abonnement Unibet Coolblue
pi_188981332

Veronica Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op Veronica wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:30. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Veronica Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Bavaria Bier, Toto & John de Mol.

Hoofdrolspelers



Figuranten




Voorzitter van de fanclub en erelid van het topic



Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp, Genee en de kijker mee met de Toto om het allemaal wat spannender te maken.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije. Soms staat er in plaats van Danny één of andere ouwelullenband een kuntrie- of bloesnummer van zes minuten te spelen met dank aan ome Johan.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever (Hansie Hansie of lellebel Hélène) van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

Bavaria Zocial
Fragmenten van de amateurvelden. Zo, die zit er goed in!

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten RIP
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
De Betweters, voor fans van Hugo Borst en slechte woordgrappen.
Uitzending Uitgesteld, mocht u de aflevering gemist hebben.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Veronica Inside (ooit bekend als Voetbal Inside, Voetbal International en Voetbal Insite), maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Jood van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs Manders (Graydonmannetje), Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld (Tibbe!), Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, De vermakelijke hork, Koos Tompé, Joop Munsterman, John van Lottum, John Williams, Sylvana Simons, Arie Boomsma, Jelle Brandt Cortius, Bo van Spilbeeck, Casper van Eijck, de Gamma dug-out, Amstel bier, DJ Jan, het Soundboard van Genee, Roelof Luinge, Henk de Haan, Prem, Tijl Beckand, Maurice de Hont, de Witte Chinees, Simon Zijlemans, de stagiair achter de knopjes, de floormanager, de Voetbal Inside app, Peter Rudolf de Vries, Dennis Schouten, R. Wiebel, Niko Bellic uit New York, Directeurtje, Barbara Barend, Jean-Marie Pfaff, Steve McClaren, Andy van der Meijde, Michel van Egmond, Fernando Ricksen, Sir Alex Ferguson, Koert Westerman, Mario Been, Louis van Gaal, ´eljko Petrović, French Corner, Bert van Marwijk, Cor Pot, Frans Bauer, Hans van Breukelen, Rudi Dil, Marcel van Roosmalen, George Baker, Lellebel, Jandino, Hans Kraay sr. en RTL7.







VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188981356
Johan _O_
pi_188981372
De timing van Hans :')
Oh.
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 22:42:18 #4
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_188981912
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 22:12 schreef Coco. het volgende:

[..]

Jullie waren er niet.

Dus einde tijdperk.
RIP IN PAX
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_188986267
thierrybaudet twitterde op zondag 15-09-2019 om 15:35:46 Altijd veel waardering gehad voor Harry Mens. Eigenzinnige ondernemer en interviewer. Jammer hem vandaag zo te horen over mij; en zo slecht geïnformeerd over wat zich bij #FVD heeft afgespeeld. Of is hij teleurgesteld dat ik z’n uitnodiging voor z’n feestje a.s. dinsdag afsloeg? https://t.co/BQILPAiQhy reageer retweet
Zeg nooit nee tegen een feestje van Harry
pi_188986293
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:55 schreef Doublepain het volgende:
thierrybaudet twitterde op zondag 15-09-2019 om 15:35:46 Altijd veel waardering gehad voor Harry Mens. Eigenzinnige ondernemer en interviewer. Jammer hem vandaag zo te horen over mij; en zo slecht geïnformeerd over wat zich bij #FVD heeft afgespeeld. Of is hij teleurgesteld dat ik z’n uitnodiging voor z’n feestje a.s. dinsdag afsloeg? https://t.co/BQILPAiQhy reageer retweet
Zeg nooit nee tegen een feestje van Harry
Het is ook allemaal zo doorzichtig :').
  Moderator dinsdag 17 september 2019 @ 13:09:20 #8
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188989241
Heel rechts Twitter walgt nu van Mens en Derksen omdat ze Baudet laten vallen :').
pi_188989363
Rob de Nijs heeft dus Parkinson. Gelukkig maakte JD dit al 2 weken geleden bekend.
pi_188989404
Sowieso twitter :')
pi_188989422
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:09 schreef Slobeend het volgende:
Heel rechts Twitter walgt nu van Mens en Derksen omdat ze Baudet laten vallen :').
Thierry wilde ws ook niet naar een feestje van Johan
pi_188989748
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:09 schreef Slobeend het volgende:
Heel rechts Twitter walgt nu van Mens en Derksen omdat ze Baudet laten vallen :').
Het is te schandalig voor woorden dat de erg irritante klootzak Mens de sympathieke Baudet aanvalt in zijn programma. Ik wens niemand de dood toe maar ik maak door Mens zijn prestatie vandaag een uitzondering voor hem en ik hoop dat hij snel gaat sterven.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188989772
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:09 schreef Slobeend het volgende:
Heel rechts Twitter walgt nu van Mens en Derksen omdat ze Baudet laten vallen :').
Terecht wel.

Dat ze de partij laten vallen omwille van wat onhandigheden van 1 van de gezichten is nogal dom.
pi_188989923


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2019 13:55:39 ]
pi_188992053
Danny Vera over het nieuwe hoogtepunt in zijn carrière dankzij Roller Coaster

Danny Vera maakt een comeback: deze zomer bereikt zijn carrière een nieuw hoogtepunt met het nummer 'Roller Coaster'. Eerder was hij al een gevestigde naam in de muziekwereld dankzij zijn optredens bij Voetbal- en Veronica Inside. Niet alleen zijn nieuwe nummer doet ons denken aan een achtbaan, ook zijn carrière is een rollercoaster. Vanavond vertelt hij aan tafel bij Jinek over deze zomer vol hoogtepunten.

*O* *O*
pi_188992097
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:42 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Het is te schandalig voor woorden dat de erg irritante klootzak Mens de sympathieke Baudet aanvalt in zijn programma. Ik wens niemand de dood toe maar ik maak door Mens zijn prestatie vandaag een uitzondering voor hem en ik hoop dat hij snel gaat sterven.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.

En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.

Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.

Harry Mens spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende politicus, Wauw. Wees daar blij mee *O* Of als je niks met FvD hebt, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.

@Wereldgozer
pi_188993867
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 16:29 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.

En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.

Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.

Harry Mens spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende politicus, Wauw. Wees daar blij mee *O* Of als je niks met FvD hebt, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.

@:wereldgozer
Van wie was deze rant ook alweer?
pi_189001186
Derksen de nieuwe Valentijn. Nee serieus. Zijn analyses over voetbal vind ik altijd wel bedroevend. Daar heeft hij ook niet zoveel mee volgens eigen zeggen.

Het ongelijk van Derksen
"Als ze de bal hebben, heb je niks aan ze. Dat is voor Ajax wel heel armoedig. Het zijn wereldkampioenen balletjes breed en risicoloze passjes. Álvarez kan er helemaal niks van, die andere (Martínez, red.) gaat het nog." Was getekend, Johan Derksen, voor de wedstrijd.

Hoe erg kun je de plank misslaan? Martínez was één van de grote uitblinkers en Álvarez was belangrijk met de fraaie 2-0.
Love is in the air!
pi_189001614
Johan kan je niet meer serieus nemen als het over voetbal gaat.

Lijkt tevens lichtelijk dement te worden op zijn 71e...
Love is in the air!
pi_189003776
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 00:47 schreef Landgeld het volgende:
Derksen de nieuwe Valentijn. Nee serieus. Zijn analyses over voetbal vind ik altijd wel bedroevend. Daar heeft hij ook niet zoveel mee volgens eigen zeggen.

Het ongelijk van Derksen
"Als ze de bal hebben, heb je niks aan ze. Dat is voor Ajax wel heel armoedig. Het zijn wereldkampioenen balletjes breed en risicoloze passjes. Álvarez kan er helemaal niks van, die andere (Martínez, red.) gaat het nog." Was getekend, Johan Derksen, voor de wedstrijd.

Hoe erg kun je de plank misslaan? Martínez was één van de grote uitblinkers en Álvarez was belangrijk met de fraaie 2-0.
Alvarez op het middenveld kan echt niet. Johan heeft gelijk.
pi_189003782
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 00:47 schreef Landgeld het volgende:
Derksen de nieuwe Valentijn. Nee serieus. Zijn analyses over voetbal vind ik altijd wel bedroevend. Daar heeft hij ook niet zoveel mee volgens eigen zeggen.

Het ongelijk van Derksen
"Als ze de bal hebben, heb je niks aan ze. Dat is voor Ajax wel heel armoedig. Het zijn wereldkampioenen balletjes breed en risicoloze passjes. Álvarez kan er helemaal niks van, die andere (Martínez, red.) gaat het nog." Was getekend, Johan Derksen, voor de wedstrijd.

Hoe erg kun je de plank misslaan? Martínez was één van de grote uitblinkers en Álvarez was belangrijk met de fraaie 2-0.
Het is wat, meid.
pi_189003823
Ik snap ook niet dat John zo graag Johan bij de wedstrijden wilde hebben. Daar is hij niet leuk en hij maakt zich alleen maar belachelijk.
pi_189006436
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 10:47 schreef BobW het volgende:
Ik snap ook niet dat John zo graag Johan bij de wedstrijden wilde hebben. Daar is hij niet leuk en hij maakt zich alleen maar belachelijk.
Idd. Past niet echt meer. Laat hem lekker aan tafel
Love is in the air!
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 15:59:21 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_189008038
quote:
Die comments ook :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189008453
quote:
_O-
pi_189009619
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 00:47 schreef Landgeld het volgende:
Derksen de nieuwe Valentijn. Nee serieus. Zijn analyses over voetbal vind ik altijd wel bedroevend. Daar heeft hij ook niet zoveel mee volgens eigen zeggen.

Het ongelijk van Derksen
"Als ze de bal hebben, heb je niks aan ze. Dat is voor Ajax wel heel armoedig. Het zijn wereldkampioenen balletjes breed en risicoloze passjes. Álvarez kan er helemaal niks van, die andere (Martínez, red.) gaat het nog." Was getekend, Johan Derksen, voor de wedstrijd.

Hoe erg kun je de plank misslaan? Martínez was één van de grote uitblinkers en Álvarez was belangrijk met de fraaie 2-0.
Als Barca met veel geluk niet compleet afgaat tegen Dortmund zeggen ze drie woorden over Frenkie ("komt wel goed") en dat is het dan. Johan kan niet analyseren en Helene kan niet presenteren. Beetje jammer. Ze zijn eigenlijk alleen leuk als het niet over voetbal gaat zoals op dit soort avonden:


Voetbalinhoudelijk is Johan nooit echt sterk geweest maar sinds hij bij het blad VI weg is lijkt het alsof hij helemaal niet meer naar voetbal kijkt en tijdens de wedstrijd een tukkie doet. Toch luister ik liever naar Johan dan naar Youri Mulder, Jan van Halst, Pierre van Hooijdonk enz. want die zijn helemaal vermoeiend.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189010204
quote:
Die squad 'm uit je broek.
pi_189010720
mwoa beste tafelgasten naar mijn mening:

(1. Antonie kamerling
(2. Bossie
(3. Emilio
pi_189011655
quote:
6s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:54 schreef KingRoland het volgende:
mwoa beste tafelgasten naar mijn mening:

(1. Antonie kamerling
(2. Bossie
(3. Emilio
1. Prem
2. Tijl Beckand
3. Maurice de Hond
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189011682
quote:
6s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:54 schreef KingRoland het volgende:
mwoa beste tafelgasten naar mijn mening:

(1. Antonie kamerling
(2. Bossie
(3. Emilio
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:49 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

1. Prem
2. Tijl Beckand
3. Maurice de Hond
Moeten jullie weten.

Posts afgehandeld.
pi_189011701
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:50 schreef Zipportal het volgende:

[..]


[..]

Moeten jullie weten.

Posts afgehandeld.
Wij respecteren uw privacy.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189011714
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:51 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Wij respecteren uw privacy.
2x binnen een uur godverdomme.
pi_189011794
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:49 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

1. Prem
2. Tijl Beckand
3. Maurice de Hond
Tijl heeft altijd goede binnenkomers
pi_189012016
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
dr_flash bij het De Zwaan interview _O_
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_189014590
quote:
Als die mevrouw vrijdag naast Bas zit in spandex dan is ze wel echt een bazin!

Het fragment:
https://www.instagram.com/p/B2hTt_VodPZ/
pi_189016438
Johan geeft ook niets om voetbal meer.
Love is in the air!
pi_189016991
quote:
:')
pi_189016999
quote:
Reactie achtergelaten
pi_189035329
veronicainside twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 08:31:00 Sidekick Rick zag z'n ouders op een manier waarop hij ze liever niet had gezien! 🙈🙈 #veronicainside https://t.co/OK1cNpeW7x reageer retweet
HAHAHAHAHA @PowerLoungen @Zipportal
pi_189038291
Die sidekicks zijn een goede reden om nooit naar de radio te luisteren.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:27:46 #46
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189038318
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:22 schreef Wereldgozer het volgende:
veronicainside twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 08:31:00 Sidekick Rick zag z'n ouders op een manier waarop hij ze liever niet had gezien! 🙈🙈 #veronicainside https://t.co/OK1cNpeW7x reageer retweet
HAHAHAHAHA @:powerloungen @:zipportal
HAHAHAGAGDHVHHNGAAAA
RED ONS HENNIEGOD
pi_189038415
quote:
99s.gif Op donderdag 19 september 2019 07:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Reactie achtergelaten
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:22 schreef Wereldgozer het volgende:
veronicainside twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 08:31:00 Sidekick Rick zag z'n ouders op een manier waarop hij ze liever niet had gezien! 🙈🙈 #veronicainside https://t.co/OK1cNpeW7x reageer retweet
HAHAHAHAHA @:powerloungen @:zipportal
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:26 schreef De_Kraam het volgende:
Die sidekicks zijn een goede reden om nooit naar de radio te luisteren.
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

HAHAHAGAGDHVHHNGAAAA
quote:
We respecteren uw privacy
Wij en onze partners gebruiken technologieën, zoals cookies, en verwerken persoonlijke gegevens, zoals IP-adressen en cookie-identificatoren, om advertenties en inhoud te personaliseren op basis van uw interesses, de resultaten van advertenties en inhoud te meten en inzichten te verkrijgen over het publiek dat deze advertenties en inhoud heeft bekeken. Klik hieronder om toestemming te geven voor het gebruik van deze technologie en de verwerking van uw persoonlijke gegevens voor deze doeleinden. U kunt op elk moment van gedachten veranderen en uw toestemmingskeuzes wijzigen door terug te keren naar deze site.
pi_189038471
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:26 schreef De_Kraam het volgende:
Die sidekicks zijn een goede reden om nooit naar de radio te luisteren.
Die Rick krijgen ze subsidie voor toch?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_189039168
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:26 schreef De_Kraam het volgende:
Die sidekicks zijn een goede reden om nooit naar de radio te luisteren.
Love is in the air!
  vrijdag 20 september 2019 @ 15:02:13 #51
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189039455
quote:
6s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:54 schreef KingRoland het volgende:
mwoa beste tafelgasten naar mijn mening:

(1. Antonie kamerling
(2. Bossie
(3. Emilio
Er hing altijd een prima sfeer aan tafel met Antonie er bij.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 20 september 2019 @ 15:04:52 #52
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189039490
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:22 schreef Wereldgozer het volgende:
veronicainside twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 08:31:00 Sidekick Rick zag z'n ouders op een manier waarop hij ze liever niet had gezien! 🙈🙈 #veronicainside https://t.co/OK1cNpeW7x reageer retweet
HAHAHAHAHA @:powerloungen @:zipportal
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_189039521
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:49 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

1. Prem
2. Tijl Beckand
3. Maurice de Hond
1. Peter R. de Vries
2. Femke Halsema
3. Sylvana Simons
pi_189042941
quote:
Wilfred Genee: Hij keek er echt even van op. “Dat komt bij ons in de sportschool niet zo heel vaak voor, maar echt dat je denkt van: zó, die is knap."

Wilfrd is wel heel denigrerend naar de vrouwen in het algemeen.
  vrijdag 20 september 2019 @ 18:53:32 #55
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_189043009
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 18:48 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Wilfred Genee: Hij keek er echt even van op. “Dat komt bij ons in de sportschool niet zo heel vaak voor, maar echt dat je denkt van: zó, die is knap."

Wilfrd is wel heel denigrerend naar de vrouwen in het algemeen.
Ik denk dat Wilfrd rond 2001 ook wel eens met zwarte schmink rond heeft gelopen.
pi_189043496
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:41 schreef KennyPowers het volgende:
Die Rick krijgen ze subsidie voor toch?
Is wel te hopen ontsnapt uit de sociale werkplaats :7
pi_189043657
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:02 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Er hing altijd een prima sfeer aan tafel met Antonie er bij.
Dit soort grappen hangen me flink de keel uit
pi_189044240
Ik zit klaar voor een topshow.
pi_189044266
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:22 schreef Bolasie het volgende:
Ik zit klaar voor een topshow.
Dan zal het wel weer tegenvallen.
Oh.
pi_189044275
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan zal het wel weer tegenvallen.
Topshows zijn schaars vandaag de dag.
pi_189044316
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:25 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Topshows zijn schaars vandaag de dag.
René en Wilfred gaan Johan uitlachen om zijn meningen van de week en die blijft er stug aan vasthouden onder het mom van kritisch zijn.
Oh.
pi_189044358
Uiteraard beginnen met een moment van bezinning vanwege Fernando Ricksen.
pi_189044362
RIP Jimek
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_189044368
Johan is weer aan het jinxen :r
pi_189044374
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Johan is weer aan het jinxen :r
:)
Oh.
pi_189044381
GVD nu wint Ajax :r
pi_189044387
Directeurtje dun genot
Oh.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 20:32:28 #68
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189044394
Mooi nummer _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189044397
Cum Back Baby Cum back! yeaaah!%@$!
pi_189044405
Baby come back, denk ik
pi_189044409
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:32 schreef R-woud93 het volgende:
Mooi nummer _O_
Uit de tijd dat Johan nog een jonge god was.
pi_189044412
Jammer dat ze geen Europa League beelden meer mogen laten zien.

Daar zaten toch vaker René-momentjes in.
Oh.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 20:33:45 #73
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189044413
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:33 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Uit de tijd dat Johan nog een jonge god was.
:Y
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189044430
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat ze geen Europa League beelden meer mogen laten zien.

Daar zaten toch vaker René-momentjes in.
De Europa League is een parodie op een competitie.
pi_189044435
Bruine snor genot.
pi_189044442
Heeft Johan een broodje chocopasta gegeten?
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:35:28 #77
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189044443
Rolde, nog geen 4000 inwoners. "Flink dorp".
We have always been at war with Eastasia.
pi_189044444
Stevige uitspraken
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:35:56 #79
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189044450
"Ze zijn gewoon blank maar je verstaat ze niet"
We have always been at war with Eastasia.
pi_189044452
Da's een Hollander
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 20:36:06 #81
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189044453
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:35 schreef -XOR- het volgende:
Rolde, nog geen 4000 inwoners. "Flink dorp".
Leuk dorp man, niks mis mee
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189044471
Dorpjes Inside
pi_189044481
Jimek
Oh.
pi_189044485
Lekker man
pi_189044487
NPO :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_189044492
Eens met Johan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_189044508
Wat een geld voor een beetje lullen in een programma.
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:39:10 #88
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189044513
fohnboy jaloers
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:39:35 #89
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189044520
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:39 schreef -XOR- het volgende:
fohnboy jaloers
fohnboy ziedend
RED ONS HENNIEGOD
pi_189044522
Er kijkt geen hond naar de late night van RTL.
pi_189044524
Jan houdt mooi zijn mond.
Oh.
pi_189044539
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:39 schreef WethouderHekking het volgende:
Er kijkt geen hond naar de late night van RTL.
Ik kijk sowieso geen talkshows meer.

Laat lekker gaan die onzin.
Oh.
pi_189044542
Doerak
pi_189044567
Komediant.
pi_189044568
Tütterüh in de Türarek
pi_189044582
ZijleBASH jaaaaaaaa
Oh.
pi_189044587
ZIJLEAIDS
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_189044591
We hebben de beelden niet. :?

Kraaij Sports heeft toch de rechten?
pi_189044593
Nolles en Zijlemans. Het is vlees noch vis.
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:43:12 #100
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_189044596
Boskamp heeft ruimte zat voor tattoo :D
pi_189044633
Feyenoord heeft ook wel eens 2 minuten heel sterk gespeeld in de Arena.
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:45:22 #102
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189044644
Blijft toch wel treurig , zo lullen maar geen beelden
RED ONS HENNIEGOD
pi_189044647
IE IE IE _O-
Oh.
pi_189044666
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
IE IE IE _O-
Ik vind IE maar een kut internetbrowser.
pi_189044675
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Blijft toch wel treurig , zo lullen maar geen beelden
Wel vreemd. Foxy heeft toch ook de rechten EL.
pi_189044679
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:46 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik vind IE maar een kut internetbrowser.
Bestaat het nog?
Oh.
pi_189044680
Lee _O-
pi_189044690
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Lee _O-
Lee Harvey Oswald
pi_189044691
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bestaat het nog?
Ja.
pi_189044697
WAT ZIT JIJ NOU ACHTERLIJK TE LACHEN?
Oh.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 20:47:50 #111
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189044706
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:46 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Wel vreemd. Foxy heeft toch ook de rechten EL.
Die mogen alleen achter de decoder getoond worden volgens mij
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189044707
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
WAT ZIT JIJ NOU ACHTERLIJK TE LACHEN?
EEN MAN VAN 53
pi_189044731
Karsdorp is terecht mad.
pi_189044744
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:47 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Die mogen alleen achter de decoder getoond worden volgens mij
Dat zou kunnen.
pi_189044751
Hij heeft het nu over fokkers.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_189044761
Ik snap nooit zo goed waarom mensen zó boos kunnen worden om een spelletje.
pi_189044782
Weerzinwekkend, oprotten met zulke dwazen.
pi_189044802
Turkije is een kutland maar wel voor een interviewtje naar Istanbul vliegen naar Sneijdertje weet je wel?
pi_189044806
Youp heeft wel eens grapjes over de islam gemaakt en hij leeft nog steeds.
pi_189044811
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bestaat het nog?
Heet tegenwoordig Edge.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189044812
Karsdorp is dan ook te dom om te poepen.
pi_189044818
Feyenoordsupporters zijn mongolen. Allemaal.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189044822
Tot zo ver Feyenoord Inside
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 20:54:47 #124
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189044826
Dit boeit niemand
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189044833
Een speler mag geen VAR-gebaar maken trouwens

kun je geel voor krijgen
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:55:15 #126
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189044835
Zelfs zonder valentijn een flopshow.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189044838
lol die smack van tadic op de wang van Neres @JR-Style-93
pi_189044842
Azzenal naar Bazzelona
Oh.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 20:56:15 #129
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189044849
We respecteren uw privacy

Wij en onze partners gebruiken technologieën, zoals cookies, en verwerken persoonlijke gegevens, zoals IP-adressen en cookie-identificatoren, om advertenties en inhoud te personaliseren op basis van uw interesses, de resultaten van advertenties en inhoud te meten en inzichten te verkrijgen over het publiek dat deze advertenties en inhoud heeft bekeken. Klik hieronder om toestemming te geven voor het gebruik van deze technologie en de verwerking van uw persoonlijke gegevens voor deze doeleinden. U kunt op elk moment van gedachten veranderen en uw toestemmingskeuzes wijzigen door terug te keren naar deze site.
What can change the nature of a man?
pi_189044861
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
IE IE IE _O-
#AnnounceTerugkeerJanScharie
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189044867
Johan :')
Oh.
pi_189044869
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:56 schreef Coco. het volgende:
We respecteren uw privacy

Wij en onze partners gebruiken technologieën, zoals cookies, en verwerken persoonlijke gegevens, zoals IP-adressen en cookie-identificatoren, om advertenties en inhoud te personaliseren op basis van uw interesses, de resultaten van advertenties en inhoud te meten en inzichten te verkrijgen over het publiek dat deze advertenties en inhoud heeft bekeken. Klik hieronder om toestemming te geven voor het gebruik van deze technologie en de verwerking van uw persoonlijke gegevens voor deze doeleinden. U kunt op elk moment van gedachten veranderen en uw toestemmingskeuzes wijzigen door terug te keren naar deze site.
ALWEER.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 20:57:08 #133
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189044872
Kieft lacht Johan uit
What can change the nature of a man?
pi_189044876
Zuid-Amerikaantjes moet je kort houden.
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:57:32 #135
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189044880
Die ouwe heeft een alleen een punt bij Alvarez , die hoort achterin .
RED ONS HENNIEGOD
pi_189044892
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Die ouwe heeft een alleen een punt bij Alvarez , die hoort achterin .
Dat klopt, maar dan moet hij dat zeggen.
Oh.
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:58:24 #137
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189044895
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dan moet hij dat zeggen.
Ik wacht er nog steeds op
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 20:58:30 #138
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189044897
Hij schiet recht op Onana
What can change the nature of a man?
pi_189044902
Wacht; Johan noemt een Mexicaan een Zuid-Amerikaan?
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 20:59:06 #140
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189044911
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:58 schreef Bolasie het volgende:
Wacht; Johan noemt een Mexicaan een Zuid-Amerikaan?
@Cavaliers
What can change the nature of a man?
pi_189044913
Jo Han
pi_189044923
Martinez _O_
Oh.
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:59:52 #143
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189044926
Gijp snapt het
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:00:17 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189044932
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Martinez _O_
Wie vind jij de beste -ez voetballer?
What can change the nature of a man?
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:00:56 #145
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189044946
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:00 schreef Coco. het volgende:

[..]

Wie vind jij de beste -ez voetballer?
Suarez
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:01:05 #146
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189044949
Ja leuk hij schiet RECHT op Onana af.

Heeft Onana goed gedaan joh!
What can change the nature of a man?
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:01:14 #147
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_189044950
Jammer dit van Johan
pi_189044960
De shirts van Lille zijn afgrijselijk.
pi_189044972
AadGod
Oh.
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:02:55 #150
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189044979
Aadje frustratie met de goeie seniele teksten.
RED ONS HENNIEGOD
pi_189044982
Shirt half in de broek genot
Oh.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:03:09 #152
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189044983
Rijsel
What can change the nature of a man?
pi_189044984
_O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189044985
_O-
pi_189044986
Beste analist van Nederland
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:03:28 #156
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189044989
Aadgod
What can change the nature of a man?
pi_189044991
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:03 schreef Coco. het volgende:
Rijsel
Lijkt niet eens op Lille.
Oh.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:03:44 #158
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189044994
Sjek
What can change the nature of a man?
pi_189044995
AADGOD
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:03:58 #160
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189044997
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lijkt niet eens op Lille.
Rare Belgen
What can change the nature of a man?
pi_189044999
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:03 schreef Coco. het volgende:
Rijsel
Waar het altijd regent.
pi_189045001
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:03 schreef Coco. het volgende:
Sjek
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:04:06 #163
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189045002
Aad vond vroeger Strootman ook wereldtop net zoals Obispo.
RED ONS HENNIEGOD
pi_189045003
Ziejek
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:04:17 #165
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189045006
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Aad vond vroeger Strootman ook wereldtop net zoals Obispo.
Duarte
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:04:57 #166
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189045018
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Duarte
Ajax heeft nog nooit een betere back gezien.
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:04:59 #167
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189045019
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Aad vond vroeger Strootman ook wereldtop net zoals Obispo.
Strootman was ooit eens een tijdje goed.
What can change the nature of a man?
pi_189045023
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Aad vond vroeger Strootman ook wereldtop net zoals Obispo.
Elson Hooi.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:05:20 #169
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189045024
Is Feyenoord al besproken?
What can change the nature of a man?
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:05:41 #170
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189045034
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:04 schreef Coco. het volgende:

[..]

Strootman was ooit eens een tijdje goed.
Redelijk wel totdat die zijn been brak en sindsdien doet die Siem na.
RED ONS HENNIEGOD
pi_189045037
Waarom hebben clubs warmteshirts met lange mouwen in een andere kleur dan het voetbalshirt? Sowieso die shirts onder shirts met korte mouwen. Kappen met die shit.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:06:05 #172
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189045041
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:05 schreef MC-Morgan het volgende:

[..]

Elson Hooi.
Dante Rigo
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:06:57 #173
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189045056
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dante Rigo
PSV jeugd genot
What can change the nature of a man?
pi_189045057
RIP FRITS
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_189045059
Fris Wester, hee Willem, Fris Wester, snap je 'm, Willem?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045063
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
Fris Wester, hee Willem, Fris Wester, snap je 'm, Willem?
_O_
pi_189045064
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
Fris Wester, hee Willem, Fris Wester, snap je 'm, Willem?
_O-
Oh.
pi_189045069
NollesBash
Oh.
pi_189045070
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
Fris Wester, hee Willem, Fris Wester, snap je 'm, Willem?
lol
pi_189045075
SHOWBIZZ INSIDE
pi_189045080
DROOMPARKENED
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045083
John de Wolf zit ook overal in hè :')
Oh.
pi_189045087
Ja hoor John moet ook weer meedoen
pi_189045094
Slecht zeg!
pi_189045096
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
John de Wolf zit ook overal in hè :')
Voor al uw feesten en partijen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045097
Wat slecht _O-
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:10:09 #187
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189045099
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
John de Wolf zit ook overal in hè :')
John is een wolf in schaapskleren.
What can change the nature of a man?
pi_189045101
Ziekenhuisjes bouwen _O_
Oh.
pi_189045102
:')
pi_189045108
CHINAGODEN
pi_189045114
President Xi _O_ _O_ _O_ _O_
China _O_ _O_ _O_
Chinese vrouwen _O_ _O_ _O_
pi_189045118
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziekenhuisjes bouwen _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045119
Geile Zaat achterin
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:11:36 #194
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189045120
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:11 schreef KingRoland het volgende:
President Xi _O_ _O_ _O_ _O_
China _O_ _O_ _O_
Chinese vrouwen _O_ _O_ _O_
yellow fever
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:11:57 #195
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189045124
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:11 schreef Doublepain het volgende:
Geile Zaat achterin
Echt 10x beter dan alien hoofd escha
What can change the nature of a man?
pi_189045126
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:11 schreef KingRoland het volgende:
President Xi _O_ _O_ _O_ _O_
China _O_ _O_ _O_
Chinese vrouwen _O_ _O_ _O_
Japanners > Chinezen
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045130
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:11 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
Oh.
pi_189045134
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:11 schreef Doublepain het volgende:
Geile Zaat achterin
Ik zie liever Sensi of die rooie barmeid.
Oh.
pi_189045139
De_kraam en ik hebben de app geïntstalleerd.
pi_189045142
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:11 schreef Coco. het volgende:

[..]

Echt 10x beter dan alien hoofd escha
Zou ze weer terug zijn in Area 51?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045144
Hebben ze die film nou nog niet uitgezonden? Zie daar al drie weken promo's voor.
Oh.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:13:05 #202
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189045148
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zie liever Sensi of die rooie barmeid.
Ik zou graag Emily weer eens zien ja.
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:13:29 #203
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189045153
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:12 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Zou ze weer terug zijn in Area 51?
Die raid was vandaag toch?
What can change the nature of a man?
pi_189045155
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
De_kraam en ik hebben de app geïntstalleerd.
Geïntstalleerd ja?
pi_189045160
Na de reclame heeft Aad300 een GROOT PROBLEEM. @Lenny_Leonard
pi_189045168
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
De_kraam en ik hebben de app geïntstalleerd.
Wij respecteren uw privacy allen.
pi_189045171
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
De_kraam en ik hebben de app geïntstalleerd.
Het schijnt dat daar afleveringen van Doordekken op staan die niemand kijkt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045174
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:13 schreef MC-Morgan het volgende:

[..]

Geïntstalleerd ja?
ja grappig leuk ik maak een foutje
pi_189045182
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:13 schreef Coco. het volgende:

[..]

Die raid was vandaag toch?
Just another Fyre Fest.
pi_189045196
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:13 schreef Coco. het volgende:

[..]

Ik zou graag Emily weer eens zien ja.

Stukje Mentos.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045203
quote:
Scherp
pi_189045217
Hebben jullie al een airfryer?
Oh.
pi_189045223
quote:
Sterf Bart
pi_189045226
quote:
Ik HAAT de Voetbal TV reclame met die man van Beter Bed.

Niet jouw probleem, moet ik weten, waarvan akte. Privacy gerespectecteerd.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045240
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:18 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Ik HAAT de Voetbal TV reclame met die man van Beter Bed.

Niet jouw probleem, moet ik weten, waarvan akte. Privacy gerespectecteerd.
Is dit een post? NEE, EEN COOKIEWALL.

Post afgehandeld.
pi_189045241
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben jullie al een airfryer?
Een airfryer is een parodie op het frituren.
pi_189045257
Almere moet ook voetballen vandaag. Straks genieten van de werken van Yannnick.
pi_189045261
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:20 schreef Zipportal het volgende:
Almere moet ook voetballen vandaag. Straks genieten van de werken van Yannnick.
Ontbreekt ze aan winnaarsmentaliteit.
Oh.
pi_189045263
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:19 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Is dit een post? NEE, EEN COOKIEWALL.

Post afgehandeld.
TRUMPED
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045273
Ongemakkelijke AlethaGenot
Oh.
pi_189045280
Aletha is een KeukenKampioen.
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:21:48 #223
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189045282
Aleeta heeft een forse kaak.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_189045283
Katwijk - Quick Boys, dat wordt zoeken mensen!

:')
Oh.
pi_189045294
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Katwijk - Quick Boys, dat wordt zoeken mensen!

:')
Gekkehuus.
pi_189045296
Morgen met een buscombi van de ene kant van het dorp, naar de andere...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:22:32 #227
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189045297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Aleeta heeft een forse kaak.
Geen gewoon Indisch meisje.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189045301


Tanden gepoetst allen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:22:42 #229
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_189045305
Geen Hansie :D :|W
pi_189045327
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]

Tanden gepoetst allen.
Gratenpakhuus
pi_189045329
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Aleeta heeft een forse kaak.
Sasha Grey ook.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045330
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]

Tanden gepoetst allen.
:9
Oh.
pi_189045344
Oh ja, PSV hadden we ook nog .
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:25:43 #234
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189045350
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]

Tanden gepoetst allen.
:)
What can change the nature of a man?
pi_189045351
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Oh ja, PSV hadden we ook nog .
Kampioen van Nederland
pi_189045359
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Kampioen van Nederland
:?
Oh.
pi_189045369
Wimpie _O_
pi_189045370
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Kampioen van Nederland
Je loopt een jaar achter.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:27:22 #239
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189045377
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:?
Zondag is de kampioenswedstrijd.
What can change the nature of a man?
pi_189045380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:?
?
pi_189045381
sals burg
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:27:56 #242
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189045387
Austria ;(
RED ONS HENNIEGOD
pi_189045388
Austria zegt Johan _O-
pi_189045389
Enthousiaster om PSV worden _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2019 21:28:07 ]
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:28:25 #245
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189045396
Casino
We have always been at war with Eastasia.
pi_189045401
*Rasenballsport
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:28:52 #247
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189045403
Haland gaat niet meer in de mongolenliek spelen
RED ONS HENNIEGOD
pi_189045410
Zaat kijk eens geil, ja ho maar
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:29:34 #249
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189045421
F1 is geen sport
What can change the nature of a man?
pi_189045424
Red Bull Oss
pi_189045427
coyboys _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045428
Boertje van buut'n
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:30:15 #253
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189045429
Kooiboys. Lekker man.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189045431
Koiboy
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:30:28 #255
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189045435
Siem is een Longboy
RED ONS HENNIEGOD
pi_189045439
Goede vraag, terechte vraag.
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:30:36 #257
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189045440
Kooiboys :D
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:30:37 #258
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189045441
Onno hoes had ook een coyboy
We have always been at war with Eastasia.
pi_189045446
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:27 schreef Bolasie het volgende:
Austria zegt Johan _O-
Kerel is dement aan het worden.
Serieus. Hij is 71. Kan toch niet meer dit.
Love is in the air!
pi_189045450
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:30 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Kerel is dement aan het worden.
Serieus. Hij is 71. Kan toch niet meer dit.
Witheet
pi_189045451
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:30 schreef fetX het volgende:
Kooiboys :D
Hahah
. Idd
Love is in the air!
pi_189045465
Hou eens op met je Rijsel
Oh.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:32:06 #263
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189045469
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:30 schreef fetX het volgende:
Kooiboys :D
Die Kooijman?
What can change the nature of a man?
pi_189045472
Brussullus, Fluddurus
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045477
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hou eens op met je Rijsel
Interessantdoenerij
pi_189045478
Johan doet alsof PSV een geoliede machine is
pi_189045479
Laidel
pi_189045491
Thijs Slegers GOD
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045493
Dit wordt mooi.
pi_189045495
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:32 schreef Doublepain het volgende:
Johan doet alsof PSV een geoliede machine is
Des te mooier a.s. maandag na de 1-6.
pi_189045496
Wat een god die Aad.
Oh.
pi_189045502
Aad maakt er serieus werk van
pi_189045505
Gaat Aad daar voor de lol zitten of zo?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045507
Aad
pi_189045512
In welke functie is Aad daar eigenlijk? Voor welk programma oid?
pi_189045515
AadGod
pi_189045518
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
Gaat Aad daar voor de lol zitten of zo?
Hij moet toch wat op zijn vrije middag.
Oh.
pi_189045521
:D
pi_189045522
Filmt ie dit zelf ook?
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:34:05 #280
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189045524
Aad zit daar voor Aad TV?
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:34:12 #281
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189045526
Aad :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:34:14 #282
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_189045528
Jezus Aad :').
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:34:17 #283
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189045529
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:33 schreef Regilio_ het volgende:
In welke functie is Aad daar eigenlijk? Voor welk programma oid?
De Grote Aad de Mos show
What can change the nature of a man?
pi_189045530
Aad doet de persco wel ff
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:34:22 #285
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_189045531
Dit begint een beetje zielig te worden.
RED ONS HENNIEGOD
pi_189045535
AadGOD
SOONY
pi_189045537
Aad is er een beetje teveel in gaan geloven.
Oh.
pi_189045538
_O-
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045539
Neem die man in bescherming.
pi_189045547
Ik hoorde NSB.
pi_189045548
NSB kaart?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045551
:D
pi_189045552
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:34 schreef Bolasie het volgende:
Ik hoorde NSB.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:34 schreef De_Kraam het volgende:
NSB kaart?
Heb ik het toch goed verstaan.
Oh.
pi_189045556
Seniele Aad wordt een Harry van Raaij tot de macht 89.
pi_189045561
NSP Hansjes.
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:35:30 #296
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189045562
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:34 schreef Bolasie het volgende:
Neem die man in bescherming.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189045564
AADGOD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 21:36:19 #298
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189045569
What can change the nature of a man?
pi_189045577
quote:
frontpage, niet geklikt
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189045580
Kundige vent die de Mos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')