abonnement Unibet Coolblue
pi_188975244
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 16:31 schreef AnneX het volgende:
Sprakeloos borisz en wij zijn er stil van...
Geintje...fijn dat je op de huidige plek kunt groeien en ervaring verdiepen.

Guttegut: 2 uur eenzijdig geleuter gehoord in een telefoongesprek van mn.X in antwoord op vragen van oudste zwager.
Hóe dom kan een man zijn?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralala.

Ha, inmiddels is Isa wakker w/
Wel knap ook van mn,X om daar naar te luisteren en aardige reacties te geven.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188975287
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 16:31 schreef AnneX het volgende:
Sprakeloos borisz en wij zijn er stil van...
Geintje...fijn dat je op de huidige plek kunt groeien en ervaring verdiepen.

Guttegut: 2 uur eenzijdig geleuter gehoord in een telefoongesprek van mn.X in antwoord op vragen van oudste zwager.
Hóe dom kan een man zijn?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralala.

Ha, inmiddels is Isa wakker w/
De hoeveelheid mensen dat domweg geen medicijnen (want álle medicijnen zijn slecht ja) wil slikken is best groot. En dan een herseninfarct (of erger: gewoon dood neervallen) oid krijgen :{ Nou, daar zit je dan in je rolstoel (onder de groene zoden) omdat je geen medicijnen wilde.

Ik ben er nog niet van overtuigd dat ik ook daadwerkelijk wakker ben. Ben veel te laat gaan slapen. Maar vanmorgen was ik wèl wakker :+ Ben nog langer op mijn werk gebleven om te kletsen met leuke nieuwe collega omdat ik zo wakker was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188975411
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De hoeveelheid mensen dat domweg geen medicijnen (want álle medicijnen zijn slecht ja) wil slikken is best groot. En dan een herseninfarct (of erger: gewoon dood neervallen) oid krijgen :{ Nou, daar zit je dan in je rolstoel (onder de groene zoden) omdat je geen medicijnen wilde.

Ik ben er nog niet van overtuigd dat ik ook daadwerkelijk wakker ben. Ben veel te laat gaan slapen. Maar vanmorgen was ik wèl wakker :+ Ben nog langer op mijn werk gebleven om te kletsen met leuke nieuwe collega omdat ik zo wakker was.
Moeder van vriendin heeft nogal heftige Parkinson, waar ze eigenlijk geen meds voor wilde, want haar leven lang al anti-pillen/dokters.
Na een opname voor wat anders, een val geloof ik, hebben ze haar kunnen overtuigen dat haar kwaliteit van leven er sterk op vooruit zou gaan met medicatie en afgesproken om ‘t eens een maand te proberen.
Ze is enorm opgeknapt, kan wil en durft meer en is helemaal fan van de arts die dit voorstelde 👍😀
pi_188975484
Nou dat dus, wat jullie hierboven allemaal zeggen én weten én beseffen. w/

Inderdaad kaatje, knap en lief dat mn.X dit opbrengt.
pi_188975496
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 17:00 schreef Bluezz het volgende:

Moeder van vriendin heeft nogal heftige Parkinson, waar ze eigenlijk geen meds voor wilde, want haar leven lang al anti-pillen/dokters.
Na een opname voor wat anders, een val geloof ik, hebben ze haar kunnen overtuigen dat haar kwaliteit van leven er sterk op vooruit zou gaan met medicatie en afgesproken om ‘t eens een maand te proberen.
Ze is enorm opgeknapt, kan wil en durft meer en is helemaal fan van de arts die dit voorstelde 👍😀
Echt heel fijn dat ze uiteindelijk wel voor rede vatbaar was _O_ Je negeert gewoon een enorme technologische vooruitgang in geneeskunde als je denkt dat medicijnen per definitie slecht zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 16 september 2019 @ 17:15:18 #31
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188975600
Hallo :W
Jullie gaan hard zeg. O+

quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ineens zegt ze niks meer... -O-
Mijn aandacht was ineens gekaapt door een boek. :@
pi_188975613
De rest van de middag bezig geweest met ontkalken van koffiemachine.
Duurt even met drie rondjes spoelen - uit elkaar halen - schoonmaken en in elkaar zetten.
Tegenwoordig haal ik - nou ja mn.X dus - het app. uít de kast en op het aanrecht laten spoelen in de bak.

En nu weer échte smakelijke koffie c_/

Wat voor kussens zijn het geworden, kaatje?
Nieuwe hoezen of ook kussens? Er is veel ( te veel) keus. B-)
pi_188975722
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 17:16 schreef AnneX het volgende:
De rest van de middag bezig geweest met ontkalken van koffiemachine.
Duurt even met drie rondjes spoelen - uit elkaar halen - schoonmaken en in elkaar zetten.
Tegenwoordig haal ik - nou ja mn.X dus - het app. uít de kast en op het aanrecht laten spoelen in de bak.

En nu weer échte smakelijke koffie c_/

Wat voor kussens zijn het geworden, kaatje?
Nieuwe hoezen of ook kussens? Er is veel ( te veel) keus. B-)
Ik ga ze terugbrengen, diverse groen tinten maar me net iets te fel. Denk dat ik vrijdag op de markt maar stof ga kopen en zelf een paar hoezen ga maken en als ze het hebben ook stof voor een dekentje.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188975729
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 17:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Moeder van vriendin heeft nogal heftige Parkinson, waar ze eigenlijk geen meds voor wilde, want haar leven lang al anti-pillen/dokters.
Na een opname voor wat anders, een val geloof ik, hebben ze haar kunnen overtuigen dat haar kwaliteit van leven er sterk op vooruit zou gaan met medicatie en afgesproken om ‘t eens een maand te proberen.
Ze is enorm opgeknapt, kan wil en durft meer en is helemaal fan van de arts die dit voorstelde 👍😀
Soms moet iemand het op de juiste manier brengen op de juiste manier he.
Fijn voor de dame. Parkinson blijft een rotverhaal.
pi_188975808
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ga ze terugbrengen, diverse groen tinten maar me net iets te fel. Denk dat ik vrijdag op de markt maar stof ga kopen en zelf een paar hoezen ga maken en als ze het hebben ook stof voor een dekentje.
Dat kan! met de handige machine nu. Eitje. w/
Kun je een oude hoes meenemen voor juiste nuance?
Tegengestelde kleuren werken ook, hé.
pi_188975824
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De hoeveelheid mensen dat domweg geen medicijnen (want álle medicijnen zijn slecht ja) wil slikken is best groot. En dan een herseninfarct (of erger: gewoon dood neervallen) oid krijgen :{ Nou, daar zit je dan in je rolstoel (onder de groene zoden) omdat je geen medicijnen wilde.

Ik ben er nog niet van overtuigd dat ik ook daadwerkelijk wakker ben. Ben veel te laat gaan slapen. Maar vanmorgen was ik wèl wakker :+ Ben nog langer op mijn werk gebleven om te kletsen met leuke nieuwe collega omdat ik zo wakker was.
Mja ik hou ook niet van medicijnen en ben flink tegen AB..
niet voor iedereen maar vooral omdat ik zeker weet dat ik het nog genoeg ga gebruiken later... (want astma.. en dus nog weleens longontsteking.. en dat zal niet minder worden als ik ouder word waarschijnlijk)

Maar als het moet dan moet het.
Ook weleens prednison geslikt tegen longontsteking.. vond ik ook niet echt een daverend fijn idee.
Maar liep al maanden met een longontsteking die met AB niet overging... dat is OOK hartstikke slecht voor je longen.
(Not to mention dat ik wel gewoon weer eens normaal de trap op wilde kunnen lopen zonder buiten adem te zijn..)

Soms is niet slikken slechter dan wel slikken.
Dus ik probeer het enigzins met beleid te doen.
Nu een huisarts die sowieso niet graag medicijnen voorschrijft dus nu de discussie weleens de andere kant op :)
pi_188975871
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 17:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat kan! met de handige machine nu. Eitje. w/
Kun je een oude hoes meenemen voor juiste nuance?
Tegengestelde kleuren werken ook, hé.
Er zit een tint in die ik (in het licht in mijn huis) heel lelijk vind. In de winkel was dat niet goed te zien. Ik neem een kaars mee, da's de (min of meer) juiste kleur)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 17:42:39 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188975982
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De hoeveelheid mensen dat domweg geen medicijnen (want álle medicijnen zijn slecht ja) wil slikken is best groot. En dan een herseninfarct (of erger: gewoon dood neervallen) oid krijgen :{ Nou, daar zit je dan in je rolstoel (onder de groene zoden) omdat je geen medicijnen wilde.

Ik ben er nog niet van overtuigd dat ik ook daadwerkelijk wakker ben. Ben veel te laat gaan slapen. Maar vanmorgen was ik wèl wakker :+ Ben nog langer op mijn werk gebleven om te kletsen met leuke nieuwe collega omdat ik zo wakker was.
Aan de andere kant moet je zelf helaas ook nog opletten wat ze je voor schrijven en voor hoe lang :')

Laatste tijd aantal keer meegemaakt, alle gevallen bij cardiologen overigens. Nu schijnen dat ook wel notoire pillenschrijvers te zijn.

Kennis van m'n ouders heeft een half jaar lang medicijnen geslikt die die eigenlijk maar drie weken moest/mocht slikken. Echt hele lichaam op de hobbel en alle straten van het ziekenhuis gezien.

En toen met het hart van m'n ma was het ook de bevriende oud-huisarts die uit nieuwsgierigheid naar de medicijnen vroeg, schrok en voorstelde om met twee soorten te stoppen/minderen. Toen ging het ook beter :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188975984
Goedemiddag 8-) Dit was weer een leuke dag na een ontzettend leuk weekend *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188976016
En Borisz ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188976063
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemiddag 8-) Dit was weer een leuke dag na een ontzettend leuk weekend *)
Wie ben jij? :D
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 17:50:04 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188976087
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik hou ook niet van medicijnen en ben flink tegen AB..

Resistentie gaat sowieso nogal een dingetje worden.

Onderzoek naar nieuwe antibiotica vind niet echt plaats volgens mij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188976149
O hai :W Ik leef ook nog. Netflix abo afgesloten, dus mijn weekend was vrij eentonig :') Mindhunter bevalt prima tot dusver. Gelukkig begint werk wat te wennen, de eerste 2 weken achter de rug, dat scheelt! Nu met een wijntje terug op, jawel, de bank :P

P, doe mij een beetje van wat jij hebt, klinkt fijn allemaal O+

Kaatje, slim om wat mee te nemen, licht in de winkel kan behoorlijk verkijken.

Medicatie, vandaag al teveel over gehoord op het werk, ik skip even :P
pi_188976211
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wie ben jij? :D
MopperPee *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188976259
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

MopperPee *)
Een kleurenafdruk van het negatief van MopperP zekern :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_188976281
Teruggebeld door de DA zelf. Mijn uitbarsting heeft wel wat zin gehad. :7

Goed gesprek gehad erover en een middenweg gevonden. Ik ga eerst prutsen met afgekookt water en kinderneusdruppels. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188976285
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:

Wie ben jij? :D
Gehackt denk ik. Misschien moeten we Danny even inseinen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188976296
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 18:04 schreef Lonaa het volgende:
Teruggebeld door de DA zelf. Mijn uitbarsting heeft wel wat zin gehad. :7

Goed gesprek gehad erover en een middenweg gevonden. Ik ga eerst prutsen met afgekookt water en kinderneusdruppels. :Y
Fijn zeg, ook nog geen AB voor haar?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188976309
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 17:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aan de andere kant moet je zelf helaas ook nog opletten wat ze je voor schrijven en voor hoe lang :')

Laatste tijd aantal keer meegemaakt, alle gevallen bij cardiologen overigens. Nu schijnen dat ook wel notoire pillenschrijvers te zijn.

Kennis van m'n ouders heeft een half jaar lang medicijnen geslikt die die eigenlijk maar drie weken moest/mocht slikken. Echt hele lichaam op de hobbel en alle straten van het ziekenhuis gezien.

En toen met het hart van m'n ma was het ook de bevriende oud-huisarts die uit nieuwsgierigheid naar de medicijnen vroeg, schrok en voorstelde om met twee soorten te stoppen/minderen. Toen ging het ook beter :')
Dit hoor je helaas wel vaker. Alleen in mijn familie al 3x voorgekomen.

Verder heb ik vorige maand voor het eerst in 20 jaar weer AB gebruikt. Liefst zo min mogelijk.
pi_188976329
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gehackt denk ik. Misschien moeten we Danny even inseinen.
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')