SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoop ik ook wel. En dan dat ze een hoop volgers verliest ook.quote:Op zondag 15 september 2019 20:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Godverdomme wat een nutteloos jankwijf. Die gaat eruit mag ik hopen.
Jaap de Baasquote:
En dat ze een keer een dubbeltje laat vallen zodat ze extra diep moet bukken.quote:Op zondag 15 september 2019 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook wel. En dan dat ze een hoop volgers verliest ook.
ook niet echt...hij boezemt me niet echt terror inquote:
Wat doet ze eigenlijk, dat ze haar volgen?quote:Op zondag 15 september 2019 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook wel. En dan dat ze een hoop volgers verliest ook.
iets met speeksel testen of zo.quote:Op zondag 15 september 2019 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat doet ze eigenlijk, dat ze haar volgen?
quote:Op zondag 15 september 2019 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat doet ze eigenlijk, dat ze haar volgen?
quote:k ben Dionne, 28 jaar en houd van zingen, gek doen, speelgoed, vloggen en alles wat maar met creativiteit te maken heeft
niets bijzonders dusquote:
ik ga daar zo niet op reagerenquote:
We leven in 2019. Dus ja dat is zeer racistischquote:Op zondag 15 september 2019 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Akwasi had dat moeten doen. Of is dat racistisch.
correctquote:Op zondag 15 september 2019 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze toch op Jaap stemmen?
Ja, precies, alsof ie zou werkenquote:Op zondag 15 september 2019 20:49 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
We leven in 2019. Dus ja dat is zeer racistisch
Ja, was er al bang voor.quote:Op zondag 15 september 2019 20:49 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
We leven in 2019. Dus ja dat is zeer racistisch
Hehe dat blijft een mooiequote:Op zondag 15 september 2019 20:50 schreef Prisha het volgende:
jaaa Rob...werd automatisch aangevuld he
"Op een gegeven moment is het op.."quote:Op zondag 15 september 2019 20:52 schreef DonnaRush het volgende:
De voedsel voorraad slinkt enorm.
Goh.
Rob.
Hoe zou dat nou komen.quote:Op zondag 15 september 2019 20:52 schreef DonnaRush het volgende:
Goh.
Rob.
Misschien heeft ze angst voor kleine gaatjes, dat schijnt een ding te zijn zag ik afgelopen week op tvquote:
Trypofobiequote:Op zondag 15 september 2019 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien heeft ze angst voor kleine gaatjes, dat schijnt een ding te zijn zag ik afgelopen week op tv
Ja echt raar als je op dag 1 de helft in de zee flikkertquote:Op zondag 15 september 2019 20:52 schreef DonnaRush het volgende:
Goh.
Rob.
owj ja oepsie...gaatjes heaven diequote:Op zondag 15 september 2019 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat was hetWaren ze 'bang' voor de nieuwe iPhone
ze trappen erinquote:Op zondag 15 september 2019 20:58 schreef Charmian het volgende:
ja doei, en morgen heeft ze weer een kutdag en is het weer janken
Dit iddquote:Op zondag 15 september 2019 20:58 schreef Charmian het volgende:
ja doei, en morgen heeft ze weer een kutdag en is het weer janken
niet te vertrouwen die vrouwen.quote:Op zondag 15 september 2019 20:57 schreef Prisha het volgende:
Die andere vrouwen hebben medelijden met Dionne...ze blijft gewoon
ik vrees het ookquote:
bishes. allemaalquote:Op zondag 15 september 2019 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet te vertrouwen die vrouwen.
gelukkig voor hun staan ze een beetje in de schaduw :'0quote:
jaar na jaar na jaarquote:
Ballen en gaatjes...lastig lastigquote:Op zondag 15 september 2019 21:03 schreef D. het volgende:
Kennelijk ook niets voor vrouwen zo'n oefening
hebben geen ervaring met ballen.quote:Op zondag 15 september 2019 21:03 schreef D. het volgende:
Kennelijk ook niets voor vrouwen zo'n oefening
quote:Op zondag 15 september 2019 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben weer andere kwaliteiten
weinig actie ben ik absoluut met je eensquote:Op zondag 15 september 2019 21:06 schreef LordVoldermort het volgende:
Aflevering duurt te lang. Weinig actie.
Dit idd, voice-over vind ik ook tegen vallen op 1 of andere manier...quote:Op zondag 15 september 2019 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thomas biedt zijn excuses aan aan Mariana.
ja dat is het enige nadeel van kijken en fokken tegelijk...die reclamesquote:Op zondag 15 september 2019 21:15 schreef Charmian het volgende:
pfff hoe lang duren die commercials...ik donder zo in slaap
zo kan het makkelijk 1,5 uur durenquote:Op zondag 15 september 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat is het enige nadeel van kijken en fokken tegelijk...die reclames
Er gebeurt tenminste wel ietsquote:Op zondag 15 september 2019 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
Die Hugo bemoeit zich wel erg met de stemming door naar Jaap te gaan. Dat kan hem later in de expeditie wel eens duur komen te staan.
quote:Op zondag 15 september 2019 21:17 schreef Charmian het volgende:
'liet je nou een scheet?'...'ja ik wilde kracht bijzetten'
quote:Op zondag 15 september 2019 21:17 schreef Charmian het volgende:
'liet je nou een scheet?'...'ja ik wilde kracht bijzetten'
quote:Op zondag 15 september 2019 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Plottwist. Er wordt straks totaal iemand anders eruit gestemd.
Ze hebben toch geen make-up mee?quote:Op zondag 15 september 2019 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nienke heeft veel makeup op.
Hey D. Had je niet ons Royke 3 afleveringen gegeven? You loosequote:
Ow, okquote:Op zondag 15 september 2019 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nienke zit aan de tafel op RTL 5.
Ik had gezegd dat ie er als 2e uit zou gaanquote:Op zondag 15 september 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey D. Had je niet ons Royke 3 afleveringen gegeven? You loose
Ik heb al een paar dames gezien die mascara op hebbenquote:
Permanente make-up wellicht?quote:Op zondag 15 september 2019 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dames gezien die mascara op hebben
Dat zou kunnen ja, wimperextensions dan denk ikquote:
quote:
nee tochquote:Op zondag 15 september 2019 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hugo wordt er uitgestemd door die achterbakse wijve.
Denk eerder na de samensmelting dat hij de eerste is die er uit gaatquote:Op zondag 15 september 2019 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat wel gebeuren ja. Hij is te fanatiek en eerlijkquote:Op zondag 15 september 2019 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit ja. Zie je van mijlenver aankomen.quote:Op zondag 15 september 2019 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit er klaar voorquote:Op zondag 15 september 2019 21:27 schreef Prisha het volgende:
Vandaag was zo'n aflevering die je altijd wel per seizoen hebt. Gebeurt weinig...beetje een opbouw naar komende gebeurtenissen. Volgende week gaan we knallen
Nu al? Dat wordt een lange zitquote:
Met de mannen verloren ze ook al.quote:Op zondag 15 september 2019 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Alle mannen eruit stemmen en straks alle proeven verliezen
Prima tactiek
quote:Op zondag 15 september 2019 21:34 schreef Prisha het volgende:
Anyway...was weer leuke ER avond. Tot volgende week
Die valt mij ook mee dan tegen, vond het op de radio altijd wel een leuk mens. Maar daarin heb ik mij nogal vergist.quote:Op zondag 15 september 2019 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Fien heeft de doorslag gegeven. Die wilde Jaap er gewoon uit hebben. Smerig wijf.
Dit ja en veel gesprekjes krijg je nauwelijks mee. De meeste mensen van Kamp Noord hoor je nauwelijks praten. Alleen die Shary-An en Marianaquote:
2 extra stemmenquote:Op zondag 15 september 2019 21:31 schreef Prisha het volgende:
Ik ben helemaal kwijt wie extra stemmen had en hoeveel daar nog van over zijn. Aardbei hield dat altijd bij.
Ik hoop het wel.quote:Op zondag 15 september 2019 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heldquote:Op zondag 15 september 2019 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
2 extra stemmen
Kalvijn
Kim
Mariane
Tim
1 extra stem
Dionne (heeft haar stem ingezet?)
Frank
Hugo (heeft zijn stem ingezet?)
Anita
Maar 't was 5-4 en ze zijn met zeven over...
Dit jaquote:Op maandag 16 september 2019 13:16 schreef Charmian het volgende:
Ik stoor me niet zo aan Hugo, hij is gewoon enthousiast en wil graag winnen. Volgens mij wel handig als je dat hele spel wil doorkomen. Ik stoor me meer aan van die huilies zoals Dionne, Mariana en die Shary-An.
Deze zitten toch op dat andere eiland?quote:Op zondag 15 september 2019 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
2 extra stemmen
Kalvijn
Kim
Mariane
Tim
Ik betwijfel of Hugo zelf de opdracht in dat touwen labyrint had kunnen volbrengen, dat is een krachtproef die heel wat spierkracht en een goede conditie vereist.quote:Op maandag 16 september 2019 12:49 schreef DKUp het volgende:
Ik begrijp wel waarom Hugo helemaal klaar is met Dionne. Ze doet niks en ze kan nauwelijks iets.
Dat gejank stem mij maar naar huis en dan later zeggen dat Jaap eruit moet met een extra stem gadverdamme![]()
Hugo vind ik ook geen hele vriendelijke jongen, maar ze hadden er echt wel beter aan gedaan om Jaap te houden omwille de sfeer.quote:
Dan had ze lekker niet moeten klimmen.quote:Op maandag 16 september 2019 13:34 schreef Za het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Hugo zelf de opdracht in dat touwen labyrint had kunnen volbrengen, dat is een krachtproef die heel wat spierkracht en een goede conditie vereist.
Wat heeft hij gepresteerd dan om zich zo te kunnen ergeren aan de kwaliteiten van anderen en te dicteren wie er huiswaarts moet, ik heb niets gezien.
Hee, niks tegen ons Royke, he jonguh!quote:Op maandag 16 september 2019 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hugo vind ik ook geen hele vriendelijke jongen, maar ze hadden er echt wel beter aan gedaan om Jaap te houden omwille de sfeer.
Sowieso maar weinig mensen die ik mag dit jaar. Tim Coronel gaat nog wel, Frank is altijd een leuke jongen, Eva Cleven valt me ook wel goed mee, jammer dat die op duivelseiland zit. Hoop dat die toch de samensmelting haalt.
Maar godsamme, al die Youtubers (vooral die Rijk), Rob Kneus, Mariana, Chiel Ottink
, Roy
_!!!
Wat een figuren.
Tsja, ik heb geen idee hoe fit of slim de deelnemers zijn, dat blijkt gaandeweg. Ze heten geen van allen Bear Grylles dus ik ga ervan uit dat het allemaal geen ras-survivalfiguren zijn.quote:Op maandag 16 september 2019 14:49 schreef cafca het volgende:
En tja, die Joetjoebers zijn mensen die niks kunnen, en daar toch hun brood mee verdienen. Op zich knap, maar ik verwacht er dan niet veel van op een onbewoond eiland / in een proef
Van Dionne hebben we gister een beetje beeld kunnen krijgenquote:Op maandag 16 september 2019 15:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsja, ik heb geen idee hoe fit of slim de deelnemers zijn, dat blijkt gaandeweg. Ze heten geen van allen Bear Grylles dus ik ga ervan uit dat het allemaal geen ras-survivalfiguren zijn.
Royke doet het trouwens best goed.
Kaj en Kalvijn/Kelvin bewezen het tegendeelquote:Op maandag 16 september 2019 14:49 schreef cafca het volgende:
En tja, die Joetjoebers zijn mensen die niks kunnen, en daar toch hun brood mee verdienen. Op zich knap, maar ik verwacht er dan niet veel van op een onbewoond eiland / in een proef
wie is kaj dan?quote:Op maandag 16 september 2019 15:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kaj en Kalvijn/Kelvin bewezen het tegendeel
Amen, precies ook die 3quote:Op maandag 16 september 2019 13:16 schreef Charmian het volgende:
Ik stoor me niet zo aan Hugo, hij is gewoon enthousiast en wil graag winnen. Volgens mij wel handig als je dat hele spel wil doorkomen. Ik stoor me meer aan van die huilies zoals Dionne, Mariana en die Shary-An.
Heerlijk tochquote:Op maandag 16 september 2019 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Oh dit gaat een vervelend seizoen worden, je kunt het bijna op je klompen aanvoelen dat Dionne nog een eind gaat komen door na als een blad om een boom te zijn gedraaid gaat lopen konkelen/samenspannen tegen Hugo omdat hij haar doorheeft
Mwah tot op zekere hoogte, maar zul je zien dat ze zo richting finale roltquote:
Die twee zijn inderdaad wel heel makkelijk in de slachtofferrol gekropenquote:Op maandag 16 september 2019 15:16 schreef Chia het volgende:
Ik moet de aflevering van gisteravond nog kijken, maar wel grappig dat Mariane en Shierry-An in hetzelfde team zitten. Hebben erg dezelfde manier van zeuren en willen domineren.
Zouden z'n ballen al ooit zijn ingedaald?quote:Op maandag 16 september 2019 14:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Hee, niks tegen ons Royke, he jonguh!
Ik zag in het voorstukje voor volgende week dat ze ineens een grote bek heeft.quote:Op maandag 16 september 2019 15:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah tot op zekere hoogte, maar zul je zien dat ze zo richting finale rolt
Ja dat hoeft nou ook weer nietquote:Op maandag 16 september 2019 15:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah tot op zekere hoogte, maar zul je zien dat ze zo richting finale rolt
Eva heeft zich daarbij deze week fijn aangesloten.quote:Op maandag 16 september 2019 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die twee zijn inderdaad wel heel makkelijk in de slachtofferrol gekropen
quote:
Yepquote:Op maandag 16 september 2019 15:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De presentator en finalist van 2 jaar geleden.
Even de cleansing breath doen hoor, sneu Calimero-effectjequote:Op maandag 16 september 2019 15:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eva heeft zich daarbij deze week fijn aangesloten.
Ja Hugo is de grote boze wolf.quote:Op maandag 16 september 2019 15:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zag in het voorstukje voor volgende week dat ze ineens een grote bek heeft.
Mariana is in deze wel degene die alle calimero's rondom zich heen verzameldquote:Op maandag 16 september 2019 15:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Even de cleansing breath doen hoor, sneu Calimero-effectje
Oh absoluut, het ging ook niet specifiek over Evaquote:Op maandag 16 september 2019 15:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mariana is in deze wel degene die alle calimero's rondom zich heen verzameld
Wil jij Jaap misschien nog op zwart zetten?quote:
Mariana voelde zich al direct op d'r teentjes getrapt dat niemand naar haar luisterde. Shary-An kan niet omgaan met stress en inderdaad waarom Eva zich opeens bij die 2 heeft aangesloten. Geen idee, ze was er opeensquote:Op maandag 16 september 2019 16:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh absoluut, het ging ook niet specifiek over EvaMaar denk ook dat die anderen gewoon een clubje hebben gevormd, waar in principe iedereen bij mag (in ieder geval in het begin, nu is het misschien al wat laat
), maar dat ze niet wilden?
Op beeld heb ik het in ieder geval niet heel erg gezien? Daar zag je voor het eerst dat Mariana en Shary-An zich af gingen sluiten en de anderen dáárop reageerden, en nu ineens dat Eva daar ook ineens bij zat
Nee, mijn theorie is dat Mariana het verzonnen heeft om Shary-An in haar kamp te krijgenquote:Op maandag 16 september 2019 16:16 schreef DKUp het volgende:
Het begin van de aflevering begon met een zeurende Mariana en Shary-An en dan zie je kort dat een paar mensen niks met Shary-An hebben en haar als eerste kandidaat wil wegstemmen en dit tegen Mariana hebben gezegd. Daarna is Eva er ook en ja dat was het wel.
Gesprekken tussen Roy, Tim, Kim, Chiel/Thomas en Kelvin/Kalvijn zie je niet.
Dat zag ik dus ook en dat doet me het ergste vrezen dat Hugo of Frank wel eens voor de bijl kunnen gaan volgende week... al gok ik wel dat in ieder geval Yvette of Akwasi daar uiteindelijk niet in mee zal gaan omdat je dan het team wel heel erg mee verzwakt. Alleen die Fien lijkt me wel een type om lekker mee te gaan liften op die emotionele rollercoaster van Dionne.quote:Op maandag 16 september 2019 15:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zag in het voorstukje voor volgende week dat ze ineens een grote bek heeft.
Ja, Fien zag nog potentie in Dionne, ik weet niet precies wat want ik zie het niet.quote:Op maandag 16 september 2019 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zag ik dus ook en dat doet me het ergste vrezen dat Hugo of Frank wel eens voor de bijl kunnen gaan volgende week... al gok ik wel dat in ieder geval Yvette of Akwasi daar uiteindelijk niet in mee zal gaan omdat je dan het team wel heel erg mee verzwakt. Alleen die Fien lijkt me wel een type om lekker mee te gaan liften op die emotionele rollercoaster van Dionne.
Ik hoop dat er eindelijk eens iemand uit kamp Noord eruit gaat.quote:Op maandag 16 september 2019 16:35 schreef DKUp het volgende:
Ik hoop dat Fien, Yvette en Akwasi niet zo meegaan met Dionne.
Dat vooral en dat mag Mariana, Kalvijn/Kelvin of Shary-An zijn.quote:Op maandag 16 september 2019 16:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoop dat er eindelijk eens iemand uit kamp Noord eruit gaat.
Terugblikken, sfeerbeelden van de omgeving (hoewel mooi) en commercials duren imo allemaal te lang.quote:Op maandag 16 september 2019 16:44 schreef pullup het volgende:
Ingehaald, het was een wat mindere aflevering dan vorige week, meer spektakel graag
Zondagavond is een beroerde avondgeef me de ER donderdag terug
Ze gaan vast nog wel stoken en roddelen gelukkigquote:Op maandag 16 september 2019 16:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Terugblikken, sfeerbeelden van de omgeving (hoewel mooi) en commercials duren imo allemaal te lang.
Na de samensmelting misschien, nu nog niet zo veelquote:Op maandag 16 september 2019 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze gaan vast nog wel stoken en roddelen gelukkig
Die anderen zijn inderdaad veel minder in beeld. Alleen als ze 'lelijk' tegen Mariana of Shary-An doen. Alleen royke nog even omdat hij het jammer vond dat Anita weg was. Maar hoe die anderen er nu instaan weten we niet.quote:Op maandag 16 september 2019 16:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, mijn theorie is dat Mariana het verzonnen heeft om Shary-An in haar kamp te krijgen(Niet echt hoor, maar wel gek dat we alleen dát zien in dat kamp, en inderdaad niet die andere gesprekken
)
Ja, en dat lelijke snapte ik ook wel.. In ieder geval Thomas die niet een keizware steen ging sjouwen voor iets waarvan hij niet zo goed begreep waarom omdat Mariana het ook niet echt uitgelegd heeftquote:Op maandag 16 september 2019 17:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die anderen zijn inderdaad veel minder in beeld. Alleen als ze 'lelijk' tegen Mariana of Shary-An doen. Alleen royke nog even omdat hij het jammer vond dat Anita weg was. Maar hoe die anderen er nu instaan weten we niet.
Ik ook mee eensquote:
Die Akwasi voegt echt niets toe. Wandelen open deuren machinequote:Op maandag 16 september 2019 16:35 schreef DKUp het volgende:
Ik hoop dat Fien, Yvette en Akwasi niet zo meegaan met Dionne.
Mariana en Shary An.quote:Op maandag 16 september 2019 16:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat vooral en dat mag Mariana, Kalvijn/Kelvin of Shary-An zijn.
En met zwemopdrachten lekker panisch. Waarom je dan aan ER meedoetquote:Op maandag 16 september 2019 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die Akwasi voegt echt niets toe. Wandelen open deuren machine
quote:Op maandag 16 september 2019 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er trouwens met de buik van Nicolette? Zweet ze zoveel uit haar navel?
wutquote:Op maandag 16 september 2019 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er trouwens met de buik van Nicolette? Zweet ze zoveel uit haar navel?
Voor zoiets gewoon iemand kiezen die wel sport. Hoeft niet per se topsport te zijn, maar Dionne gaf in een filmpje op YT aan dat ze voor ER helemaal niet sportte.quote:Op zondag 15 september 2019 20:48 schreef Charmian het volgende:
Yvette had het denk ik ook wel gekund
had je die zweetplekken niet gezien dan rond haar middel?quote:
DE GROEP IS ECHT NIET HECHT!!quote:Op maandag 16 september 2019 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zet net de aflevering aan (opgenomen) en Shary is in de eerste scène al aan het janken!
Die mag er echt uit.
quote:
Dat is ook wel zo, daar hoorde je verder niemand meer over dat het misschien de verkeerde keuze was geweest van de groep. Maar blijkbaar heeft Dionne zo zitten pleiten dat ze het kon.quote:Op maandag 16 september 2019 20:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Voor zoiets gewoon iemand kiezen die wel sport. Hoeft niet per se topsport te zijn, maar Dionne gaf in een filmpje op YT aan dat ze voor ER helemaal niet sportte.
Ook dom van die groep hoor, want achteraf was het ineens wel van ja je zegt elke dag dat je zwakker wordt.En dan je hele spel laten afhangen van iemand waarvan de hoeveelheid energie onzeker is.
quote:Op maandag 16 september 2019 20:18 schreef Nober het volgende:
[..]
DE GROEP IS ECHT NIET HECHT!!
En dat is toch heel vreemd na een uur!!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op maandag 16 september 2019 20:18 schreef Charmian het volgende:
had je die zweetplekken niet gezien dan rond haar middel?
en nu welquote:
En ze laten haar ook nog eens van die kleuren dragen waarin je dat enorm zietquote:Op maandag 16 september 2019 20:18 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze wordt in ieder geval elk jaar dunner met dikkere tieten. Dus wie weet doet ze ook iets met haar hoofd.quote:Op maandag 16 september 2019 20:31 schreef Prisha het volgende:
Ik ben altijd wel gefascineerd door het hoofd van Nicolette. Die klopt niet. Vroeger was ze toch nooit zo? Héél vroeger.
Geraldine gaat haar hopelijk snel vervangen. (Ja ze doet al ER Videoland)quote:Op maandag 16 september 2019 20:31 schreef Prisha het volgende:
Ik ben altijd wel gefascineerd door het hoofd van Nicolette. Die klopt niet. Vroeger was ze toch nooit zo? Héél vroeger.
Ik heb me ene tijdje afgevraagd of ze niet ziek was of zo. Maar het zal wel gewoon zo zijn.quote:Op maandag 16 september 2019 20:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze wordt in ieder geval elk jaar dunner met dikkere tieten. Dus wie weet doet ze ook iets met haar hoofd.
Ben benieuwd hoe Geraldine het daar vanaf brengt. Nicolette vind ik helemaal niks. Roos en Evi hadden wat. Empathisch en toch streng. Nicolette is net een opblaaspop op automatisch piloot. Met groot hoofd.quote:Op maandag 16 september 2019 21:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Geraldine gaat haar hopelijk snel vervangen. (Ja ze doet al ER Videoland)
da's logisch. Die tieten zijn van plastic, die zweten niet. Al het zweet komt er daaronder uit.quote:Op maandag 16 september 2019 20:18 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vond ik idd ook opvallend. Vond zelf dat ze als groep een verkeerde keuze hadden gemaakt. Iemand als Yvette, die veel sterker en sportiever is, had beter in het labyrint kunnen zitten. Maar oké, Dionne is hiermee akkoord gegaan en heeft het gewoon ook zelf flink overschat.quote:Op maandag 16 september 2019 20:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, daar hoorde je verder niemand meer over dat het misschien de verkeerde keuze was geweest van de groep. Maar blijkbaar heeft Dionne zo zitten pleiten dat ze het kon.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:18 schreef cafca het volgende:
[..]
da's logisch. Die tieten zijn van plastic, die zweten niet. Al het zweet komt er daaronder uit.
Verder vind ik Nicolette sowieso nogal nep overkomen. Totaal geen persoon voor Robinson ook
Ze heeft een paar jaar terug wel longkanker gehad. Maar dat heeft niet zoveel met haar dunheid te maken, zo is ze volgens mij al jaren. Haar gezicht is trouwens altijd al bijzonder geweest, dat is de reden dat ze vroeger model was volgens mij.quote:Op dinsdag 17 september 2019 07:31 schreef Prisha het volgende:
Ik heb me ene tijdje afgevraagd of ze niet ziek was of zo. Maar het zal wel gewoon zo zijn.
Zo ziet ze er normaler uit, die onderste foto ook, echt veel beter.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:12 schreef Xurk het volgende:
Ze heeft een paar jaar terug wel longkanker gehad. Maar dat heeft niet zoveel met haar dunheid te maken, zo is ze volgens mij al jaren. Haar gezicht is trouwens altijd al bijzonder geweest, dat is de reden dat ze vroeger model was volgens mij.
Wel was ze in haar beginjaren bij BNN een stuk leuker naar mijn mening.
"Beetje vooraf bepalen wie exit gaat".... ja hoe DURF je, in een spel als ERquote:Op zondag 15 september 2019 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
Beetje vooraf bepalen wie exit gaat.
Je wiebert maar lekker zelf achterbakse Hugo
Uhm. Die Kalvijn is ook een joetjoeber he?quote:Op maandag 16 september 2019 14:49 schreef cafca het volgende:
Ik hoop heel erg dat Akwasi en Yvette er niet intrappen. Mensen als Hugo en Frank heb je nodig tot aan de samensmelting om proeven te winnen. Niet mensen als Dionne. Dionne zit nu gewoon in t nauw en voelt zich persoonlijk aangevallen. Schat, je was echt de zwakste schakel.quote:Op maandag 16 september 2019 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zag ik dus ook en dat doet me het ergste vrezen dat Hugo of Frank wel eens voor de bijl kunnen gaan volgende week... al gok ik wel dat in ieder geval Yvette of Akwasi daar uiteindelijk niet in mee zal gaan omdat je dan het team wel heel erg mee verzwakt. Alleen die Fien lijkt me wel een type om lekker mee te gaan liften op die emotionele rollercoaster van Dionne.
Die Marianne is duidelijk iemand die vanwege haar baan thuis wel iets te vertellen heeft, en die merkt dat ze nu geen natuurlijk overwicht heeft en dat het hier niet zo vanzelfsprekend is. Dat zit r dwars.quote:Op maandag 16 september 2019 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Mariana en Shary-An zaten al vanaf de eerste discussie in kamp Noord in de slachtofferrol dat niemand naar ze wilde luisteren omdat ze hun zin niet kregen... dat is altijd zo'n heerlijk onvolwassen houding. Ze zitten daar nu pas op dag 4 volgens de uitzending, en volgens mij hadden ze dat gevoel dus al op dag 1
Liegen en bedriegen en een soort WIDM achtige tactieken is ook een onderdeel van t spel.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:23 schreef RedFever007 het volgende:
Ik ben het al jaren oneens met de manier waarop gestemd wordt. Inderdaad zouden de sterke spelers beschermd moeten worden op één of andere manier
Bnn haar begin jaren?quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:12 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ze heeft een paar jaar terug wel longkanker gehad. Maar dat heeft niet zoveel met haar dunheid te maken, zo is ze volgens mij al jaren. Haar gezicht is trouwens altijd al bijzonder geweest, dat is de reden dat ze vroeger model was volgens mij.
Wel was ze in haar beginjaren bij BNN een stuk leuker naar mijn mening.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Verdraaid, dat is waar. Zij zat natuurlijk ook bij 6pack! Dat was ik alweer helemaal vergeten itt bijvoorbeeld Valerio.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bnn haar begin jaren?
je kent sixpack niet?
Uiteraard. Maar ik doel op haar eerste jaren bij BNN (dus niet haar eerste jaren überhaupt), toen ze bij Try Before You Die zat en (toen Sophie nog presentatrice was) bij Spuiten & Slikken.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bnn haar begin jaren?
je kent sixpack niet?
Ik vind juist dat d’r kont met het jaar groter wordt...quote:Op maandag 16 september 2019 20:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze wordt in ieder geval elk jaar dunner met dikkere tieten. Dus wie weet doet ze ook iets met haar hoofd.
Die zie ik nooit, ze is meestal in beeld vanaf de voorkant met dat grote glimmende voorhoofd....quote:Op woensdag 18 september 2019 08:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vind juist dat d’r kont met het jaar groter wordt...
Ik denk t echter wel.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
de herindeling komt eraan denk ik gezien ze op duivels eiland nog maar 1 proef moeten voor ze op de balk moeten.
ben benieuwd hoe dat gaat Eva of die andere vrouw naar huis dan de balkproef de winnaar daarvan apart op een eiland en de twee verliezers naar kamp noord of zuid ?
ik hoop niet dat ze tot de samensmelting niet mee gaan doen dan zitten er nu 3 voor niks nog op dat Duivelseiland.
Ik denk dat de andere twee nog een duel moeten doen ofzo. En dan eventueel tegen de verliezer bij de samensmeltingsproef, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk t echter wel.
Eentje mag niet meedoen met de balkproef en valt sowieso af.
Eentje wint de balkproef en mag sowieso naar de samensmelting.
De rest denk ik dan toch wel naar huis.
Maar dat duurt nog wel langquote:Op woensdag 18 september 2019 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat de andere twee nog een duel moeten doen ofzo. En dan eventueel tegen de verliezer bij de samensmeltingsproef, zullen we maar zeggen.
Sommige mensen kijken voor het eerst lijkt het wel.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Beetje vooraf bepalen wie exit gaat".... ja hoe DURF je, in een spel als ER
Ik denk dat er 1 naar huis gaat, de verliezer van de laatste proef, de winnaar naar samensmelting en de eerst volgende afvallers naar Duivelseiland om daar weer te strijden voor een plek bij de samensmelting.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk t echter wel.
Eentje mag niet meedoen met de balkproef en valt sowieso af.
Eentje wint de balkproef en mag sowieso naar de samensmelting.
De rest denk ik dan toch wel naar huis.
Het is ook een tactiek om haar extra stem weg te spelen op deze manier.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:17 schreef DKUp het volgende:
Iemand is zwak en voelt zich niet goed. Oké verneukt daarna ook een proef en maakt een heel drama en zegt weg te willen. Later draait ze bij en zegt dat ze Jaap een extra stem krijgt.
Rot toch op, natuurlijk stem je dan op haar.
Dat is wel mooi inderdaad.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is ook een tactiek om haar extra stem weg te spelen op deze manier.
Dat hoeft ook niet, hij is intussen al verloofd, dus dat komt mooi uit. Blijkbaar is er toch iemand die hem wel leuk genoeg vindt.quote:
er zijn maar 3 balken, dus 1, na een laatste duel, gaat denk ik sowieso vanavond vertrekken van Duivelseilandquote:Op woensdag 18 september 2019 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat de andere twee nog een duel moeten doen ofzo. En dan eventueel tegen de verliezer bij de samensmeltingsproef, zullen we maar zeggen.
Ja, dat hadden ze vorige week (misschien in de preview?) ook al gezegd, toch?quote:Op zondag 22 september 2019 11:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
er zijn maar 3 balken, dus 1, na een laatste duel, gaat denk ik sowieso vanavond vertrekken van Duivelseiland
Hugo, daar zorgt Dionne dan vast wel voor en anders Dionne.quote:Op zondag 22 september 2019 12:12 schreef egoblokje het volgende:
Wie gaat er vanavond uit denken jullie?
Aangeklikt en weer uitgedaan. Kan het niet opbrengen, alles wat ze er over te zeggen heeft is goedpratenquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:01 schreef DKUp het volgende:
Voor de liefhebbers, ik heb niet gekeken dus geen idee wat de inhoud is.
Ik wil het niet eens weten, denk ik.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:01 schreef DKUp het volgende:
Voor de liefhebbers, ik heb niet gekeken dus geen idee wat de inhoud is.
Nu al regen?quote:Op zondag 22 september 2019 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal zo eens richting vriendin gaan. Jammer dat het regent nu.
Goed ideequote:Op zondag 22 september 2019 19:50 schreef egoblokje het volgende:
Dit deel ff vol maken zodat we met een nieuwe kunnen starten zo?
quote:Op zondag 22 september 2019 19:50 schreef egoblokje het volgende:
Okeequote:Op zondag 22 september 2019 19:50 schreef egoblokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |