Ik probeer het altijd wel maar ik check altijd mentaal uit.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:44 schreef Strani het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk bijna niet luister naar de troonrede. Het is toch allemaal symboliek, wat mij betreft.
Welkom terug. Ja.. hele moeilijke momenten zijn dat. Wel goed dat het achter de rug is.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:25 schreef Guanabana het volgende:
Prinsjesdag niet live kunnen kijken, hadden net de begrafenis van mijn tante. Was een mooi afscheid maar wel erg verdrietig natuurlijk.
Het is sowieso een probleem dat veel mensen hun limieten niet kennen en denken verstand te hebben van dingen waar ze de gevolgen niet eens van kunnen overzien. Daarom ben ik ook tegen referenda, trouwens.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ben daar echt zo allergisch voor geworden
Allemaal mensen die geen kaas hebben gegeten van (bijvoorbeeld) economische wetenschap en dan gaan vertellen dat al het beleid ruk is en ze er niets van merken.
Daarom heb ik ook niet zo heel veel met die koopkrachtplaatjes. Het geeft altijd een beeld van een theoretische werkelijkheid en die komt nooit overeen met de praktische werkelijkheid, terwijl de gemiddelde Nederlander nog altijd wel die indruk heeft/krijgt.
Thanks! Ik had even een tijdje geen zin in fok en eigenlijk nog niet echt. Maar ik lees af en toe wel mee.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Krea
! Tijd niet gezien. Welkom!
Prima! Lekker lang weekend naar Luxemburg geweest en nu een week in de nieuwe baan bezig. Het gaat dus wel goed.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:51 schreef Aoibhin het volgende:
Fijn om je weer te zien trouwensHoe gaat het?
quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:25 schreef Guanabana het volgende:
Prinsjesdag niet live kunnen kijken, hadden net de begrafenis van mijn tante. Was een mooi afscheid maar wel erg verdrietig natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:25 schreef Guanabana het volgende:
Ook ik ben geen fan van referenda. In de theorie best leuk, raadgevende referenda kunnen best helpen inzicht te krijgen in de meningen over bepaalde onderwerpen. Maar in de praktijk heb je een verdomd goed ontwerp nodig van referendum en vraagstelling en die is er nooit. Mensen die denken dat een raadgevend referendum bindend is en zo verder.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is sowieso een probleem dat veel mensen hun limieten niet kennen en denken verstand te hebben van dingen waar ze de gevolgen niet eens van kunnen overzien. Daarom ben ik ook tegen referenda, trouwens.
Soms is dat even heerlijk, vooral als je er zelf toch niet echt iets aan kunt veranderen. Kop. Zand. Doorrrrr.quote:
Referenda worden ook vaak misbruikt, helaas, en velen denken dat een referendum gelijkstaat aan een gelegenheid om een proteststem uit te brengen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ook ik ben geen fan van referenda. In de theorie best leuk, raadgevende referenda kunnen best helpen inzicht te krijgen in de meningen over bepaalde onderwerpen. Maar in de praktijk heb je een verdomd goed ontwerp nodig van referendum en vraagstelling en die is er nooit. Mensen die denken dat een raadgevend referendum bindend is en zo verder.
Wat ik wel leuk vind, tijdens mijn studie heb ik ook een stukje gedragseconomie gehad en met die kennis ga je jezelf steeds vaker op zulk gedrag betrappen en kun je er ook op inspelen.
Haha, absoluutquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms is dat even heerlijk, vooral als je er zelf toch niet echt iets aan kunt veranderen. Kop. Zand. Doorrrrr.
Ja daarom. Niet goed voor je bloeddruk ook. Dus toen was m'n oplossing simpel, tv uit en met de hondjes naar het losrenveld.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, absoluut![]()
Het is soms ook een beetje deprimerend als je je overal maar druk om moet/wilt maken
Dat is ook wel een soort van vicieuze cirkel. Door geldgebrek wordt het niveau van veel media er niet beter op. Dat leidt er vaak toe dat politiek meer om de beeldvorming gaat dan om een doordachte visie. En dat zijn tegenwoordig niet alleen de usual suspects SP/PVV meer, maar ook genoeg andere partijen, met hun gespeelde verontwaardiging, overbodige kamervragen, onnodige spoeddebatten, enz.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Referenda worden ook vaak misbruikt, helaas, en velen denken dat een referendum gelijkstaat aan een gelegenheid om een proteststem uit te brengen.
Ugh, irritantquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:40 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een hele leuke stoel gezien, maar hij stond als decoratie op de website. En dus niet te koop.
https://homestock.nl/shop/meubels/wandplanken-morgan-zuiver/
Die bruine stoel.. Hoe zou ik erachter kunnen komen hoe dat model heet. 'Homestock' wist het zelf niet.
Mooi speurwerk.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:01 schreef Meke het volgende:
Ik heb hem!! Homestock is een doorverkopen, maar het merk is Zuiver![]()
https://www.fonq.nl/product/zuiver-nikki-loungestoel/244106/
Hoop dat je van de prijs net zo blij wordt als van de stoel
Een loungestoel Nikki. Daar heb je er weer één.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:01 schreef Meke het volgende:
Ik heb hem!! Homestock is een doorverkopen, maar het merk is Zuiver![]()
https://www.fonq.nl/product/zuiver-nikki-loungestoel/244106/
Hoop dat je van de prijs net zo blij wordt als van de stoel
Ja, wordt zo langzaamaan tijd om een diner samen te gaan stellen.quote:
Serieus nu al zin inquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, wordt zo langzaamaan tijd om een diner samen te gaan stellen.
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |