abonnement Unibet Coolblue
pi_188985129
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:18 schreef Nober het volgende:

[..]

DE GROEP IS ECHT NIET HECHT!!

En dat is toch heel vreemd na een uur!!
[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
da's logisch. Die tieten zijn van plastic, die zweten niet. Al het zweet komt er daaronder uit.

Verder vind ik Nicolette sowieso nogal nep overkomen. Totaal geen persoon voor Robinson ook :N
pi_188985399
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:19 schreef Charmian het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, daar hoorde je verder niemand meer over dat het misschien de verkeerde keuze was geweest van de groep. Maar blijkbaar heeft Dionne zo zitten pleiten dat ze het kon.
Dat vond ik idd ook opvallend. Vond zelf dat ze als groep een verkeerde keuze hadden gemaakt. Iemand als Yvette, die veel sterker en sportiever is, had beter in het labyrint kunnen zitten. Maar oké, Dionne is hiermee akkoord gegaan en heeft het gewoon ook zelf flink overschat.

Jammer dat Jaap hiervan uiteindelijk het slachtoffer is.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_188985514
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 08:18 schreef cafca het volgende:

[..]

da's logisch. Die tieten zijn van plastic, die zweten niet. Al het zweet komt er daaronder uit.

Verder vind ik Nicolette sowieso nogal nep overkomen. Totaal geen persoon voor Robinson ook :N
:D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 17 september 2019 @ 09:12:33 #254
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_188985679
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 07:31 schreef Prisha het volgende:
Ik heb me ene tijdje afgevraagd of ze niet ziek was of zo. Maar het zal wel gewoon zo zijn.
Ze heeft een paar jaar terug wel longkanker gehad. Maar dat heeft niet zoveel met haar dunheid te maken, zo is ze volgens mij al jaren. Haar gezicht is trouwens altijd al bijzonder geweest, dat is de reden dat ze vroeger model was volgens mij.

Wel was ze in haar beginjaren bij BNN een stuk leuker naar mijn mening.

pi_188985725
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:12 schreef Xurk het volgende:

Ze heeft een paar jaar terug wel longkanker gehad. Maar dat heeft niet zoveel met haar dunheid te maken, zo is ze volgens mij al jaren. Haar gezicht is trouwens altijd al bijzonder geweest, dat is de reden dat ze vroeger model was volgens mij.

Wel was ze in haar beginjaren bij BNN een stuk leuker naar mijn mening.

Zo ziet ze er normaler uit, die onderste foto ook, echt veel beter.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 17 september 2019 @ 09:35:55 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188986013
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik hoop het wel.

Beetje vooraf bepalen wie exit gaat.

Je wiebert maar lekker zelf achterbakse Hugo ^O^
"Beetje vooraf bepalen wie exit gaat".... ja hoe DURF je, in een spel als ER :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 september 2019 @ 09:38:34 #257
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188986039
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:49 schreef cafca het volgende:
En tja, die Joetjoebers zijn mensen die niks kunnen, en daar toch hun brood mee verdienen. Op zich knap, maar ik verwacht er dan niet veel van op een onbewoond eiland / in een proef
Uhm. Die Kalvijn is ook een joetjoeber he? :D
Dus beide kampen hadden een youtuber die aan t klimmen was, en was toch een wereld van verschil qua prestatie.
Kalvijn deed t super goed. Dionne..... die lette niet op (miste de lus), die kon niet klimmen (waarom ga je er dan aan staan?) en als t te zwaar is gaat ze janken.

Weg ermee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 september 2019 @ 09:44:24 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188986113
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat zag ik dus ook en dat doet me het ergste vrezen dat Hugo of Frank wel eens voor de bijl kunnen gaan volgende week... al gok ik wel dat in ieder geval Yvette of Akwasi daar uiteindelijk niet in mee zal gaan omdat je dan het team wel heel erg mee verzwakt. Alleen die Fien lijkt me wel een type om lekker mee te gaan liften op die emotionele rollercoaster van Dionne.
Ik hoop heel erg dat Akwasi en Yvette er niet intrappen. Mensen als Hugo en Frank heb je nodig tot aan de samensmelting om proeven te winnen. Niet mensen als Dionne. Dionne zit nu gewoon in t nauw en voelt zich persoonlijk aangevallen. Schat, je was echt de zwakste schakel.

Erg jammer dat Jaap er alsnog uit is gegaan.
Had even goede hoop voor 'm.

Sure. t is een oude knar. Maar hij bracht (volgens mij) leuke sfeer en als kracht bij dingen sjouwen en trekken deed ie t geloof ik ook best prima. Dionne in een cruciale rol liet t finaal afweten. Of ze zichzelf overschatte of de groep overschatte haar, geen idee. Maar dat zou voor mij echt reden zijn om haar gedag te zwaaien.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 september 2019 @ 09:46:14 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188986130
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Mariana en Shary-An zaten al vanaf de eerste discussie in kamp Noord in de slachtofferrol dat niemand naar ze wilde luisteren omdat ze hun zin niet kregen... dat is altijd zo'n heerlijk onvolwassen houding. Ze zitten daar nu pas op dag 4 volgens de uitzending, en volgens mij hadden ze dat gevoel dus al op dag 1 _O-
Die Marianne is duidelijk iemand die vanwege haar baan thuis wel iets te vertellen heeft, en die merkt dat ze nu geen natuurlijk overwicht heeft en dat het hier niet zo vanzelfsprekend is. Dat zit r dwars.

Al denk ik dat ze wel punten heeft gescoord met haar flat bread nu ;)
Thomas draaide iig al bij.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:38:38 #260
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_188986758
Snap echt niet dat ze Jaap eruit stemden, brengt zoveel meer sfeer in de groep en voegde meer toe dan een jankende Dionne die qua prestaties zeer onzeker is. Vind dat Dionne wel iets meer reflectief over dr handelen mocht zijn. Je was slecht, geef t gewoon toe en ga door met je leven. Maar nee in plaats daarvan in de slachtofferrol kruipen. :') Hugo vind ik trouwens schijtirritant worden, valse nicht type. Volgens mij is hij stiekem heel onzeker.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_188987483
Dat idee van de sterkste teamleden behouden is ook al jaren achterhaald. Als je genoeg mensen in je bondje hebt maakt het totaal niet uit of je de volgende 3 proeven ook verliest, ze kunnen dan bijvoorbeeld eerst Hugo, dan Frank eruit stemmen. Daarna zullen de kampen herverdeeld worden als 1 kamp alle proeven heeft gewonnen. Dan wordt de dynamiek ook anders en zullen er misschien andere slachtoffers verschijnen.

Dat hele stemgebeuren moet op de schop. Gewoon individuele proeven en dat je dan alleen op de laatste 2/3 kunt stemmen, geen extra stemmen dan ook.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  dinsdag 17 september 2019 @ 17:23:09 #262
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_188992676
Ik ben het al jaren oneens met de manier waarop gestemd wordt. Inderdaad zouden de sterke spelers beschermd moeten worden op één of andere manier
  dinsdag 17 september 2019 @ 17:35:03 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188992858
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 17:23 schreef RedFever007 het volgende:
Ik ben het al jaren oneens met de manier waarop gestemd wordt. Inderdaad zouden de sterke spelers beschermd moeten worden op één of andere manier
Liegen en bedriegen en een soort WIDM achtige tactieken is ook een onderdeel van t spel.
Het is niet alleen de sterkste en beste overlever.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 17 september 2019 @ 18:06:56 #264
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188993269
de herindeling komt eraan denk ik gezien ze op duivels eiland nog maar 1 proef moeten voor ze op de balk moeten.

ben benieuwd hoe dat gaat Eva of die andere vrouw naar huis dan de balkproef de winnaar daarvan apart op een eiland en de twee verliezers naar kamp noord of zuid ?

ik hoop niet dat ze tot de samensmelting niet mee gaan doen dan zitten er nu 3 voor niks nog op dat Duivelseiland.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 17 september 2019 @ 18:08:12 #265
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188993284
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 09:12 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ze heeft een paar jaar terug wel longkanker gehad. Maar dat heeft niet zoveel met haar dunheid te maken, zo is ze volgens mij al jaren. Haar gezicht is trouwens altijd al bijzonder geweest, dat is de reden dat ze vroeger model was volgens mij.

Wel was ze in haar beginjaren bij BNN een stuk leuker naar mijn mening.

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bnn haar begin jaren?
je kent sixpack niet?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_188994655
Die nicolette man. :r ook totaal geen type voor deze show. Die andere nieuwe is een stuk beter dan zijn voorganger dennis de faler.
  dinsdag 17 september 2019 @ 19:43:56 #267
403253 Meke
after all this time? always.
pi_188994801
Ik heb net Eilandpraat gekeken, en werd echt verdrietig van die top 3 van "beste momenten van de afgelopen 20 jaar" :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 17 september 2019 @ 19:44:16 #268
403253 Meke
after all this time? always.
pi_188994811
Maar dat zei ik vorige week geloof ik ook al, en volgende week zal het niet anders zijn, dus wellicht moet ik mijn verwachtingen bijstellen :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_188995324
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bnn haar begin jaren?
je kent sixpack niet?
Verdraaid, dat is waar. Zij zat natuurlijk ook bij 6pack! Dat was ik alweer helemaal vergeten itt bijvoorbeeld Valerio. :?
  dinsdag 17 september 2019 @ 20:32:42 #270
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_188995716
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bnn haar begin jaren?
je kent sixpack niet?
Uiteraard. Maar ik doel op haar eerste jaren bij BNN (dus niet haar eerste jaren überhaupt), toen ze bij Try Before You Die zat en (toen Sophie nog presentatrice was) bij Spuiten & Slikken.
pi_188997107
Nicolette Kluijver opgenomen in ziekenhuis

Wat een feestelijke dag had moeten worden voor Nicolette Kluijver, is compleet anders afgelopen. De presentatrice heeft gisteren haar nieuwe aanwinst - paard Guus - opgehaald, maar belandde vandaag in het ziekenhuis. Genieten van haar paard zit er dus nog even niet in. ‘Blindedarmontsteking, dat doet pijn!', laat Kluijver weten op Instagram.

Gisteren nog deelde een dolgelukkige Kluijver een video op Instagram waarin ze haar nieuwe aanwinst uit de trailer laadde. ‘Ik heb mijn grote auto ingeruild voor 1 pk. Soms komen dromen uit', schreef ze bij het filmpje, waarin het Friese paard Guus goed in beeld kwam en de presentatrice zichtbaar straalde.

Haar blijdschap mocht maar van korte duur zijn, want vandaag werd de blondine in het ziekenhuis opgenomen met een blindedarmontsteking. Een nogal slechte timing, zo schrijft Kluijver bij een foto waarop ze in een ziekenhuisbed ligt. ‘Guus op stal en ik in het ziekenhuis.’

Hoogstwaarschijnlijk wordt de presentatrice vandaag nog geopereerd aan haar blindedarmontsteking. Vrienden en fans van Kluijver wensen haar veel sterkte. ‘Schatje toch. Beterschap', schrijft cabaretier Soundos El Ahmadi. Ook Marieke Elsinga reageert onder het bericht: 'Oh nooo! Take care.’

https://www.ad.nl/show/ni(...)ps://www.google.com/

Liep ze er al een tijdje mee of?
pi_189002105
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 20:46 schreef Chia het volgende:

[..]

Ze wordt in ieder geval elk jaar dunner met dikkere tieten. Dus wie weet doet ze ook iets met haar hoofd.
Ik vind juist dat d’r kont met het jaar groter wordt...
pi_189002302
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 08:06 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik vind juist dat d’r kont met het jaar groter wordt...
Die zie ik nooit, ze is meestal in beeld vanaf de voorkant met dat grote glimmende voorhoofd....
  woensdag 18 september 2019 @ 09:40:03 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189002918
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
de herindeling komt eraan denk ik gezien ze op duivels eiland nog maar 1 proef moeten voor ze op de balk moeten.

ben benieuwd hoe dat gaat Eva of die andere vrouw naar huis dan de balkproef de winnaar daarvan apart op een eiland en de twee verliezers naar kamp noord of zuid ?

ik hoop niet dat ze tot de samensmelting niet mee gaan doen dan zitten er nu 3 voor niks nog op dat Duivelseiland.
Ik denk t echter wel.
Eentje mag niet meedoen met de balkproef en valt sowieso af.
Eentje wint de balkproef en mag sowieso naar de samensmelting.
De rest denk ik dan toch wel naar huis.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Redactie Sport woensdag 18 september 2019 @ 10:45:20 #275
274204 crew  Mexicanobakker
pi_189003790
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk t echter wel.
Eentje mag niet meedoen met de balkproef en valt sowieso af.
Eentje wint de balkproef en mag sowieso naar de samensmelting.
De rest denk ik dan toch wel naar huis.
Ik denk dat de andere twee nog een duel moeten doen ofzo. En dan eventueel tegen de verliezer bij de samensmeltingsproef, zullen we maar zeggen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')