HET ENTHOUSIASME!!!!!quote:Op donderdag 12 september 2019 05:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hallo
Hartstikke leuk jaquote:
Nicequote:Op donderdag 12 september 2019 05:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Hartstikke leuk jaAlleen ben ik na 8 uur rijden in mijn auto wel gaar. Afgelopen weken iets van 3300KM op de teller gezet
(ik rij normaal amper, dus dat is veel voor mij
)
En morgen (donderdag) weer fijn aan het werk. Hele dag vol met meetingsquote:Op donderdag 12 september 2019 05:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nicesnap ik wel ja. Jullie zijn gemist haha.
Lekker bezig!!! 💪quote:Op donderdag 12 september 2019 05:21 schreef devzero het volgende:
[..]
En morgen (donderdag) weer fijn aan het werk. Hele dag vol met meetingsMaar moet wel, want over 1,5 week weer paar daagjes naar Minneapolis voor werk
Wat ben je toch een schatje hequote:Op donderdag 12 september 2019 05:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor jou altijd, weet je toch
quote:Op donderdag 12 september 2019 05:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje he
Jeetje, dat wordt inderdaad een lange dag voor jou vandaag. Succes Haagsiequote:Op donderdag 12 september 2019 05:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja. Vanavond ook nog een meeting dus dat schiet allemaal niet op.
Echt he, dankje. Jij ook lange dag of?quote:Op donderdag 12 september 2019 05:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jeetje, dat wordt inderdaad een lange dag voor jou vandaag. Succes Haagsie
Nee, gewoon 8 uurtjes en dan klaarquote:Op donderdag 12 september 2019 05:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt he, dankje. Jij ook lange dag of?
Lekker hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 05:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, gewoon 8 uurtjes en dan klaar![]()
Gisteren wel een lange dag. Maar ja, heb bijna vakantie
Slaap je altijd slecht ja? Ik ben nu niet meer in het putje...quote:Op donderdag 12 september 2019 06:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Slecht geslapen zoals altijd en daar in dat putje?
Afgelopen week welquote:Op donderdag 12 september 2019 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slaap je altijd slecht ja? Ik ben nu niet meer in het putje...
Verkoudenquote:Op donderdag 12 september 2019 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klote man. Teveel struggles?
Goed zoquote:
Devquote:
KOPJEquote:
quote:
Njea, als je al een hulk uitstraling hebt trek je alleen maar poesjes aan.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
LEGENDADO![]()
![]()
Al ga ik nog een keer op m'n bek geramd worden maar boeie
Werkt je begeleider wel mee? Had ooit een begeleider die eiste dat ik de scriptie en daarmee het onderzoek binnen een week af had zodat hij de resultaten kon gebruiken voor zijn eigen onderzoek. Dacht echt van oprotten, had ik een andere opdracht geformuleerd bij een andere begeleider.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is bijna afgerond, ga binnenkort afstuderen.
Jij bent toch bij mij in de buurt verhuisd?
Lekker bezig stokvisquote:Op donderdag 12 september 2019 07:55 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb de dagelijkse inlichtingen al doorgenomen hoor.
Sowieso Haga, weer een nieuwe dag om de BV draaiende te houden he.quote:Op donderdag 12 september 2019 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker bezig stokvis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |