Oey.quote:Op maandag 16 september 2019 00:16 schreef probeer het volgende:
Maar even zonder grappen .. Als Femke die gast publiekelijk uit haar huis trapt en flink de waarheid vertelt, verhuis ik naar Amsterdam en stem ik GroenLinks.
Wat een enorme Oeylul zeg.
Oey heeft idd allerminst reclame voor zichzelf gemaakt...quote:Op maandag 16 september 2019 00:16 schreef probeer het volgende:
Maar even zonder grappen .. Als Femke die gast publiekelijk uit haar huis trapt en flink de waarheid vertelt, verhuis ik naar Amsterdam en stem ik GroenLinks.
Wat een enorme Oeylul zeg.
Joh, wat is ze crimineel..quote:Op maandag 16 september 2019 00:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou dan heb jij vooralsnog iig een zeer passende burgermoeder voor die criminele puinhoop. Gefeliciteerd!
Qua opvoeding van haar zoon verdient ze iig niet de hoofdprijs.quote:
Pubers puberen.quote:Op maandag 16 september 2019 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Qua opvoeding van haar zoon verdient ze iig niet de hoofdprijs.
https://www.at5.nl/artike(...)s-geen-publieke-plekquote:
Ik mag niet klagen.quote:Op maandag 16 september 2019 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pubers puberen.
And what about dad?
Owh gaan we nu proberen persoonlijk te doen?quote:Op maandag 16 september 2019 00:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)s-geen-publieke-plek
Ze heeft wel een bepaalde mentaliteit maar lees mijn post vooral nog eens en besteed wat extra aandacht aan mijn exacte woordkeuze kattenvrouwtje.
Heet jij Robert Oey?quote:Op maandag 16 september 2019 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.
Die van mij gedragen zich voorbeeldiger dan die Bruno H.
Kijk vooral eens naar je username en usericon.quote:Op maandag 16 september 2019 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh gaan we nu proberen petsoonlijk te doen?
Mensen die over katten gaan lopen zeuren neem ik sws bij voorbaat al niet serieus.quote:Op maandag 16 september 2019 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh gaan we nu proberen petsoonlijk te doen?
Je poogt nog steeds persoonlijk te doen.quote:Op maandag 16 september 2019 00:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Kijk vooral eens naar je username en usericon.
Jij maakt van katten je online identiteit en ontkent dat nu krampachtig. Waarom is mij een volstrekt raadsel.quote:Op maandag 16 september 2019 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je poogt nog steeds persoonlijk te doen.
slechter dan sjoukje en dat zegt wel wat hoorquote:
Snap ik. Mijn gezeik over katten in dit topic ook.. Hoogst irritantquote:Op maandag 16 september 2019 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen die over katten gaan lopen zeuren neem ik sws bij voorbaat al niet serieus.
Ik weet wie het zegt he?quote:Op maandag 16 september 2019 00:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
slechter dan sjoukje en dat zegt wel wat hoor
Gaan we katten?quote:Op maandag 16 september 2019 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Snap ik. Mijn gezeik overkatten in dit topic ook.. Hoogst irritant
De burgemeester van de hoofdstad, waar een gigantisch criminaliteitsprobleem is, heeft een verboden vuurwapen in de ambtswoning liggen. Dit kan echt niet hèquote:Op maandag 16 september 2019 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pubers puberen.
And what about dad?
ik twijfel of je zover meeleest atmquote:
Netflix kan van dit verhaal zo een miniserie maken.quote:Op maandag 16 september 2019 00:28 schreef the-eye het volgende:
[..]
De burgemeester van de hoofdstad, waar een gigantisch criminaliteitsprobleem is, heeft een verboden vuurwapen in de ambtswoning liggen. Dit kan echt niet hè
quote:Op maandag 16 september 2019 00:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik twijfel of je zover meeleest atm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |