Werk ze!quote:Op donderdag 12 september 2019 12:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doei moppie, ik ga weer werken
Werkze.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 september 2019 12:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
HIER DE POLITIE!!!!!11111111!!!!!
Nee, dat is niet het geval. Heeft zelfs tegen mijn verwachting in toen ik mijn laatste versie opstuurde gelijk tweede lezer en datum voor afstuderen geregeld.quote:Op donderdag 12 september 2019 07:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Werkt je begeleider wel mee? Had ooit een begeleider die eiste dat ik de scriptie en daarmee het onderzoek binnen een week af had zodat hij de resultaten kon gebruiken voor zijn eigen onderzoek. Dacht echt van oprotten, had ik een andere opdracht geformuleerd bij een andere begeleider.
Erg hèquote:
Inderdaad.quote:
Mwahquote:
Kopjequote:
Emergency gangquote:
De dag dat we Haags op originaliteit betrappen mag de vlag uitquote:
Ivooooquote:
Hoiquote:
Halloquote:
En de politiequote:
Brakweer?quote:
Succesquote:Op donderdag 12 september 2019 12:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Penisquote:Op donderdag 12 september 2019 12:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
HIER DE POLITIE!!!!!11111111!!!!!
Jij ookquote:
Dat ja. Ga jij ook eens werkenquote:
En jij wilde het nog lager maken dus kwam je terug?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Het niveau is flink gedaald in mijn korte afwezigheid
Lekkerquote:Op donderdag 12 september 2019 12:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het geval. Heeft zelfs tegen mijn verwachting in toen ik mijn laatste versie opstuurde gelijk tweede lezer en datum voor afstuderen geregeld.
Alles!quote:Op donderdag 12 september 2019 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Van de gemeente Moerdijk, of de stad zelf, of de bewoners?
Dat is Spaansquote:
Dat Haags dat niet snapt het.quote:
Neequote:
Steun hem nou niet.quote:
Ik heb het net ook weer ff zitten kijken!quote:
Wtfquote:Op donderdag 12 september 2019 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Erg hè
[..]
Inderdaad.
[..]
Mwah
[..]
Kopje
[..]
Emergency gang
[..]
De dag dat we Haags op originaliteit betrappen mag de vlag uit
[..]
Ivoooo
[..]
Hoi
[..]
Hallo
[..]
En de politie
[..]
Brakweer?
[..]
Succes
[..]
Penis
[..]
Jij ook
[..]
Dat ja. Ga jij ook eens werken
[..]
En jij wilde het nog lager maken dus kwam je terug?
[..]
Lekker
[..]
Alles!
[..]
Dat is Spaans
[..]
Dat Haags dat niet snapt het.
[..]
Nee
[..]
Steun hem nou niet.
Goede samenvattingquote:Op donderdag 12 september 2019 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Erg hè
[..]
Inderdaad.
[..]
Mwah
[..]
Kopje
[..]
Emergency gang
[..]
[..]
Ivoooo
[..]
Hoi
[..]
Hallo
[..]
En de politie
[..]
Brakweer?
[..]
Succes
[..]
Penis
[..]
Jij ook
[..]
[..]
[..]
Lekker
[..]
Alles!
[..]
Dat is Spaans
[..]
[..]
Nee
[..]
Steun hem nou niet.
Haha wat een wappie die burgemeester.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het net ook weer ff zitten kijken!
Hij heeft nog meer leuke stukjes, waaronder dat er een wietplantage op een kamp leeggehaald wordt en hij iets voor de grap zegt van: "Kijk, ze hebben ook paddo's!", en dan wijst hij naar wat wilde paddenstoelen die onder een boom groeien!
Morgen pak ik een hele paginaquote:
Ja kort daarna is hij er ook uit geknikkerd.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha wat een wappie die burgemeester.
Zo iemand is toch ongeschikt
Vreemdquote:Op donderdag 12 september 2019 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kort daarna is hij er ook uit geknikkerd.
Goudquote:Op donderdag 12 september 2019 13:13 schreef ToT het volgende:
Oh het is 1 enkele paddenstoel bij die wietplanten, en hij heeft het over een paddokwekerij!![]()
Het begrotingstekort is ook opgelostquote:Op donderdag 12 september 2019 13:13 schreef ToT het volgende:
Oh het is 1 enkele paddenstoel bij die wietplanten, en hij heeft het over een paddokwekerij!![]()
Ja ik heb destijds alles gezienquote:Op donderdag 12 september 2019 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en er waren nog 1 of 2 meer video's.
Zie ook: ONZ / Explosie en brank in Moerdijk!
quote:Op donderdag 12 september 2019 13:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het begrotingstekort is ook opgelost
Gortdroog
Wat de fuck.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Erg hè
[..]
Inderdaad.
[..]
Mwah
[..]
Kopje
[..]
Emergency gang
[..]
[..]
Ivoooo
[..]
Hoi
[..]
Hallo
[..]
En de politie
[..]
Brakweer?
[..]
Succes
[..]
Penis
[..]
Jij ook
[..]
[..]
[..]
Lekker
[..]
Alles!
[..]
Dat is Spaans
[..]
[..]
Nee
[..]
Steun hem nou niet.
Wat is er 🤪quote:
Bijna weekend vriend?quote:
Op alles reagerenquote:Op donderdag 12 september 2019 14:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Samenvatting van de eerste pagina zoiets
Mwah morgen nog een dagje. Maar denk dat ik die lekker kort houdquote:Op donderdag 12 september 2019 14:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker!! Gelukkig wel
Jij ook?
Morgen al toch?quote:Op donderdag 12 september 2019 14:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker!! Gelukkig wel
Jij ook?
Ja maar dan zonder info. Best knap.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:05 schreef Ivo1986 het volgende:
Samenvatting van de eerste pagina zoiets
Ik ben ook best knapquote:Op donderdag 12 september 2019 14:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar dan zonder info. Best knap.
🤪quote:Op donderdag 12 september 2019 14:14 schreef hemarookworst het volgende:
Dat multiquoten van @:dud0r was wel flippiee on steroids
Wij kunnen ook zelf lezen hoorquote:Op donderdag 12 september 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatste bezoek 29 dagen, 4 uur geleden
@:limoentjuh
Toch wel?quote:Op donderdag 12 september 2019 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wij kunnen ook zelf lezen hoor
Haags heeft geen idee hoe de wereld er uit zietquote:Op donderdag 12 september 2019 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wij kunnen ook zelf lezen hoor
Krijg je als je met oogkleppen op loopt.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Haags heeft geen idee hoe de wereld er uit ziet
Je kwam toch nooit buiten?quote:Op donderdag 12 september 2019 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je als je met oogkleppen op loopt.
9 dagen Ardennen, uit eten 2x en voor de rest zie ik welquote:
BEN JIJ AL VRIJ?quote:Op donderdag 12 september 2019 14:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
9 dagen Ardennen, uit eten 2x en voor de rest zie ik wel
Met wie?quote:Op donderdag 12 september 2019 14:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nicequote:Op donderdag 12 september 2019 14:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat ligt niet in de Ardennenquote:
Ja hij reageerde weer op iets wat niet over hem ging...quote:
quote:
Hij moet gewoon eens uitloggenquote:Op donderdag 12 september 2019 14:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja hij reageerde weer op iets wat niet over hem ging...
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:24 schreef Pery het volgende:
[..]
Ach kijk, de billenmaatjes hebben elkaar ingeseind in WKN
Pery zit al vroeg aan de drank vandaag.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
Blijkbaarquote:Op donderdag 12 september 2019 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Pery zit al vroeg aan de drank vandaag.
Haha kânkâhlijâhquote:Op donderdag 12 september 2019 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder oprecht geen idee waar ze het over heeft trouwens
Je had zijn klaag-topicje gesloten waarin meneer stoer deed over @Nattekat . Blijkbaar denkt hij dat je WKN-mod bent (lol)quote:Op donderdag 12 september 2019 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder oprecht geen idee waar ze het over heeft trouwens
Oh lolquote:Op donderdag 12 september 2019 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had zijn klaag-topicje gesloten waarin meneer stoer deed over @:nattekat. Blijkbaar denkt hij dat je WKN-mod bent (lol)
Dat zijn wel de leukste, die het zich allemaal aantrekken en er dagen later nog huilend van de frustratie op terugkomen.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh lol![]()
Nou het heeft wel indruk gemaakt blijkaar
lolquote:Op donderdag 12 september 2019 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh lol![]()
Nou het heeft wel indruk gemaakt blijkaar
Ja is wel genot. Maakt je dag wel goed.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn wel de leukste, die het zich allemaal aantrekken en er dagen later nog huilend van de frustratie op terugkomen.
Heerlijke Maxbash gehad afgelopen weekend inderdaad. Wat waren de mods weer gefrustreerdquote:Op donderdag 12 september 2019 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja is wel genot. Maakt je dag wel goed.
Nootje!quote:
Haha heb ze beide al.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hij vraagt om Notes of een ban denk ik
Moet hij wetenquote:Op donderdag 12 september 2019 15:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hij vraagt om Notes of een ban denk ik
quote:Op donderdag 12 september 2019 16:12 schreef dud0r het volgende:
Ja @:limoentjuh zeg er eens wat van tegen haags
lik maar aan m'n lolliequote:Op donderdag 12 september 2019 16:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ze is geen lolly
@:Limoentjuh
Ik sla even overquote:
Hoi kopjequote:
Wat is er allemaal gebeurd? Vertel ons ALLES!!?!?!?!quote:
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 12 september 2019 16:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik sla even over
[..]
Hoi kopjefijne dag gehad?
Nu begin ik toch te twijfelenquote:Op donderdag 12 september 2019 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is er allemaal gebeurd? Vertel ons ALLES!!?!?!?!
[..]
Weet je het zeker?
Hey Engiequote:
Jaquote:
Niets bijzonders hoorquote:Op donderdag 12 september 2019 16:22 schreef dud0r het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd? Vertel ons ALLES!!?!?!?!
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op donderdag 12 september 2019 16:23 schreef Ivo1986 het volgende:
We zijn blij dat je nog leeft Kopje
Overleven is goedquote:Op donderdag 12 september 2019 16:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey Engie
Fijne dag niet, maar heb 'm overleefd![]()
En hoe is het daar?
[..]
Ja
Oh. je liet het spannender klinken.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 16:23 schreef Ivo1986 het volgende:
We zijn blij dat je nog leeft Kopje
Ze had wat dingetjes laten vallen, nu maar hopen dat de JSF straks niet uit de lucht valt.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh. je liet het spannender klinken.
[..]
Die vliegen toch alleen maar bij tot over.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze had wat dingetjes laten vallen, nu maar hopen dat de JFS straks niet uit de lucht valt.
Overleven is zeker goed. Mijn teamleider zei dat er volgende week overgewerkt moet worden, maar dat geldt lekker niet voor mijquote:Op donderdag 12 september 2019 16:32 schreef eNGine10 het volgende:
Overleven is goed
Hier prima. Weer naar een ander plaatsje gereden maar dit is niksmorgen weer verder.
Standaard dingen; mijzelf verbranden, bijna ongeluk op de snelweg, koffie op de grond laten vallen etc.quote:
Hi schatjequote:Op donderdag 12 september 2019 17:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit spreek ik zeker niet tegen
Goed hoorquote:
Weigert hier te postenquote:
Netjes, heerlijk zo een begeleider.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het geval. Heeft zelfs tegen mijn verwachting in toen ik mijn laatste versie opstuurde gelijk tweede lezer en datum voor afstuderen geregeld.
En en en? DM fotoquote:Op donderdag 12 september 2019 11:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar heb nu al bruin. Al is het heel raar. Maar ik denk dat ik al weet wat ik wil
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 september 2019 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die serie mis ik niet.
Draag je wel z'n hoedje?quote:Op donderdag 12 september 2019 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Haga! Fa?
[..]
Gelukkig zie ik er niet zo verrot uit!![]()
![]()
Had mijn dag niet vandaag. Maar dat maakt niet uitquote:
Ik ga pas in mijn vakantie naar de kapper sukkelquote:
Nee, alleen als ik elk jaar de State of the Union hou in het atrium dan heb ik wel een nette hoed op.quote:
Had wel zo'n beeld van jouquote:Op donderdag 12 september 2019 17:44 schreef stokj het volgende:
Gelukkig zie ik er niet zo verrot uit!![]()
![]()
Oh, onthoud om Stokjlief een picca te sturenquote:Op donderdag 12 september 2019 17:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had mijn dag niet vandaag. Maar dat maakt niet uit
En jouw werkdag is nog niet voorbij denk ik?
[..]
Ik ga pas in mijn vakantie naar de kapper sukkel
Dus zal volgende week wel zijn verwacht ik.
Neequote:Op donderdag 12 september 2019 17:47 schreef stokj het volgende:
Oh, onthoud om Stokjlief een picca te sturen![]()
Had mij jou precies zoals die man op de foto voorgesteld!quote:
Ik begrijp hier weinig van maar een nette hoedquote:Op donderdag 12 september 2019 17:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik elk jaar de State of the Union hou in het atrium dan heb ik wel een nette hoed op.
Nou zeg...quote:
Hahaha. Nee zou oud zie ik er gelukkig niet uit.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:48 schreef Kopjechino het volgende:
Had mij jou precies zoals die man op de foto voorgesteld!
Als HoS moet ik elk jaar het werkjaar openen, dat is na de zomervakantie. Eind augustus of begin september. Dit ik keer viel het op 30 augustus. En dan hou ik vanaf het balkon over het atrium een toespraak. Gaat veel protocol en formaliteit aan vooraf waar ik af en toe van afwijk.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik begrijp hier weinig van maar een nette hoeddurf het zelf alleen niet
Pic voor een pic. Prima dealquote:Op donderdag 12 september 2019 17:53 schreef stokj het volgende:
Nou zeg...![]()
![]()
![]()
[..]
Hahaha. Nee zou oud zie ik er gelukkig niet uit.
Maar niet gaan laten rondslingeren op internet of met iemand delen he. Alleen voor jou en mij.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Pic voor een pic. Prima deal
Oeh gaan we pics ruilen? Mag ik mee doen?quote:Op donderdag 12 september 2019 18:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Pic voor een pic. Prima deal
Je kan veel dingen van mij zeggen, alleen niet dat ik niet te vertrouwen ben.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:07 schreef stokj het volgende:
Maar niet gaan laten rondslingeren op internet of met iemand delen he. Alleen voor jou en mij.
Nee jij nietquote:Op donderdag 12 september 2019 18:10 schreef dud0r het volgende:
Oeh gaan we pics ruilen? Mag ik mee doen?
Neequote:Op donderdag 12 september 2019 18:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oeh gaan we pics ruilen? Mag ik mee doen?
Gelukkig, ik ben ook te vertrouwen en zeer integer (moet ook wel als HoS).quote:Op donderdag 12 september 2019 18:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je kan veel dingen van mij zeggen, alleen niet dat ik niet te vertrouwen ben.
Weet dat een belofte van een vreemde niks voorstelt, maar toch
We zijn hier intussen allemaal op de hoogte van je functie, opschepperquote:Op donderdag 12 september 2019 18:11 schreef stokj het volgende:
Gelukkig, ik ben ook te vertrouwen en zeer integer (moet ook wel als HoS).
Dit is een deal Kopje!
quote:Op donderdag 12 september 2019 18:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
We zijn hier intussen allemaal op de hoogte van je functie, opschepper
Jammer. Ik wil weten welk staatshoofd er nou verstopt gaat achter stok.quote:
quote:
Laat ik het zo zeggen: de Japanse keizer heeft binnenkort zijn inauguratie. Omdat er dan ook een belangrijke handelsdelegatie bij ons langskomt is mijn aanwezigheid daar noodzakelijk. Vandaar dat ik een vervanger zal sturen naar Japan.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer. Ik wil weten welk staatshoofd er nou verstopt gaat achter stok.
[..]
Maar altijd fijn als je trots bent op je functie. Wie weet kan ik dat over ongeveer 2 jaar ook zijnquote:
Dat moet je met de stokmeister zelf uitvechten.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:13 schreef dud0r het volgende:
Jammer. Ik wil weten welk staatshoofd er nou verstopt gaat achter stok.
SUSHIquote:Op donderdag 12 september 2019 18:15 schreef stokj het volgende:
Laat ik het zo zeggen: de Japanse keizer heeft binnenkort zijn inauguratie. Omdat er dan ook een belangrijke handelsdelegatie bij ons langskomt is mijn aanwezigheid daar noodzakelijk. Vandaar dat ik een vervanger zal sturen naar Japan.
Ik noemde het om te benadrukken dat ik vanuit mijn werk ook integer ben en niet alleen als persoon privé.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar altijd fijn als je trots bent op je functie. Wie weet kan ik dat over ongeveer 2 jaar ook zijn
Ik geloof je helemaal hoorquote:Op donderdag 12 september 2019 18:16 schreef stokj het volgende:
Ik noemde het om te benadrukken dat ik vanuit mijn werk ook integer ben en niet alleen als persoon privé.![]()
Vanuit welke windrichting?quote:Op donderdag 12 september 2019 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh zal nu toch wel gaan landen ongeveer?
Het is dat ik al drie keer uit eten ga in de vakantie, anders stelde ik voor aan mijn vrienden om weer eens sushi te gaan eten. Heb daar echt zin inquote:
Moet ik binnenkort ook maar weer eens gaan doen. En dan goede sushi, niet dat gefabriceerd spul.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is dat ik al drie keer uit eten ga in de vakantie, anders stelde ik voor aan mijn vrienden om weer eens sushi te gaan eten. Heb daar echt zin in
Supermarkt sushiquote:Op donderdag 12 september 2019 18:18 schreef stokj het volgende:
Moet ik binnenkort ook maar weer eens gaan doen. En dan goede sushi, niet dat gefabriceerd spul.
Heb jij een vaste stek waar je sushi haalt? Sumo ofzo?
tuurlijk nietquote:Op donderdag 12 september 2019 18:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, laten we hopen dat ze de landingsbaan niet mist.
De supermarktsushi is inderdaadquote:Op donderdag 12 september 2019 18:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Supermarkt sushi
Meestal Sumo inderdaad. Ben een paar keer naar de Geisha lounche geweest maar zowel de sfeer als het eten daar spreken mij niet aan.
Alle mannen van dagbagger wachten haar op bij de gate straksquote:
Welke dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 18:22 schreef stokj het volgende:
De supermarktsushi is inderdaad![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik twee vaste tenten waar ik naar toe ga voor de sushi en waar ze het vers bereiden.
Ik haal het soms op zodat ik het thuis kan opeten, lekker ontspannen en al. Maar veelal met vrienden in het restaurant zelf doe ik ook.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:21 schreef Kopjechino het volgende:
En halen? Daar opeten natuurlijk!
quote:Op donderdag 12 september 2019 18:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alle mannen van dagbagger wachten haar op bij de gate straks
quote:Op donderdag 12 september 2019 18:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog nooit sushi afgehaald, eet het altijd op in het restaurantquote:Op donderdag 12 september 2019 18:22 schreef stokj het volgende:
Ik haal het soms op zodat ik het thuis kan opeten, lekker ontspannen en al. Maar veelal met vrienden in het restaurant zelf doe ik ook.
Zo herkenbaar ditquote:Het verzoek voor de schorsing was enorm omstreden, omdat het parlement daardoor veel minder vergadertijd heeft in de aanloop naar het Britse vertrek uit de EU. Dat moet op 31 oktober plaatsvinden. Tegenstanders van Johsnon hoopten dat Elizabeth de plannen voor de schorsing zou doen struikelen, maar dat zou de onpartijdigheid van het staatshoofd in twijfel trekken en was dus nooit een reële optie
Die eerste twee ken ik nietquote:Op donderdag 12 september 2019 18:23 schreef stokj het volgende:
Sushi su, Tak Sushi (en een derde is Sumo).
De eerste twee zijn wat lokale tenten.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die eerste twee ken ik niet
Succes Haagsiequote:Op donderdag 12 september 2019 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo nog naar een meeting. Zin in
Gelukkig maar een uurtje.
Ah, vandaarquote:Op donderdag 12 september 2019 18:24 schreef stokj het volgende:
De eerste twee zijn wat lokale tenten.
VVE-vergadering?quote:Op donderdag 12 september 2019 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo nog naar een meeting. Zin in
Gelukkig maar een uurtje.
Komt wel goed.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Succes Haagsie
[..]
Ah, vandaar
VVE heb ik niet, is ook niet woning gerelateerd maar wel voor werk.quote:
Zou wat zijnquote:Op donderdag 12 september 2019 18:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Succes! En keep het relax.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VVE heb ik niet, is ook niet woning gerelateerd maar wel voor werk.
quote:Op donderdag 12 september 2019 18:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou wat zijn![]()
Met bordjes welkom thuis @:Limoentjuh
@Limoentjuh zou in tranen van blijdschap uitbarsten.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou wat zijn![]()
Zou het wel heel grappig vindenquote:Op donderdag 12 september 2019 18:26 schreef eNGine10 het volgende:
Zou wat zijn![]()
Denk dat ik kapot hard ga lachenquote:Op donderdag 12 september 2019 18:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou het wel heel grappig vinden
Wil dan wel de video zienquote:Op donderdag 12 september 2019 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat ik kapot hard ga lachen
@:limoentjuh
Denk van wel.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
laatste bezoek: 29 dagen, 8 uur geleden.
Gaat @:limoentjuh de 30 halen?
Zie dit helemaal voor me hahahaquote:Op donderdag 12 september 2019 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staan we dan op een rijtje met een vlag
Voorgerecht: gemengde salade met komkommer en tomaat en sladressing.quote:
Ja jammer dat we geen beeld hebben bij de gezichtenquote:Op donderdag 12 september 2019 18:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zie dit helemaal voor me hahaha
Namnamnamquote:Op donderdag 12 september 2019 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit nu even snel te eten.
Jij kookt in gangen voor jezelf? Damn.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:31 schreef stokj het volgende:
Voorgerecht: gemengde salade met komkommer en tomaat en sladressing.
Hoofdgerecht: gekookte aardappelen met broccoli en een vega gehaktbal.
Jij?
Moet nu gaanquote:Op donderdag 12 september 2019 18:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Namnamnam
[..]
Jij kookt in gangen voor jezelf? Damn.
Ik eet zometeen zelfgesneden patatjes/frietjes (whatever works for ya) met vegetarische hamburger
Heb bij iedereen zo mijn beeld van hoe jullie eruit zien, maar ervaring leert dat dit totaal niet kloptquote:Op donderdag 12 september 2019 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja jammer dat we geen beeld hebben bij de gezichten
Chinees.quote:
Welk beeld heb je bij mij?quote:Op donderdag 12 september 2019 18:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb bij iedereen zo mijn beeld van hoe jullie eruit zien, maar ervaring leert dat dit totaal niet klopt
Ik heb een fobo dus je kunt spiekenquote:Op donderdag 12 september 2019 18:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb bij iedereen zo mijn beeld van hoe jullie eruit zien, maar ervaring leert dat dit totaal niet klopt
Net pasta aglio e olio gehadquote:
Nou, de meeste waarvan ik weet hoe ze eruit zien klopte het beeld wel redelijk met wat ik in gedachte had. Al was dat in sommige gevallen ook best een negatief ietsquote:Op donderdag 12 september 2019 18:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben in het echt zoveel beter dan op fotosquote:Op donderdag 12 september 2019 19:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb een fobo dus je kunt spieken
Ja, ik ook welquote:Op donderdag 12 september 2019 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben in het echt zoveel beter dan op fotos
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 12 september 2019 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Net pasta aglio e olio gehad![]()
Eindelijk weer eens gezond voer
quote:Op donderdag 12 september 2019 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
Nou, de meeste waarvan ik weet hoe ze eruit zien klopte het beeld wel redelijk met wat ik in gedachte had. Al was dat in sommige gevallen ook best een negatief iets
Dat dacht ik al!quote:Op donderdag 12 september 2019 19:26 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ik ben een kleine dikke Chinees inderdaad
Kan ik die ook mobiel bekijken?quote:Op donderdag 12 september 2019 19:11 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb een fobo dus je kunt spieken
Whehe.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik ben een kleine dikke Chinees inderdaad
Wacht even dan zoek ik een foto op voor jequote:Op donderdag 12 september 2019 19:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker![]()
Heb ik allang niet meer gegeten.
[..]
Nee, ik heb altijd een totaal verkeerd beeld van mensen.
[..]
Dat dacht ik al!
www.fotoboek.fok.nl/ivo1986quote:Op donderdag 12 september 2019 19:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik die ook mobiel bekijken?
Dat ging makkelijk.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:28 schreef dud0r het volgende:
Wacht even dan zoek ik een foto op voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op donderdag 12 september 2019 19:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat ging makkelijk.Das geen chinresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde je zelf quote al quoten met de tekst 'Gaat lekker!'quote:
Zou wel even lekker in je wangetjes knijpenquote:Op donderdag 12 september 2019 19:31 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto van toen ik naar de basisschool ging
Je moet dan ook deze link hebben: Fotoboek van Userquote:Op donderdag 12 september 2019 19:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deze site is niet bereikbaar
quote:Op donderdag 12 september 2019 19:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deze site is niet bereikbaar
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 19:31 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto van toen ik naar de basisschool ging
quote:Op donderdag 12 september 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou wel even lekker in je wangetjes knijpen
Ik kon alles gewoon zien hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre hij wat kan zien.
Moeders liegen nooitquote:Op donderdag 12 september 2019 19:41 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ben nog altijd een schatje aldus m'n moeder
Nah dat dus.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:40 schreef Kopjechino het volgende:
Ik was wel een schattig kind. Hoe dingen kunnen veranderen he
Mijn moeder zegt dat mij krijgen de grootste fout van haar leven was en dat ik niet verdien om te leven.quote:
Sow.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat mij krijgen de grootste fout van haar leven was en dat ik niet verdien om te leven.![]()
![]()
Wow. Dat escaleerde snel.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn moeder zegt dat mij krijgen de grootste fout van haar leven was en dat ik niet verdien om te leven.![]()
![]()
Ik was als baby super schattig, dat is daarna gedurende mijn puberteit vloeiend overgegaan naar super knapquote:Op donderdag 12 september 2019 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als baby was ik ronduit knap zelfs! Dat ging later ook vanzelf over.
Als ik naar mijn kinderfoto's kijk denk ik echt bij mezelf; wat is er mis gegaan?quote:
Zonder puisten?quote:Op donderdag 12 september 2019 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was als baby super schattig, dat is daarna gedurende mijn puberteit vloeiend overgegaan naar super knap
Er is een stukje grijs gebied van een half jaar geweest wat ik uit mijn geheugen verbannen hebquote:
Ik heb zo in de 2e en 3e volgens mij behoorlijk wat van die etterbuilen gehad. En ineens zijn ze dan wegquote:Op donderdag 12 september 2019 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is een stukje grijs gebied van een half jaar geweest wat ik uit mijn geheugen verbannen heb
Knetter is wel tevreden, dus ik doe het er maar mee.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik naar mijn kinderfoto's kijk denk ik echt bij mezelf; wat is er mis gegaan?
Wil wel een hapje van Haags zijn kadaverstaafquote:Op donderdag 12 september 2019 19:46 schreef dud0r het volgende:
Haags is een wandelend frituurvat is een mooie TT
Mijn weg ging ongeveer ook zo. Behalve m'n middelbare schooltijd en daarna tot een jaar of 23/24quote:Op donderdag 12 september 2019 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was als baby super schattig, dat is daarna gedurende mijn puberteit vloeiend overgegaan naar super knap
quote:Op donderdag 12 september 2019 19:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wil wel een hapje van Haags zijn kadaverstaaf
Dat is toch belangrijkquote:Op donderdag 12 september 2019 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter is wel tevreden, dus ik doe het er maar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |