Net pasta aglio e olio gehadquote:
Nou, de meeste waarvan ik weet hoe ze eruit zien klopte het beeld wel redelijk met wat ik in gedachte had. Al was dat in sommige gevallen ook best een negatief ietsquote:Op donderdag 12 september 2019 18:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb bij iedereen zo mijn beeld van hoe jullie eruit zien, maar ervaring leert dat dit totaal niet klopt
Ik ben in het echt zoveel beter dan op fotosquote:Op donderdag 12 september 2019 19:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb een fobo dus je kunt spieken
Ja, ik ook welquote:Op donderdag 12 september 2019 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben in het echt zoveel beter dan op fotos
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 12 september 2019 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Net pasta aglio e olio gehad![]()
Eindelijk weer eens gezond voer
quote:Op donderdag 12 september 2019 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
Nou, de meeste waarvan ik weet hoe ze eruit zien klopte het beeld wel redelijk met wat ik in gedachte had. Al was dat in sommige gevallen ook best een negatief iets
Dat dacht ik al!quote:Op donderdag 12 september 2019 19:26 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ik ben een kleine dikke Chinees inderdaad
Kan ik die ook mobiel bekijken?quote:Op donderdag 12 september 2019 19:11 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb een fobo dus je kunt spieken
Whehe.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik ben een kleine dikke Chinees inderdaad
Wacht even dan zoek ik een foto op voor jequote:Op donderdag 12 september 2019 19:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker![]()
Heb ik allang niet meer gegeten.
[..]
Nee, ik heb altijd een totaal verkeerd beeld van mensen.
[..]
Dat dacht ik al!
www.fotoboek.fok.nl/ivo1986quote:Op donderdag 12 september 2019 19:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik die ook mobiel bekijken?
Dat ging makkelijk.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:28 schreef dud0r het volgende:
Wacht even dan zoek ik een foto op voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op donderdag 12 september 2019 19:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat ging makkelijk.Das geen chinresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde je zelf quote al quoten met de tekst 'Gaat lekker!'quote:
Zou wel even lekker in je wangetjes knijpenquote:Op donderdag 12 september 2019 19:31 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto van toen ik naar de basisschool ging
Je moet dan ook deze link hebben: Fotoboek van Userquote:Op donderdag 12 september 2019 19:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deze site is niet bereikbaar
quote:Op donderdag 12 september 2019 19:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deze site is niet bereikbaar
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |