad is, en niet op de 'goedheid' van de verdachte?
pi_189028264
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:23 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hoeveel strafvermindering stel jij voor als hij schuldig wordt bevonden aan zware mishandeling?
het helpt wel, denk ik
pi_189028324
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:25 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Als het door een bepaalde bevolkingsgroep is gedaan. dan is dat zo.

Heeft niets met zwartmaken te maken. Is gewoon het beestje bij de naam noemen.

Ik heb overigens alleen over mongolen gehad. Dus misschien moet je beter opletten wat mensen zeggen voor je iedereen over 1 kam scheert.
is groepsgedrag hier. maar okee, als je je ervan distantieert, zijn we klaar.
pi_189028371
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:44 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Onzin, ook een autochtoon zou uitgekotst worden bij een mogelijk fatale mishandeling van een bejaarde... Maar wat je nu zegt is ongeveer hetzelfde als beweren dat iemand verkrachten met een condoom beter is dan zonder. Ja het is zo, maar kunnen we dan alsjeblieft wel gewoon blijven focussen op dat het vooral een walgelijke daad is, en niet op de 'goedheid' van de verdachte?
als de abraak van de verdachte op grond van kleurtje stopt, dan heb je een punt.
pi_189028462
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:34 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

als de abraak van de verdachte op grond van kleurtje stopt, dan heb je een punt.
Wanneer er iets gebeurd is doet het kleurtje er niet meer toe, de dader moet gewoon gepakt worden. Maar je kan niet gaan lopen ontkennen dat dergelijke straatintimidatie vaker voorkomt bij allochtonen en dan met name Marokkanen. Laat ik het zo stellen, ik hou ermee op er een vooroordeel over te hebben wanneer ze niet meer oververtegenwoordigd zijn in de misdaadstatistieken.
pi_189028541
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wanneer er iets gebeurd is doet het kleurtje er niet meer toe, de dader moet gewoon gepakt worden. Maar je kan niet gaan lopen ontkennen dat dergelijke straatintimidatie vaker voorkomt bij allochtonen en dan met name Marokkanen. Laat ik het zo stellen, ik hou ermee op er een vooroordeel over te hebben wanneer ze niet meer oververtegenwoordigd zijn in de misdaadstatistieken.
ik reageerde als eerste hier op iemand die zei, dat widlers toch wel gelijk had met zn minder marokkanen. dan gaat het niet meer over de afkomst van straatjongeren, maar over allemaal. en dat dit dan weer het zoveelste is wat bewijst dat ze het land uit moeten.
pi_189028596
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:41 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik reageerde als eerste hier op iemand die zei, dat widlers toch wel gelijk had met zn minder marokkanen. dan gaat het niet meer over de afkomst van straatjongeren, maar over allemaal. en dat dit dan weer het zoveelste is wat bewijst dat ze het land uit moeten.
Ik snap zo'n gevoel wel. Het is natuurlijk niet eerlijk, maar dit soort zaken dragen wel bij aan dergelijke gedachtes ja.
  donderdag 19 september 2019 @ 20:55:25 #94
406944 SugeLucky
pi_189028878
Ik snap het gevoel ook wel.

Ik vind Marokkanen over het algemeen niet echt een positieve bijdrage leveren aan ons land. Enkelingen daar gelaten.
Van de meesten heb je geen last, maar je hebt er ook niets aan als autochtoon zijnde.
Ze gaan voornamelijk met elkaar om, vooral oudere Marokkanen praten vaak gebrekkig Nederlands.
Ze hebben een hele andere cultuur en normen en waarden.
Een behoorlijk percentage heeft een uitkering.
En als Marokkanen in het nieuws komen is het meestal negatief. Laten we eerlijk zijn.

Dat er dan mensen zijn die ook liever minder, minder zien, is niet zo vreemd.

Het zal wel weer racistisch gevonden worden, maar het is gewoon de realiteit.
  donderdag 19 september 2019 @ 21:19:13 #95
65846 Bocaj
47th President.
pi_189029503
https://nos.nl/artikel/23(...)jarige-hagenaar.html

quote:
De man overleed 's avonds in het ziekenhuis, mogelijk als gevolg van mishandeling door een groepje jongeren eerder die dag.
Het is te prijzen dat de jongen zich gemeld heeft!
(Al moet gezegd worden dat hij best gestuurd kan zijn!)
Laten we hopen dat hij nu schoon schip maakt en de 2 anderen zich ook gaan melden!
pi_189030916
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:43 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik snap zo'n gevoel wel. Het is natuurlijk niet eerlijk, maar dit soort zaken dragen wel bij aan dergelijke gedachtes ja.
denken doen we allemaal wel eens. en dan realiseer je je weer dat het kort door de bocht is.
  Spellchecker vrijdag 20 september 2019 @ 21:14:18 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189045166
Vier (!!) minderjarigen melden zich om dood Hagenaar
quote:
Vier jongens in de leeftijd van 13, 14 en 15 jaar hebben zichzelf gemeld bij de politie in verband met het overlijden van een 71-jarige Hagenaar. De man overleed maandag in het ziekenhuis, mogelijk als gevolg van mishandeling door een groepje jongeren van middelbareschoolleeftijd. Een 14-jarige verdachte meldde zichzelf donderdag al bij de politie.
Het slachtoffer overleed nadat hij eerder in zijn huis aan de Blois van Treslongstraat onwel was geworden en gereanimeerd moest worden. De echtgenote van het slachtoffer heeft agenten verteld dat haar man het slachtoffer was geworden van mishandeling toen hij op de Willem de Zwijgerlaan in Den Haag langs het groepje jongeren liep. Hij is op eigen kracht naar huis gelopen, maar werd daar later onwel.
Het slachtoffer overleed nadat hij eerder in zijn huis aan de Blois van Treslongstraat onwel was geworden en gereanimeerd moest worden. De echtgenote van het slachtoffer heeft agenten verteld dat haar man het slachtoffer was geworden van mishandeling toen hij op de Willem de Zwijgerlaan in Den Haag langs het groepje jongeren liep. Hij is op eigen kracht naar huis gelopen, maar werd daar later onwel.

Inmiddels is sectie gedaan op het lichaam van het slachtoffer, maar de politie geeft op dit moment in verband met het onderzoek niet meer informatie over de doodsoorzaak en over wat er precies is gebeurd.
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:26:05 #98
65846 Bocaj
47th President.
pi_189045354
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:14 schreef maily het volgende:
Vier jongens in de leeftijd van 13, 14 en 15 jaar hebben zichzelf gemeld bij de politie in verband met het overlijden van een 71-jarige Hagenaar.
Kijk aan, kijk aan!
Hartstikke mooi!
^O^ ^O^
pi_189045498
Eigenlijk zijn het gewoon heel lieve jongens O+
  Spellchecker vrijdag 20 september 2019 @ 21:35:03 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189045549
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:26 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Kijk aan, kijk aan!
Hartstikke mooi!
^O^ ^O^
Herinner je je deze zaak nog? NWS / Nijmeegse scooterboys voor de rechter deel 3

Die gasten hebben tot in het oneindige volgehouden dat zij niet de bestuurder van de scooter waren .....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')