Ik zal de vraag doorsturen, maar ik denk dat het antwoord pas vanavond komtquote:Op maandag 16 september 2019 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, snap dat dat niet ok voelt. Er zijn toch veel meer dierenartsen in de omgeving? Misschien weet mevr. Annnie of dit normaal is bij dierenartsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En klinkt als een mooie stap vooruit Boris
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op maandag 16 september 2019 12:25 schreef TAV74 het volgende:
Maandagen
Omdat mensen doorgaans domme assholes zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En klinkt als een mooie stap vooruit Boris![]()
![]()
Je moet het hun probleem maken en aanhaken op 'what's in in for them'. Scheelt enorm
Vind Motivational Interviewing hiervoor een mooie methode wel
Zo te lezen ben jij veel harder bezig dan diegene die je bevraagt, daar worden mensen passief en lui vanOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Gaarne. Des te verhelderender.quote:
1. Klopt, ik ben het daar iets te hartgrondig mee eensquote:Op maandag 16 september 2019 12:34 schreef Molo het volgende:
[..]
1 Omdat mensen doorgaans domme assholes zijn![]()
2 Je moet het hun probleem maken en aanhaken op 'what's in in for them'. Scheelt enorm
Vind Motivational Interviewing hiervoor een mooie methode wel
3 Zo te lezen ben jij veel harder bezig dan diegene die je bevraagt, daar worden mensen passief en lui van
Goed bezigquote:Op maandag 16 september 2019 13:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
1. Klopt, ik ben het daar iets te hartgrondig mee eens![]()
2. Eens. Helaas lijkt bij deze mensen de enige drijfveer hoe ze comfortabel en zonder gedoe de week doorkomen![]()
3. Klopt ook, maar daar ga ik heel snel weer verandering in te brengen. Mijn persoonlijk belang om dit goed te doen is nu even te groot.
Dus even doorbijten en daarna orde op zaken stellen
quote:Op maandag 16 september 2019 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Boor, blij voor jeEn je bent al best 'groot'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralala.
Ha, inmiddels is Isa wakker![]()
Ik heb net twee batches Flestaartjes gebakken. Ik heb geWERKT jahquote:
quote:Op maandag 16 september 2019 16:31 schreef AnneX het volgende:
Sprakeloos borisz en wij zijn er stil van...
Geintje...fijn dat je op de huidige plek kunt groeien en ervaring verdiepen.
Guttegut: 2 uur eenzijdig geleuter gehoord in een telefoongesprek van mn.X in antwoord op vragen van oudste zwager.
Hķe dom kan een man zijn?haha en zulke domme vrouwen bestaan er niet of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralala.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vast.quote:Op maandag 16 september 2019 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha en zulke domme vrouwen bestaan er niet of zo?
Guttegut: 2 uur eenzijdig geleuter gehoord in een telefoongesprek van mn.X in antwoord op vragen van oudste zwager.
Hķe dom kan een man zijn?Wel knap ook van mn,X om daar naar te luisteren en aardige reacties te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralala.
Ha, inmiddels is Isa wakker
We have far more in common than that which devides us..
Hķe dom kan een man zijn?De hoeveelheid mensen dat domweg geen medicijnen (want álle medicijnen zijn slecht ja) wil slikken is best groot. En dan een herseninfarct (of erger: gewoon dood neervallen) oid krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralala.
Nou, daar zit je dan in je rolstoel (onder de groene zoden) omdat je geen medicijnen wilde.
Ik ben er nog niet van overtuigd dat ik ook daadwerkelijk wakker ben. Ben veel te laat gaan slapen. Maar vanmorgen was ik wčl wakkerBen nog langer op mijn werk gebleven om te kletsen met leuke nieuwe collega omdat ik zo wakker was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Moeder van vriendin heeft nogal heftige Parkinson, waar ze eigenlijk geen meds voor wilde, want haar leven lang al anti-pillen/dokters.quote:Op maandag 16 september 2019 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De hoeveelheid mensen dat domweg geen medicijnen (want álle medicijnen zijn slecht ja) wil slikken is best groot. En dan een herseninfarct (of erger: gewoon dood neervallen) oid krijgenNou, daar zit je dan in je rolstoel (onder de groene zoden) omdat je geen medicijnen wilde.
Ik ben er nog niet van overtuigd dat ik ook daadwerkelijk wakker ben. Ben veel te laat gaan slapen. Maar vanmorgen was ik wčl wakkerBen nog langer op mijn werk gebleven om te kletsen met leuke nieuwe collega omdat ik zo wakker was.
Echt heel fijn dat ze uiteindelijk wel voor rede vatbaar wasquote:Op maandag 16 september 2019 17:00 schreef Bluezz het volgende:
Moeder van vriendin heeft nogal heftige Parkinson, waar ze eigenlijk geen meds voor wilde, want haar leven lang al anti-pillen/dokters.
Na een opname voor wat anders, een val geloof ik, hebben ze haar kunnen overtuigen dat haar kwaliteit van leven er sterk op vooruit zou gaan met medicatie en afgesproken om ‘t eens een maand te proberen.
Ze is enorm opgeknapt, kan wil en durft meer en is helemaal fan van de arts die dit voorstelde 👍😀
Ik ga ze terugbrengen, diverse groen tinten maar me net iets te fel. Denk dat ik vrijdag op de markt maar stof ga kopen en zelf een paar hoezen ga maken en als ze het hebben ook stof voor een dekentje.quote:Op maandag 16 september 2019 17:16 schreef AnneX het volgende:
De rest van de middag bezig geweest met ontkalken van koffiemachine.
Duurt even met drie rondjes spoelen - uit elkaar halen - schoonmaken en in elkaar zetten.
Tegenwoordig haal ik - nou ja mn.X dus - het app. uít de kast en op het aanrecht laten spoelen in de bak.
En nu weer échte smakelijke koffie
Wat voor kussens zijn het geworden, kaatje?
Nieuwe hoezen of ook kussens? Er is veel ( te veel) keus.![]()
Soms moet iemand het op de juiste manier brengen op de juiste manier he.quote:Op maandag 16 september 2019 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moeder van vriendin heeft nogal heftige Parkinson, waar ze eigenlijk geen meds voor wilde, want haar leven lang al anti-pillen/dokters.
Na een opname voor wat anders, een val geloof ik, hebben ze haar kunnen overtuigen dat haar kwaliteit van leven er sterk op vooruit zou gaan met medicatie en afgesproken om ‘t eens een maand te proberen.
Ze is enorm opgeknapt, kan wil en durft meer en is helemaal fan van de arts die dit voorstelde 👍😀
Dat kan! met de handige machine nu. Eitje.quote:Op maandag 16 september 2019 17:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga ze terugbrengen, diverse groen tinten maar me net iets te fel. Denk dat ik vrijdag op de markt maar stof ga kopen en zelf een paar hoezen ga maken en als ze het hebben ook stof voor een dekentje.
Mja ik hou ook niet van medicijnen en ben flink tegen AB..quote:Op maandag 16 september 2019 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De hoeveelheid mensen dat domweg geen medicijnen (want álle medicijnen zijn slecht ja) wil slikken is best groot. En dan een herseninfarct (of erger: gewoon dood neervallen) oid krijgenNou, daar zit je dan in je rolstoel (onder de groene zoden) omdat je geen medicijnen wilde.
Er zit een tint in die ik (in het licht in mijn huis) heel lelijk vind. In de winkel was dat niet goed te zien. Ik neem een kaars mee, da's de (min of meer) juiste kleur)quote:Op maandag 16 september 2019 17:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat kan! met de handige machine nu. Eitje.![]()
Kun je een oude hoes meenemen voor juiste nuance?
Tegengestelde kleuren werken ook, hé.
Aan de andere kant moet je zelf helaas ook nog opletten wat ze je voor schrijven en voor hoe langquote:Op maandag 16 september 2019 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie ben jij?quote:Op maandag 16 september 2019 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemiddagDit was weer een leuke dag na een ontzettend leuk weekend
Resistentie gaat sowieso nogal een dingetje worden.quote:Op maandag 16 september 2019 17:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik hou ook niet van medicijnen en ben flink tegen AB..
MopperPeequote:
Een kleurenafdruk van het negatief van MopperP zekernquote:
Gehackt denk ik. Misschien moeten we Danny even inseinen.quote:
Fijn zeg, ook nog geen AB voor haar?quote:Op maandag 16 september 2019 18:04 schreef Lonaa het volgende:
Teruggebeld door de DA zelf. Mijn uitbarsting heeft wel wat zin gehad.![]()
Goed gesprek gehad erover en een middenweg gevonden. Ik ga eerst prutsen met afgekookt water en kinderneusdruppels.
Dit hoor je helaas wel vaker. Alleen in mijn familie al 3x voorgekomen.quote:Op maandag 16 september 2019 17:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet je zelf helaas ook nog opletten wat ze je voor schrijven en voor hoe lang
Laatste tijd aantal keer meegemaakt, alle gevallen bij cardiologen overigens. Nu schijnen dat ook wel notoire pillenschrijvers te zijn.
Kennis van m'n ouders heeft een half jaar lang medicijnen geslikt die die eigenlijk maar drie weken moest/mocht slikken. Echt hele lichaam op de hobbel en alle straten van het ziekenhuis gezien.
En toen met het hart van m'n ma was het ook de bevriende oud-huisarts die uit nieuwsgierigheid naar de medicijnen vroeg, schrok en voorstelde om met twee soorten te stoppen/minderen. Toen ging het ook beter
quote:Op maandag 16 september 2019 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gehackt denk ik. Misschien moeten we Danny even inseinen.
Bovenbuurman in februari. Eindelijk naar huis na legionella (meerdere keren voor de dood weggehaald), kreeg medicatie mee om de hartslag wat te verlagen. Alleen was de meegegeven dosis 25x hoger dan moest. Hartslag viel dus helemaal weg. Zo vreemd, bij een foutief voorschrijven zou toch bij de apotheek een lichtje moeten gaan branden?quote:Op maandag 16 september 2019 18:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit hoor je helaas wel vaker. Alleen in mijn familie al 3x voorgekomen.
Verder heb ik vorige maand voor het eerst in 20 jaar weer AB gebruikt. Liefst zo min mogelijk.
Goed gedaan, ik vind het ook wat van de zotte. Weet niet of ze AB voor mķgen schrijven zonder de patiënt te zien, maar dan kan toch op zijn minst de prijs voor consult naar beneden als je al zo lang met hetzelfde komt. Beetje vertrouwen in het inschattingsvermogen van een baasje kan soms geen kwaad, en volgens mij heb jij dat meer dan genoeg.quote:Op maandag 16 september 2019 18:04 schreef Lonaa het volgende:
Teruggebeld door de DA zelf. Mijn uitbarsting heeft wel wat zin gehad.![]()
Goed gesprek gehad erover en een middenweg gevonden. Ik ga eerst prutsen met afgekookt water en kinderneusdruppels.
quote:Op maandag 16 september 2019 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Jullie begrijpen hopelijk wel het verschil tussen de werking van medicijnen (en dus niet bij voorbaat alle medicijnen als fout zien) en een arts die een fout maakt hč? Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Nee, nog niet. Als het einde van de week niet beter is ga ik toch even langs, denk ikquote:Op maandag 16 september 2019 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn zeg, ook nog geen AB voor haar?
Zelf dingen in de gaten houden is altijd slim. Een fout maken is menselijk.quote:Op maandag 16 september 2019 18:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar ik kijk altijd wel op het nieuwe doosje of de mg's hetzelfde zijn als de vorige batch
Ze mogen dus blijkbaar geen AB voorschrijven zonder het beestje te zien. Als ze komen controleren en het klopt dus niet, is dat per beestje een boete van 1400 euro en een aantekening voor de DA die 20 jaar blijft staan.quote:Op maandag 16 september 2019 18:15 schreef Holyme het volgende:
[..]
Goed gedaan, ik vind het ook wat van de zotte. Weet niet of ze AB voor mķgen schrijven zonder de patiënt te zien, maar dan kan toch op zijn minst de prijs voor consult naar beneden als je al zo lang met hetzelfde komt. Beetje vertrouwen in het inschattingsvermogen van een baasje kan soms geen kwaad, en volgens mij heb jij dat meer dan genoeg.
L-Lysine al geprobeerd, is misschien ook iets voor je?quote:Op maandag 16 september 2019 18:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Als het einde van de week niet beter is ga ik toch even langs, denk ik
Ik had een sweater aangetrokken en zit letterlijk te sweaten. Zat net na te denken over een tshirtquote:Op maandag 16 september 2019 18:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, het is koud. Waarom doet niemand er iets aan?
Ik ken het wel, nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 16 september 2019 18:31 schreef Holyme het volgende:
[..]
L-Lysine al geprobeerd, is misschien ook iets voor je?
Ik meende me al zoiets te herinneren. Dan kan de consultprijs misschien wel verlaagd voor een vaste klant, lijkt me.quote:Op maandag 16 september 2019 18:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze mogen dus blijkbaar geen AB voorschrijven zonder het beestje te zien. Als ze komen controleren en het klopt dus niet, is dat per beestje een boete van 1400 euro en een aantekening voor de DA die 20 jaar blijft staan.
Maar er bellen natuurlijk ook wel debielen, en de assistentes zijn geinstrueerd op die debielen.
Ik zat vandaag in blouse en lange broek te rillen, collega liep in rokje met blote benen. Gekke henkie.quote:Op maandag 16 september 2019 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een sweater aangetrokken en zit letterlijk te sweaten. Zat net na te denken over een tshirt
Ik heb een vest aan-vest uitdag. Inmiddels moe en op de bank en daardoor kouder. Ik heb ook alweer bijna een week 70% van de tijd sokken aan.quote:Op maandag 16 september 2019 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een sweater aangetrokken en zit letterlijk te sweaten. Zat net na te denken over een tshirt
Vond het vooral fijn dat ie me nog even belde. Ook om te vragen hoe het met poes ging.quote:Op maandag 16 september 2019 18:33 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik meende me al zoiets te herinneren. Dan kan de consultprijs misschien wel verlaagd voor een vaste klant, lijkt me.
Ik heb de sweater tot boven mijn borsten getrokken. Staat vast uitermate charmant. Maar ik vrees dat als ik nu een tshirt aan doe ik zo weer te koud benquote:Op maandag 16 september 2019 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een vest aan-vest uitdag. Inmiddels moe en op de bank en daardoor kouder. Ik heb ook alweer bijna een week 70% van de tijd sokken aan.
Zat in de bus in mijn zomerjas (dun katoen), blote voeten, 3/4 broek aan. Stapt er een jongen in, met een wollen muts op en handschoenen aanquote:Op maandag 16 september 2019 18:34 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik zat vandaag in blouse en lange broek te rillen, collega liep in rokje met blote benen. Gekke henkie.
Bedankt voor deze m.i. Ik heb het gelijk warmerquote:Op maandag 16 september 2019 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de sweater tot boven mijn borsten getrokken. Staat vast uitermate charmant. Maar ik vrees dat als ik nu een tshirt aan doe ik zo weer te koud ben
Het is nu een soort naveltruitjequote:Op maandag 16 september 2019 18:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedankt voor deze m.i. Ik heb het gelijk warmer
Dit vind ik wel typisch voor het weer van nuquote:Op maandag 16 september 2019 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Zat in de bus in mijn zomerjas (dun katoen), blote voeten, 3/4 broek aan. Stapt er een jongen in, met een wollen muts op en handschoenen aan
Volgens mij is het vrij normaal om een herhaal-consult tarief te hanteren die lager ligt dan een eerste consultquote:Op maandag 16 september 2019 18:33 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik meende me al zoiets te herinneren. Dan kan de consultprijs misschien wel verlaagd voor een vaste klant, lijkt me.
Dat is wel fijn, ja.quote:Op maandag 16 september 2019 18:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vond het vooral fijn dat ie me nog even belde. Ook om te vragen hoe het met poes ging.
Ja, zoiets kan flink verschil makenquote:Op maandag 16 september 2019 18:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vond het vooral fijn dat ie me nog even belde. Ook om te vragen hoe het met poes ging.
Klinkt interessantquote:Op maandag 16 september 2019 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeahhh, kaartje besteld voor een presentatie van Jan van Hooff in Burgers' Zoo. Laatst helaas te laat voor een presentatie van Jane Goodall.
Ja. Laatst was hij ook bij een talkshow, samen met Frans de Waal. Zij hadden ook ergens een presentatie, maar ja, dat was de volgende dag al, dus volledig uitverkocht.quote:Op maandag 16 september 2019 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt interessantHij kan heel mooi vertellen over zijn chimpansees.
Anna zegt dat het vrij is aan de dierenarts. Sommige rekenen een speciaal vervolg consult.quote:Op maandag 16 september 2019 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij normaal om een herhaal-consult tarief te hanteren die lager ligt dan een eerste consult
Kan altijd nog. Wie weet?quote:Op maandag 16 september 2019 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijg net een vriendschapsverzoek van een figuur. 0 info, en een foto van Paul Hollywood. Heb 't maar afwezen
SPOILER: plaatje bij het praatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ging best, al gaat dat alles béter van de bbq.
Toe tisamisu-geinspireerde fantasie: vette kwark met brandewijn en cacao, over een bedje van lange vingers, bestrooid met hagelslag.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
MI van een begraven rolstoelquote:Op maandag 16 september 2019 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met risico op spuit elf, want niet verder gelezen:quote:Op maandag 16 september 2019 17:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Resistentie gaat sowieso nogal een dingetje worden.
Onderzoek naar nieuwe antibiotica vind niet echt plaats volgens mij.
Klinkt wel een beetje Bento ditquote:Op maandag 16 september 2019 19:30 schreef sigme het volgende:
Hapjes voor morgen ook al weer klaar. Fruitsalade voor liefste, en een worstje voor bij brood. Voor mezelf voor mee een geschilde komkommer, een handjevol wortels, een bakje gekookte biet, anderhalve appel, alles van eigen erf.
Ik heb jou echt nog nooit als mopperig ervaren eigenlijkquote:
quote:Op maandag 16 september 2019 19:57 schreef Molo het volgende:
Met risico op spuit elf, want niet verder gelezen:
Zeker vindt dat wel plaats. Voor mensen zeker en Nederland loopt hierin internationaal voorop juist
Er vindt supertof onderzoek plaats, het is alleen niet zo heel sexy om al die ontwikkelingen op mininiveau te delen denk ikquote:Op maandag 16 september 2019 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Teixobactin
2015 ontdekt, 2018 begonnen met trials op muizen. Hoezo vindt onderzoek niet meer plaats. Whut?!
Koud? het is hier in huis 20 graden. En de kachel is al maanden niet meer aan geweest.quote:Op maandag 16 september 2019 18:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk het. Maar omdat je iets niet in de krant of op tv hebt gezien betekent nog niet dat het er niet is. Het is héél niet des mens om te denken: oh, we krijgen een probleem met resistentie. Laten we vooral geen onderzoek meer doen en lekker frobelen. Of zo.quote:Op maandag 16 september 2019 20:04 schreef Molo het volgende:
Er vindt supertof onderzoek plaats, het is alleen niet zo heel sexy om al die ontwikkelingen op mininiveau te delen denk ik
DAT HEB NIET OP FACEBOOK GESTAAN!!!quote:Op maandag 16 september 2019 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het. Maar omdat je iets niet in de krant of op tv hebt gezien betekent nog niet dat het er niet is. Het is héél niet des mens om te denken: oh, we krijgen een probleem met resistentie. Laten we vooral geen onderzoek meer doen en lekker frobelen. Of zo.
Komt omdat je pas later bent gaan meekijkenquote:Op maandag 16 september 2019 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb jou echt nog nooit als mopperig ervaren eigenlijk
Ik loop hier in twee vormen al sinds 2004 rondquote:Op maandag 16 september 2019 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt omdat je pas later bent gaan meekijkenVroeger, toen ik hier nog veel meer zat, was alles erger
Ohquote:Op maandag 16 september 2019 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik loop hier in twee vormen al sinds 2004 rond
quote:Op maandag 16 september 2019 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh echt niet!Jij viel heul niet mee
Nog steeds toch?quote:Op maandag 16 september 2019 20:16 schreef Kreator het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd wel het zonnetje in huis geweest.
[..]
Oh echt niet!Jij viel heul niet mee. Molo heeft gewoon niet goed opgelet
Dat werd ook en keer tijd zegquote:Op maandag 16 september 2019 20:15 schreef z80 het volgende:
42 het antwoord op alles.
https://www.eurekalert.org/pub_releases/2019-09/uob-sot090619.php
Ik ben ooit in een verpleeghuis op de korsakov afdeling geweest en al die vrouwen (allemaal vrouwenquote:
Als dit betekent dat je van te veel alcohol rood haar krijgt, neem ik er nog eentjequote:Op maandag 16 september 2019 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ooit in een verpleeghuis op de korsakov afdeling geweest en al die vrouwen (allemaal vrouwen) waren best jong en hadden een kort geknipt rood kapsel. Ik denk dat ze daar ook dezelfde kapper hadden. Het was wat surrealistisch.
Jazekers!quote:Op maandag 16 september 2019 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ooit in een verpleeghuis op de korsakov afdeling geweest en al die vrouwen (allemaal vrouwen) waren best jong en hadden een kort geknipt rood kapsel. Ik denk dat ze daar ook dezelfde kapper hadden. Het was wat surrealistisch.
Heb jij ook zulk haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik ben niet zo zeker van diequote:
Hehehequote:
Soms vind ik het zo jammer dat ik geen abo heb hieropquote:Arts verwijt collega ongepaste uitlatingen
Klacht van een arts tegen een andere arts/apotheker. Beiden zijn als getuige deskundige opgetreden in dezelfde strafzaak. De arts wordt onder meer verweten dat hij hem in de strafzaak als ‘psychiatrisch patiënt’ heeft gediagnosticeerd zonder hem te kennen.
Verder lezen? Abonneer u op Medisch Contact
Geweldigquote:Op maandag 16 september 2019 20:28 schreef fietsie het volgende:
Ik zing mee
https://9gag.com/gag/an514RE
Ik begin er op de maandagen al voorzichtig naar terug te verlangenquote:Op maandag 16 september 2019 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Plus dat ik op een gegeven moment wel een beetje moe werd van mezelfAlleen maar dat negatieve en zo.
Kipquote:Op maandag 16 september 2019 19:35 schreef fietsie het volgende:
Hier laatste gaatjes in de steenoven van de binnenkant af dichtgesmeerd; nu 4 dagen wachten voor er een fikkie in mag
Stiekum toch zin in weer eens lekkere kippetjes te roosteren
Wáárom moet ik nou denken aan de tijd dat jij nog hardliep?quote:Op maandag 16 september 2019 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kip
Mem slecht, morgen 3 zakjes bloed.
Maar ik wil die kip!
Ai, sterkte voor jullie allemaalquote:Op maandag 16 september 2019 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kip
Maar ik wil die kip!
Ja 3 x p week 10 km. Ben het helemaal kwijt.loop jij nog?quote:Op maandag 16 september 2019 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Wáárom moet ik nou denken aan de tijd dat jij nog hardliep?
Sterkte met je mem, meid.
Nee, 4 x per week een uur heen, een uur terugfietsen (elektrisch) was genoeg reden om verdere sportieve activiteiten stop te zetten. Wel jammer, ik mis het soms.quote:Op maandag 16 september 2019 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja 3 x p week 10 km. Ben het helemaal kwijt.loop jij nog?
Thanks
Die heb ik al lang niet meer gezien, blijft leukquote:Op maandag 16 september 2019 20:28 schreef fietsie het volgende:
Ik zing mee
Dat fiets ik nu ook 4x pw, 1 dag met OV want lui. Met 40u werken erbij zou ik ook niet 123 weten hoe ik dan nog fut over heb voor sporten, tis al heel wat dat ik nu nog wakker benquote:Op maandag 16 september 2019 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, 4 x per week een uur heen, een uur terugfietsen (elektrisch) was genoeg reden om verdere sportieve activiteiten stop te zetten. Wel jammer, ik mis het soms.
Ik ben nu dan ook 6 minuten over bedtijdquote:Op maandag 16 september 2019 21:01 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat fiets ik nu ook 4x pw, 1 dag met OV want lui. Met 40u werken erbij zou ik ook niet 123 weten hoe ik dan nog fut over heb voor sporten, tis al heel wat dat ik nu nog wakker ben
Tranen over mijn wangen hier. Internetquote:Op maandag 16 september 2019 20:59 schreef Holyme het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer gezien, blijft leuk
Ik kwam ook niet meer bij. Dat doen de diva's ook wel eens, maar zo kort dat ik geen tijd heb om de telefoon te pakken.quote:Op maandag 16 september 2019 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tranen over mijn wangen hier. Internet
*poom*quote:Op maandag 16 september 2019 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tranen over mijn wangen hier. Internet
Gaafquote:Op maandag 16 september 2019 20:56 schreef fietsie het volgende:
@:lonaa zocht jij nog een trex pak?
https://9gag.com/gag/an514Xz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door FutureFairytale op 16-09-2019 21:30:08 ]Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Sterkte julliequote:Op maandag 16 september 2019 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kip
Maar ik wil die kip!
Te moe, trusten![]()
quote:Op maandag 16 september 2019 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
https://twitter.com/evanoconnell/status/1173245615242977285?s=08
quote:Op maandag 16 september 2019 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Even fotodump zonder volgorde (alles door elkaar, sorry)
Ik zie dat ik nog een paar dingen niet gezien heb in KL. Moet dus nog een keer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn hotel zat aan de Petaling street. Aan de linker kant ongeveer ter hoogte van het rode bord waar nog net de 5 zichtbaar is.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
[..]
Oh echt niet!Jij viel heul niet mee. Molo heeft gewoon niet goed opgelet
Dat denk je maar. Ontwenningsverschijnselen. Misschien nog een Lagavullintje?quote:Op maandag 16 september 2019 20:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik begin er op de maandagen al voorzichtig naar terug te verlangen![]()
Met een goede vriend.quote:Op maandag 16 september 2019 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat gaaf FFT! Met wie was je daar eigenlijk?
Ik ga binnenkort een plak kaas tuseen de roti doen. Natuurlijk kan dat.
quote:Op maandag 16 september 2019 21:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik zie dat ik nog een paar dingen niet gezien heb in KL. Moet dus nog een keer terug.
En mijn hotel zat aan de Petaling street. Aan de linker kant ongeveer ter hoogte van het rode bord waar nog net de 5 zichtbaar is.
Zat er afgelopen kerst 1 week. Vlucht was het duurste. Hotel 15 Euro per nacht. Eten en drinken kost daar inderdaad net iets meer dan niks.quote:Op maandag 16 september 2019 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Gaan hoor.
Echt, al het eten is zo lekker. Alleen de rijst al. En het kost allemaal geen drol. Was 160 euro kwijt in die 7 dagen (tijdens de vlucht, kleding voor vriend (kado), eten/drinken en vervoer (trein/metro's/taxi's).
Is toch fantastisch
Ik twijfel of ik dit aan manlief moet laten zien. Ik vermoed dat ik dan op enig moment aangevallen wordt door een t-rex.quote:Op maandag 16 september 2019 20:56 schreef fietsie het volgende:
@:lonaa zocht jij nog een trex pak?
https://9gag.com/gag/an514Xz
Foto'squote:Op maandag 16 september 2019 22:06 schreef golfer het volgende:
*burb*
Etentje met vrienden was geslaagd. Volgende keer nog wat kleinigheden tweaken.
Mijn ex heeft eens 500 gulden van zijn vrienden gekregen als hij een gehaktbal met slagroom zou eten. Viel ook best mee zei hij.quote:Op maandag 16 september 2019 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat dat helemaal niet eens zo gek smaakt
Jane Goodallquote:Op maandag 16 september 2019 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeahhh, kaartje besteld voor een presentatie van Jan van Hooff in Burgers' Zoo. Laatst helaas te laat voor een presentatie van Jane Goodall.
Ze is 85 (Jan van Hooff is uit 36, ook geen jonkie)quote:Op maandag 16 september 2019 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jane Goodall![]()
Die moet ook aardig op leeftijd zijn trouwens..
quote:Op maandag 16 september 2019 20:28 schreef fietsie het volgende:
Ik zing mee
Voor dat bedrag zou ik het ook doen. Voor minder geld ook trouwens.quote:Op maandag 16 september 2019 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn ex heeft eens 500 gulden van zijn vrienden gekregen als hij een gehaktbal met slagroom zou eten. Viel ook best mee zei hij.
quote:Op maandag 16 september 2019 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Even fotodump zonder volgorde (alles door elkaar, sorry)
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik herinner me zijn docu's (?) ook nog. Burgers Zoo toch?quote:Op maandag 16 september 2019 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze is 85 (Jan van Hooff is uit 36, ook geen jonkie)
Da’s zijn (overleden) broer, Antoon van Hooff. Die reisde de wereld over voor docu’s en kwam veel op tv., Zijn zoon Alex (huidige directeur) doen dat niet, maar Jan is een heel bekende bioloog en kan het ook goed overbrengen.quote:Op maandag 16 september 2019 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik herinner me zijn docu's (?) ook nog. Burgers Zoo toch?
Dat wil ik nog wel voor ¤50 doenquote:Op maandag 16 september 2019 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn ex heeft eens 500 gulden van zijn vrienden gekregen als hij een gehaktbal met slagroom zou eten. Viel ook best mee zei hij.
Ik heb wat extra diesel verstookt omdat ik om moest rijden vanwege een landende traumahelikopter.quote:Op maandag 16 september 2019 18:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen spuit 11! En gelukkig dat dat ik er naast zat.quote:Op maandag 16 september 2019 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Met risico op spuit elf, want niet verder gelezen:
Zeker vindt dat wel plaats. Voor mensen zeker en Nederland loopt hierin internationaal voorop juist
Ah, helder. De voornaam kwam me al niet bekend voor, maar de achternaam wel. Zag meteen het gezicht voor me (van de overleden broer dus).quote:Op maandag 16 september 2019 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s zijn (overleden) broer, Antoon van Hooff. Die reisde de wereld over voor docu’s en kwam veel op tv., Zijn zoon Alex (huidige directeur) doen dat niet, maar Jan is een heel bekende bioloog en kan het ook goed overbrengen.
Ik meende dat ik ergens had gelezen dat er weinig onderzoek naar werd gedaan, nieuwe antibiotica. Maar misschien was dat wel onderzoek naar een specifieke bacterie, kan maar zo.quote:Op maandag 16 september 2019 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het. Maar omdat je iets niet in de krant of op tv hebt gezien betekent nog niet dat het er niet is. Het is héél niet des mens om te denken: oh, we krijgen een probleem met resistentie. Laten we vooral geen onderzoek meer doen en lekker frobelen. Of zo.
Hij was nog steeds verbaasd dat ze hem zo veel gaven voor zo iets simpels ja.quote:Op maandag 16 september 2019 23:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor dat bedrag zou ik het ook doen. Voor minder geld ook trouwens.
Grappig ja. Je kaasplankje inspireerde dus.quote:Ik zag dat je crosspostte. Grappig weetje: dit is de vriend die gisteren zo heerlijk voor me gekookt had.
Goed bezigquote:Op maandag 16 september 2019 23:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb wat extra diesel verstookt omdat ik om moest rijden vanwege een landende traumahelikopter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Niet gemaakt.quote:
Mja en nogal gevoelig voor longontsteking... dus ik zal er nog genoeg van gebruiken... dus probeer dat toch op zo min mogelijk te houden.quote:Op maandag 16 september 2019 17:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Resistentie gaat sowieso nogal een dingetje worden.
Onderzoek naar nieuwe antibiotica vind niet echt plaats volgens mij.
Reden waarom ik ‘daar’ minder uitgebreid op Isa reageerdequote:Op maandag 16 september 2019 23:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij was nog steeds verbaasd dat ze hem zo veel gaven voor zo iets simpels ja.
[..]
Grappig ja. Je kaasplankje inspireerde dus.
En ja, crosspost maar. Goede voorbeeld enzo... Niet vanwege jullie 2 posts maar vanwege de potentiele toekomstige 20 off topic
En voor veel geld helemaal.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:14 schreef Aure het volgende:
Gehaktballen met slagroom, hmm, het is niet dat ik er nu helemaal wild van word, maar het intrigeert me
quote:
Leuk als je op onverwacht toffe plekjes komtquote:Op dinsdag 17 september 2019 07:34 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi vanuit Frankrijk! De baby was het flink zat rond 17 uur (we zaten al vanaf 8.30 in de auto) dus we hebben een onderkomen voor de nacht gezocht en gevonden. Een super pittoreske b&b, vakwerk-huisje met binnen klassiek Frans meubilair![]()
En het kindeke besloot in het vreemde campingbedje de hele nacht door te slapen
Absurd bedrag voor iets wat helemaal niet erg vies klinktquote:
Ik ben echt heel slecht er in om dingen die ik niet lekker vind weg te krijgen. Net alsof m'n strot dan dicht gaat zitten ofzo. Ben wel es jaloers op mensen die kunnen doen alsof alles lekker is.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absurd bedrag voor iets wat helemaal niet erg vies klinkt
Hč getver, wat een verdrietquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:17 schreef derLudolf het volgende:
Aha, daarom moest ik gister omrijden. Dat moet een beste klap zijn geweest
https://www.rtvdrenthe.nl(...)8-en-Musselkanaal-17
....quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:17 schreef Lonaa het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)-klus-ooit~aa591ca5/
Eigenlijk gewoon vlees in roomsaus. Maar dan geklopt. En met wat suiker.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:19 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben echt heel slecht er in om dingen die ik niet lekker vind weg te krijgen. Net alsof m'n strot dan dicht gaat zitten ofzo. Ben wel es jaloers op mensen die kunnen doen alsof alles lekker is.
Maar dit zou mij ook nog wel lukken
Oepsquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:17 schreef Lonaa het volgende:
Is een bericht van de Tubquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oeps
Volgens mij wordt de hoeveelheid sperma wel lichtelijk overdreven.
Jup. Die jongens draaiden een voorrangsweg op.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hč getver, wat een verdrietWel fijn dat de bestuurder van de andere auto nog leeft, zo te lezen was het niet zijn fout.
Wowquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:17 schreef Lonaa het volgende:
Heb jij nu ook Acda & De Munnik in je hoofd zitten?quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is een bericht van de Tub, dus waarschijnlijk wel ja.
Maar: 'Het ‘regende’ stierensperma.”![]()
omg. nu wel.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb jij nu ook Acda & De Munnik in je hoofd zitten?
Even rustig ademhahalen, ow ow ow, t'lijkt of het regent als altijd....quote:
Dat! Geen enkele moeite zou ik er mee hebben. Om met Joey te spreken 'what's not to like?'quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:35 schreef Lonaa het volgende:
Even opscheppen over mijn eetlijstje vandaag:
Als ontbijt: boterham met beetje appelstroop, pecannootjes en brie.
Als lunch: wrap met leftover pulled pork, groente en kaassaus.
Als avondeten: een salade met aardappel en groente met de zalmforel die over is van de BBQ van zondag en vlak daarvoor uit de vijver bij een collega van F. kwam.
Moet je niet een keer naar een goeie revalidatiearts ofzo daarvoor?quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Goodmorning all
Vakantie in huis is een stuk minder als er een verbouwing aan de gang is. Zware boorgeluiden hier.
Lekker Lot dat het ukkie doorsliep, nu de rest van de vakantie ook. En geef m eens ongelijk, al die tijd in de auto, daar is geen lol aan. Fijne vakantie!
Nadat het vanaf vrijdag best goed ging met de pijn in de handen en polsen (was er best goed afgekomen dacht ik) is het sinds zondagavond doffe ellende in de rechterpols, kan er nauwelijks iets mee. Dacht dus netflix aan te slingeren, maar door die herrie kijkt het ook niet fijn.
Tot zover mijn gemopper
Zo een kant en klaar nachokaasbakje van de AH. Want zat sticker op.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Wat voor kaassaus?
Ik heb gisteren een hendig sjieke ragų in elkaar gezet en die heeft vannacht lekker in de slowcooker geblupt.
Heb alleen een shitload aan knoflook erdoor gedaan, gesneden met blote handen dus ik ruik hier nu qua handen de hele tijd naar Spaanse tapaskraam tijdens werk
Oh dat klinkt gewaagdquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo een kant en klaar nachokaasbakje van de AH. Want zat sticker op.
Wil je een foto van mn vis?
Vond ik ook. Was prima indien niet teveel.quote:
Luchtverfrisser?quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:42 schreef Molo het volgende:
Hier mijn creatie plus uitzicht
[ afbeelding ]
Oh dat is lekker ja!quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vond ik ook. Was prima indien niet teveel.
[ afbeelding ]
Hij was zo groot als mijn hand + onderarm. En dat was al zonder kop en staartvin.
Heb m met een lepel 'ingesneden' om te serveren. Hij was precies goed
Één woord: patiëntenquote:
Huuuu.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Één woord: patiënten![]()
Die lucht van mensen soms
Deze was echt superbasic. Citroen, dille, peper, zout, boterquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is lekker ja!![]()
Amandelpasta erin voor het garen is ook superlekker
Lekker!quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze was echt superbasic. Citroen, dille, peper, zout, boter
Deze week is mijn huisarts afwezig, maar ik ga binnenkort maar weer eens een afspraak maken. Ben nu zo’n 5 jaar verder na de laatste keer reumatoloogquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet je niet een keer naar een goeie revalidatiearts ofzo daarvoor?
Klinkt wel als mogelijk de moeite waard. Trajectje Klimmendaal ofzoquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze week is mijn huisarts afwezig, maar ik ga binnenkort maar weer eens een afspraak maken. Ben nu zo’n 5 jaar verder na de laatste keer reumatoloog
@Sunnythesunquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vond ik ook. Was prima indien niet teveel.
[ afbeelding ]
Hij was zo groot als mijn hand + onderarm. En dat was al zonder kop en staartvin.
Heb m met een lepel 'ingesneden' om te serveren. Hij was precies goed
Miep heeft goede smaakquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:59 schreef Molo het volgende:
Lasagne en fruit klinkt ook goed
Sperziebonen komen beetje mijn neus uit. Iedere keer als ik Miep hier de keuze geef wat ze wil eten worden het die groene vlerken
Gek op groenten dus ik ga het niet dwarsbomen nuquote:
Oh ja, nķg een voordeel van Picnic t.o.v. de Plusquote:
Bah ja.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Meeeestal douchen mensen wel voor ze naar de dokter/het ziekenhuis gaan. Moet je eens op de SEH gaan werkenquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:44 schreef Molo het volgende:
Ik douche niet speciaal voordat ik naar de dokter ga, ik douche iedere dag, minstens 1 keer.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeeestal douchen mensen wel voor ze naar de dokter/het ziekenhuis gaan. Moet je eens op de SEH gaan werkenWant dat is allemaal plotseling. Echt echt heel vies soms.
Is dat zo wereldschokkend dan?quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik douche niet speciaal voordat ik naar de dokter ga, ik douche iedere dag, minstens 1 keer.
Ik stond er ook echt van te kijken dat een collega dat niet deed.
Ik vond het heel apart ja, zij fietste ook iedere dag 30 km. Ik voel me dan heel zweterig en douche dan graag even.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat zo wereldschokkend dan?
Ik douche ook om de dag.
goorquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat zo wereldschokkend dan?
Ik douche ook om de dag.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:50 schreef Molo het volgende:
[..]
@:Sunnythesun
Heel blij mee! Zit fantastisch, en de pasvorm klopt helemaal, vreemd genoeg (is meestal niet zo bij mijn lijf). Thanks!
Rotterdam hč, de locatie maakt nogal uit heb ik gemerkt in mijn loopbaanquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeeestal douchen mensen wel voor ze naar de dokter/het ziekenhuis gaan. Moet je eens op de SEH gaan werkenWant dat is allemaal plotseling. Echt echt heel vies soms.
Ze hoeven jou niet te ruiken?quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, nķg een voordeel van Picnic t.o.v. de Plus
Was dat maar aan mij gevraagdquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee die blijven bij de voordeur staan iddquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben bezig met de documentaireserie over R. Kelly. Heftig zeg, wat een verknipte man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sierstrip van de combi oven laat los.![]()
*droomt van plek voor volwaardige inbouwoven...
En...vraag: iemand interesse in een gratis HF box / 3 maaltijden?
Te gebruiken voor 15 okt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Receppie?quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Wat voor kaassaus?
Ik heb gisteren een hendig sjieke ragų in elkaar gezet en die heeft vannacht lekker in de slowcooker geblupt.
Heb alleen een shitload aan knoflook erdoor gedaan, gesneden met blote handen dus ik ruik hier nu qua handen de hele tijd naar Spaanse tapaskraam tijdens werk
Anna heeft best veel last van eczeem, al jaren. Dus elke dag douchen deed ze al niet. Ik heb het gewoon overgenomen. Mijn huid voelt prima en ik stink niet (anders hoor ik het wel). Ik douche wel voordat ik ga lesgeven, of naar het ziekenhuis moet oid.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn daar andere meningen over
https://www.cosmopolitan.(...)ichaam-dan-je-denkt/
Meningen, primaquote:Op dinsdag 17 september 2019 12:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Welke en waar te zien?quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben bezig met de documentaireserie over R. Kelly. Heftig zeg, wat een verknipte man.
Surviving R. Kelly, 6 delen. De eerste drie waren afgelopen vrijdag te zien bij RTLZ. Ik heb geprobeerd om dat op een legale manier te kijken maar dat leverde een hele berg problemen op dus ik ben de rest maar aan het downloaden. Die mediabedrijven maken het hun klanten echt te graag moeilijk.quote:
Dat was ik. Er is iets aan de crunch veranderd. Ik kan er niet goed de vinger op leggen wat het nou is maar ze zijn best matig.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Iets heel anders, maar wel cul. Iemand had het over bolletje pepernoten. Geen idee meer wat daarmee was, maar gisteren gekocht en net een paar gehad. Ze hebben het verslavende, niet kunnen stoppen met eten eruit gehaald. Weet niet of ik daar blij mee ben.
Maar ook de smaak, daar mist ook iets.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was ik. Er is iets aan de crunch veranderd. Ik kan er niet goed de vinger op leggen wat het nou is maar ze zijn best matig.
Ik bedoelde ook niet altijd helemaal inzepen, maar wel lekker overal afspoelen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Even zorgen dat je er een sterretje achter je naam oplichtquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
De mobiele layout wordt wel steeds beroerder met die advertenties zeg
Ook wisenten?quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:03 schreef Bluezz het volgende:
We hebben vanmiddag het Wisentenpad gelopen en een heleboel beesten gezien
Vorig jaar vanaf de andere kant het duin ingelopen, maar niks gezien.. nu wel
Neuh, dat is niet nodig. Maar de site wordt wel steeds minder responsive. Klik ik ergens op, reageert hij niet OF ik open een advertentie :’)quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Even zorgen dat je er een sterretje achter je naam oplicht
quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:03 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
https://www.bbcgoodfood.com/recipes/beef-ragoutquote:
Ook niet nodig johquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet altijd helemaal inzepen, maar wel lekker overal afspoelen.
Er wordt koortsachtig overlegd met de advertentiepartner. Erg storend allemaal inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet nodig. Maar de site wordt wel steeds minder responsive. Klik ik ergens op, reageert hij niet OF ik open een advertentie :’)
En gezellig op de koffie bij de security officerquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
En een invulformulier waarop iedereen vooraf de eigen diverse wachtwoorden moest invullen.
Maar... ‘Dit formulier wordt na afloop vernietigt’quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En gezellig op de koffie bij de security officer
2 sowieso. Plakspul. Die en de nieuwe planten (want ik verdenk dat het daarvan komt hebben afwasmiddeldouche gehad en staan nu buiten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:59 schreef AnneX het volgende:
@:Cat: lachen of huilen![]()
![]()
@:lonaa: álle 89 planten? Balen zeg.![]()
Drie spuitbussen anti luis en jij en poezen een paar uur de kamer uit en daarna luchten.?
Ja man, wow!quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En gezellig op de koffie bij de security officer
Wij waren laatst de ICT-zijde van zo'n project. Vrouwenquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werkoverleg en uitrol van nieuwe werktelefoons![]()
Moet je bij mijn team zijn.ICT had best duidelijke uitleg gemaakt, plaatjes erbij en zo.
En een invulformulier waarop iedereen vooraf de eigen diverse wachtwoorden moest invullen.
Uiteraard moesten ze een keer of 10 aankloppen bij ons overleg om een collega eruit te plukken die het niet compleet had ingevuld.Nivootje: ‘daar heb ik geen wachtwoord voor, dat doet mijn man altijd voor me’ en ‘dan moet je optie 2 proberen die ik erbij heb gezet. Oh, werkt die ook niet
‘
![]()
Voorafgaande aan de overstap moesten we ook onze contacten in outlook exporteren. Uitleg op de mail, plaatjes erbij, pijltjes, ALLES!
Natuurlijk had iemand dat niet gedaan, POEF contacten weg.
‘Maar ik heb precies gedaan wat op de instructie stond’
ICTer en ik in koor: ‘Nou, blijkbaar niet dus’.
Ja, sorryquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij waren laatst de ICT-zijde van zo'n project. Vrouwen
Hmm loopt een heel topic over in feedback ookquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet nodig. Maar de site wordt wel steeds minder responsive. Klik ik ergens op, reageert hij niet OF ik open een advertentie :’)
Vrouwelijke artsen, nog ergerquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij waren laatst de ICT-zijde van zo'n project. Vrouwen
Wat een klusquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
2 sowieso. Plakspul. Die en de nieuwe planten (want ik verdenk dat het daarvan komt hebben afwasmiddeldouche gehad en staan nu buiten.
Met een t ook echt nog jaquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar... ‘Dit formulier wordt na afloop vernietigt’
Ik citeer letterlijk wat onderaan het formulier staat![]()
Ik hoorde laatst wel een mooie 'ja dat is expres gedaan, om te checken of mensen het wel lezen'quote:
Gevaarlijke beesten, maar wel mooi om van een afstand te zien.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:03 schreef Bluezz het volgende:
Gaten uitspoelenquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:02 schreef Tele6 het volgende:
Lekker bezig Lucky
@:douchen; ik doe dat ook om de dag. Ik vind er niks aan en ben niet zo'n stinkerd, dus ik doe mezelf en de wereld een groot plezier door om de dag te douchenAlleen als ik met A en B ben wordt er vaker gedoucht
Ik wist helemaal niet dat die gevaarlijk zijnquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gevaarlijke beesten, maar wel mooi om van een afstand te zien.
Moe, warm en andere Elendquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom niet Anne? Geen zin meer in de mooie landschappen?
Genoeg ongelukken mee gebeurd hier (ook met de Tauros). De wisenten zitten nu volgens mij alleen nog in afgesloten gebieden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat die gevaarlijk zijn
Ah! Nooit geweten, gelukkig maatregelen tegen dusquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Genoeg ongelukken mee gebeurd hier (ook met de Tauros). De wisenten zitten nu volgens mij alleen nog in afgesloten gebieden.
Genetische mutant tussen een mens en een luis zou fantastisch zijn. Be gone diabetesquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:06 schreef Tele6 het volgende:
Plantenluizen (zoals ze door biologen genoemd worden) zijn wel heel interessante beestjes trouwens. Er zijn er hartstikke veel verschillende van, sommige kunnen vliegen en andere niet en ze kunnen allerlei kleuren hebben. Wat ze allemaal hebben is twee kleine sprietjes op hun kont waarmee ze overtollig suikerwater (dat ze uit de plant gedronken hebben) lozenVandaar de plakkerigheid. Plantensap bevat veel meer suiker dan eiwit, dus om genoeg eiwit binnen te krijgen en niet te veel suiker, laten ze het suikerwater weer gaan
![]()
Zo'n systeem wil ik ook wel, dan kan ik onbeperkt snoepen
Tele met twee sprietjes op haar kontquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:06 schreef Tele6 het volgende:
Plantenluizen (zoals ze door biologen genoemd worden) zijn wel heel interessante beestjes trouwens. Er zijn er hartstikke veel verschillende van, sommige kunnen vliegen en andere niet en ze kunnen allerlei kleuren hebben. Wat ze allemaal hebben is twee kleine sprietjes op hun kont waarmee ze overtollig suikerwater (dat ze uit de plant gedronken hebben) lozenVandaar de plakkerigheid. Plantensap bevat veel meer suiker dan eiwit, dus om genoeg eiwit binnen te krijgen en niet te veel suiker, laten ze het suikerwater weer gaan
![]()
Zo'n systeem wil ik ook wel, dan kan ik onbeperkt snoepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |