abonnement Unibet Coolblue
pi_188955791
pi_188955824
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 13:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die weten wel dat die een relatie heeft met A?
Jup. Al ruim 5 jaar :)
Ze waren al 4 jaar samen toen ik erbij kwam en dat was aan alle kanten in hun families natuurlijk dan ook bekend. Toen ik erbij kwam hebben we dat een tijdje geheim gehouden onder het mom van "we weten nog niet hoe serieus dit is" en daarna hebben we het erover gehad en afgesproken dat in 2019 ieder van ons drieën z'n familie vertelt. B is nu de laatste die nog moest :)
pi_188955862
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Duimen voor de vrijdenkendheid van B's ouders ^O^
Gaat ie je daarna voorstellen?
Dat hangt er een beetje vanaf hoe ze reageren. Hij denkt zelf dat ze niet zitten te wachten op nog iemand om te leren kennen en zo, nog iemand die ze "moeten" uitnodigen voor verjaardagen of dingen, maar volgens mij is dat nogal pessimistisch en komt het vooral voort uit B z'n overtuiging "door wat ik doe moeten m'n ouders veel te veel" wat nergens op slaat, want het idee is juist dat ouders willen, niet moeten. Ze willen weten hoe het met B gaat en ze willen de mensen die voor hem belangrijk zijn leren kennen. Lijkt me :s)
pi_188955891
Oh en knuffels voor @Bluezz :*

Ik ga vandaag ook lekker rustig aan doen. Gistermiddag waren we naar de Lion King (dank, @Lucky_Strike, ik heb de hele tijd naar ontbrekende scrota gekeken :') ) en aan het eind van de film zat ik met m'n handen over m'n oren en m'n ogen dicht :{ :') vandaag lekker weinig prikkels dus! Ik heb een boek, een paar potjes Wordfeud, en een boel thee ^O^
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 13:48:43 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188955970
@Tele
Ik wist dat jij "d'r later bij aansloot" maar wist niet of die relatie al bekend was ;)
Nja, we horen wel hoe het afloopt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188956017
Hier ook een rustiger dagje dan gepland. Etentje gaat niet door (dus ik hoef me ook niet tussen de bridge-to-bridge lopers te mengen), wilde even wat boodschappen doen voor eten, maar na gisteren 20 km fietsen zijn zowel m’n knie als m’n polsen en handen niet blij. Dus balkon en boek en voor eten zie ik wel wat er nog in de vriezer zit.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 13:54:31 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188956059
Oh, Emmen is ook al zo'n feest. WK wielrennen voor gehandicapten, zijn best veel grote wegen afgezet.

Staan ook geen omleidingsborden ofzo. Lekker voor wie onbekend is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 september 2019 @ 13:55:01 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188956067
Sport. Wasjes. Plee. Stofzuiger. ✓✓✓✓
Vanavond krieltjes, groentemix en een steak.

Sport op de buis. Boekje erbij. Ik vind het prima zo. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 14:09:03 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188956329
Reageerde net op een foto op Facebook en werd aan het twijfelen gebracht waar ik hem van ken, want zag een aantal andere vrienden reageren die zeker niet in Macedonië waren in 2011. Die ken ik weer van meerdere andere projecten de afgelopen drie jaar.

De wereld is best klein :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188956332
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 13:54 schreef derLudolf het volgende:
Oh, Emmen is ook al zo'n feest. WK wielrennen voor gehandicapten, zijn best veel grote wegen afgezet.

Staan ook geen omleidingsborden ofzo. Lekker voor wie onbekend is.
In Arnhem en omstreken is er in september altijd iets afgesloten/bezig ivm de Airborne herdenkingen. En nu ook 75 jaar waarbij je mag aannemen dat het een van de laatste keren is dat er veteranen aanwezig zullen zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188956537
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 13:41 schreef Tele6 het volgende:
Oh en knuffels voor @:Bluezz :*

Ik ga vandaag ook lekker rustig aan doen. Gistermiddag waren we naar de Lion King (dank, @:Lucky_Strike, ik heb de hele tijd naar ontbrekende scrota gekeken :') ) en aan het eind van de film zat ik met m'n handen over m'n oren en m'n ogen dicht :{ :') vandaag lekker weinig prikkels dus! Ik heb een boek, een paar potjes Wordfeud, en een boel thee ^O^
Sorry :D
Spoilers!
pi_188956670
Op naar de coquilles, zeebaars en chocolade van kookgrage vriend. Eerste tevreden geluiden over de voorbereidingen zijn al over de app vernomen.

Gezien de schema’s van de gasten wordt het een dinch. :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188956712
We zijn op de Groei & Bloei beurs geweest op een Erve uit de 16e eeuw. Leuk, kneuterig, oude mensen.

De pluimvee-club was er ook en er worden kippen en duiven gekeurd door een man met een hele lange knulsnor, een witte doktersjas en hij had een soort meetstok. Telescopisch. Af en toe riep ie een kiplichaamsdeel en daarna iets onverstaanbaars. _O_

Nog even bij een ander tuincentrum geweest. Gave planten! Grote planten en niet duur. _O_ Dus ik kocht 4 planten. :') En potgrond.

Ondertussen kwam er een BBQ?-appje, dus dat gaan we zo ook nog doen, in het zonnetje. O+

Prima zondag.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 14:34:20 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188956764
Hier ook bbq, geen zon (meer)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188956812
Naar binnen gevlucht, te warm in de zon, en de parasol zwaaide een beetje raar door de wind (nu geen wind en soms een flinke vlaag)
We have far more in common than that which devides us..
pi_188956846
Op de bank geploft. Lijf trapt op de rem vandaag. Zere rug, zere knieën... Met moeite een rondje met Sam geschuifeld :X
Heb nog wat kleine klusjes gedaan buiten én binnen, blij dat dat gelukt is. Ziet er weer een stuk georganiseerder uit allemaal. Moet eigenlijk alleen nog ff stofzuigen beneden maar weet nog ff niet of ik dat ga trekken, dus fuck it.

Ik heb trouwens afgesproken met mezelf dat ik, wanneer er planten in de tuin vervangen moeten worden, alleen nog maar inheemse planten ga neerzetten. :s)
pi_188957247
De pluimveeclub _O_
Spoilers!
pi_188957456
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2019 14:31 schreef Lonaa het volgende:
We zijn op de Groei & Bloei beurs geweest op een Erve uit de 16e eeuw. Leuk, kneuterig, oude mensen.

De pluimvee-club was er ook en er worden kippen en duiven gekeurd door een man met een hele lange knulsnor, een witte doktersjas en hij had een soort meetstok. Telescopisch. Af en toe riep ie een kiplichaamsdeel en daarna iets onverstaanbaars. _O_

_O-
Heerlijk zulk kijkvoer!
pi_188957464
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
De pluimveeclub _O_
Wacht maar, daar ga jij vast ook lid van worden :D
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 15 september 2019 @ 15:21:13 #20
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188957638
Hier waait het behoorlijk hard en is het zwaar bewolkt :( Het zou hele dag stralend weer worden met 25 graden :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188957727
quote:
10s.gif Op zondag 15 september 2019 15:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

_O-
Heerlijk zulk kijkvoer!
Ja _O_ En dan in zo'n tentje. Andere oude mannen ervoor in een kuipstoeltje. Ook beetje mompelen iedere keer als de keurmeester iets zei _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188957729
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
De pluimveeclub _O_
Ik heb er zo van genoten _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188957752
quote:
13s.gif Op zondag 15 september 2019 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier waait het behoorlijk hard en is het zwaar bewolkt :( Het zou hele dag stralend weer worden met 25 graden :o
Dan zit je in de verkeerde plaats. De waai is hier wel, maar ook blauwe lucht, zon en 25 gr
We have far more in common than that which devides us..
pi_188957825
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2019 15:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja _O_ En dan in zo'n tentje. Andere oude mannen ervoor in een kuipstoeltje. Ook beetje mompelen iedere keer als de keurmeester iets zei _O_
Het klinkt super kneuterig.. Precies waarom ik van britse coutry fairs hou ook O+
pi_188957842
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2019 15:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja _O_ En dan in zo'n tentje. Andere oude mannen ervoor in een kuipstoeltje. Ook beetje mompelen iedere keer als de keurmeester iets zei _O_
Die oude mannetjes zij nog het leukst ja. Ik heb ze vorige week even af staan luisteren bij het ploegen.

We hebben overigens besloten dat ik talentscout voor ploegers moet worden. Ik zag vorige week zo wie de beste was. Daar zou ik iets mee moeten doen.
Spoilers!
  zondag 15 september 2019 @ 15:40:35 #26
63722 z80
I fink you freaky
pi_188957864
Even een rondje met de fiets. Wind in de rug is wel lekker doortrappen. Wind tegen is behoorlijk werken. Zeker op de dijk zonder beschutting.
En voor het avondeten denk ik dat ik de griek iets laat klaarmaken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188957866
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die oude mannetjes zij nog het leukst ja. Ik heb ze vorige week even af staan luisteren bij het ploegen.

We hebben overigens besloten dat ik talentscout voor ploegers moet worden. Ik zag vorige week zo wie de beste was. Daar zou ik iets mee moeten doen.
Wij hebben een keer een hele dag voor de doedelzak-competitie gezeten op een highland games gathering en we waren behoorlijk goed in winnaars voorspellen :Y

En doof aan het einde van de dag :X :')
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 15 september 2019 @ 15:43:10 #28
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188957878
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 15:40 schreef z80 het volgende:
Even een rondje met de fiets. Wind in de rug is wel lekker doortrappen. Wind tegen is behoorlijk werken. Zeker op de dijk zonder beschutting.
En voor het avondeten denk ik dat ik de griek iets laat klaarmaken.
Oh ja fietsen wil ik ook nog doen vandaag. Moet het wel echt beter weer worden want zo doe ik niks :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 september 2019 @ 15:48:43 #29
63722 z80
I fink you freaky
pi_188957940
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ja fietsen wil ik ook nog doen vandaag. Moet het wel echt beter weer worden want zo doe ik niks :{w
23 graden en volop zon niet goed genoeg?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188957989
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 14:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Op naar de coquilles, zeebaars en chocolade van kookgrage vriend. Eerste tevreden geluiden over de voorbereidingen zijn al over de app vernomen.

Gezien de schema’s van de gasten wordt het een dinch. :Y)
Veel plezier, vanavond review? :)

Hier straks ook een dinch in de achtertuin. Laat en veel ontbeten, dus we houden het op twee maaltijden vandaag :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188958001
Strakblauw en zon hier. Zie ik vanaf onder mijn parasol. :)
Let me see you stripped down to the bone
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 15 september 2019 @ 15:56:35 #32
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188958052
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 15:48 schreef z80 het volgende:

[..]

23 graden en volop zon niet goed genoeg?
Volop wolken hier :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188958083
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb trouwens afgesproken met mezelf dat ik, wanneer er planten in de tuin vervangen moeten worden, alleen nog maar inheemse planten ga neerzetten. :s)
Hela, nou voel ik me schuldig! :7 Vanmorgen tot een Perzische Slaapboom besloten ter vervanging van de enoooooorme tulpenboom (neergezet door de vorige bewoners) die wel tof is maar inmiddels meters boven het huis (drie verdiepingen) uitsteekt, met dreigende overlast voor buren. Kappen dus. Snif.

Balen van weigerachtig lijf, Sunny! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_188958176
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 15:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Hela, nou voel ik me schuldig! :7 Vanmorgen tot een Perzische Slaapboom besloten ter vervanging van de enoooooorme tulpenboom (neergezet door de vorige bewoners) die wel tof is maar inmiddels meters boven het huis (drie verdiepingen) uitsteekt, met dreigende overlast voor buren. Kappen dus. Snif.

Balen van weigerachtig lijf, Sunny! :*
Die zijn wel mooi!!
De olijf gaat hier ook niet weg of zo hoor, en voor kruiden maak ik een uitzondering ;) Maar nieuw in de border moet inheems zijn. :Y voor de insectjes en zo.. :Y

Lijf doet stom ja. Onderrug ben ik nu wel gewend, maar knieën doen nu al zo lang normaal dat ik dat wel ineens wat gek vind..
pi_188958214
Knuffel voor Sunny :*
  zondag 15 september 2019 @ 16:13:11 #36
63722 z80
I fink you freaky
pi_188958311
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Die zijn wel mooi!!
De olijf gaat hier ook niet weg of zo hoor, en voor kruiden maak ik een uitzondering ;) Maar nieuw in de border moet inheems zijn. :Y voor de insectjes en zo.. :Y

Lijf doet stom ja. Onderrug ben ik nu wel gewend, maar knieën doen nu al zo lang normaal dat ik dat wel ineens wat gek vind..
De Nederlandse insecten zijn kieskeurig? Wat de boer niet kent wordt niet gegeten?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188958360
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 16:13 schreef z80 het volgende:

[..]

De Nederlandse insecten zijn kieskeurig? Wat de boer niet kent wordt niet gegeten?
Zo iets ja.
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 16:21:07 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188958422
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 15:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Hela, nou voel ik me schuldig! :7 Vanmorgen tot een Perzische Slaapboom besloten ter vervanging van de enoooooorme tulpenboom (neergezet door de vorige bewoners) die wel tof is maar inmiddels meters boven het huis (drie verdiepingen) uitsteekt, met dreigende overlast voor buren. Kappen dus. Snif.

Balen van weigerachtig lijf, Sunny! :*
Is het niet mogelijk die boom gewoon flink te snoeien?

Past een katsuraboom (Engels 'caramel tree' en Duits "Kuchenbaum") niet beter bij je :+
Blad ruikt wat naar koek(kruiden) (vandaar de Duitse naam). En volgens Wikipedia ruikt het blad nadat het is afgevallen naar caramel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188958435
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wij hebben een keer een hele dag voor de doedelzak-competitie gezeten op een highland games gathering en we waren behoorlijk goed in winnaars voorspellen :Y

En doof aan het einde van de dag :X :')
Leuk O+
Spoilers!
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 16:25:17 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188958484
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 16:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zo iets ja.
Of juist waardplant voor insecten die hier geen natuurlijke vijand hebben.

Een van de eerste gedachten die ik had na het zien van die eekhoornfoto uit Wenen was "verdomme, dat is geen rode eekhoorn"


Het is overigens een ziesel, een grondeekhoorn, gelukkig.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 16:29:23 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188958537
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die oude mannetjes zij nog het leukst ja. Ik heb ze vorige week even af staan luisteren bij het ploegen.

We hebben overigens besloten dat ik talentscout voor ploegers moet worden. Ik zag vorige week zo wie de beste was. Daar zou ik iets mee moeten doen.
Netjes ploegen is geen sinicure :P
Een goed begin (van de nieuwe oogst) is het halve werk.

Lang niet al het land wordt tegenwoordig nog geploegd. Op de klei nog wel veel, maar hier wordt zeker 80% niet geploegd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188958794
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 16:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Is het niet mogelijk die boom gewoon flink te snoeien?

Past een katsuraboom (Engels 'caramel tree' en Duits "Kuchenbaum") niet beter bij je :+
Blad ruikt wat naar koek(kruiden) (vandaar de Duitse naam). En volgens Wikipedia ruikt het blad nadat het is afgevallen naar caramel.
Ik ken 'm. Leuke boom. :Y Maar al besloten.

Extra cool aan de Perzische is dat de bladeren dichtvouwen bij avond, vandaar 'slaapboom'. Tevens lange bloeitijd met schit-te-ren-de bloemen en ook heel fraai gebladerte.
Let me see you stripped down to the bone
pi_188958931
Nou, duimen was succesvol, want B's ouders reageerden eerst "uh wat." maar daarna (na wat uitleg) wel goed. Ze zijn benieuwd naar me ^O^ :)

Toen B tegen zijn ouders begon te vertellen "we zijn met z'n drieën nu" vond A het nodig om toe te voegen dat hij noch B zwanger waren _O- _O- _O-
pi_188958975
Mooi Tele! ^O^ ^O^
pi_188959074
Wat fijn Tele, vooral ook voor B. Maar ook dat zijn ouders jou willen ontmoeten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188959122
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 16:58 schreef Tele6 het volgende:
Nou, duimen was succesvol, want B's ouders reageerden eerst "uh wat." maar daarna (na wat uitleg) wel goed. Ze zijn benieuwd naar me ^O^ :)

Toen B tegen zijn ouders begon te vertellen "we zijn met z'n drieën nu" vond A het nodig om toe te voegen dat hij noch B zwanger waren _O- _O- _O-
:D
Goed opgepikt dus!
pi_188959136
Toch nog veel gedaan hier incl. een uurtje op bed/niet geslapen.
Slaop je niet, dan russ je toch (hoor ik mijn moedertje zeggen).

Hier nu flink bewolkt. Einde zomert?
pi_188959140
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die oude mannetjes zij nog het leukst ja. Ik heb ze vorige week even af staan luisteren bij het ploegen.

We hebben overigens besloten dat ik talentscout voor ploegers moet worden. Ik zag vorige week zo wie de beste was. Daar zou ik iets mee moeten doen.
Heb je ze aangeschreven? :D ^O^
pi_188959158
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:

Lijf doet stom ja. Onderrug ben ik nu wel gewend, maar knieën doen nu al zo lang normaal dat ik dat wel ineens wat gek vind..
Waardeloos -O- Ik baal vandaag ook. Alsof alles overbelast is door een sportworkout van een week non stop, mss een voorbode voor een vochtige tijd? /artrose :(
pi_188959176
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 16:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Of juist waardplant voor insecten die hier geen natuurlijke vijand hebben.

Een van de eerste gedachten die ik had na het zien van die eekhoornfoto uit Wenen was "verdomme, dat is geen rode eekhoorn"
[ afbeelding ]

Het is overigens een ziesel, een grondeekhoorn, gelukkig.
Waarom is de een beter/gelukkig dan de ander, verdomme?
pi_188959181
:B :B :B :B :B :B
pi_188959218
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Waardeloos -O- Ik baal vandaag ook. Alsof alles overbelast is door een sportworkout van een week non stop, mss een voorbode voor een vochtige tijd? /artrose :(
Denk de vochtige tijd. Als we er nu allemaal last van hebben, kon dat best de boosdoener zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188959259
Wat fijn Tele! O+ En balen van alle niet meewerkende lijven. Mijne is ook niet blij vandaag. Hier een thuishangdag, met nog wat opruimen op zolder en rotzooi weggooi. En ik produceerde twee batches koekjes, zuurkool voor twee avonden, vier lunchsalades en een pan tomatensoep waarvan ik ook hoop dat ik 'm een deel mee kan nemen naar en op kan warmen tijdens mijn 11 uur durende lesdag morgen. En dan moet ik zo nog even avondeten maken :O
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 17:27:32 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188959379
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Waarom is de een beter/gelukkig dan de ander, verdomme?
Omdat de grijze eekhoorn een invasieve exoot is.

En rode eekhoorns hebben prachtige oorpluimen O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 15 september 2019 @ 17:40:14 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188959641
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:19 schreef Clubsoda het volgende:
Wat fijn Tele! O+ En balen van alle niet meewerkende lijven. Mijne is ook niet blij vandaag. Hier een thuishangdag, met nog wat opruimen op zolder en rotzooi weggooi. En ik produceerde twee batches koekjes, zuurkool voor twee avonden, vier lunchsalades en een pan tomatensoep waarvan ik ook hoop dat ik 'm een deel mee kan nemen naar en op kan warmen tijdens mijn 11 uur durende lesdag morgen. En dan moet ik zo nog even avondeten maken :O
Heb je een lekker zuurkoolrecept ja? :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 15 september 2019 @ 17:41:29 #56
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188959667
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 17:27 schreef derLudolf het volgende:
Omdat de grijze eekhoorn een invasieve exoot is.
Als het over mensen gaat is dat een term die je de KKK nog niet hoort bezigen. Maar zo over dieren praten is blijkbaar volkomen normaal 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 september 2019 @ 17:44:38 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188959709
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 17:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Omdat de grijze eekhoorn een invasieve exoot is.

En rode eekhoorns hebben prachtige oorpluimen O+
Rooie eekhoorns O+ O+ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188959717
quote:
11s.gif Op zondag 15 september 2019 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Als het over mensen gaat is dat een term die je de KKK nog niet hoort bezigen. Maar zo over dieren praten is blijkbaar volkomen normaal 8)7
_O-
  zondag 15 september 2019 @ 17:49:09 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188959752
quote:
11s.gif Op zondag 15 september 2019 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Als het over mensen gaat is dat een term die je de KKK nog niet hoort bezigen. Maar zo over dieren praten is blijkbaar volkomen normaal 8)7
Fles :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 15 september 2019 @ 17:50:50 #60
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188959780
ohai :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 september 2019 @ 17:57:01 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188959873
quote:
10s.gif Op zondag 15 september 2019 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ohai :W
Zit je nog op je bedrijfsfeest?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 15 september 2019 @ 17:58:00 #62
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188959898
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 17:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Zit je nog op je bedrijfsfeest?
Nee joh, dit jaar was het maar één dagje :+ (vorig jaar was het wel het hele weekend trouwens :X )
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 september 2019 @ 17:59:45 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188959931
quote:
14s.gif Op zondag 15 september 2019 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee joh, dit jaar was het maar één dagje :+ (vorig jaar was het wel het hele weekend trouwens :X )
Wel tof :D

Mits leuke collega's en niet verplicht om te komen

Werkte jij nou in Delft zelf?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 15 september 2019 @ 18:03:55 #64
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188960014
Nee, meestal in Eindhoven. Maar het was inderdaad erg vet ja. Ik was om kwart over 1 thuis. Het feest zelf ging door tot 1 uur en daarna gingen er bussen naar alle bijkantoren, maar aangezien ik nergens in de buurt woon ben ik maar met het OV naar huis gegaan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 september 2019 @ 18:06:48 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188960047
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, meestal in Eindhoven. Maar het was inderdaad erg vet ja. Ik was om kwart over 1 thuis. Het feest zelf ging door tot 1 uur en daarna gingen er bussen naar alle bijkantoren, maar aangezien ik nergens in de buurt woon ben ik maar met het OV naar huis gegaan.
Goed geregeld wel ^O^

Feestjes _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 15 september 2019 @ 18:07:28 #66
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188960055
En niet verplicht om te komen :N er waren ook veel mensen niet. Maar ja, genoeg mensen wel *O* En ik ben in de botsauto's geweest :') was niet zo'n succes _O- En er waren een stuk of 6 foodtrucks en een grote biertent en duckhunt XL en midgetgolf en een ballenbad en, je zou het niet verwachten bij een IT-bedrijf: een kinderboerderij _O_ met kippen en ganzen en een shetlandpony en een kalfje en een paar varkens en een alpaca _O- Mocht je gewoon tussendoor lopen en aaien en zo alles :D Topshow ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 september 2019 @ 18:09:20 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188960074
Duckhunt XL klinkt echt waanzinnig tof _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 15 september 2019 @ 18:16:31 #68
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188960198
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 18:09 schreef Molo het volgende:
Duckhunt XL klinkt echt waanzinnig tof _O_
ja dat is wel cool hoor, met een eend van 50 cm in een frame van 5 x 8 meter of zo, die dan met spandraden rondvliegt en waar je dan met een draadloos geweer op moet schieten :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 september 2019 @ 18:24:28 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188960326
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja dat is wel cool hoor, met een eend van 50 cm in een frame van 5 x 8 meter of zo, die dan met spandraden rondvliegt en waar je dan met een draadloos geweer op moet schieten :D
Briljant! Wijntje erbij en ik ben blij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 18:29:31 #70
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188960391
quote:
11s.gif Op zondag 15 september 2019 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Als het over mensen gaat is dat een term die je de KKK nog niet hoort bezigen. Maar zo over dieren praten is blijkbaar volkomen normaal 8)7
Het begint al bij de overheid. De werkgever van mijn vrouw heeft het daar ook vooral over. :Y)

quote:
De grijze eekhoorn vormt een bedreiging voor onze inheemse rode eekhoorn. In gebieden waar grijze eekhoorns opduiken, verdwijnen de rode eekhoorns. Dit heeft te maken met de onderlinge concurrentie voor voedsel en ruimte. Daarnaast is de grijze eekhoorn ook een veel sterkere knager dan de rode eekhoorn, waardoor er economische schade kan ontstaan. Zo wordt er onder meer schade aan dakconstructies, kabels, leidingen en beplanting veroorzaakt. Door het afstrippen van schors kan schade aan bossen ontstaan. Ten derde is de grijze eekhoorn drager van diverse parasieten die ziektes kunnen overbrengen, wat opnieuw tot een populatiereductie van de inheemse rode eekhoorn zorgt.
pi_188960406
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 17:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]


En rode eekhoorns hebben prachtige oorpluimen O+
Ja O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_188960436
De zoete mosterd uit de Alpenweek van de Lidl is niet te pruimen.
-O-

Wél lekker: pittige perziksalsa van een deel van het achtertuinse perzikoverschot :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_188960458
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 18:29 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het begint al bij de overheid. De werkgever van mijn vrouw heeft het daar ook vooral over. :Y)
[..]

Ik heb afgelopen vakantie eindelijk een rode eekhoorn gezien in Groot Brittannië O+ Bijzondere waarneming.. _O_

Hier in NL lopen ze door onze tuin, maar soit :+
pi_188960471
Ik ben echt een jaar van mijn kinderleven verloren aan Duckhunt :D

Let me see you stripped down to the bone
  zondag 15 september 2019 @ 18:36:27 #75
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188960508
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen vakantie eindelijk een rode eekhoorn gezien in Groot Brittannië O+ Bijzondere waarneming.. _O_

Hier in NL lopen ze door onze tuin, maar soit :+
Hier ook. Best veel zelfs. Maar ja, bos achter ons huis helpt mee :+.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 15 september 2019 @ 18:41:14 #76
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188960566
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:34 schreef minilot het volgende:
Ik ben echt een jaar van mijn kinderleven verloren aan Duckhunt :D

[ afbeelding ]
ZOeen ja, alleen dan veel groter, bijna een meter lang. En draadloos _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188960576
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 18:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hier ook. Best veel zelfs. Maar ja, bos achter ons huis helpt mee :+.
Nah, hier is het vrij uitzonderlijk, maar vlak over het spoor zijn wat bosachtige stukjes, daar zitten er heel veel. Dus soms zie ik ze hier in de straten en heel soms in de tuin O+
pi_188960606
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:31 schreef minilot het volgende:
De zoete mosterd uit de Alpenweek van de Lidl is niet te pruimen.
-O-

Wél lekker: pittige perziksalsa van een deel van het achtertuinse perzikoverschot :9
Wat stom! Ik heb Appenzeller en rote Grütze :9
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188960614
Werk in een park. Op de vorige locatie keek ik uit op "eekhoornbomen". Met z'n allen achter elkaar aan racen langs de boomstammen. Nu ook een geweldig uitzicht maar de bomen zijn te ver weg om eekhoorntjes te zien.
Wel iedere ochtend meerdere spechten te horen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188960623
Veel rode eekhoorns in het Sprookjesbos van de Efteling O+

Irritante running gag van Günther: hij weet prima wat een eekhoorn is, maar als ik er samen met 'm eentje tegenkom (IRL of in een boekje) dan verklaart -ie luidkeels 'MUIS!' en ligt dan in een deuk. Alleen bij mij }:| Tegen J. noemt -ie het gewoon een iekhoewn.
Let me see you stripped down to the bone
pi_188960632
_O-
pi_188960652
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:45 schreef minilot het volgende:
Veel rode eekhoorns in het Sprookjesbos van de Efteling O+

Irritante running gag van Günther: hij weet prima wat een eekhoorn is, maar als ik er samen met 'm eentje tegenkom (IRL of in een boekje) dan verklaart -ie luidkeels 'MUIS!' en ligt dan in een deuk. Alleen bij mij }:| Tegen J. noemt -ie het gewoon een iekhoewn.
Heerlijk kind _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_188960660
Kinderhumor O+

Nu het ongeveer bedtijd is, valt op dat het kind vandaag zijn pyjama nog niet uitgetrokken heeft :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188960693
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 17:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Heb je een lekker zuurkoolrecept ja? :9
Nah, dit is gewoon een laag puree en een laag zuurkool en spekjes erop en dat gaat morgen de oven in met een rookworst van de slager erbij. Mijn moeder eet mee en die houdt er niet van als het gemengd is en zo is het voor de huis-Duitser ook beter te behapstukken.

Ik eet ook zuurkoolstamppot met chorizo, olijven en geitenkaas, maar dat is best een smaakexplosie. Of gemengd met mosterd en creme fraiche en daarop een laag gehakt met champignons en daarop rösti en dat uit de oven. Valt ook bij kind goed in de smaak.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 15 september 2019 @ 18:53:26 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188960755
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:31 schreef minilot het volgende:
De zoete mosterd uit de Alpenweek van de Lidl is niet te pruimen.
-O-

Wél lekker: pittige perziksalsa van een deel van het achtertuinse perzikoverschot :9
Ik vind die van de IKEA wel altijd prima, beetje Scandinavische stijl

Ik heb dit jaar alleen kaas en rösti gekocht in de Alpen week.
Ik miste de verse spatzle :'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 18:54:05 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188960765
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:34 schreef minilot het volgende:
Ik ben echt een jaar van mijn kinderleven verloren aan Duckhunt :D

[ afbeelding ]
Schieten op de gniffelende kuthond :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 18:55:29 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188960787
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:47 schreef Clubsoda het volgende:
Kinderhumor O+

Nu het ongeveer bedtijd is, valt op dat het kind vandaag zijn pyjama nog niet uitgetrokken heeft :')
_O- O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188960793
Ik wilde niet dat mijn kinderen duckhunt speelden :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 september 2019 @ 18:57:19 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188960822
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nah, dit is gewoon een laag puree en een laag zuurkool en spekjes erop en dat gaat morgen de oven in met een rookworst van de slager erbij. Mijn moeder eet mee en die houdt er niet van als het gemengd is en zo is het voor de huis-Duitser ook beter te behapstukken.

Ik eet ook zuurkoolstamppot met chorizo, olijven en geitenkaas, maar dat is best een smaakexplosie. Of gemengd met mosterd en creme fraiche en daarop een laag gehakt met champignons en daarop rösti en dat uit de oven. Valt ook bij kind goed in de smaak.
Owwww, ik dacht dit dient enorme voorbereiding maar snap het nu.

Met chorizo, olijven én geitenkaas zou mij wat teveel van het goede zijn geloof ik. Ik ga van de week als het weer er weer geschikt voor is wel weer maken, denk klassiek :9
En goed zuur :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 18:57:37 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188960830
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik wilde niet dat mijn kinderen duckhunt speelden :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Waarom mochten ze dat niet spelen bij jou thuis?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188960871
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 18:57 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Waarom mochten ze dat niet spelen bij jou thuis?
Vlaag van pacifisme. 8)7
pi_188960877
Gluurt even om het hoekje vanuit de rij voor 013

Bijna naar binnen O+
  zondag 15 september 2019 @ 19:01:09 #93
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188960887
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Gluurt even om het hoekje vanuit de rij voor 013

Bijna naar binnen O+
Ayreon! Veel plezier. Ik greep naast kaarten :(
pi_188960892
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 18:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Owwww, ik dacht dit dient enorme voorbereiding maar snap het nu.

Met chorizo, olijven én geitenkaas zou mij wat teveel van het goede zijn geloof ik. Ik ga van de week als het weer er weer geschikt voor is wel weer maken, denk klassiek :9
En goed zuur :9~
Nee, relatief eenvoudig maar zo staat het klaar om morgen na werk en sport snel op tafel te kunnen. Klassiek vind ik eigenlijk ook het lekkerst. Het is nog een beetje te nazomers ervoor maar dat had ik nog niet in de gaten toen ik een week geleden boodschappen bestelde :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 15 september 2019 @ 19:03:05 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188960907
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vlaag van pacifisme. 8)7
Hahaha

Zo hadden we bij ons in de buurt zootje gezinnen in de categorie hippies/geitenwollensokken wonen. Speelden ook allen bij ons Duck Hunt en zulks. GTST, alle shit kwamen ze bij ons kijken :+

'ja onze tv/Nintendo is kapot' en dat dan gewoon een jaar volhouden tegen mijn moeder _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 19:03:50 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188960915
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Gluurt even om het hoekje vanuit de rij voor 013

Bijna naar binnen O+
Have fun! Leuke show hoorde ik ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 19:04:35 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188960929
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ayreon! Veel plezier. Ik greep naast kaarten :(
Je kon ook naar bioscoop voorstelling ofzo toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188960930
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik wilde niet dat mijn kinderen duckhunt speelden :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zo werkt dat :D :D

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Gluurt even om het hoekje vanuit de rij voor 013

Bijna naar binnen O+
Nice! Fijn concert gewenst.

Tele, wat tof dat er goed werd gereageert! O+ Nu een keer op visite met z'n drieën *)

Sigme druk aan het oogsten en verwerken _O_ Doet me denken aan mijn broer, die ging naar de landbouwschool en had een vak 'verwerking agrarische producten' en dat bleek dus gewoon koken te zijn. Ik stinkend jaloers. Ik wilde ook koken op school, maar dat doe je niet op het vwo :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 15 september 2019 @ 19:05:07 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188960943
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee, relatief eenvoudig maar zo staat het klaar om morgen na werk en sport snel op tafel te kunnen. Klassiek vind ik eigenlijk ook het lekkerst. Het is nog een beetje te nazomers ervoor maar dat had ik nog niet in de gaten toen ik een week geleden boodschappen bestelde :')
Vorige week was het er wel weer voor :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 19:05:38 #100
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188960956
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Je kon ook naar bioscoop voorstelling ofzo toch?
Geen idee :). Wel een dvd opname.
pi_188960961
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:03 schreef Molo het volgende:

Hahaha

Zo hadden we bij ons in de buurt zootje gezinnen in de categorie hippies/geitenwollensokken wonen. Speelden ook allen bij ons Duck Hunt en zulks. GTST, alle shit kwamen ze bij ons kijken :+

'ja onze tv/Nintendo is kapot' en dat dan gewoon een jaar volhouden tegen mijn moeder _O-
Bij ons in de straat een artikel 31 kerkje. De zonen zaten op zondag bij ons voetbal te kijken, want thuis mocht de tv niet aan :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 15 september 2019 @ 19:06:34 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188960971
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, zo werkt dat :D :D
[..]

Nice! Fijn concert gewenst.

Tele, wat tof dat er goed werd gereageert! O+ Nu een keer op visite met z'n drieën *)

Sigme druk aan het oogsten en verwerken _O_ Doet me denken aan mijn broer, die ging naar de landbouwschool en had een vak 'verwerking agrarische producten' en dat bleek dus gewoon koken te zijn. Ik stinkend jaloers. Ik wilde ook koken op school, maar dat doe je niet op het vwo :{
Op mijn gymnasium wel :Y
Vrije docenten in hun vakken, en tikkie gestoord O+
Vooral bij biologie, scheikunde en natuurkunde. Denk dat het gewoon prettig gestoorde lekkerbekken waren. Die docenten O+ O+ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 19:07:05 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188960983
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij ons in de straat een artikel 31 kerkje. De zonen zaten op zondag bij ons voetbal te kijken, want thuis mocht de tv niet aan :D
Creatieve kinderen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188960991
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Vorige week was het er wel weer voor :+
Ik loop inderdaad regelmatig een week achter de feiten aan :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 15 september 2019 @ 19:08:47 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188961004
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik loop inderdaad regelmatig een week achter de feiten aan :+
Voordeel van dat niet plannen :P

Mijn zusje eet jaarrond hetzelfde. Doet elke week bij Picnic een 'copy paste' achtige actie tov de week ervoor _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188961133
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Voordeel van dat niet plannen :P

Mijn zusje eet jaarrond hetzelfde. Doet elke week bij Picnic een 'copy paste' achtige actie tov de week ervoor _O-
Ergens wel rustgevend. *) Zoals een Donald Duckse kledingkast vol matrozenpakjes O+
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 15 september 2019 @ 19:18:46 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188961145
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Ergens wel rustgevend. *) Zoals een Donald Duckse kledingkast vol matrozenpakjes O+
Boring to the bone O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188961157
Gunther _O-
Spoilers!
pi_188961160
Pompidom.. Aan het wachten op een vollopend bad ter afschrobbing van barbecuewalm.
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 15 september 2019 @ 19:19:55 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188961167
Ik doe vanaf morgen even een wijziging, voortaan panty's (uiteraard zwart) ipv zwarte strakke, inmiddels niet meer strakke, leggings *O*
Docs eronder blijven wel

Midlifecrisis dit dat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 19:20:33 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188961180
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:19 schreef minilot het volgende:
Pompidom.. Aan het wachten op een vollopend bad ter afschrobbing van barbecuewalm.
Outdoor vuurwalmen, lekker juist :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188961235
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gunther _O-
Ik had voor de gelegenheid een herfsttrui met ingebreide eekhoorns besteld, bij het uitpakken vandaag: 'muiiiiiiiiiiiis' *valt gierend om*
:')

Tevens: doen alsof er een walvis in de tuin ligt zodat ik kom kijken en doen alsof iets langwerpigs (zeg, een riem) een ssssslang is en er vervaarlijk mee gaan lopen sissen.

Had niet eigenlijk verwacht dat met anderhalf-en-een-beetje er al fantasie en voor de gek houden zou wezen! :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_188961245
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:19 schreef Molo het volgende:
Docs eronder blijven wel
O+
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 15 september 2019 @ 19:26:06 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188961265
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik had voor de gelegenheid een herfsttrui met ingebreide eekhoorns besteld, bij het uitpakken vandaag: 'muiiiiiiiiiiiis' *valt gierend om*
:')

Tevens: doen alsof er een walvis in de tuin ligt zodat ik kom kijken en doen alsof iets langwerpigs (zeg, een riem) een ssssslang is en er vervaarlijk mee gaan lopen sissen.

Had niet eigenlijk verwacht dat met anderhalf-en-een-beetje er al fantasie en voor de gek houden zou wezen! :+
Ja joh, volop! En komt er steeds meer uit

Wij hebben hier een denkbeeldig paard en een heel gevaarlijke rode vis rondlopen in en om het huis.
De benen van Koos en mij zijn glijbanen, onze armen breken er regelmatig af en worden dan er weer aangezet met de doktersspuit, heer-lijk, laat maar lekker alle kanten op gaan dat kinderbrein _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188961281
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 18:45 schreef minilot het volgende:
Veel rode eekhoorns in het Sprookjesbos van de Efteling O+

Irritante running gag van Günther: hij weet prima wat een eekhoorn is, maar als ik er samen met 'm eentje tegenkom (IRL of in een boekje) dan verklaart -ie luidkeels 'MUIS!' en ligt dan in een deuk. Alleen bij mij }:| Tegen J. noemt -ie het gewoon een iekhoewn.
:D :D _O- O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 september 2019 @ 19:29:12 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188961324
Had er vleesch uit gehaald vanmorgen. Dat bleek stoofvleesch te zijn. Ik wist niet helemaal meer wat het was :'). Kon ik in bevroren stand ook niet direct achterhalen. Het staat nu nog te stoven.

Het werd vega vanavond. Stoofvlees wordt gebruikt voor een pastasaus later deze week. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188961337
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:19 schreef Molo het volgende:
Ik doe vanaf morgen even een wijziging, voortaan panty's (uiteraard zwart) ipv zwarte strakke, inmiddels niet meer strakke, leggings *O*
Docs eronder blijven wel

Midlifecrisis dit dat
Ik zweer bij de bamboe-maillots/panty (weet even niet hoe ze ze wegzetten daar) van de Hema. Oogt gebreid en stoer-ig maar zónder kriebels O+
Oh en ik knip de tenen er af en tadáá: legging uiteindes, panty op het oog O-)
  zondag 15 september 2019 @ 19:32:44 #118
63722 z80
I fink you freaky
pi_188961393
Griek werd pool. Klein tentje in de bovenstad van Kleve. Beperkte kaart, En zij, bediening, spreekt slechts een paar worden Duits.
Voor was een soep. Bleek goed gevuld met worst,spek en aardappelstukjes. Hoofd was eend.
Waarbij ik een stuk eendenborst verwacht. Maar het werd een poot. Die zo gaar was dat het bot er vanzelf uit viel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 15 september 2019 @ 19:34:17 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188961425
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik zweer bij de bamboe-maillots/panty (weet even niet hoe ze ze wegzetten daar) van de Hema. Oogt gebreid en stoer-ig maar zónder kriebels O+
Oh en ik knip de tenen er af en tadáá: legging uiteindes, panty op het oog O-)
Bamboe maillots, ga ik eens naar kijken!
Heb nu de fashion versie van de HEMA, dunne panty's, met motiefjes endezo

Voor de winter zijn die die jij zegt wel fijn qua dikte, heb daar wel een paar al van. Maar moet even nieuw inslaan ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 19:34:39 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188961432
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:32 schreef z80 het volgende:
Griek werd pool. Klein tentje in de bovenstad van Kleve. Beperkte kaart, En zij, bediening, spreekt slechts een paar worden Duits.
Voor was een soep. Bleek goed gevuld met worst,spek en aardappelstukjes. Hoofd was eend.
Waarbij ik een stuk eendenborst verwacht. Maar het werd een poot. Die zo gaar was dat het bot er vanzelf uit viel.
Klinkt wel goed, was de smaak ook goed?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 19:35:02 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188961441
quote:
10s.gif Op zondag 15 september 2019 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ZOeen ja, alleen dan veel groter, bijna een meter lang. En draadloos _O_
Hij had zelfs terugslag? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 19:38:54 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188961512
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik had voor de gelegenheid een herfsttrui met ingebreide eekhoorns besteld, bij het uitpakken vandaag: 'muiiiiiiiiiiiis' *valt gierend om*
:')

Tevens: doen alsof er een walvis in de tuin ligt zodat ik kom kijken en doen alsof iets langwerpigs (zeg, een riem) een ssssslang is en er vervaarlijk mee gaan lopen sissen.

Had niet eigenlijk verwacht dat met anderhalf-en-een-beetje er al fantasie en voor de gek houden zou wezen! :+
_O- _O_ O+

Dochtertje (5) van m'n neef zei afgelopen week (nadat dr overgrootmoeder was overleden)
"we rijden nu over oude oma"
Huh?
"Ja die is toch begraven in de grond"
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 15 september 2019 @ 19:39:23 #123
63722 z80
I fink you freaky
pi_188961519
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Klinkt wel goed, was de smaak ook goed?
Ja. Smaakte goed.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 15 september 2019 @ 19:40:47 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188961546
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

_O- _O_ O+

Dochtertje (5) van m'n neef zei afgelopen week (nadat dr overgrootmoeder was overleden)
"we rijden nu over oude oma"
Huh?
"Ja die is toch begraven in de grond"
_O-

Heerlijk dat soort dingen _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 19:41:24 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188961553
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:39 schreef z80 het volgende:

[..]

Ja. Smaakte goed.
Top!

Dat soort boers eten kan ik echt heerlijk vinden, maar ook echt heel erg vies, afhankelijk van de kok :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188961572
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Bamboe maillots, ga ik eens naar kijken!
Heb nu de fashion versie van de HEMA, dunne panty's, met motiefjes endezo

Voor de winter zijn die die jij zegt wel fijn qua dikte, heb daar wel een paar al van. Maar moet even nieuw inslaan ^O^
Omdat bamboe zijn ze helemaal niet veel te warm ^O^ draag ze het hele jaar door eigenlijk.
  zondag 15 september 2019 @ 19:46:24 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188961620
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Omdat bamboe zijn ze helemaal niet veel te warm ^O^ draag ze het hele jaar door eigenlijk.
Ga er morgen meteen even naar kijken *)

Deze dus?

https://www.hema.nl/dames(...)wart-1000001203.html
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188961687
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Ga er morgen meteen even naar kijken *)

Deze dus?

https://www.hema.nl/dames(...)wart-1000001203.html
Yes! ^O^
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 15 september 2019 @ 19:52:26 #129
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188961707
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hij had zelfs terugslag? :+
oh dawiknie :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 september 2019 @ 19:53:15 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188961723
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Yes! ^O^
Dank! ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188961900
Gegeten bij vriend

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens datum geprikt en kaartjes gekocht voor de foodshow van Robert van Beckhoven nav een tip van hier *O*
Nu nog wachten tot maart.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188961967
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 16:58 schreef Tele6 het volgende:
Nou, duimen was succesvol, want B's ouders reageerden eerst "uh wat." maar daarna (na wat uitleg) wel goed. Ze zijn benieuwd naar me ^O^ :)

Toen B tegen zijn ouders begon te vertellen "we zijn met z'n drieën nu" vond A het nodig om toe te voegen dat hij noch B zwanger waren _O- _O- _O-
Fijn ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188962015
Beterschap aan de brakke lijven en kinderen zijn raar :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 september 2019 @ 20:07:06 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188962037
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gegeten bij vriend

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens datum geprikt en kaartjes gekocht voor de foodshow van Robert van Beckhoven nav een tip van hier *O*
Nu nog wachten tot maart.
Dat ziet er goed uit :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188962134
Flinke file onderweg. Toen ik stilstond en twee brandweerwagens, ambulance, auto ambulance en wat politiewagens langs zag suizen wist ik dat het een latertje werd. Drie kwartier stil gestaan.

Auto voor me had het raampje op een kier en opeens zag ik een hand een papiertje eruit gooien. o|O

Het waaide keurig mijn kant op dus ik ben het maar even netjes naar het oudere echtpaar terug gaan brengen. Ze hadden het vast per ongeluk uit het raam gedropt :') Hun blik toen ik op het raampje klopte en het papiertje terugschoof _O-

Ik ben geen milieufreak maar hier kan ik boos van worden. Houd je rotzooi gewoon bij je en gooi het weg als je op de plek van bestemming bent.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188962323
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gegeten bij vriend

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens datum geprikt en kaartjes gekocht voor de foodshow van Robert van Beckhoven nav een tip van hier *O*
Nu nog wachten tot maart.
:9~
Was het ook gezellig? Of is iedereen dan vol geconcentreerd aan het genieten van eten?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188962364
Ik heb 'm!
SPOILER: zonder poes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: met poes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan m'n laptop op dat plankje en kan ik vanuit die stoel dus ook deugdelijk fokken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188962400
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik heb 'm!
SPOILER: zonder poes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: met poes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan m'n laptop op dat plankje en kan ik vanuit die stoel dus ook deugdelijk fokken.
Een foklampplank *O*
Staat goed bij je andere meubels :Y
pi_188962401
quote:
7s.gif Op zondag 15 september 2019 20:18 schreef sigme het volgende:

[..]

:9~
Was het ook gezellig? Of is iedereen dan vol geconcentreerd aan het genieten van eten?
Nee, is altijd gezellig. :) Als de borden op tafel staan was het een minuutje stil, wordt er geproefd en daarna hebben we chef het hemd van het lijf gevraagd over het recept. En daarna al etende weer kletsen.

Leuke lamp en leuke stoel!
En poes O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188962407
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik heb 'm!
SPOILER: zonder poes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: met poes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan m'n laptop op dat plankje en kan ik vanuit die stoel dus ook deugdelijk fokken.
Gaaf, nu zie ik ook hoe groot het is. Ik dacht bij lampje aan een tafellampje.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188962421
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Ga er morgen meteen even naar kijken *)

Deze dus?

https://www.hema.nl/dames(...)wart-1000001203.html
Wel opletten als er panda's in de buurt zijn :o
pi_188962434
Lekker Cat!
pi_188962437
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gegeten bij vriend

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens datum geprikt en kaartjes gekocht voor de foodshow van Robert van Beckhoven nav een tip van hier *O*
Nu nog wachten tot maart.
De taart wil ik wel (rest niet).

Heb ook kaartjes voor Robert, in februari geloof ik.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188962467
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

Auto voor me had het raampje op een kier en opeens zag ik een hand een papiertje eruit gooien. o|O

Het waaide keurig mijn kant op dus ik ben het maar even netjes naar het oudere echtpaar terug gaan brengen. Ze hadden het vast per ongeluk uit het raam gedropt :') Hun blik toen ik op het raampje klopte en het papiertje terugschoof _O-

Ik ben geen milieufreak maar hier kan ik boos van worden. Houd je rotzooi gewoon bij je en gooi het weg als je op de plek van bestemming bent.
_O_ _O_ _O_
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 15 september 2019 @ 20:24:53 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188962468
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik heb 'm!
SPOILER: zonder poes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: met poes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan m'n laptop op dat plankje en kan ik vanuit die stoel dus ook deugdelijk fokken.
Wat doet mijn kat bij jou in huis?! :o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188962519
:D
pi_188962540
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat doet mijn kat bij jou in huis?! :o
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_188962628
Moderne katten leven hun negen levens parallel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 september 2019 @ 20:32:44 #149
63722 z80
I fink you freaky
pi_188962654
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat doet mijn kat bij jou in huis?! :o
Het zelfde als dat elke kat doet. Bij vreemde naar binnen lopen voor wat te eten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 15 september 2019 @ 20:33:10 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188962663
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 20:20 schreef sigme het volgende:
Ik heb 'm!
SPOILER: zonder poes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: met poes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan m'n laptop op dat plankje en kan ik vanuit die stoel dus ook deugdelijk fokken.
Wat een vet huis _O_ ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 20:33:10 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188962665
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2019 20:31 schreef sigme het volgende:
Moderne katten leven hun negen levens parallel.
Owh, is dat het? :D _O-
Hoe oud is de jouwe en hoe heet hij/zij?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188962692
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Flinke file onderweg. Toen ik stilstond en twee brandweerwagens, ambulance, auto ambulance en wat politiewagens langs zag suizen wist ik dat het een latertje werd. Drie kwartier stil gestaan.

Auto voor me had het raampje op een kier en opeens zag ik een hand een papiertje eruit gooien. o|O

Het waaide keurig mijn kant op dus ik ben het maar even netjes naar het oudere echtpaar terug gaan brengen. Ze hadden het vast per ongeluk uit het raam gedropt :') Hun blik toen ik op het raampje klopte en het papiertje terugschoof _O-

Ik ben geen milieufreak maar hier kan ik boos van worden. Houd je rotzooi gewoon bij je en gooi het weg als je op de plek van bestemming bent.
Goed bezig Cat _O_

Wij moeten nog even bedenken of we meedoen aan World Cleanup Day volgende week zaterdag. Ik wil wel maar ik wil ook andere dingen. Keuzes...
Spoilers!
  zondag 15 september 2019 @ 20:35:43 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188962745
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wel opletten als er panda's in de buurt zijn :o
:'(

Kutpanda's ook altijd!

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188962761
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De taart wil ik wel (rest niet).

Heb ook kaartjes voor Robert, in februari geloof ik.
Geen vis voor jou? :D

Leuk dat je ook naar Robert gaat, ben erg benieuwd *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188962822
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Geen vis voor jou? :D

Leuk dat je ook naar Robert gaat, ben erg benieuwd *O*
Mijn smaak papillen houden van vis, helaas mijn maag niet.

Ik ben ook benieuwd, zal wat bakjes in mijn tas doen, dit nav het verhaal van Lucky
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 15 september 2019 @ 20:38:50 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188962824
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Geen vis voor jou? :D

Leuk dat je ook naar Robert gaat, ben erg benieuwd *O*
Vis :r
Paar uitzonderingen daargelaten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 20:40:30 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188962866
Afgelopen weken nogal druk geweest met werk en vakantievoorbereidingen, maar nu is het bijna zover *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188962878
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn smaak papillen houden van vis, helaas mijn maag niet.

Ik ben ook benieuwd, zal wat bakjes in mijn tas doen, dit nav het verhaal van Lucky
Stomme maag :(

Goeie van die bakjes! Meteen maar aan mijn gezelschap doorgegeven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 september 2019 @ 20:41:06 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188962884
Gegrilde octopus

Gegrilde coquilles

Gegrilde entrecote

Crottin de chevre

Krokant buikspek

Lekkerste eten top vijf. Bijgerechten zijn leuk maar hoeven er niet perse bij :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188962885
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vis :r
Paar uitzonderingen daargelaten.
Meer voor mij :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 september 2019 @ 20:42:45 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188962929
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Meer voor mij :9
Zo is dat ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 20:43:34 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188962944
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:41 schreef Molo het volgende:
Gegrilde octopus

Gegrilde coquilles

Gegrilde entrecote

Crottin de chevre

Krokant buikspek

Lekkerste eten top vijf. Bijgerechten zijn leuk maar hoeven er niet perse bij :9~
Wat is "crottin"? De chevre snap ik :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 20:49:03 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188963070
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat is "crottin"? De chevre snap ik :P
Schimmelkaasjes :9

Je kunt ze jong kopen en dan meteen eten. Of door laten rijpen tot heeeeeeeeeeel heftig van smaak :9~
Beide lekker, net waar ik zin in heb



Verschillende stadia van rijping

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 20:49:51 #164
63722 z80
I fink you freaky
pi_188963089
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:41 schreef Molo het volgende:
Gegrilde octopus

Gegrilde coquilles

Gegrilde entrecote

Crottin de chevre

Krokant buikspek

Lekkerste eten top vijf. Bijgerechten zijn leuk maar hoeven er niet perse bij :9~
Octopus maakt niet uit hoe klaargemaakt. Slechts 2 voorwaarden. Moet dood zijn en goed schoongemaakt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 15 september 2019 @ 20:52:36 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188963163
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Schimmelkaasjes :9

Je kunt ze jong kopen en dan meteen eten. Of door laten rijpen tot heeeeeeeeeeel heftig van smaak :9~
Beide lekker, net waar ik zin in heb

[ afbeelding ]

Verschillende stadia van rijping

[ afbeelding ]
Dank ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 20:52:47 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188963165
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:49 schreef z80 het volgende:

[..]

Octopus maakt niet uit hoe klaargemaakt. Slechts 2 voorwaarden. Moet dood zijn en goed schoongemaakt.
Taaie hap of alleen gekookt met paprikapoeder erbij wat je soms in Spanje krijgt vind ik niks

Gegrild, bohhhhh die smaak _O_ :9~ :9~ :9~
Knoflook en olijfolie erbij, stuk vers brood... Hemels
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188963237
Octopus :9~

Kaas :r
Met dank aan ToGoodToGo kon ik vanmiddag de kaasgang voor het gezelschap aanleveren _O-

De vijgenpasta die de gastheer had was erg lekker, voor de rest alleen solidair meegedaan met een klein glaasje port. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 september 2019 @ 20:57:09 #168
63722 z80
I fink you freaky
pi_188963254
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Taaie hap of alleen gekookt met paprikapoeder erbij wat je soms in Spanje krijgt vind ik niks

Gegrild, bohhhhh die smaak _O_ :9~ :9~ :9~
Knoflook en olijfolie erbij, stuk vers brood... Hemels
Vers van het mes. Gestoofd. Uit de wok. :Y)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 15 september 2019 @ 20:58:15 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188963273
Octopus lust ik. Calamares (ve ander soort inktvis) ook.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 20:58:20 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188963277
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Octopus :9~

Kaas :r
Met dank aan ToGoodToGo kon ik vanmiddag de kaasgang voor het gezelschap aanleveren _O-

De vijgenpasta die de gastheer had was erg lekker, voor de rest alleen solidair meegedaan met een klein glaasje port. :9
Port is ook altijd goed, mits goeie port :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 20:58:52 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188963294
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Vers van het mes. Gestoofd. Uit de wok. :Y)
Mwah

Maak je dat zelf? Heb ik nog nooit gedurfd. Roep al jaren dat ik het een keer zelf maak, maar mietje dit dat :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 21:01:08 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188963348
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Mwah

Maak je dat zelf? Heb ik nog nooit gedurfd. Roep al jaren dat ik het een keer zelf maak, maar mietje dit dat :')
Ik vind het wel echt afschuwelijk om te zien hoe ze die beesten doodmeppen op de rotsen :'(

Ja, hypocriet watje, I know.. Kan niet tegen dierenleed als ik het zie, maar toch gewoon dieren eten..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 21:02:02 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188963375
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik bind het wel echt afschuwelijk om te zien hoe ze die beesten doodmeppen op de rotsen :'(
Ja, watje, I know..
Alle dieren die je eet worden ervoor gedood toch? Dit is best snel over geloof ik als het goeie/profi vissers zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 21:03:35 #174
63722 z80
I fink you freaky
pi_188963421
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Mwah

Maak je dat zelf? Heb ik nog nooit gedurfd. Roep al jaren dat ik het een keer zelf maak, maar mietje dit dat :')
Stoofpotje, grillpan en koken ja. Wel diepgevroren octopus. Vers is hier in Duitsland niet aan te komen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 15 september 2019 @ 21:05:24 #175
63722 z80
I fink you freaky
pi_188963468
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vind het wel echt afschuwelijk om te zien hoe ze die beesten doodmeppen op de rotsen :'(

Ja, hypocriet watje, I know.. Kan niet tegen dierenleed als ik het zie, maar toch gewoon dieren eten..
Als het goed is dan is de inktvis reeds dood. Het slaan is om het vlees mals te maken.
Een octopus hoeft niet mals geslagen te worden. Deze moet wel vers zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 15 september 2019 @ 21:07:41 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188963519
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:03 schreef z80 het volgende:

[..]

Stoofpotje, grillpan en koken ja. Wel diepgevroren octopus. Vers is hier in Duitsland niet aan te komen.
Stukjes of heb je dan hele octo's?

Voor grillen moet je ze altijd koken toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 21:10:56 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188963601
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:05 schreef z80 het volgende:

[..]

Als het goed is dan is de inktvis reeds dood. Het slaan is om het vlees mals te maken.
Een octopus hoeft niet mals geslagen te worden. Deze moet wel vers zijn.
Als dat waar is dan is dat absoluut een opluchting :Y
Al was het héél duidelijk een octopus en geen sepia waarmee dat meppen gebeurde.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 21:11:32 #178
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188963619
Goedenavond :W
Hele dag achter de naaimachine (deels in de tuin, met wegwaaiende patroondelen), alle projecten klaar. *O* Ding gesmeerd, kan nu voor minimaal een jaar de kast in. :N Ik wil em voorlopig niet meer zien.
  zondag 15 september 2019 @ 21:12:26 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188963642
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:11 schreef Zilverberk het volgende:
Goedenavond :W
Hele dag achter de naaimachine (deels in de tuin, met wegwaaiende patroondelen), alle projecten klaar. *O* Ding gesmeerd, kan nu voor minimaal een jaar de kast in. :N Ik wil em voorlopig niet meer zien.
:W
De rugzakjes?
Foto?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 21:12:59 #180
63722 z80
I fink you freaky
pi_188963651
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Stukjes of heb je dan hele octo's?

Voor grillen moet je ze altijd koken toch?
Ik heb nu een bak met hele. Wel kleintjes.
Voorkoken hoeft niet. Het is meer waar je van houd. De dikke armen gaan wel eerst de pan in met kokend water. Die vind ik gaar lekkerder.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188963652
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:11 schreef Zilverberk het volgende:
Goedenavond :W
Hele dag achter de naaimachine (deels in de tuin, met wegwaaiende patroondelen), alle projecten klaar. *O* Ding gesmeerd, kan nu voor minimaal een jaar de kast in. :N Ik wil em voorlopig niet meer zien.
Ik kon er vandaag geen moed voor opbrengen. Bloedje warm in het kamertje, zon pal in het gezicht. Ik ga morgen wel aan de gang. Lekker de hele week de tijd om dingen af te maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188963653
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Port is ook altijd goed, mits goeie port :9
Deze gastheer heeft ALTIJD goede drank ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188963685
quote:
10s.gif Op zondag 15 september 2019 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh, is dat het? :D _O-
Hoe oud is de jouwe en hoe heet hij/zij?
:Y
Thomas, ofwel pootjes, oftewel iew-de-miew. Is nu, net als zijn broertje (Salomo, ofwel zwartje, oftewel jammerpoes), 12 jaren jong. En jouw instantie van de tuxedo? (Zo noemt Disana zo'n zwartwitte kat met een vestjesmotief, mooi vind ik dat).

Waarheen / wat ga je doen / in de vakantie?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 september 2019 @ 21:15:52 #184
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188963712
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:W
De rugzakjes?
Foto?
Twee rugzakjes. :Y
Foto gaat effe niet lukken, ben mijn inlog van imgur kwijt. :+
  zondag 15 september 2019 @ 21:18:49 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188963777
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:12 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik heb nu een bak met hele. Wel kleintjes.
Voorkoken hoeft niet. Het is meer waar je van houd. De dikke armen gaan wel eerst de pan in met kokend water. Die vind ik gaar lekkerder.
Ik ga het heel heel snel eens opzoeken in de toko, weet dat ze ze daar verkopen uit de diepvries.

Lekker man :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2019 @ 21:19:28 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188963794
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Deze gastheer heeft ALTIJD goede drank ^O^
Zulke mensen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188963879
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Deze gastheer heeft ALTIJD goede drank ^O^
Als er één ding is dat ik mis van mijn vorige vriendenkring zijn het de heerlijke wijnen en het heerlijke eten. Bijna iedereen kon goed tot heel goed koken en iedereen had zijn/haar specialiteiten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188963885
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:15 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Twee rugzakjes. :Y
Foto gaat effe niet lukken, ben mijn inlog van imgur kwijt. :+
Nou imgur doet bij mij nogal raar uploaden doet het niet meer....
Dus ben nu opzoek naar iets anders -O-
pi_188963915
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:23 schreef Goitske het volgende:

[..]

Nou imgur doet bij mij nogal raar uploaden doet het niet meer....
Dus ben nu opzoek naar iets anders -O-
Ik gebruik vaak de truuk van @Bluezz. Foto privé op FB zetten en dan kopieren naar hier.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 15 september 2019 @ 21:24:39 #190
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188963929
Ja, goedenavond.

Was een goede, volle dag.
Steenoven is weer gatenvrij aan de buitenkant. Later deze week ook de binnenkant op een aantal punten patchen.

Daarna 2 grote stalen ladenkasten opgehaald met de aanhanger. Eerst twee etages naar beneden gesjouwd ( wel hulp gehad die kon sturen, maar moest alleen tillen) en toen weer 1 etage omhoog gebracht hier thuis.

En tot slot lekker avondeten gemaakt met dimsum, gyosha, sateetjes, nasi, springrolls en zuur.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 september 2019 @ 21:24:49 #191
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188963937
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:23 schreef Goitske het volgende:

[..]

Nou imgur doet bij mij nogal raar uploaden doet het niet meer....
Dus ben nu opzoek naar iets anders -O-
Ik lees mee met de adviezen.
pi_188964064
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 20:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Flinke file onderweg. Toen ik stilstond en twee brandweerwagens, ambulance, auto ambulance en wat politiewagens langs zag suizen wist ik dat het een latertje werd. Drie kwartier stil gestaan.

Auto voor me had het raampje op een kier en opeens zag ik een hand een papiertje eruit gooien. o|O

Het waaide keurig mijn kant op dus ik ben het maar even netjes naar het oudere echtpaar terug gaan brengen. Ze hadden het vast per ongeluk uit het raam gedropt :') Hun blik toen ik op het raampje klopte en het papiertje terugschoof _O-

Ik ben geen milieufreak maar hier kan ik boos van worden. Houd je rotzooi gewoon bij je en gooi het weg als je op de plek van bestemming bent.
_O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 15 september 2019 @ 21:48:37 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188964572
quote:
14s.gif Op zondag 15 september 2019 21:14 schreef sigme het volgende:

[..]

:Y
Thomas, ofwel pootjes, oftewel iew-de-miew. Is nu, net als zijn broertje (Salomo, ofwel zwartje, oftewel jammerpoes), 12 jaren jong. En jouw instantie van de tuxedo? (Zo noemt Disana zo'n zwartwitte kat met een vestjesmotief, mooi vind ik dat).

Waarheen / wat ga je doen / in de vakantie?
Zorro (16 jaar oud, jeweetwelkater) aka Poes (formeel incorrect, maar hij luistert ernaar). Zorro betekent vos en hij heeft duidelijk geen voskleur. Maar zijn naam komt dan ook vd man in het zwart :D
Tuxedo is wel mooi gevonden ja :D

Ik vertrek woe naar Menorca. Voor 8 dagen (lees 6 dagen ivm 2 reisdagen). Korte vakantie dus vooral lui zijn, zwemmen en lekker eten is het plan. 1 dagje Cuitadella wil ik zeker ook nog doen. Daar paardrijden had ik tof gevonden, maar zit er niet in. Wellicht nog een boottochtje en/of een dagje Mahon/Mao
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:00:41 #194
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188964864
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zorro (16 jaar oud, jeweetwelkater) aka Poes (formeel incorrect, maar hij luistert ernaar). Zorro betekent vos en hij heeft duidelijk geen voskleur. Maar zijn naam komt dan ook vd man in het zwart :D
Tuxedo is wel mooi gevonden ja :D

Ik vertrek woe naar Menorca. Voor 8 dagen (lees 6 dagen ivm 2 reisdagen). Korte vakantie dus vooral lui zijn, zwemmen en lekker eten is het plan. 1 dagje Cuitadella wil ik zeker ook nog doen. Daar paardrijden had ik tof gevonden, maar zit er niet in. Wellicht nog een boottochtje en/of een dagje Mahon/Mao
Boh lekker, luieren in warm weer. Ik zou er zo heen willen.
Maar dan graag wel in een vliegtuig met beenruimte :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 september 2019 @ 22:03:38 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188964937
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Boh lekker, luieren in warm weer. Ik zou er zo heen willen.
Maar dan graag wel in een vliegtuig met beenruimte :P
Ja he? O+
Gelukkig is het maar 2 uur vliegen _O_
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:06:17 #196
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188964993
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Boh lekker, luieren in warm weer. Ik zou er zo heen willen.
Maar dan graag wel in een vliegtuig met beenruimte :P
Als je klein genoeg bent, heb je in ieder vliegtuig beenruimte. :+
pi_188965002
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zorro (16 jaar oud, jeweetwelkater) aka Poes (formeel incorrect, maar hij luistert ernaar). Zorro betekent vos en hij heeft duidelijk geen voskleur. Maar zijn naam komt dan ook vd man in het zwart :D
Tuxedo is wel mooi gevonden ja :D

Ik vertrek woe naar Menorca. Voor 8 dagen (lees 6 dagen ivm 2 reisdagen). Korte vakantie dus vooral lui zijn, zwemmen en lekker eten is het plan. 1 dagje Cuitadella wil ik zeker ook nog doen. Daar paardrijden had ik tof gevonden, maar zit er niet in. Wellicht nog een boottochtje en/of een dagje Mahon/Mao
Lekker hoor. Heb je nu ook al vakantie of werk je nog 2 dagen?
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 15 september 2019 @ 22:09:31 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188965048
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:23 schreef Goitske het volgende:

Nou imgur doet bij mij nogal raar uploaden doet het niet meer....
Dus ben nu opzoek naar iets anders -O-
Ik gebruik tegenwoordig deze site. Erg makkelijk:
https://imgbb.com/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 15 september 2019 @ 22:09:42 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188965052
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:06 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Als je klein genoeg bent, heb je in ieder vliegtuig beenruimte. :+
Ik moet bukken om door de vliegtuigdeur te kunnen stappen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 september 2019 @ 22:10:31 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965064
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lekker hoor. Heb je nu ook al vakantie of werk je nog 2 dagen?
Ik heb al vakantie :Y 3 weken in totaal *O* In geen eeuwigheid zo lang vakantie gehad :D

Of eigenlijk 3 weken en een dag. Do ook vrij genomen nadat woe-avond een kies brak :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:11:04 #201
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188965071
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb al vakantie :Y 3 weken in totaal *O* In geen eeuwigheid zo lang vakantie gehad :D

Of eigenlijk 3 weken en een dag. Do ook vrij genomen nadat woe-avond een kies brak :X
Meh. Is die alweer gerepareerd?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 september 2019 @ 22:12:06 #202
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188965093
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik moet bukken om door de vliegtuigdeur te kunnen stappen :P
Ik heb vier krukjes in huis verspreid staan omdat ik regelmatig ergens niet bij kan. :+

Ik heb te lang geleden gevlogen om mij nog te kunnen herinneren of ik mijn bagage zelf in die bakken boven de stoelen krijg. :@
  zondag 15 september 2019 @ 22:13:15 #203
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188965112
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:12 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik heb vier krukjes in huis verspreid staan omdat ik regelmatig ergens niet bij kan. :+
*grinnik*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 september 2019 @ 22:14:03 #204
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188965131
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

*grinnik*
Daarentegen stoot ik vrijwel nooit mijn hoofd. :P
pi_188965165
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:12 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik heb vier krukjes in huis verspreid staan omdat ik regelmatig ergens niet bij kan. :+

Ik heb te lang geleden gevlogen om mij nog te kunnen herinneren of ik mijn bagage zelf in die bakken boven de stoelen krijg. :@
Herkenbaar. En toch minimaal 1x per AH bezoek vragen of iemand iets voor mij wil pakken.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 15 september 2019 @ 22:24:34 #206
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188965374
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Herkenbaar. En toch minimaal 1x per AH bezoek vragen of iemand iets voor mij wil pakken.
De supermarkt die ik bezoek heeft lagere schappen. Vet handig.

Wel jammer dat ik geen smoes meer heb leuke mannen aan te spreken.
  zondag 15 september 2019 @ 22:33:51 #207
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188965577
*gaap* Brood uit de vriezer, en zo maar naar boven.
Ik ben zo geen fan van een wekker op maandagochtend om 6:00 maar de berichtjes in WA maken wel duidelijk dat het niet optioneel is morgen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 september 2019 @ 22:34:00 #208
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965582
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

Meh. Is die alweer gerepareerd?
:Y Vrijdagochtend. Bij mijn oude tandarts. Ben ook als de wiedeweerga weer terug bij mijn oude tandarts. Al zit die niet in mijn huidige woonplaats, maar in mijn oude. En kan ik er alleen op vrij-ochtend terecht(ivm mijn werkdagen).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:34:30 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965587
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:14 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Daarentegen stoot ik vrijwel nooit mijn hoofd. :P
Ukkie :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:35:35 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965601
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:24 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

De supermarkt die ik bezoek heeft lagere schappen. Vet handig.

Wel jammer dat ik geen smoes meer heb leuke mannen aan te spreken.
Je bent getrouwd.. }:|

Owh ja, flirten mag :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:35:57 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965612
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:33 schreef fietsie het volgende:
*gaap* Brood uit de vriezer, en zo maar naar boven.
Ik ben zo geen fan van een wekker op maandagochtend om 6:00 maar de berichtjes in WA maken wel duidelijk dat het niet optioneel is morgen...
Truste en sterkte :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:36:32 #212
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188965617
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je bent getrouwd.. }:|

Owh ja, flirten mag :P
Die getrouwde lui zijn al door de basis kwaliteitscontroles gekomen he :P :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 september 2019 @ 22:37:05 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965630
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 22:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die mannen zijn al door de basis kwaliteitscontroles gekomen he :P :D
Wat mis ik?

Owh wacht, getrouwde mannen..
Nou, het merendeel komt niet door mijn kwaliteitscontrole hoor, :r
Echt geen idee hoe die aan een vrouw zijn geraakt.. :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:37:27 #214
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188965636
quote:
5s.gif Op zondag 15 september 2019 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat mis ik?
Ik corrigeerde de zin al even voor de duidelijkheid :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 september 2019 @ 22:38:24 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965645
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik corrigeerde de zin al even voor de duidelijkheid :)
Ik ook :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 22:40:58 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188965701
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:14 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Daarentegen stoot ik vrijwel nooit mijn hoofd. :P
Ik ook niet. Ben wel gewend om te bukken :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 15 september 2019 @ 22:41:49 #217
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188965717
quote:
5s.gif Op zondag 15 september 2019 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat mis ik?

Owh wacht, getrouwde mannen..
Nou, het merendeel komt niet door mijn kwaliteitscontrole hoor, :r
Echt geen idee hoe die aan een vrouw zijn geraakt.. :X
:D herkenbaar

Tevens ken ik ook een paar écht leuke vrijgezelle mannen van wie ik niet snap waarom die niet allang een vrouw hebben. :+
  zondag 15 september 2019 @ 22:42:40 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965736
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:41 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

:D herkenbaar

Tevens ken ik ook een paar écht leuke vrijgezelle mannen van wie ik niet snap waarom die niet allang een vrouw hebben. :+
Dat laatste is interessant.. O~)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:43:51 #219
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188965752
quote:
12s.gif Op zondag 15 september 2019 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat laatste is interessant.. O~)
Val je op nerds?

ik wel O+
  zondag 15 september 2019 @ 22:44:14 #220
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965760
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:43 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Val je op nerds?

ik wel O+
Niet direct nee :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:45:06 #221
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188965773
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niet direct nee :@
Dan zijn deze mannen niet jouw ding.

en ik blijf er ook af
  zondag 15 september 2019 @ 22:45:06 #222
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965774
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:43 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Val je op nerds?

ik wel O+
En ik ben oud en val op oud. Hoe oud zijn "jouw" nerds?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:45:48 #223
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188965786
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En ik ben oud en val op oud. Hoe oud zijn "jouw" nerds?
Veertigers en vijftigers. Is dat al oud genoeg?
  zondag 15 september 2019 @ 22:47:11 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965816
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:45 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dan zijn deze mannen niet jouw ding.

en ik blijf er ook af
Qua slim val ik wel op nerds, qua uiterlijk niet zo :@
Al ben ik verre van Miss Universe. En vind ik op zich intelligentie belangrijk. Maar ja je sexdrive moet ook getriggerd :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:47:35 #225
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965829
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:45 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Veertigers en vijftigers. Is dat al oud genoeg?
Ja *O*
Zelf veertiger
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:47:50 #226
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188965833
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Qua slim val ik wel op nerds, qua uiterlijk niet zo :@
Al ben ik verre van Miss Universe. En vind ik op zich intelligentie belangrijk. Maar ja je sexdrive moet ook getriggerd :@
Het hele plaatje moet kloppen ja. O+
  zondag 15 september 2019 @ 22:50:54 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965895
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:47 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Het hele plaatje moet kloppen ja. O+
Pcies :Y

Maar als jij met moeite van ze afblijft dan wellicht, misschien, je weet nooit... O~)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:51:35 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188965908
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Pcies :Y

Maar al jij met moete van ze afblijft dan wellicht, misschien, je weet nooit... O~)
Maar ja als ze steeds een krukje moet meeslepen om ze aan te kunnen kijken zit daar wellicht de uitdaging, en jouw winning chance? :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 september 2019 @ 22:52:33 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965927
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maar ja als ze steeds een krukje moet meeslepen om ze aan te kunnen kijken zit daar wellicht de uitdaging, en jouw winning chance? :)
Ik heb geen krukje nodig idd :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:54:28 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188965967
Ineens zegt ze niks meer... -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 22:55:09 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188965984
Mooi, ik duik de douche in en dan in bed. Er zit nog steeds cement in mijn haar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 september 2019 @ 22:58:58 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188966046
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:55 schreef fietsie het volgende:
Mooi, ik duik de douche in en dan in bed. Er zit nog steeds cement in mijn haar.
Truste :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 23:04:05 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188966145
Mijn moeder is bijna 80 *O*
Over een uurtje bellen en feliciteren 🍾🎂🎁🎉
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 23:09:18 #234
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188966228
*doet het licht uit in de SC*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188966241
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn moeder is bijna 80 *O*
Over een uurtje bellen en feliciteren 🍾🎂🎁🎉
80 alweer _O_ Wat toch geweldig als je ouders zo'n leeftijd mogen bereiken O+ Ik hoop dat die van mij dat ook gaan doen. Beiden nu 71. Kan ze nog lang niet missen.

Heb in mijn leven overigens ook genoeg mannen (en vrouwen) ontmoet waarbij je je afvraagt of het een totaal ander persoon was toen ze hun partner ontmoetten, want nu toch echt geen leuk persoon om mee in een relatie te zitten. Overigens zelf een nerd aan de haak geslagen die er wel lekker uitziet :9 (sinds een aantal jaar 4-5 dagen per week in de sportschool heeft daar erg aan bij gedragen). Van rokende, elke dag monster-drinkende en snackende couch potatoe verandert in een health freak 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 15 september 2019 @ 23:14:45 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188966364
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

80 alweer _O_ Wat toch geweldig als je ouders zo'n leeftijd mogen bereiken O+ Ik hoop dat die van mij dat ook gaan doen. Beiden nu 71. Kan ze nog lang niet missen.

Heb in mijn leven overigens ook genoeg mannen (en vrouwen) ontmoet waarbij je je afvraagt of het een totaal ander persoon was toen ze hun partner ontmoetten, want nu toch echt geen leuk persoon om mee in een relatie te zitten. Overigens zelf een nerd aan de haak geslagen die er wel lekker uitziet :9 (sinds een aantal jaar 4-5 dagen per week in de sportschool heeft daar erg aan bij gedragen). Van rokende, elke dag monster-drinkende en snackende couch potatoe verandert in een health freak 8)7
Mijn vader is helaas al overleden. De dag na zijn 75e verjaardag. Die hij niet meegekregen heeft want onder sedatie. Desalniettemin veel bezoek gehad speciaal voor zijn verjaardag O+

Doe je goed Isa :D _O_
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188966464
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

Mijn vader is helaas al overleden. De dag na zijn 75e verjaardag. Die hij niet meegekregen heeft want onder sedatie. Desalniettemin veel bezoek gehad speciaal voor zijn verjaardag O+

Toch ook wel fijn van dat bezoek wat een afscheid bleek te zijn :Y Vaders hebben vaak wel de neiging wat eerder de pijp aan Maarten te geven. Bij mijn ouders hoop/wens ik toch wel dat mijn vader het langst blijft leven.

quote:
Doe je goed Isa :D _O_
Ik val een beetje op mooie gespierde armen, vind ik zo fijn beschermend voelen. Had hij aanvankelijk helemaal niet. Maar inmiddels toch echt wel *) O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 15 september 2019 @ 23:20:49 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188966481
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:09 schreef Isabeau het volgende:

Overigens zelf een nerd aan de haak geslagen die er wel lekker uitziet :9 (sinds een aantal jaar 4-5 dagen per week in de sportschool heeft daar erg aan bij gedragen). Van rokende, elke dag monster-drinkende en snackende couch potatoe verandert in een health freak 8)7
Oh, die herkennen we dus niet meer terug?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 15 september 2019 @ 23:21:21 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188966491
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toch ook wel fijn van dat bezoek wat een afscheid bleek te zijn :Y Vaders hebben vaak wel de neiging wat eerder de pijp aan Maarten te geven. Bij mijn ouders hoop/wens ik toch wel dat mijn vader het langst blijft leven.
[..]

Ik val een beetje op mooie gespierde armen, vind ik zo fijn beschermend voelen. Had hij aanvankelijk helemaal niet. Maar inmiddels toch echt wel *) O+
Dat hoopte ik ook. Maar ik heb het ook best goed met mijn moeder al zijn we totaal anders..

Tof joh! O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188966501
quote:
11s.gif Op zondag 15 september 2019 23:20 schreef golfer het volgende:

Oh, die herkennen we dus niet meer terug?
Nee, dat denk ik niet nee :') Ook met hipster baard en zo compleet met allemaal tools om het netjes te houden en kappersbezoek bij Irakees om het in mooi model te houden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 15 september 2019 @ 23:22:09 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188966505
quote:
11s.gif Op zondag 15 september 2019 23:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, die herkennen we dus niet meer terug?
Hey G, ben je weer helemaal opgeknapt?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188966525
Wat goed van JRoss, dat hij het doet en ook weet vol te houden _O_

80! Gaan jullie nog iets speciaals doen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188966563
Mijn nerds zijn ook mooierds O+

En totaal verschillend qua uiterlijk. Ik geloof dat ik niet echt een type heb :+
pi_188966567
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat goed van JRoss, dat hij het doet en ook weet vol te houden _O_

80! Gaan jullie nog iets speciaals doen?
Nu ik nog :') Alle discipline die hij ineens uit het niets te voorschijn heeft getoverd ontbreekt categorisch bij mij _O-

Oh ja, ik moet de 4 mijl van Groningen nog gaan hardlopen. Iemand nog een beginnersschema voor 1 maand? :+ (heb al wel wat hard gelopen hoor, maar daar eind augustus weer mee gestopt :X )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188966569
Whiskers, gefeliciteerd aan je ma *O*
  zondag 15 september 2019 @ 23:26:03 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188966571
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat goed van JRoss, dat hij het doet en ook weet vol te houden _O_

80! Gaan jullie nog iets speciaals doen?
Ze geeft 5 okt een feest. Of nou ja, een zeer uitgebreide en lange lunch voor de hele familie('s) + aanhang ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 23:26:35 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188966578
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

Hey G, ben je weer helemaal opgeknapt?
Al weken weer, gelukkig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 15 september 2019 @ 23:26:58 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188966585
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:25 schreef Tele6 het volgende:
Whiskers, gefeliciteerd aan je ma *O*
Dank :*

Fijn dat de ouders van B zo reageerden! :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 23:28:15 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188966602
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:25 schreef Tele6 het volgende:
Mijn nerds zijn ook mooierds O+

En totaal verschillend qua uiterlijk. Ik geloof dat ik niet echt een type heb :+
Ik heb absoluut geen type. Ik val op de persoon. Soms mooiboys, soms ugly as hell. Maar ik vind ze O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 23:28:33 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188966606
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Al weken weer, gelukkig.
^O^ :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 september 2019 @ 23:29:06 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188966614
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu ik nog :') Alle discipline die hij ineens uit het niets te voorschijn heeft getoverd ontbreekt categorisch bij mij _O-

Oh ja, ik moet de 4 mijl van Groningen nog gaan hardlopen. Iemand nog een beginnersschema voor 1 maand? :+ (heb al wel wat hard gelopen hoor, maar daar eind augustus weer mee gestopt :X )
Ik stop ook steeds weer :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188966622
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet nee :') Ook met hipster baard en zo compleet met allemaal tools om het netjes te houden en kappersbezoek bij Irakees om het in mooi model te houden.
Dit vraagt om een picje *) /DM
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 23:30:11 #253
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188966631
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:19 schreef Isabeau het volgende:

Toch ook wel fijn van dat bezoek wat een afscheid bleek te zijn :Y Vaders hebben vaak wel de neiging wat eerder de pijp aan Maarten te geven. Bij mijn ouders hoop/wens ik toch wel dat mijn vader het langst blijft leven.
Mannen worden gemiddeld minder oud en vaak is de man ouder. Dus ja, op zich logisch.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 15 september 2019 @ 23:32:13 #254
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188966679
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mannen worden gemiddeld minder oud en vaak is de man ouder. Dus ja, op zich logisch.
Mijn moeder is en was ouder.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188966707
Wat hebben jullie flink geluld :o

Ik had een goede bbq, lekkere worstjes met jalapeno poppers erin, mais, rib eye :9 en zalmforel.
En wijn. En limoncello. En kittens O+ (niet op de BBQ)

zo maar naar bed O+
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 23:38:38 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188966797
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mijn moeder is en was ouder.
Je hebt altijd uitzonderingen ;) Ik had het over het gemiddelde ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188966905
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2019 23:33 schreef Lonaa het volgende:
Wat hebben jullie flink geluld :o

Ik had een goede bbq, lekkere worstjes met jalapeno poppers erin, mais, rib eye :9 en zalmforel.
En wijn. En limoncello. En kittens O+ (niet op de BBQ)

zo maar naar bed O+
Klinkt allemaal helemaal top _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 15 september 2019 @ 23:44:11 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188966926
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2019 23:33 schreef Lonaa het volgende:
Wat hebben jullie flink geluld :o

Ik had een goede bbq, lekkere worstjes met jalapeno poppers erin, mais, rib eye :9 en zalmforel.
En wijn. En limoncello. En kittens O+ (niet op de BBQ)

zo maar naar bed O+
^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188966974
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2019 23:33 schreef Lonaa het volgende:
Wat hebben jullie flink geluld :o

Ik had een goede bbq, lekkere worstjes met jalapeno poppers erin, mais, rib eye :9 en zalmforel.
En wijn. En limoncello. En kittens O+ (niet op de BBQ)

zo maar naar bed O+
Lekker (en leuk, de kitten)
Slaap lekker.

Iedereen trouwens slaap lekker, ik duik er ook zo in.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 15 september 2019 @ 23:49:26 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188967019
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lekker (en leuk, de kitten)
Slaap lekker.

Iedereen trouwens slaap lekker, ik duik er ook zo in.
Truste Kaat :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188967084
Ik moet nog even. Op zoek naar verjaardagscadeau voor die nerd van me. Hij komt elk jaar weer met de meest geweldige, goed passende cadeaus voor mij en ik weet nooit wat ik hem moet geven :@ Vorig jaar retroclubshirt van Liverpool gegeven. En dit jaar weet ik het gewoon nog niet :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188967206
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog even. Op zoek naar verjaardagscadeau voor die nerd van me. Hij komt elk jaar weer met de meest geweldige, goed passende cadeaus voor mij en ik weet nooit wat ik hem moet geven :@ Vorig jaar retroclubshirt van Liverpool gegeven. En dit jaar weet ik het gewoon nog niet :{
Een ticket voor een belangrijke Liverpool wedstrijd?

Nu echt naar bed
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 15 september 2019 @ 23:58:55 #263
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188967221
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog even. Op zoek naar verjaardagscadeau voor die nerd van me. Hij komt elk jaar weer met de meest geweldige, goed passende cadeaus voor mij en ik weet nooit wat ik hem moet geven :@ Vorig jaar retroclubshirt van Liverpool gegeven. En dit jaar weet ik het gewoon nog niet :{
Ken hem niet.. Kan je dus niet helpen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188967365
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:58 schreef Kaatje1 het volgende:

Een ticket voor een belangrijke Liverpool wedstrijd?

Nu echt naar bed
Ja, daar moeten dan ook vliegtickets bij :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 16 september 2019 @ 00:21:03 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188967591
Moeder gefeliciteerd. Nu slapen. :O :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188967741
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moeder gefeliciteerd. Nu slapen. :O :W
Fijne verjaardag morgen!

Slaap lekker :Z
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188968028
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 19:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ayreon! Veel plezier. Ik greep naast kaarten :(
Oh balen zeg!
Inschrijven op de nieuwsbrief helpt... laatste 2x relatief snel kaarten na een “speciale voorverkoop voor nieuwsbriefleden”

Alhoewel tegen de tijd ik er door was... alleen zondag nog beschikbaar was.

Was wel echt heel tof... je hebt wat gemist.
pi_188968095
Het was superleuk.. en gezellig ook.

En kreeg op de terugweg ineens appjes van iemand die al bijna een jaar weigerde met me te praten en nu toch wel zn excuses wilde aanbieden en er eens over praten.
Nou dat wil ik ook wel... want snap nog steeds niet wat toen het probleem was.
(Wellicht gewoon dat ik gelijk had... maar zou dat graag uit zijn eigen mond horen :) )

Nu na gister boa, vandaag ayreon... geen voeten meer over. Mijn voeten zijn morgen zoooooo blij dat ik een kantoorbaan heb _O-
pi_188968117
Enneh.. nerds van rond de 40 O+ O+ O+
pi_188968598
Een nacht als minilot: opgestaan, van alles in huis gerommeld, op de fiets voor broodjes.
Verbaasd over alle energie.
En dan wakker worden -O-

# draai weer om.

@Uhmmmpie: wat bedoel je met boa en ayreon? Ik lees bob, ook fout.
pi_188968617
Mogguh :O Dat was een druk maar superleuk weekend O+ Nu maar opstaan en richting kantoor :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188968621
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 06:11 schreef AnneX het volgende:


@:Uhmmmpie: wat bedoel je met boa en ayreon? Ik lees bob, ook fout.
Boa = Baroeg Open Air. Metalfestival in Rotterdam.
Ayreon = Nederlandse progrock artiest die echt briljante concept-albums maakt. Hij had een viertal concerten dit weekend. Helaas kon ik ook geen kaarten krijgen -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 16 september 2019 @ 06:41:02 #273
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188968629
Morguh!
Vannacht prima geslapen..alhoewel, wel midden in de nacht wakker op het zelfde tijdstip als de dag ervoor .. weird :{
Eens kijken of dat vannacht ook door trekt..

En inderdaad wat gaat de SC weer lekker snel zo.. met al die nieuwe mensen ^O^
De s staat al bijna niet meer voor slow, maar voor snel..

Vandaag weer lekker aan het werk, we krijgen " hoog " bezoek , dus even NET wat netter werken :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188968639
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 06:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Boa = Baroeg Open Air. Metalfestival in Rotterdam.
Ayreon = Nederlandse progrock artiest die echt briljante concept-albums maakt. Hij had een viertal concerten dit weekend. Helaas kon ik ook geen kaarten krijgen -O-
Ze deden zelfs een nummer van strange hobbies...
Heb ze nu al diverse keren live gezien... maar die had ik echt nog nooit live gehoord O+
Heb me overigens eeuwen suf gezocht naar de cd....
kwam hem 2 weken terug toevallig tegen....
maar heb dis geen cdspeler meer :(

Maar het was wederom... mn nachtrust meer dan waard. Nu met 3 uurtjes slaap.. mezelf eens aankleden en richting werk verhuizen
pi_188968667
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:43 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Val je op nerds?

*spitst oren* :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_188968683
Vandaag weer een lekker werkdagje. O+ Ik ga tegenwoordig bijna met plezier naar mijn werk, whatss wrong with me.
pi_188968906
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 06:41 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Vannacht prima geslapen..alhoewel, wel midden in de nacht wakker op het zelfde tijdstip als de dag ervoor .. weird :{
Eens kijken of dat vannacht ook door trekt..

En inderdaad wat gaat de SC weer lekker snel zo.. met al die nieuwe mensen ^O^
De s staat al bijna niet meer voor slow, maar voor snel..

Vandaag weer lekker aan het werk, we krijgen " hoog " bezoek , dus even NET wat netter werken :D
Kon het dit weekend ook echt niet volgen :)
pi_188968944
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 06:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Boa = Baroeg Open Air. Metalfestival in Rotterdam.
Ayreon = Nederlandse progrock artiest die echt briljante concept-albums maakt. Hij had een viertal concerten dit weekend. Helaas kon ik ook geen kaarten krijgen -O-
Metal. Hahaha.
Leuk dat je jullie dat leuk vinden. Met oordoppen?
Jammer van je kaartjes.

Vervolgens was ik een tas kwijt met álle belangrijke zaken, op een soort Camping op een strand.
Daarna een multomap kwijt met allerlei gegevens ergens laten liggen voor een presentatie.
En vond een andere kleine map terug. Short versie. Vermoeiend.

Werk ze allemaal NETJES met en zonder hoog bezoek. w/
pi_188968965
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 07:54 schreef AnneX het volgende:

[..]

Metal. Hahaha.
Leuk dat je jullie dat leuk vinden. Met oordoppen?
Jammer van je kaartjes.

Vervolgens was ik een tas kwijt met álle belangrijke zaken, op een soort Camping op een strand.
Daarna een multomap kwijt met allerlei gegevens ergens laten liggen voor een presentatie.
En vond een andere kleine map terug. Short versie. Vermoeiend.

Werk ze allemaal NETJES met en zonder hoog bezoek. w/
Jup... braaf met oordopjes.
Zelfs bij ayreon.. waar ik het liefst niets van mis.
Maar goed... nu wel langer plezier van dat ik dingen niet mis :)

Balen van je map...
wel fijn dat die andere er weer is...
succes vandaag :)
pi_188969201
:W
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 16 september 2019 @ 08:26:48 #281
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188969213
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 07:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jup... braaf met oordopjes.
Zelfs bij ayreon.. waar ik het liefst niets van mis.
Maar goed... nu wel langer plezier van dat ik dingen niet mis :)

Balen van je map...
wel fijn dat die andere er weer is...
succes vandaag :)
Dat. Gewoon met oordoppen.
pi_188969278
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 07:08 schreef Myraela het volgende:
Vandaag weer een lekker werkdagje. O+ Ik ga tegenwoordig bijna met plezier naar mijn werk, whatss wrong with me.
Ik tegenwoordig niet. En dat heb ik hier nog niet gehad. Vandaag krijg ik te horen of ik alleen op de afdeling achterblijf :')
Mijn collega moest afgelopen vrijdag ja of nee zeggen tegen een nieuwe werkgever.

Als het een Ja is dan moet ik misschien toch maar gaan zoeken. Was van plan om het hier uit te zingen tot het einde.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 16 september 2019 @ 08:41:38 #283
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188969301
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 08:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik tegenwoordig niet. En dat heb ik hier nog niet gehad. Vandaag krijg ik te horen of ik alleen op de afdeling achterblijf :')
Mijn collega moest afgelopen vrijdag ja of nee zeggen tegen een nieuwe werkgever.

Als het een Ja is dan moet ik misschien toch maar gaan zoeken. Was van plan om het hier uit te zingen tot het einde.
Als je gaat zoeken, in welke omgeving zoek je dan?
pi_188969317
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 08:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Als je gaat zoeken, in welke omgeving zoek je dan?
Utrecht
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_188969413
Ok, even spuien:

Abby heeft chronische niesziekte. Al jaaaaaaaaren. Dat ging heel lang super goed maar nu wordt ze oud en het vlamt wat vaker op.
Anyhow, ik vind het dus van de zotte dat ik voor een chronische ziekte iedere keer een consult betaal om te moeten horen 'ja, ze heeft inderdaad chornische niesziekte maar dat wisten we al, hier heb je antibiotica, dat is dan 50 euro'. :{

Maar mijn DA wil daar niks aan of bij doen. Ik heb een andere DA gebeld en die doet aan een 'patientenstop' (en die moet soberso dan de kat de eerste keer zien, wat logisch en prima is.)

Maar dit voelt als geldklopperij en ik vind dat niet oke. :{
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2019 @ 09:07:19 #286
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188969487
Over werk gesproken. Ik heb een nieuwe functie. Ik blijf nog wel auditen, maar nu alleen nog de grote goede doelen. Verder ga ik iets meer de beleidskant en proceskant op. Aan de slag met het verder optimaliseren van het toetsingsproces.
En verder zit ik op het vinkentouw bij de nieuwe datatak. We hebben een hoop data goede doelen en de vermogensbanken hebben daar ook interesse. Daar lopen wat pilots en zal verder worden uitgebouwd. Heb daar niet de lead, maar zal af en toe inspringen.
Heb vervelende taken kunnen afstoten en financieel is het ook positief natuurlijk ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 16-09-2019 09:20:27 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188969521
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 09:00 schreef Lonaa het volgende:
Ok, even spuien:

Abby heeft chronische niesziekte. Al jaaaaaaaaren. Dat ging heel lang super goed maar nu wordt ze oud en het vlamt wat vaker op.
Anyhow, ik vind het dus van de zotte dat ik voor een chronische ziekte iedere keer een consult betaal om te moeten horen 'ja, ze heeft inderdaad chornische niesziekte maar dat wisten we al, hier heb je antibiotica, dat is dan 50 euro'. :{

Maar mijn DA wil daar niks aan of bij doen. Ik heb een andere DA gebeld en die doet aan een 'patientenstop' (en die moet soberso dan de kat de eerste keer zien, wat logisch en prima is.)

Maar dit voelt als geldklopperij en ik vind dat niet oke. :{
Beetje raar ja. Vraag de volgende keer een 4voudige dosis zodat je de consultkosten verdeelt. Maar ze mogen ook wel evt een telefoonculsult prijs invoeren
We have far more in common than that which devides us..
pi_188969567
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 09:07 schreef borisz het volgende:
Over werk gesproken. Ik heb een nieuwe functie. Ik blijf nog wel auditen, maar nu alleen nog de grote goede doelen. Verder ga ik iets meer de beleidskant en proceskant op. Aan de slag met het verder optimaliseren van het toetsingsproces.
En verder zit ik op het vinkentouw bij de nieuwe datatak. We hebben als een hoop data goede doelen en de vermogensbanken hebben daar ook interesse. Daar lopen wat pilots en zal verder worden uitgebouwd.
Heb vervelende taken kunnen afstoten en financieel is het ook positief natuurlijk ^O^
Gefeliciteerd! Je blijft dus voorlopig daar?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188969576
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 09:00 schreef Lonaa het volgende:
Ok, even spuien:

Abby heeft chronische niesziekte. Al jaaaaaaaaren. Dat ging heel lang super goed maar nu wordt ze oud en het vlamt wat vaker op.
Anyhow, ik vind het dus van de zotte dat ik voor een chronische ziekte iedere keer een consult betaal om te moeten horen 'ja, ze heeft inderdaad chornische niesziekte maar dat wisten we al, hier heb je antibiotica, dat is dan 50 euro'. :{

Maar mijn DA wil daar niks aan of bij doen. Ik heb een andere DA gebeld en die doet aan een 'patientenstop' (en die moet soberso dan de kat de eerste keer zien, wat logisch en prima is.)

Maar dit voelt als geldklopperij en ik vind dat niet oke. :{
Oh, snap dat dat niet ok voelt. Er zijn toch veel meer dierenartsen in de omgeving? Misschien weet mevr. Annnie of dit normaal is bij dierenartsen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188969589
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 09:07 schreef borisz het volgende:
Over werk gesproken. Ik heb een nieuwe functie. Ik blijf nog wel auditen, maar nu alleen nog de grote goede doelen. Verder ga ik iets meer de beleidskant en proceskant op. Aan de slag met het verder optimaliseren van het toetsingsproces.
En verder zit ik op het vinkentouw bij de nieuwe datatak. We hebben als een hoop data goede doelen en de vermogensbanken hebben daar ook interesse. Daar lopen wat pilots en zal verder worden uitgebouwd.
Heb vervelende taken kunnen afstoten en financieel is het ook positief natuurlijk ^O^
Wat tof, borisz! Je zat te denken aan ander werk en nu krijg je een betere/leukere baan bij je huidige werkgever _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2019 @ 09:18:52 #291
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188969604
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 09:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Je blijft dus voorlopig daar?
Voorlopig wel :). Zit hier goed om mijn plek. Heb nieuwe uitdagingen en kan nu goed nadenken over de vraag wat wil ik later doen als ik groot ben?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188969629
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 09:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, snap dat dat niet ok voelt. Er zijn toch veel meer dierenartsen in de omgeving? Misschien weet mevr. Annnie of dit normaal is bij dierenartsen?
Blijkbaar mogen ze wettelijk geen antibiotica meegeven zonder poes gezien te hebben, is wat ze me vertellen. Dat is prima, maar 1 blik op poezenbeest = duidelijk wat er mis is. DAT HOEFT GEEN 50 EURO TE KOSTEN.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188969634
Ik ga nu eerst even d'r neusholtes spoelen met afgekookt water. RIP armen ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188969642
Goedemorgen.
Aan het werk. 200 mails..

Borisz van harte! ^O^
Tele; ^O^ van ouders gesprek B.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188969645
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 09:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga nu eerst even d'r neusholtes spoelen met afgekookt water. RIP armen ;(
eh, dat zou ik hier nooit voor elkaar krijgen :X :X :X
Succes? Sterkte?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188969657
Probeer vnv als ik beetje op tijd thuiskom wat foto's te uploaden van vakantie.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188969678
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 09:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Probeer vnv als ik beetje op tijd thuiskom wat foto's te uploaden van vakantie.
*O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_188969708
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

eh, dat zou ik hier nooit voor elkaar krijgen :X :X :X
Succes? Sterkte?
Dankje ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188969754
Uitgang van spuitje niet smal genoeg :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188969762
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 09:29 schreef Lonaa het volgende:
Uitgang van spuitje niet smal genoeg :')
Meegekregen van da?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188969823
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 09:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Meegekregen van da?
Nee, had ik nog. Maar was een 'in-de-bek-spuitje'

Ik durf niet naar de DA na mijn ietwat 'godverdommewatisdezedanlaatmaar-gesprek' van zonet :')
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')