quote:Op donderdag 12 september 2019 19:31 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto van toen ik naar de basisschool ging
quote:Op donderdag 12 september 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou wel even lekker in je wangetjes knijpen
Ik kon alles gewoon zien hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre hij wat kan zien.
Moeders liegen nooitquote:Op donderdag 12 september 2019 19:41 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ben nog altijd een schatje aldus m'n moeder
Nah dat dus.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:40 schreef Kopjechino het volgende:
Ik was wel een schattig kind. Hoe dingen kunnen veranderen he
Mijn moeder zegt dat mij krijgen de grootste fout van haar leven was en dat ik niet verdien om te leven.quote:
Sow.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat mij krijgen de grootste fout van haar leven was en dat ik niet verdien om te leven.![]()
![]()
Wow. Dat escaleerde snel.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn moeder zegt dat mij krijgen de grootste fout van haar leven was en dat ik niet verdien om te leven.![]()
![]()
Ik was als baby super schattig, dat is daarna gedurende mijn puberteit vloeiend overgegaan naar super knapquote:Op donderdag 12 september 2019 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als baby was ik ronduit knap zelfs! Dat ging later ook vanzelf over.
Als ik naar mijn kinderfoto's kijk denk ik echt bij mezelf; wat is er mis gegaan?quote:
Zonder puisten?quote:Op donderdag 12 september 2019 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was als baby super schattig, dat is daarna gedurende mijn puberteit vloeiend overgegaan naar super knap
Er is een stukje grijs gebied van een half jaar geweest wat ik uit mijn geheugen verbannen hebquote:
Ik heb zo in de 2e en 3e volgens mij behoorlijk wat van die etterbuilen gehad. En ineens zijn ze dan wegquote:Op donderdag 12 september 2019 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is een stukje grijs gebied van een half jaar geweest wat ik uit mijn geheugen verbannen heb
Knetter is wel tevreden, dus ik doe het er maar mee.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik naar mijn kinderfoto's kijk denk ik echt bij mezelf; wat is er mis gegaan?
Wil wel een hapje van Haags zijn kadaverstaafquote:Op donderdag 12 september 2019 19:46 schreef dud0r het volgende:
Haags is een wandelend frituurvat is een mooie TT
Mijn weg ging ongeveer ook zo. Behalve m'n middelbare schooltijd en daarna tot een jaar of 23/24quote:Op donderdag 12 september 2019 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was als baby super schattig, dat is daarna gedurende mijn puberteit vloeiend overgegaan naar super knap
quote:Op donderdag 12 september 2019 19:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wil wel een hapje van Haags zijn kadaverstaaf
Dat is toch belangrijkquote:Op donderdag 12 september 2019 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter is wel tevreden, dus ik doe het er maar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |